Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
de CD is ook nog niet opgehevenquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand advies VVD , Groenlinks, D66?
VVD wil iedereen al op stemmen en ik zie het niet zo zitten met de gezondheids zorg plannen van hun.
dus dacht ik aan Groenlinks
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:38 schreef Symphonic het volgende:
Ah hier waren jullie.
Op mijn werk zijn het de doldwaze dagen, dus ik kom er niet echt aan toe om even regelmatig langs te fietsen
Wellicht helpt dit:quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet nog steeds niet wat te stemmen.. dus ik denk er nog even over na
je werkt bij de bijenkorfquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:38 schreef Symphonic het volgende:
Ah hier waren jullie.
Op mijn werk zijn het de doldwaze dagen, dus ik kom er niet echt aan toe om even regelmatig langs te fietsen
ik weet wel WAT ik stem maar nog niet WANNEERquote:Op woensdag 9 juni 2010 10:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Weet nog steeds niet wat te stemmen.. dus ik denk er nog even over na
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:27 schreef cablegunmaster het volgende:
Iemand advies VVD , Groenlinks, D66?
VVD wil iedereen al op stemmen en ik zie het niet zo zitten met de gezondheids zorg plannen van hun.
dus dacht ik aan Groenlinks
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik weet wel WAT ik stem maar nog niet WANNEER
Nah misschien.. van de stemwijzer wordt ik ook niet echt wijzer.. PVV en trots op Nederland...quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:46 schreef MPG het volgende:
[..]
Wellicht helpt dit:
Verkiezingen 2010 - De feiten
Verkiezingstijd op FOK!
PVV, lijst 71quote:
Nja er werd een aantal jaren geleden ook gestemd op "Harry Potter" omdat ie zo hip deed, nu jaren later gaan de mensen eens denken naar 4 balkende's......quote:Op woensdag 9 juni 2010 11:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Nah misschien.. van de stemwijzer wordt ik ook niet echt wijzer.. PVV en trots op Nederland...
Maar weet niet of t beide wel iets voor mij is.
Nee. Lunchquote:
goldiquote:
quote:
quote:
MPGquote:
ja , ik ken het.. ik stem groenlinksquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:47 schreef marcb1974 het volgende:
Ik weet het dus echt nog niet. Misschien ga ik wel niet ook. Mijn stem is toch waardeloos. Zodra de coalitiebesprekingen beginnen worden alle eerder gedane beloftes overboort gegooid.
Hoiquote:
ik wil het winnende staatslotquote:
doe maar nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:11 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
* wel.o.k geeft GF een faceslap
[ afbeelding ]
hoiquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:52 schreef Skiväpinulitüvijalviinïi het volgende:
Ook hallo![]()
Zou Nederland niet beter af zijn met Neelie als President?
Goede indruk, al meteen over Neelie gaan praten..![]()
zo genoeg?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
doe maar niet![]()
geef me maar gewoon koffie
quote:
finse vulkaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Hoe spreek je jouw username uit zonder te stotteren?
nietquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:27 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hoi
Hoe spreek je jouw username uit zonder te stotteren?
Ah, mijn thuisquote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
mijn thuis![]()
maar je mag wel op bezoek komen
daar mag jij niet eens wonenquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb mijn huis heul niet te koop staan
Wat doen jullie op mijn Terreinquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
ik heb mijn huis heul niet te koop staan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Redacted
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar mag jij niet eens wonen![]()
nepambtenaar
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat doen jullie op mijn Terreinga weg van ons terrein krakerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
carriere switch ?quote:
nieuwe opdracht, beetje geforceerd door dit gezeikquote:
enne....quote:Op maandag 7 juni 2010 13:49 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het probleem is dat er 3 partijen zijn die onderling moeten uitmaken naar wie de factuur gestuurd moet worden
dat is minderquote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nieuwe opdracht, beetje geforceerd door dit gezeik
het is hoop ik wel wat opgeknaptquote:
quote:
Heerlijk wagentje als je zo'n luxe als hierboven hebtquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
oeps vergeet bijna me auto naar de garage te brengen
heb je nog een kamer over?quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
enne....
ik ga wel hier wonen
[ afbeelding ]
ze passen censuur toequote:Op woensdag 9 juni 2010 14:56 schreef wel.o.k het volgende:
we hebben een dns probleempje hier![]()
ik kom dus niet op een normale manier bij fok.![]()
maar ik heb een manier gevonden![]()
alleen rete traagdus ik zoek nog ff verder
quote:ze passen censuur toe
alweerquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ga ik weer een half uur eerder naar huis
wokquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
nog geen fok![]()
ik ga naar huis![]()
dat zal ze leren
Ist verboten.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:17 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
dan ga ik weer een half uur eerder naar huis
Verzaker.quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:32 schreef wel.o.k het volgende:
nog geen fok![]()
ik ga naar huis![]()
dat zal ze leren
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:34 schreef Skiväpinulitüvijalviinïi het volgende:
O, ik weet zelf niet hoe je het uitspreekt.
ik ookquote:
ik kan niet gaan stemmenquote:
das nu ook alleen voor Nederlandersquote:
quote:Op woensdag 9 juni 2010 16:21 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
das nu ook alleen voor Nederlanders
Belgen mogen moeten binnenkort
netjes verbeterdquote:
ik vind het knap dat je nog kan inloggen met zo'n naamquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:33 schreef Skiväpinulitüvijalviinïi het volgende:
Zoals ik verwacht zal ik nu wel worden uitgescholden voor "b00n" of "Dudeh WortUhl", maar goed. Dat interesseert me niet.
*Is vraag vergeten*..
uberhaupt het onthouden van zo'n naamquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik vind het knap dat je nog kan inloggen met zo'n naam
Nouquote:
Opschrijvenquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:52 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
uberhaupt het onthouden van zo'n naam
stemmen zonder geldige IDquote:Op woensdag 9 juni 2010 12:45 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
![]()
nu klaar. en mn ID aangevraagd
Dus eerst stemmen en vervolgens ID aanvragen![]()
ze moeten staat nog steeds een straf op ik geloof iets van 500 euroquote:Op woensdag 9 juni 2010 17:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nou
Volgens mij MOGEN ze, staat er geen straf meer op als je het niet doet.
Wel goed hoor, lekker geknutseld weer vandaagquote:
quote:
ik heb hier binnen dus al de airco's volop aan staan om het benauwde weg te krijgenquote:
Ik heb al de hele week idioot last van mijn astma dus ik heb het sowieso benauwdquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:29 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hier binnen dus al de airco's volop aan staan om het benauwde weg te krijgen
Je hebt op mede-theeliefhebber Cohen gestemd?quote:Op woensdag 9 juni 2010 18:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vanochtend vroeg iemand in VKZ ook al of hij zijn stemvork mee moest nemen.
Ik heb trouwens wel KSC-proof gestemd.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Je hebt op mede-theeliefhebber Cohen gestemd?
Mrijkeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 9 juni 2010 19:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
Avond lieve mensenHoe is het hier?
Meisje!!!quote:
Hihi nee joh, gewoon te lang geslapen vandaagquote:Op woensdag 9 juni 2010 20:00 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Meisje!!!![]()
Hoezo brak, te veel gefeest?
Hier alles wel okee
Hoe is het met school dan lieffie?
Wel goed dat je voor jezelf kiest, jij bent het aller belangrijkstequote:Op woensdag 9 juni 2010 20:06 schreef Fha het volgende:
[..]
Hihi nee joh, gewoon te lang geslapen vandaagWord je ook brak van
Met school gaat denk ik wel oke. Ik heb besloten maar weer even voor mij te kiezen, dus ik ga geen tentamens/papers meer doen voor Utrecht
Alleen nog een tentamen herkansen van vorig jaar en een stage plan schrijven en dat is het voor dit jaar
Tis wel goed even
![]()
Hoe is het met de vroem?Ik las laatst dat hij goed ziek is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |