Heul niet dan sleur ik je meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Iedereen kent elkaar al. Ik ga wel heel bang verlegen in een hoekje zitten.
Nee, joh, ik ken echt niet iedereen, dus komt goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Wanneer mag ik langskomen dan?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik beloof nog niets he
over een maand kan ik in mijn woonkamer poolen![]()
heb van klaas een tafel gekocht
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En ik kom dan in de Nissan van m'n pappie, dus jullie hoeven ook niet bang te zijnAl kan ik natuurlijk ook expres wel met de Lada komen
eay ik ken naas c0n ook niemand hoor!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Nee, wantquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nienke rijdt apart, want Nienke blijft slapen en Marijke niet
Dan kom ik bij je zitten. Ik ga wel weer bang voor me uitstaren, net als met de zwollemeet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Iets voor een volgende keerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hebben we iig genoeg slaapplaats, verdelen bij Olle en mij
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kom ik bij je zitten. Ik ga wel weer bang voor me uitstaren, net als met de zwollemeet.
Ik slaap bij jou in bed!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Hebben we iig genoeg slaapplaats, verdelen bij Olle en mij
Toch wel incl. bambiblik he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dan kom ik bij je zitten. Ik ga wel weer bang voor me uitstaren, net als met de zwollemeet.
Okay. Gezellig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
jah in theorie zou dat mogelijk zijnquote:
Dat viel wel meequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nienke gaat me dan toch weer pesten met mijn lengtequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jamaar jij schuilt dan gewoon de hele tijd achter c0n.
Nou dan ben ik alsnog bij jou.. Genoeg toch?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
Toen lachte je af en toe ook nog heel lief en verlegenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik er bij komen? Ik ken ook niemandquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:46 schreef Myraela het volgende:
Nienke?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nienke gaat me dan toch weer pesten met mijn lengte
eay ik kom voor gezelligheid!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:48 schreef Myraela het volgende:
[..]
En toen ging je mij pestenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen lachte je af en toe ook nog heel lief en verlegen![]()
net als ik![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |