Sorry correctie: de Nederlander gaat er niet op achteruit, aldus Rutte. Hij legt de crisis immers niet bij de minima, zei hij toenet. En aan het VVD-programma te zien legt hij de crisis ook niet bij de topinkomens.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef marcodej het volgende:
[..]
Rutte zegt helemaal niet dat iedereen erop vooruit gaat.
Mengelequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef giessss het volgende:
Die Ferrie Mengele toch!
Het lijkt het ESF SC wel.quote:
+pvv voor een meerderheidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef MilaNL het volgende:
Niks lastige formatie. Het is een overduidelijke CDA+VVD.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Miller_M het volgende:
VVD+CDA+PVV![]()
Eindelijk snelle duidelijke beslissingen!
VVD+CDA+PVV![]()
CDA en snelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Miller_M het volgende:
VVD+CDA+PVV![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef TNA het volgende:
Kan dit topic niet wat sneller? Ik verveel me de tyfus.
Niet meer dan normaal.quote:
VVD+CDA+PVV![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Oorlog werkt ook niet. Defensie maar afschaffen?
Ach welnee. Maartje van Weegen werd er ook niet uitgelazerd toen ze het had over een "zwarte dag" omdat Pim Fortuyn met Leefbaar Rotterdam een grote verkiezingszege haalde.quote:
Het sloeg nergens op, en iedereen nam het ook voor Balkenende op. Zelfs Femke. Ik vind het zo ontzettend jammer dat een presentator niet neutraal kan reagerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ferry is sowieso een lul, maar zo'n steek onder de gordel had ik niet verwacht.
oeiquote:
Rutte had hetzelfde bij BNNquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef dmk het volgende:
Pechtold heeft hier gewoon gelijk maar ja dan moet hij maar meteen uitgejouwd worden...
Neuh, zoals de SGP v/d vlies zou zeggen. "U gaat een standje krijgen"quote:
Hij zei tegen JP, ik wil uw dochterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Ricard0j het volgende:
Ik heb dat allemaal van Ferry gemist, kan iemand vertellen wat hij gezegd heeft?
Nja als ie PVV uitsluit verkoopt Rutte zijn huid eigenlijk al aan D66 wat de D66 natuurlijk veel emer macht geeft tijdens de onderhandelingen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef dmk het volgende:
Pechtold heeft hier gewoon gelijk maar ja dan moet hij maar meteen uitgejouwd worden...
Klapvee-publiek.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Cahir het volgende:
Pechtold had gewoon gelijk, snapte dat geboe ook niet.
Precies, valt me best tegen van een partij als D66, gelukkig reageert het publiek er nu ook eens op.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef Morendo het volgende:
Pechtold, anti-democraat houd toch eens op.
Weet je dat zeer zeker?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders en zn 25![]()
Mn buren hoorde me lachen
Okéquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders en zn 25![]()
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders en zn 25![]()
JPquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef capricia het volgende:
Voorspelling van de zetels volgens de lijsttrekkers zelf:
PvdA 34
CDA 34 / 38
GL 15
D66 16
CU 9
SP 18
PVV 15
VVD 35
De mijne ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders en zn 25![]()
Het was zwaar kut inderdaad.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef superjojo het volgende:
Wat een ongelooflijk kutdebat. Ik zou bijna niet gaan stemmen morgen
Niet.quote:
PVV 25 toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef capricia het volgende:
PvdA 34
CDA 34 / 38
GL 15
D66 16
CU 9
SP 18
PVV 15
VVD 35
pvv minimaal 25 volgens Wildersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef capricia het volgende:
PvdA 34
CDA 34 / 38
GL 15
D66 16
CU 9
SP 18
PVV 15
VVD 35
Dit is wel een realistisch aantal hoor, heb veel gekkere getallen gehoord van de andere partijenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Kwaliteit het volgende:
http://spixtv.nl/index.php?page=nederland2
zometeen live
Bij mij is alle twijfel ook verdwenen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef PhalanX het volgende:
ik twijfelde over D66
nu niet meer
Pechtold heeft mijn interesse zojuist de nek op gedraaid.
Aangepast!quote:
Dan krijg ik een ban.quote:
Wat zei ie nou op het laatst? Hij krijgt sowieso m'n stem wel, maar waarom al die verontwaardiging?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Bij mij is alle twijfel ook verdwenen.
Pechtold is de man en krijgt mijn stem.
Beesiesquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Pool het volgende:
De NOS heeft in ieder geval dik verloren van RTL 4 deze verkiezingen.
Ik heb al een ezel op de muur getekend. Ik ga Ezeltje prik doen!! Mijn man mag foto's van de lijsttrekkers van de partijen ongezien ophangen op de ezel....ik prik dan wel lukraak ergens op. De uitslag komt dan vanzelf welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef KoosVogels het volgende:
WIE ZWEEFT ER NOG! ZEG HET OP TWITTER!
Jezus wat een onzin.
Het zou een ramp zijn, maar het zal mij niet verbazen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef KoosVogels het volgende:
Wilders en zn 25![]()
Ja, dit kon echt nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Pool het volgende:
Ontopic plaatjes. De rest kan in ONZquote:
De commerciëlen zijn zo slecht nog nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Pool het volgende:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Olep het volgende:
Prettige avond mensen.
Het is een lobby zeg ik je!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Joooo-pi het volgende:
Shit!! Freek de Jonge hierna?? Wat een linkse programmering!
Dit is beinvloeding van de kiezer!!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef MilaNL het volgende:
Ik hoop voor Ferry dat de VVD niet aan de macht komt en het ontslagrecht wordt verspoepeld.
Dan verlies ik toch in een klap alle vertrouwen in de Nederlandse bevolkingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het zou een ramp zijn, maar het zal mij niet verbazen.
Maak een eigen ONZ topic danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Mag ik nou weer plaatjes posten?
Ga naar exa scquote:
Ja, want dat was hij niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef horned_reaper het volgende:
Is het erg als ik Wilders eigenlijk best goed vond
Over CU tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef ThePianoMan het volgende:
Mn ipod is leeg ik kom Zo
Wie gaat er mee naar nova?
Waarom zou je ze optellen? Dat is niet logisch...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef MilaNL het volgende:
Grappig, als je de zetelaantallen bij elkaar optelt kom je zo ongeveer op 250 zetels.
NOVA, goed plan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef ThePianoMan het volgende:
Mn ipod is leeg ik kom Zo
Wie gaat er mee naar nova?
Jij bent een baas.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom zou je ze optellen? Dat is niet logisch...
Ik kan de straat niet meer op. Achter elke boom schuilt een crimineel. Boehoequote:
ik ook. Maar die peilingen zeggen niet alles. Bij de vorige verkiezingen werd hij fors lager gepeild.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan verlies ik toch in een klap alle vertrouwen in de Nederlandse bevolking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |