quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja eigenlijk wel he
Ja, ik vooral om de Femke Halsema dingetjes, erg grappig
Ik ga sowieso waarschijnlijk. Maar ik vind dat jij ook moet komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik ja zeg kom jij ook, anders kom jij ook niet?
zijn hoofd is ook erg jammerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook... Met name zijn opmerkingen als "het cabaret is dood" omdat de huidige vorm van cabaret niet in zijn straatje past vind ik erg jammer
Ja precies, echt zo'n oude zuurpruim geworden die roept: "Vroeger was alles beter, de jeugd van tegenwoordig..."quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook... Met name zijn opmerkingen als "het cabaret is dood" omdat de huidige vorm van cabaret niet in zijn straatje past vind ik erg jammer
Als je komt mag je bij Ez en mij in de sexschuurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik ja zeg kom jij ook, anders kom jij ook niet?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je komt mag je bij Ez en mij in de sexschuur
Sowieso waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga sowieso waarschijnlijk. Maar ik vind dat jij ook moet komen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga sowieso waarschijnlijk. Maar ik vind dat jij ook moet komen.
Alleen als ik zijn handje vasthouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
Olle weet het nog niet precies eigenlijk
Oke jij mag er ook wel bijquote:
Jij durft pas als c0n gaat he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
Ja. Ik wil kwijlen op uwe goddelijkheid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sowieso waarschijnlijk..
Ah! Want jij wilt mijn goddelijke lichaam in levende lijve aanschouwen!
Maar dat was vroeger ook al zo!quote:
Jup, mij bekruipt dan een gevoel dat ie vol jaloezie zit... dat ie het niet kan hebben dat ie minder populair is ofzo..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja precies, echt zo'n oude zuurpruim geworden die roept: "Vroeger was alles beter, de jeugd van tegenwoordig..."
ja m is echt een schatje hoorquote:
Jawel. Je komt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt, ik vond hem nooit zo leuk, net zoals van het hekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat was vroeger ook al zo!
[..]
Jup, mij bekruipt dan een gevoel dat ie vol jaloezie zit... dat ie het niet kan hebben dat ie minder populair is ofzo..
nou ik zit even meer met mijn vrije zaterdagenquote:
wie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja m is echt een schatje hoor![]()
wel lief zijn voor haar hoor
Zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrijf het maar vast op dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef c0nd0r het volgende:
Hm op zich heb ik geen verplichten zoals ik het nu zie in mijn agenda..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ZegNatuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je mag ook NA je werk nog komen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou ik zit even meer met mijn vrije zaterdagen![]()
Maar ik vind het wel fijner als c0n ook gaat![]()
wie quote je mop?quote:
Ow, van 't Hek kan ik wel waarderen, ook niet altijd heb er een beetje in moeten groeien maar was toen een show, weet zo even niet meer welke, die vond ik errug goed!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, ik vond hem nooit zo leuk, net zoals van het hek
ja, datquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, ik vond hem nooit zo leuk, net zoals van het hek
Zo ver woon jij er toch niet vandaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou ik zit even meer met mijn vrije zaterdagen![]()
Maar ik vind het wel fijner als c0n ook gaat![]()
Ez wil je vast wel ophalen als hij met de auto gaat, we komen er toch langsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef c0nd0r het volgende:
Hm op zich heb ik geen verplichten zoals ik het nu zie in mijn agenda..
Myraelaquote:
harrie jekkersquote:
Coolzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez wil je vast wel ophalen als hij met de auto gaat, we komen er toch langs
Hoezo niet blijven slapen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
Moeten Ol en ik wel vechten wie er gaat Boppen
Wat een geluk toch weerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik liet de eieren vallen en er was maar een stuk![]()
Ja van school ofzo geloof ikquote:
Blijven slapen ftwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
gelijk nd service balie rennen en krasloten kopenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik liet de eieren vallen en er was maar een stuk![]()
aah joh ik wil dan wel rijdenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
Dan kruip ik wel met jou op de achterbankquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
dat wist ik wel hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Myraela![]()
En ik doe lief tegen iedereen, tot ze bewijzen dat ze dat niet verdienen![]()
Ja, maar het gaf alsnog een dikke bende, vooral als iemand er doorheen rijdt met zijn karretje.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hoezo niet blijven slapen?
[..]
Wat een geluk toch weer
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah joh ik wil dan wel rijden![]()
kunnen eventueel wel blijven slapen dan
ik maar zoo want dat is korter dan dierentuinquote:
Ik bob sowieso en kom volgens mij ook langs Ommenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
Jij blijft toch niet slapen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, maar het gaf alsnog een dikke bende, vooral als iemand er doorheen rijdt met zijn karretje.![]()
Ik liep wel een keer bar slecht na een avondje poolenquote:
Vriendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef Olle. het volgende:
[..]
aah joh ik wil dan wel rijden![]()
kunnen eventueel wel blijven slapen dan
jeej!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bob sowieso en kom volgens mij ook langs Ommen
Ow ja! Das waar ook!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik bob sowieso en kom volgens mij ook langs Ommen
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kruip ik wel met jou op de achterbankGoeie smoesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik beloof nog niets hequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:45 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ik liep wel een keer bar slecht na een avondje poolen
[..]
Vriend
NO WAY SERIEUS?!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik beloof nog niets he
over een maand kan ik in mijn woonkamer poolen![]()
heb van klaas een tafel gekocht
die man kan echt alleen maar hetzelfde truukje en helaas is het nog niet heel goed ookquote:
En ik kom dan in de Nissan van m'n pappie, dus jullie hoeven ook niet bang te zijnquote:
Dan maar eens een meet bij jouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik beloof nog niets he
Nienke rijdt apart, want Nienke blijft slapen en Marijke nietquote:
Heul niet dan sleur ik je meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Iedereen kent elkaar al. Ik ga wel heel bang verlegen in een hoekje zitten.
Nee, joh, ik ken echt niet iedereen, dus komt goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Wanneer mag ik langskomen dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik beloof nog niets he
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik kom dan in de Nissan van m'n pappie, dus jullie hoeven ook niet bang te zijnAl kan ik natuurlijk ook expres wel met de Lada komen
eay ik ken naas c0n ook niemand hoor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Nee, wantquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nienke rijdt apart, want Nienke blijft slapen en Marijke niet
Dan kom ik bij je zitten. Ik ga wel weer bang voor me uitstaren, net als met de zwollemeet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Iets voor een volgende keerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hebben we iig genoeg slaapplaats, verdelen bij Olle en mij
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kom ik bij je zitten. Ik ga wel weer bang voor me uitstaren, net als met de zwollemeet.
Ik slaap bij jou in bed!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hebben we iig genoeg slaapplaats, verdelen bij Olle en mij
Toch wel incl. bambiblik he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kom ik bij je zitten. Ik ga wel weer bang voor me uitstaren, net als met de zwollemeet.
Okay. Gezellig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jah in theorie zou dat mogelijk zijnquote:
Dat viel wel meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nienke gaat me dan toch weer pesten met mijn lengtequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar jij schuilt dan gewoon de hele tijd achter c0n.
Nou dan ben ik alsnog bij jou.. Genoeg toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen lachte je af en toe ook nog heel lief en verlegenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik er bij komen? Ik ken ook niemandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Nienke?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nienke gaat me dan toch weer pesten met mijn lengte
eay ik kom voor gezelligheid!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
En toen ging je mij pestenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen lachte je af en toe ook nog heel lief en verlegen![]()
net als ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |