Waarom kun je er niet bij zijn?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
die regen was wel lekker maar word beetje gek van bbq geleuter
aah ok, thanks vd link, ik heb al 6 partities ofzo dus ik ga vd week ff stoeienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.blogsdna.com/4(...)live-cd-live-usb.htm
Het kan blijkbaar in principe alIk denk dat ik em dan eerst op m'n laptop zou testen, al is dat weer zo'n gezeur met partities... Ik ga d'r eens over nadenken
Ik ben niet zo'n uitslaper dus ik moet op tijd gaan slapenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slaap altijd erg slecht bij iemand anders
dus dat wordt meer gewoon in slaap vallen als ik echt niet meer kan
heul niet, je bent op een feestjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n uitslaper dus ik moet op tijd gaan slapen
Prrrrrrrrquote:
Kersje!quote:
Leuk tochquote:
Denk dat het er op neer komt dat ik rond 6 uur in slaap van en ik hoop dat ik dan tot 10 uur kan slapenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heul niet, je bent op een feestje
dan ga je toch niet slapen
omdat ik dan in italie zitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry![]()
Waarom kan je er eigenlijk niet bij zijn?
Verdomme, ik pak er wel 1 hier uit de koelkastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
kut stoep![]()
oude sc tijden![]()
[..]
aah ok, thanks vd link, ik heb al 6 partities ofzo dus ik ga vd week ff stoeien![]()
@huppel doen moet je snel zijn want er zijn nog 3 flesjes
quote:
jaa is lekker rustig geen gezeik meer en ik hou et mooi netjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom kun je er niet bij zijn?
En hoe is het met jou dan? Bevalt je flat nog steeds?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
Denk dat het er op neer komt dat ik rond 6 uur in slaap van en ik hoop dat ik dan tot 10 uur kan slapen
quote:
ik ga 7 juli en kom anderhalve week later weer terugquote:
Sta op, met je luie flikker! Echt pils halen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
het is uit pure wanhoop zweer ik je![]()
anders moet ik aan de tequilla, bacardi, dropshot of raki of binne 5 min van mijn luie ass af geraken en snel nd super_!
geforceerd fok hypes introducerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef Opdekop het volgende:
Jaaa Alexxxx!
Awww MarijkeZwolle is ook stiekem een poesje![]()
Miauw wordt het nieuwe TVP. Wedden !
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme, ik pak er wel 1 hier uit de koelkast
te laat de super is net 2 minuten dichtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta op, met je luie flikker! Echt pils halen!
Ikke welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef Opdekop het volgende:
Jaaa Alexxxx!
ik wel hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heul niet, je bent op een feestje
dan ga je toch niet slapen
Weet je zeker dat je naar de ZC wil komen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta op, met je luie flikker! Echt pils halen!
buurt van milaan bij een vriendin van me die gaat ons daar rondleiden enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als is dat natuurlijk
voor jou
Waar ga je heen?
Ik heb HJ voor jequote:
Gaat Bart misschien ook naar de ZC?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je naar de ZC wil komen?
Oeh tof! En dan ook bij haar logeren?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
buurt van milaan bij een vriendin van me die gaat ons daar rondleiden enzo
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
En Alex volgt jou stiekem gewoon hoor![]()
Miauw wordt de nieuwe instant ban, wedden?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef Opdekop het volgende:
Jaaa Alexxxx!
Ik wil je niet eens wakker houden als je moet rijden, ik moet erbij zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan mag het.
[..]
Begin over wat anders, we doen vanzelf mee
Dat is een van de punten waarvoor ik niet zou willen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je naar de ZC wil komen?
uhuh we blijven daar 5 dagen en de laatste paar dagen gaan we naar een hostellquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaat Bart misschien ook naar de ZC?
[..]
Oeh tof! En dan ook bij haar logeren?
En tof van je huisje![]()
Ja, en prrrrrrr is voor de lieve mensenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Miauw wordt de nieuwe instant ban, wedden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hij vond de line up wel wat maar nog niks staat vastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
De line-up is wel aanlokkelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat idee had ik alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is een van de punten waarvoor ik niet zou willen.
Ik ga de 17e, met Kamelot als afsluiterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De line-up is wel aanlokkelijkWanneer was het ook al weer?
Een cavia spint niet, die doet wheep wheepquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
*loopt luid 'prrrrr' roepend en met zijn kont schuddend door de SC*
een geile cavia nadoen is de nieuwe tvp EN instant ban, wedden?
ZEKER als jij het doetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn broer ook en dat is iets dichterbijquote:
Een paar dagen voor m'n vakantie dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga de 17e, met Kamelot als afsluiter![]()
wtf heb jij met de cavia's van Sis gedaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
16,17,18 juliquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De line-up is wel aanlokkelijkWanneer was het ook al weer?
Jammer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn broer ook en dat is iets dichterbij![]()
maar a) k heb al veel bier op en b) ik heb geen rijbewijs dus c) ze kunnen het ook niet afpakken maar d) de auto wel en e) ik wil niet nog meer misdrijven op mijn strafblad
but thanks
Jij vond mij prrrr leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
maar ze doen wel prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een cavia spint niet, die doet wheep wheep![]()
een geile roept 'prrrrrr'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een cavia spint niet, die doet wheep wheep![]()
heb je me ooit een geile cavia na zien doen/quote:
Dat vraagt iedereen al. Ik weet het niet, ik weet niet hoe ik hieruit kom, ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan... laat me.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen... Kan ik iets voor je doen?
Hier alles wel aardig goed eigenlijkVandaag gesprek gehad voor ander vrijwilligerswerk. Ga mogelijk jongeren coachen. Maar het is maar de vraag wanneer ik zou kunnen starten enzo... Dus da's wel balen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 werk ik sowieso.quote:
gvd einde deze maand g aik naar rockin park, ook grolschquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is een van de punten waarvoor ik niet zou willen.
ik heb hun kooi verschoond!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf heb jij met de cavia's van Sis gedaan
de visual die ik kreeg was al weerszinwekkend genoegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een geile roept 'prrrrrr'
[..]
heb je me ooit een geile cavia na zien doen/nee toch?
Bart gaat niet naar de ZC.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Feli en ik blij dat ik niet daar in de buurt woonquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensjes!! :d heb vandaag mijn rijexamen gehaald yeah!! Vanaf volgende week noord nederland onveilig maken. :d
ja ik word verstandig lijkt welquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen al. Ik weet het niet, ik weet niet hoe ik hieruit kom, ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan... laat me.
Dat is prima, ik denk ik vraag het want als ik wel iets kan doen dan roep je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is het maar gezellig kletsen... Sterkte mop
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik was ook op Sonispherequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd einde deze maand g aik naar rockin park, ook grolsch![]()
vorig jaar ook et sonispehere, gelukkig vipkaarten dus de heel dag ad smirnoff ice gezeten
Oh help! Nog zo een!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensjes!! :d heb vandaag mijn rijexamen gehaald yeah!! Vanaf volgende week noord nederland onveilig maken. :d
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Bepaal jij nu z'n agenda?quote:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Jij bent zo lief altijdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de visual die ik kreeg was al weerszinwekkend genoeg
Heb jij geen rijbewijs? Afgepakt of nooit gehaald?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn broer ook en dat is iets dichterbij![]()
maar a) k heb al veel bier op en b) ik heb geen rijbewijs dus c) ze kunnen het ook niet afpakken maar d) de auto wel en e) ik wil niet nog meer misdrijven op mijn strafblad
but thanks
Je gewoon spontaan naar noord nederland komen he!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Feli en ik blij dat ik niet daar in de buurt woon
gezelligquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb hun kooi verschoond!Nou ja, deden we samen
Maar dan net iets anders dan het spinnen van een katquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een geile roept 'prrrrrr'
[..]
heb je me ooit een geile cavia na zien doen/nee toch?
Goedemorgen Naatquote:
ik vond het zwaar tegenvallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik was ook op Sonisphere
Geen vip kaarten, stond daar wel
[..]
Oh help! Nog zo een!
Is het wel handig als ik een auto hebquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je gewoon spontaan naar noord nederland komen he!
Ja maar Alex, schatje, een volwassen man die vol overgave een geile cavia nadoet is, hoe leuk ik hem ook vind, toch wel een klein beetjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent zo lief altijdZelfs als je iemand de grond in boort ben je schattig
Het ergste is dat ik het meen
goed hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
ik spinde niet, ik caviaprrde, en ik heb ook veul cavias gehad he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan net iets anders dan het spinnen van een katEn ik kan het weten, want ik had 2 homoseksuele cavia's
dat was het absoluutquote:
een klein beetje maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar Alex, schatje, een volwassen man die vol overgave een geile cavia nadoet is, hoe leuk ik hem ook vind, toch wel een klein beetje
En nu is ie alleenquote:
Welk gedeelte van Noord Nederland precies?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Nouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu is ie alleenBejaard en al anderhalf jaar alleen... Wel sip, maar volgens mij vermaakt ie zich nog wel
En nu ga ik Freek de Jonge kijken, als het niet leuk is ben ik zo weer terug
Tot zo!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu is ie alleenBejaard en al anderhalf jaar alleen... Wel sip, maar volgens mij vermaakt ie zich nog wel
Ik heb me vermaakt daar. Zeker met de mensen waarmee ik wasquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond het zwaar tegenvallen![]()
dure dag was het wel, vip kaarten plus de nodige verfrissingen voor al de drank._!
Ik wacht af in spanningquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel gedaan hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb me vermaakt daar. Zeker met de mensen waarmee ik was
Ik woon in assen dus alles wat binnen een uur daarvan ligt. Waaronder emmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte van Noord Nederland precies?
ik dacht precies hetzelfdequote:
Coolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik woon in assen dus alles wat binnen een uur daarvan ligt. Waaronder emmen.
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht, droom fijn zacht en geil allemaal. Vergeet morgen niet te stemmen en dikke kus
ik ga stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht, droom fijn zacht en geil allemaal. Vergeet morgen niet te stemmen en dikke kus
Ik kan waarschijnlijk niet eens stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
9 uur savonds.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef c0nd0r het volgende:
Tot hoe laat kan je eigenlijk stemmen?
Bedenk me ineens dat ik niet zo gek veel tijd heb
ben ik ff veiligquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik woon in assen dus alles wat binnen een uur daarvan ligt. Waaronder emmen.
De pot is weer vol? Obama weer in het Witte Huis?quote:
Wanneer gaan we roadtrippenm?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Bij mij is het ook krapquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef c0nd0r het volgende:
Tot hoe laat kan je eigenlijk stemmen?
Bedenk me ineens dat ik niet zo gek veel tijd heb
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De pot is weer vol? Obama weer in het Witte Huis?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]dat ook, maar daar doelde ik niet direct op
Oh help, dan moet je langs mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Voor Jou rijd ik wel wat verder :d
v eeg wel even je mondje af lieffie, er hangen nog wat witte kloddersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]dat ook, maar daar doelde ik niet direct op
Dat weet ik niet. Ik word vast onzeker als jij naast me zit. Het komt vast wel goed zolang je maar van me af kunt blijven.quote:
Tada.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar doe nog even antwoorden op de PM, kan ik morgen goed nieuws mededelen
uhm wat slik je en waar koop ik hetquote:
quote:
pussy stuffquote:
U bent fantastischquote:
Says who?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:21 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je zou er nu toch wel een keer uit moeten zijn
zie pi schat zie de piquote:
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Says who?
Morgen, voor 9 uur, DAN moet ik er uit zijn
Naja dat zegt niet, ik stel het ook in een vragende vormquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Says who?
Morgen, voor 9 uur, DAN moet ik er uit zijn
Hmhm, namelijk de sluiting van de stembussenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:23 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Naja dat zegt niet, ik stel het ook in een vragende vorm
Denk je dan dat er binnen nu en 9 uur morgenavond nog iets aan het licht komt wat voor jou de knoop doorhakt?
Dat zegt idd veel over de partijenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm, namelijk de sluiting van de stembussen
Ik kan wel van je afblijven hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:19 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik word vast onzeker als jij naast me zit. Het komt vast wel goed zolang je maar van me af kunt blijven.
Ik richt mijn eigen partij wel opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef PeZu het volgende:
MENSEN, JOIN THE REVOLUTION, STEM ALLEMAAL BLANCO!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik richt mijn eigen partij wel opwat gebeurt er als echt iedereen blanco zo stemmen btw?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pvvquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als je het wel mocht dan stemde je op...
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik richt mijn eigen partij wel opIk dacht dat jij veel geld hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vergaat de wereld!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat gebeurt als echt iedereen blanco zo stemmen btw?
dan breekt de hel losquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
wat gebeurt als echt iedereen blanco zo stemmen btw?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat gebeurt er als echt iedereen blanco zo stemmen btw?Ik ben op zich wel benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah. Ik ben er uitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:24 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Dat zegt idd veel over de partijen
Maar goed, geloof dat er inderdaad een aanzienlijk percentage is dat pas in het stemhokje besluit wat ze gaan stemmen, dus alle tijd!
cool , dan wordt het eindelijk warmquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:26 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat gebeurt er als echt iedereen blanco zo stemmen btw?Hihi. Zou wel leuk zijn, maar daar doen die rechtse klootzakken nooit aan meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik moest gewoon nog even wat speerpunten van 2 partijen tegenover elkaar zetten en kijken wat het best bij mij past, en dat heb ik net dus gedaanquote:
die slinkse loeders ook niet denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hihi. Zou wel leuk zijn, maar daar doen die rechtse klootzakken nooit aan mee
nou, die eerder nog denk ik...quote:
Goedzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik moest gewoon nog even wat speerpunten van 2 partijen tegenover elkaar zetten en kijken wat het best bij mij past, en dat heb ik net dus gedaan
Oef! Gelukkig maar.quote:
Daarom kun je ook beter blanco stemmen dan niet stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:31 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Oef! Gelukkig maar.
En hoezo beginnen mensen over blanco stemmenje moet je gelukkig prijzen dat we kunnen stemmen en geen dictatuur hebben. :d
ze zijn niet voor niet slinks hehquote:
quote:
Ben jij helderziendquote:
Ach blijft ook maf. Gelukkig heb ik mijn keus gemaakt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:31 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Daarom kun je ook beter blanco stemmen dan niet stemmen
Je hebt het nog aardig lang vol gehoudenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij helderziend
Hij had op zich wel wat leuke dingen, maar had geen zin meer![]()
Nou ja, de naam Freek de Jonge zegt voor mij al genoegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ben jij helderziend
Hij had op zich wel wat leuke dingen, maar had geen zin meer![]()
wat ga je stemmen dan?quote:
Seriouslyquote:
Ik vind die man zo vervelend verbitterd gewordenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, de naam Freek de Jonge zegt voor mij al genoeg![]()
stiekem moest ik wel een paar keer lachen
Hihihi, ja eigenlijk wel hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, de naam Freek de Jonge zegt voor mij al genoeg![]()
stiekem moest ik wel een paar keer lachen
ik zou der geven jaquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Perfect Onaantastbaar Ongelovelijk Tegekgeil Zexy Integer Tjikkie.
Slaap lekkerquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:35 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Perfect Onaantastbaar Ongelovelijk Tegekgeil Zexy Integer Tjikkie.
Ja, dat vind ik ook... Met name zijn opmerkingen als "het cabaret is dood" omdat de huidige vorm van cabaret niet in zijn straatje past vind ik erg jammerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:34 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik vind die man zo vervelend verbitterd gewordengeen gein (meer) aan.
Trustenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja eigenlijk wel he
Ja, ik vooral om de Femke Halsema dingetjes, erg grappig
Ik ga sowieso waarschijnlijk. Maar ik vind dat jij ook moet komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik ja zeg kom jij ook, anders kom jij ook niet?
zijn hoofd is ook erg jammerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook... Met name zijn opmerkingen als "het cabaret is dood" omdat de huidige vorm van cabaret niet in zijn straatje past vind ik erg jammer
Ja precies, echt zo'n oude zuurpruim geworden die roept: "Vroeger was alles beter, de jeugd van tegenwoordig..."quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook... Met name zijn opmerkingen als "het cabaret is dood" omdat de huidige vorm van cabaret niet in zijn straatje past vind ik erg jammer
Als je komt mag je bij Ez en mij in de sexschuurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik ja zeg kom jij ook, anders kom jij ook niet?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je komt mag je bij Ez en mij in de sexschuur
Sowieso waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga sowieso waarschijnlijk. Maar ik vind dat jij ook moet komen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga sowieso waarschijnlijk. Maar ik vind dat jij ook moet komen.
Alleen als ik zijn handje vasthouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
Olle weet het nog niet precies eigenlijk
Oke jij mag er ook wel bijquote:
Jij durft pas als c0n gaat he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
Ja. Ik wil kwijlen op uwe goddelijkheid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sowieso waarschijnlijk..
Ah! Want jij wilt mijn goddelijke lichaam in levende lijve aanschouwen!
Maar dat was vroeger ook al zo!quote:
Jup, mij bekruipt dan een gevoel dat ie vol jaloezie zit... dat ie het niet kan hebben dat ie minder populair is ofzo..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja precies, echt zo'n oude zuurpruim geworden die roept: "Vroeger was alles beter, de jeugd van tegenwoordig..."
ja m is echt een schatje hoorquote:
Jawel. Je komt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt, ik vond hem nooit zo leuk, net zoals van het hekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat was vroeger ook al zo!
[..]
Jup, mij bekruipt dan een gevoel dat ie vol jaloezie zit... dat ie het niet kan hebben dat ie minder populair is ofzo..
nou ik zit even meer met mijn vrije zaterdagenquote:
wie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja m is echt een schatje hoor![]()
wel lief zijn voor haar hoor
Zegquote:
Schrijf het maar vast op dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef c0nd0r het volgende:
Hm op zich heb ik geen verplichten zoals ik het nu zie in mijn agenda..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ZegNatuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je mag ook NA je werk nog komen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou ik zit even meer met mijn vrije zaterdagen![]()
Maar ik vind het wel fijner als c0n ook gaat![]()
wie quote je mop?quote:
Ow, van 't Hek kan ik wel waarderen, ook niet altijd heb er een beetje in moeten groeien maar was toen een show, weet zo even niet meer welke, die vond ik errug goed!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, ik vond hem nooit zo leuk, net zoals van het hek
ja, datquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, ik vond hem nooit zo leuk, net zoals van het hek
Zo ver woon jij er toch niet vandaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou ik zit even meer met mijn vrije zaterdagen![]()
Maar ik vind het wel fijner als c0n ook gaat![]()
Ez wil je vast wel ophalen als hij met de auto gaat, we komen er toch langsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef c0nd0r het volgende:
Hm op zich heb ik geen verplichten zoals ik het nu zie in mijn agenda..
Myraelaquote:
harrie jekkersquote:
Coolzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez wil je vast wel ophalen als hij met de auto gaat, we komen er toch langs
Hoezo niet blijven slapen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
Moeten Ol en ik wel vechten wie er gaat Boppen
Wat een geluk toch weerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik liet de eieren vallen en er was maar een stuk![]()
Ja van school ofzo geloof ikquote:
Blijven slapen ftwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
gelijk nd service balie rennen en krasloten kopenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik liet de eieren vallen en er was maar een stuk![]()
aah joh ik wil dan wel rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
Dan kruip ik wel met jou op de achterbankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
dat wist ik wel hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Myraela![]()
En ik doe lief tegen iedereen, tot ze bewijzen dat ze dat niet verdienen![]()
Ja, maar het gaf alsnog een dikke bende, vooral als iemand er doorheen rijdt met zijn karretje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet blijven slapen?
[..]
Wat een geluk toch weer
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah joh ik wil dan wel rijden![]()
kunnen eventueel wel blijven slapen dan
ik maar zoo want dat is korter dan dierentuinquote:
Ik bob sowieso en kom volgens mij ook langs Ommenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
Jij blijft toch niet slapen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar het gaf alsnog een dikke bende, vooral als iemand er doorheen rijdt met zijn karretje.![]()
Ik liep wel een keer bar slecht na een avondje poolenquote:
Vriendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah joh ik wil dan wel rijden![]()
kunnen eventueel wel blijven slapen dan
jeej!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bob sowieso en kom volgens mij ook langs Ommen
Ow ja! Das waar ook!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bob sowieso en kom volgens mij ook langs Ommen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kruip ik wel met jou op de achterbankGoeie smoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik beloof nog niets hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik liep wel een keer bar slecht na een avondje poolen
[..]
Vriend
NO WAY SERIEUS?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik beloof nog niets he
over een maand kan ik in mijn woonkamer poolen![]()
heb van klaas een tafel gekocht
die man kan echt alleen maar hetzelfde truukje en helaas is het nog niet heel goed ookquote:
En ik kom dan in de Nissan van m'n pappie, dus jullie hoeven ook niet bang te zijnquote:
Dan maar eens een meet bij jouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik beloof nog niets he
Nienke rijdt apart, want Nienke blijft slapen en Marijke nietquote:
Heul niet dan sleur ik je meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Iedereen kent elkaar al. Ik ga wel heel bang verlegen in een hoekje zitten.
Nee, joh, ik ken echt niet iedereen, dus komt goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Wanneer mag ik langskomen dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik beloof nog niets he
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik kom dan in de Nissan van m'n pappie, dus jullie hoeven ook niet bang te zijnAl kan ik natuurlijk ook expres wel met de Lada komen
eay ik ken naas c0n ook niemand hoor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Nee, wantquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nienke rijdt apart, want Nienke blijft slapen en Marijke niet
Dan kom ik bij je zitten. Ik ga wel weer bang voor me uitstaren, net als met de zwollemeet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Iets voor een volgende keerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hebben we iig genoeg slaapplaats, verdelen bij Olle en mij
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kom ik bij je zitten. Ik ga wel weer bang voor me uitstaren, net als met de zwollemeet.
Ik slaap bij jou in bed!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hebben we iig genoeg slaapplaats, verdelen bij Olle en mij
Toch wel incl. bambiblik he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kom ik bij je zitten. Ik ga wel weer bang voor me uitstaren, net als met de zwollemeet.
Okay. Gezellig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jah in theorie zou dat mogelijk zijnquote:
Dat viel wel meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nienke gaat me dan toch weer pesten met mijn lengtequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar jij schuilt dan gewoon de hele tijd achter c0n.
Nou dan ben ik alsnog bij jou.. Genoeg toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen lachte je af en toe ook nog heel lief en verlegenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik er bij komen? Ik ken ook niemandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Nienke?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nienke gaat me dan toch weer pesten met mijn lengte
eay ik kom voor gezelligheid!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
En toen ging je mij pestenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen lachte je af en toe ook nog heel lief en verlegen![]()
net als ik![]()
JA! Wij gaan samen bang zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:49 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mag ik er bij komen? Ik ken ook niemand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |