Coolquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik woon in assen dus alles wat binnen een uur daarvan ligt. Waaronder emmen.
Slaap Lekkerquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht, droom fijn zacht en geil allemaal. Vergeet morgen niet te stemmen en dikke kus
ik ga stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik wens jullie een goede nacht, droom fijn zacht en geil allemaal. Vergeet morgen niet te stemmen en dikke kus
Ik kan waarschijnlijk niet eens stemmenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
9 uur savonds.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef c0nd0r het volgende:
Tot hoe laat kan je eigenlijk stemmen?
Bedenk me ineens dat ik niet zo gek veel tijd heb
ben ik ff veiligquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:13 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Ik woon in assen dus alles wat binnen een uur daarvan ligt. Waaronder emmen.
De pot is weer vol? Obama weer in het Witte Huis?quote:
Wanneer gaan we roadtrippenm?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:07 schreef The_Chosen_1 het volgende:
Hallo mensjes!! :d heb vandaag mijn rijexamen gehaald yeah!! Vanaf volgende week noord nederland onveilig maken. :d
Bij mij is het ook krapquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:14 schreef c0nd0r het volgende:
Tot hoe laat kan je eigenlijk stemmen?
Bedenk me ineens dat ik niet zo gek veel tijd heb
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
De pot is weer vol? Obama weer in het Witte Huis?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]dat ook, maar daar doelde ik niet direct op
Oh help, dan moet je langs mijquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:16 schreef The_Chosen_1 het volgende:
[..]
Voor Jou rijd ik wel wat verder :d
v eeg wel even je mondje af lieffie, er hangen nog wat witte kloddersquote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]dat ook, maar daar doelde ik niet direct op
Dat weet ik niet. Ik word vast onzeker als jij naast me zit. Het komt vast wel goed zolang je maar van me af kunt blijven.quote:
Tada.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 22:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maar doe nog even antwoorden op de PM, kan ik morgen goed nieuws mededelen
uhm wat slik je en waar koop ik hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |