Waarom kun je er niet bij zijn?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:55 schreef Giertje het volgende:
[..]
die regen was wel lekker maar word beetje gek van bbq geleuter
aah ok, thanks vd link, ik heb al 6 partities ofzo dus ik ga vd week ff stoeienquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
http://www.blogsdna.com/4(...)live-cd-live-usb.htm
Het kan blijkbaar in principe alIk denk dat ik em dan eerst op m'n laptop zou testen, al is dat weer zo'n gezeur met partities... Ik ga d'r eens over nadenken
Ik ben niet zo'n uitslaper dus ik moet op tijd gaan slapenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik slaap altijd erg slecht bij iemand anders
dus dat wordt meer gewoon in slaap vallen als ik echt niet meer kan
heul niet, je bent op een feestjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n uitslaper dus ik moet op tijd gaan slapen
Prrrrrrrrquote:
Kersje!quote:
Leuk tochquote:
Denk dat het er op neer komt dat ik rond 6 uur in slaap van en ik hoop dat ik dan tot 10 uur kan slapenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heul niet, je bent op een feestje
dan ga je toch niet slapen
omdat ik dan in italie zitquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Sorry![]()
Waarom kan je er eigenlijk niet bij zijn?
Verdomme, ik pak er wel 1 hier uit de koelkastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef PeZu het volgende:
kut stoep![]()
oude sc tijden![]()
[..]
aah ok, thanks vd link, ik heb al 6 partities ofzo dus ik ga vd week ff stoeien![]()
@huppel doen moet je snel zijn want er zijn nog 3 flesjes
quote:
jaa is lekker rustig geen gezeik meer en ik hou et mooi netjesquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Waarom kun je er niet bij zijn?
En hoe is het met jou dan? Bevalt je flat nog steeds?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:00 schreef Trevland het volgende:
Denk dat het er op neer komt dat ik rond 6 uur in slaap van en ik hoop dat ik dan tot 10 uur kan slapen
quote:
ik ga 7 juli en kom anderhalve week later weer terugquote:
Sta op, met je luie flikker! Echt pils halen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
[..]
het is uit pure wanhoop zweer ik je![]()
anders moet ik aan de tequilla, bacardi, dropshot of raki of binne 5 min van mijn luie ass af geraken en snel nd super_!
geforceerd fok hypes introducerenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef Opdekop het volgende:
Jaaa Alexxxx!
Awww MarijkeZwolle is ook stiekem een poesje![]()
Miauw wordt het nieuwe TVP. Wedden !
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme, ik pak er wel 1 hier uit de koelkast
te laat de super is net 2 minuten dichtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta op, met je luie flikker! Echt pils halen!
Ikke welquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef Opdekop het volgende:
Jaaa Alexxxx!
ik wel hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
heul niet, je bent op een feestje
dan ga je toch niet slapen
Weet je zeker dat je naar de ZC wil komen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Sta op, met je luie flikker! Echt pils halen!
buurt van milaan bij een vriendin van me die gaat ons daar rondleiden enzoquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Als is dat natuurlijk
voor jou
Waar ga je heen?
Ik heb HJ voor jequote:
Gaat Bart misschien ook naar de ZC?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je naar de ZC wil komen?
Oeh tof! En dan ook bij haar logeren?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
buurt van milaan bij een vriendin van me die gaat ons daar rondleiden enzo
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ikke wel![]()
En Alex volgt jou stiekem gewoon hoor![]()
Miauw wordt de nieuwe instant ban, wedden?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef Opdekop het volgende:
Jaaa Alexxxx!
Ik wil je niet eens wakker houden als je moet rijden, ik moet erbij zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 21:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan mag het.
[..]
Begin over wat anders, we doen vanzelf mee
Dat is een van de punten waarvoor ik niet zou willen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:02 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je naar de ZC wil komen?
uhuh we blijven daar 5 dagen en de laatste paar dagen gaan we naar een hostellquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaat Bart misschien ook naar de ZC?
[..]
Oeh tof! En dan ook bij haar logeren?
En tof van je huisje![]()
Ja, en prrrrrrr is voor de lieve mensenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Miauw wordt de nieuwe instant ban, wedden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Hij vond de line up wel wat maar nog niks staat vastquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
De line-up is wel aanlokkelijkquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Dat idee had ik alquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is een van de punten waarvoor ik niet zou willen.
Ik ga de 17e, met Kamelot als afsluiterquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De line-up is wel aanlokkelijkWanneer was het ook al weer?
Een cavia spint niet, die doet wheep wheepquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
*loopt luid 'prrrrr' roepend en met zijn kont schuddend door de SC*
een geile cavia nadoen is de nieuwe tvp EN instant ban, wedden?
ZEKER als jij het doetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
*loopt luid 'prrrrr' roepend en met zijn kont schuddend door de SC*
een geile cavia nadoen is de nieuwe tvp EN instant ban, wedden?
mijn broer ook en dat is iets dichterbijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |