quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hihihi, ja eigenlijk wel he
Ja, ik vooral om de Femke Halsema dingetjes, erg grappig
Ik ga sowieso waarschijnlijk. Maar ik vind dat jij ook moet komen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik ja zeg kom jij ook, anders kom jij ook niet?
zijn hoofd is ook erg jammerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook... Met name zijn opmerkingen als "het cabaret is dood" omdat de huidige vorm van cabaret niet in zijn straatje past vind ik erg jammer
Ja precies, echt zo'n oude zuurpruim geworden die roept: "Vroeger was alles beter, de jeugd van tegenwoordig..."quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook... Met name zijn opmerkingen als "het cabaret is dood" omdat de huidige vorm van cabaret niet in zijn straatje past vind ik erg jammer
Als je komt mag je bij Ez en mij in de sexschuurquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:36 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Als ik ja zeg kom jij ook, anders kom jij ook niet?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als je komt mag je bij Ez en mij in de sexschuur
Sowieso waarschijnlijk..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga sowieso waarschijnlijk. Maar ik vind dat jij ook moet komen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga sowieso waarschijnlijk. Maar ik vind dat jij ook moet komen.
Alleen als ik zijn handje vasthouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
Olle weet het nog niet precies eigenlijk
Oke jij mag er ook wel bijquote:
Jij durft pas als c0n gaat he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
Ja. Ik wil kwijlen op uwe goddelijkheid.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sowieso waarschijnlijk..
Ah! Want jij wilt mijn goddelijke lichaam in levende lijve aanschouwen!
Maar dat was vroeger ook al zo!quote:
Jup, mij bekruipt dan een gevoel dat ie vol jaloezie zit... dat ie het niet kan hebben dat ie minder populair is ofzo..quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:37 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ja precies, echt zo'n oude zuurpruim geworden die roept: "Vroeger was alles beter, de jeugd van tegenwoordig..."
ja m is echt een schatje hoorquote:
Jawel. Je komt.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:38 schreef Olle. het volgende:
[..]
klopt, ik vond hem nooit zo leuk, net zoals van het hekquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dat was vroeger ook al zo!
[..]
Jup, mij bekruipt dan een gevoel dat ie vol jaloezie zit... dat ie het niet kan hebben dat ie minder populair is ofzo..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |