Dan verlies ik toch in een klap alle vertrouwen in de Nederlandse bevolkingquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Het zou een ramp zijn, maar het zal mij niet verbazen.
Maak een eigen ONZ topic danquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Mag ik nou weer plaatjes posten?
Ga naar exa scquote:
Ja, want dat was hij niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef horned_reaper het volgende:
Is het erg als ik Wilders eigenlijk best goed vond
Over CU tochquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef ThePianoMan het volgende:
Mn ipod is leeg ik kom Zo
Wie gaat er mee naar nova?
Waarom zou je ze optellen? Dat is niet logisch...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef MilaNL het volgende:
Grappig, als je de zetelaantallen bij elkaar optelt kom je zo ongeveer op 250 zetels.
NOVA, goed plan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef ThePianoMan het volgende:
Mn ipod is leeg ik kom Zo
Wie gaat er mee naar nova?
Jij bent een baas.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:12 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Waarom zou je ze optellen? Dat is niet logisch...
Ik kan de straat niet meer op. Achter elke boom schuilt een crimineel. Boehoequote:
ik ook. Maar die peilingen zeggen niet alles. Bij de vorige verkiezingen werd hij fors lager gepeild.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dan verlies ik toch in een klap alle vertrouwen in de Nederlandse bevolking
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |