Een paar dagen voor m'n vakantie dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik ga de 17e, met Kamelot als afsluiter![]()
wtf heb jij met de cavia's van Sis gedaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
*loopt luid 'prrrrr' roepend en met zijn kont schuddend door de SC*
een geile cavia nadoen is de nieuwe tvp EN instant ban, wedden?
16,17,18 juliquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De line-up is wel aanlokkelijkWanneer was het ook al weer?
Jammer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn broer ook en dat is iets dichterbij![]()
maar a) k heb al veel bier op en b) ik heb geen rijbewijs dus c) ze kunnen het ook niet afpakken maar d) de auto wel en e) ik wil niet nog meer misdrijven op mijn strafblad
but thanks
Jij vond mij prrrr leukquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
*loopt luid 'prrrrr' roepend en met zijn kont schuddend door de SC*
een geile cavia nadoen is de nieuwe tvp EN instant ban, wedden?
maar ze doen wel prrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een cavia spint niet, die doet wheep wheep![]()
een geile roept 'prrrrrr'quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Een cavia spint niet, die doet wheep wheep![]()
heb je me ooit een geile cavia na zien doen/quote:
Dat vraagt iedereen al. Ik weet het niet, ik weet niet hoe ik hieruit kom, ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan... laat me.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Balen... Kan ik iets voor je doen?
Hier alles wel aardig goed eigenlijkVandaag gesprek gehad voor ander vrijwilligerswerk. Ga mogelijk jongeren coachen. Maar het is maar de vraag wanneer ik zou kunnen starten enzo... Dus da's wel balen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
16 werk ik sowieso.quote:
gvd einde deze maand g aik naar rockin park, ook grolschquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:04 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat is een van de punten waarvoor ik niet zou willen.
ik heb hun kooi verschoond!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
wtf heb jij met de cavia's van Sis gedaan
de visual die ik kreeg was al weerszinwekkend genoegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een geile roept 'prrrrrr'
[..]
heb je me ooit een geile cavia na zien doen/nee toch?
Bart gaat niet naar de ZC.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:03 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gaat Bart misschien ook naar de ZC?
[..]
Oeh tof! En dan ook bij haar logeren?
En tof van je huisje![]()
Feli en ik blij dat ik niet daar in de buurt woonquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensjes!! :d heb vandaag mijn rijexamen gehaald yeah!! Vanaf volgende week noord nederland onveilig maken. :d
ja ik word verstandig lijkt welquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Dat vraagt iedereen al. Ik weet het niet, ik weet niet hoe ik hieruit kom, ik weet niet hoe ik hiermee om moet gaan... laat me.
Dat is prima, ik denk ik vraag het want als ik wel iets kan doen dan roep je maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al is het maar gezellig kletsen... Sterkte mop
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Ik was ook op Sonispherequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef PeZu het volgende:
[..]
gvd einde deze maand g aik naar rockin park, ook grolsch![]()
vorig jaar ook et sonispehere, gelukkig vipkaarten dus de heel dag ad smirnoff ice gezeten
Oh help! Nog zo een!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensjes!! :d heb vandaag mijn rijexamen gehaald yeah!! Vanaf volgende week noord nederland onveilig maken. :d
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Bepaal jij nu z'n agenda?quote:
Gefeliciteeeeeeeeeeeeeeeeeeerd!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Jij bent zo lief altijdquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
de visual die ik kreeg was al weerszinwekkend genoeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |