Heb jij geen rijbewijs? Afgepakt of nooit gehaald?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn broer ook en dat is iets dichterbij![]()
maar a) k heb al veel bier op en b) ik heb geen rijbewijs dus c) ze kunnen het ook niet afpakken maar d) de auto wel en e) ik wil niet nog meer misdrijven op mijn strafblad
but thanks
Je gewoon spontaan naar noord nederland komen he!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Trevland het volgende:
[..]
Feli en ik blij dat ik niet daar in de buurt woon
gezelligquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb hun kooi verschoond!Nou ja, deden we samen
Maar dan net iets anders dan het spinnen van een katquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
een geile roept 'prrrrrr'
[..]
heb je me ooit een geile cavia na zien doen/nee toch?
Goedemorgen Naatquote:
ik vond het zwaar tegenvallenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:08 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik was ook op Sonisphere
Geen vip kaarten, stond daar wel
[..]
Oh help! Nog zo een!
Is het wel handig als ik een auto hebquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Je gewoon spontaan naar noord nederland komen he!
Ja maar Alex, schatje, een volwassen man die vol overgave een geile cavia nadoet is, hoe leuk ik hem ook vind, toch wel een klein beetjequote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jij bent zo lief altijdZelfs als je iemand de grond in boort ben je schattig
Het ergste is dat ik het meen
goed hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensjes!! :d heb vandaag mijn rijexamen gehaald yeah!! Vanaf volgende week noord nederland onveilig maken. :d
ik spinde niet, ik caviaprrde, en ik heb ook veul cavias gehad he?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar dan net iets anders dan het spinnen van een katEn ik kan het weten, want ik had 2 homoseksuele cavia's
dat was het absoluutquote:
een klein beetje maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja maar Alex, schatje, een volwassen man die vol overgave een geile cavia nadoet is, hoe leuk ik hem ook vind, toch wel een klein beetje
En nu is ie alleenquote:
Welk gedeelte van Noord Nederland precies?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensjes!! :d heb vandaag mijn rijexamen gehaald yeah!! Vanaf volgende week noord nederland onveilig maken. :d
Nouquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu is ie alleenBejaard en al anderhalf jaar alleen... Wel sip, maar volgens mij vermaakt ie zich nog wel
En nu ga ik Freek de Jonge kijken, als het niet leuk is ben ik zo weer terug
Tot zo!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
En nu is ie alleenBejaard en al anderhalf jaar alleen... Wel sip, maar volgens mij vermaakt ie zich nog wel
Ik heb me vermaakt daar. Zeker met de mensen waarmee ik wasquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vond het zwaar tegenvallen![]()
dure dag was het wel, vip kaarten plus de nodige verfrissingen voor al de drank._!
Ik wacht af in spanningquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
dat heb ik ook wel gedaan hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:12 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb me vermaakt daar. Zeker met de mensen waarmee ik was
Ik woon in assen dus alles wat binnen een uur daarvan ligt. Waaronder emmen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Welk gedeelte van Noord Nederland precies?
ik dacht precies hetzelfdequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |