nou ik zit even meer met mijn vrije zaterdagenquote:
wie?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja m is echt een schatje hoor![]()
wel lief zijn voor haar hoor
Zegquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schrijf het maar vast op dan.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef c0nd0r het volgende:
Hm op zich heb ik geen verplichten zoals ik het nu zie in mijn agenda..
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
ZegNatuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je mag ook NA je werk nog komen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou ik zit even meer met mijn vrije zaterdagen![]()
Maar ik vind het wel fijner als c0n ook gaat![]()
wie quote je mop?quote:
Ow, van 't Hek kan ik wel waarderen, ook niet altijd heb er een beetje in moeten groeien maar was toen een show, weet zo even niet meer welke, die vond ik errug goed!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, ik vond hem nooit zo leuk, net zoals van het hek
ja, datquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt, ik vond hem nooit zo leuk, net zoals van het hek
Zo ver woon jij er toch niet vandaanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef Olle. het volgende:
[..]
nou ik zit even meer met mijn vrije zaterdagen![]()
Maar ik vind het wel fijner als c0n ook gaat![]()
Ez wil je vast wel ophalen als hij met de auto gaat, we komen er toch langsquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:40 schreef c0nd0r het volgende:
Hm op zich heb ik geen verplichten zoals ik het nu zie in mijn agenda..
Myraelaquote:
harrie jekkersquote:
Coolzquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ez wil je vast wel ophalen als hij met de auto gaat, we komen er toch langs
Hoezo niet blijven slapen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
Moeten Ol en ik wel vechten wie er gaat Boppen
Wat een geluk toch weerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik liet de eieren vallen en er was maar een stuk![]()
Ja van school ofzo geloof ikquote:
Blijven slapen ftwquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef c0nd0r het volgende:
Moeten Ol en ik wel vechten wie er gaat Boppen
gelijk nd service balie rennen en krasloten kopenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:42 schreef DeLuna het volgende:
Ik liet de eieren vallen en er was maar een stuk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |