abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:55:21 #203
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_82488261
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:45 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, in een hokje is altijd goed

V.

Dat zeg ik nergens. Jij zegt wel tegennatuurlijk=slecht. Dat is natuurlijk dwaasheid.
Laffe huichelaar
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:55:36 #204
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82488276
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:51 schreef jpg97 het volgende:

[..]

Dat had ik al eens gezegd, sherlock.
Ik zie dat jij het trouwens neer zet als persoonlijke mening. Ik heb de voorkeur om het neer te zetten als wetenschappelijk feit.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_82488279
Ik eet nu en broodje bal heerlijk
pi_82488311
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Ik eet nu en broodje bal heerlijk
Ik kipfilet en beenham
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:57:37 #207
11682 Moonah
Jolie femme
pi_82488371
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:51 schreef freddygonzales het volgende:
Vegetariers / veganisten / fruittariers......allemaal nare linkse zure mensen. Vlees eten hoort bij het leven, vlees eten is goed voor je. Mensen die vegetarier / veganist / fruittarier zijn horen thuis op een koude planeet. Vooral dat wijzende vingertje naar mensen die wel gewoon normaal doen (lees: vlees eten) en dat minachtende toontje van ze, als je van hun "overtuiging" afwijkt, dat wekt een ontzettende razernij bij mij op. Ik eet er geen stuk vlees minder om sterker nog: ik ga de BBQ nu aansteken zodat ik met de lunch een sappige steak kan veroberen
Op zich is er ook niets mis met vlees eten. Vind ik. Doe ik zelf ook regelmatig. Maar waarom moet vleesproduktie zo dieronterend zijn? Het is geen produkt. Het is een levend wezen. Daar gaat het mij iig om. Ik vind het onvoorstelbaar hoe er met levende wezens wordt omgegaan ter wille van onze consumptiebehoefte.
Een aardig alternatief is minder vlees eten. En įls je dan vlees eet, neem dan vlees van een dier dat een goed leven heeft gehad.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dč ōk wir.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 8 juni 2010 @ 11:58:23 #208
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_82488405
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:51 schreef freddygonzales het volgende:
Vegetariers / veganisten / fruittariers......allemaal nare linkse zure mensen.
. Ik stem rechts, ik ben rechts. Mijn vriendin is rechts, stemt rechts. Ik vind haar niet naar. Toch is zij vegetarier en ik eet heel bewust minder vleesch.

Oh en we ruiken best fris en we douchen ons regelmatig en ik werk fulltime en zij doet een universitaire studie.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:58:26 #209
36461 Joppy
geen colaboy
pi_82488408
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef Verbal het volgende:

[..]

Nee, hoor, hij maakt er gewoon deel van uit. Jij beargumenteert namelijk vanuit de productie. En die is nodig omdat wij mensen koeienbabyvoer nuttigen. Wat ook nog eens niet zo gezond is.

V.
Ik had het over het welzijn van de koeien, dat het op een zeker punt beter voor de koeien is dat ze gemolken worden. Dat staat voor mij los van het nut of de noodzaak om al dan niet melk te drinken.

Een koe kan tegenwoordig veel meer melk produceren dan voor een kalf noodzakelijk is. En dat is niet iets wat van gister op vandaag is ontwikkeld. Dat is een proces geweest dat is begonnen toen de eerste runderen werden gedomesticeerd ergens in de prehistorie. Vanaf toen was het gunstig voor een koe om wat extra melk te produceren om zo (onbewust) het voortbestaan van de soort te garanderen.
Dat proces is uiteindelijk uitgemond in de huidige veerassen met gigantische melkgift. Geen melk meer drinken/gebruiken, betekent ook het einde van deze rassen.
Let the beat control your body!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:58:32 #210
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_82488410
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:56 schreef internal het volgende:

[..]

Ik kipfilet en beenham
Ik een radijsje.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:58:40 #211
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_82488419
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef Evienne het volgende:
In dit topic is alweer erg duidelijk dat de neiging naar vegetarisme (of de mogelijkheid tot empathie met een wezen anders dan de mens) en het gezegend zijn met een hoger IQ nauw met elkaar verbonden zijn.

Ik voel me altijd nog zoveel beter over mijn keuze nadat ik zo'n topic door heb gelezen. Ik zou me rot schamen als ik bij het groepje moest horen dat zulke imbeciele oneliners cyberspace in slingert teneinde carnivorisme te 'verdedigen'.

Fortitude, Kreator en Moonah verdienen wel een kusje.
Ja je bent zo goed voor de planeet, zo ver verheven boven het volk. Je verdient een standbeeld, was iedereen maar zoals jij!
Ok stelletje hokboeren
  dinsdag 8 juni 2010 @ 11:58:59 #212
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_82488434
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

. Ik stem rechts, ik ben rechts. Mijn vriendin is rechts, stemt rechts. Ik vind haar niet naar. Toch is zij vegetarier en ik eet heel bewust vleesch.

Oh en we ruiken best fris en we douchen ons regelmatig en ik werk fulltime en zij doet een universitaire studie.
KRAKER ALERT!!
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_82488451
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:00 schreef Frollo het volgende:

[..]

Als 10% van de mensen geen vlees eet, hoeven er ongeveer 10% minder dieren geslacht te worden, zo moeilijk lijkt me dat toch niet te beredeneren?
Wat gebeurt er dan met de koeien die niet geslacht worden. Mij is ooit eens verteld dat er zowel melkkoeien als vleeskoeien zijn. Wanneer opeens iedereen vegetariėr wordt, zijn die vleeskoeien in principe overbodig. Echter zullen er wel evenveel koeien op aarde komen omdat mensen nog steeds zuivel consumeren. Sterker nog, een deel van de vleesvervangers bestaat helaas voor een deel uit zuivel. Ik denk dat je het probleem van dierenleed niet oplost door simpelweg geen vlees te eten. Zeker niet als het gaat om rundvlees. Het verminderen van zuivel lijkt mij een veel beter idee.
ROBODEMONS..................|:(
pi_82488469
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Frollo het volgende:

[..]

Ik een radijsje.
Dat is ook lekker
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_82488483
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:01 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

omdat veel vegetariers gewoon vis eten, melk drinken, kaas eten leren schoenen dragen.
Mijn vriendin is vegetariėr. Ze eet geen vis, we kopen biologische melk/ei/kaas, en leer is een afval product.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:01:33 #216
36461 Joppy
geen colaboy
pi_82488541
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:50 schreef jpg97 het volgende:
Alles wat we eten/drinken is dan onnatuurlijk.
Eieren ( ovulatieproduct van een kip )

Trouwens, de melk die wij consumeren is natuurlijk niet puur melk zo uit de koe. Deze is bewerkt, en dus is melk eerder een "melkproduct".
gewone melk is alleen kortstondig verhit ten behoeve van de houdbaarheid.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:02:52 #217
285174 Evienne
never odd or even
pi_82488597
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:53 schreef Moonah het volgende:

[..]

geef Verbal er ook maar een.
Bij deze, V.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef 100% Tukker het volgende:
Uiteraard voel je je verheven boven de 'carnivoren' (die eigenlijk gewoon 'omnivoor' zijn, maar goed).
Hap, hap. Ja, dat zei mijn moeder vast ook tegen je vannacht.
think for yourself, question authority
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
pi_82488611
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Kreator het volgende:

[..]

. Ik stem rechts, ik ben rechts. Mijn vriendin is rechts, stemt rechts. Ik vind haar niet naar. Toch is zij vegetarier en ik eet heel bewust minder vleesch.

Kerel, je hangt zowaar aan een foie gras-infuus als ze niet bij je is...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:04:00 #219
285174 Evienne
never odd or even
pi_82488645
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef padlarf het volgende:

[..]

Ja je bent zo goed voor de planeet, zo ver verheven boven het volk. Je verdient een standbeeld, was iedereen maar zoals jij!
Too much credit maar bedankt.

Ik zal het onthouden! .
while it is always possible to wake a person who's sleeping, no amount of noise will wake a person who is pretending to be asleep
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:05:16 #220
36461 Joppy
geen colaboy
pi_82488696
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:59 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Wat gebeurt er dan met de koeien die niet geslacht worden. Mij is ooit eens verteld dat er zowel melkkoeien als vleeskoeien zijn. Wanneer opeens iedereen vegetariėr wordt, zijn die vleeskoeien in principe overbodig. Echter zullen er wel evenveel koeien op aarde komen omdat mensen nog steeds zuivel consumeren. Sterker nog, een deel van de vleesvervangers bestaat helaas voor een deel uit zuivel. Ik denk dat je het probleem van dierenleed niet oplost door simpelweg geen vlees te eten. Zeker niet als het gaat om rundvlees. Het verminderen van zuivel lijkt mij een veel beter idee.
Als het over dierenleed gaat, kan je beter meer melkkoeien hebben dan vleesvee. Een melkveehouder is afhankelijk van het welzijn van zijn koeien voor een goede productie.
pi_82488702
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:58 schreef Joppy het volgende:

[..]
En dat is niet iets wat van gister op vandaag is ontwikkeld. Dat is een proces geweest dat is begonnen toen de eerste runderen werden gedomesticeerd ergens in de prehistorie. Vanaf toen was het gunstig voor een koe om wat extra melk te produceren om zo (onbewust) het voortbestaan van de soort te garanderen.
Dat hebben wij gedaan, dat is geen natuurlijke selectie geweest. De mens vond het handig dat er koeien waren die meer melk produceerden dan gemiddeld en door met die koeien door te fokken hebben we de rassen zoals we nu kennen.

Of dat nou goed of slecht is geweest is een hele andere vraag. maar in dat 'natuurlijke' proces heeft een hele grote mensenhand gezeten
pi_82488710
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:00 schreef Naj_Geetsrev het volgende: en leer is een afval product.
Dat is niet waar.
ROBODEMONS..................|:(
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:10:02 #223
36461 Joppy
geen colaboy
pi_82488870
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:05 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Dat hebben wij gedaan, dat is geen natuurlijke selectie geweest. De mens vond het handig dat er koeien waren die meer melk produceerden dan gemiddeld en door met die koeien door te fokken hebben we de rassen zoals we nu kennen.

Of dat nou goed of slecht is geweest is een hele andere vraag. maar in dat 'natuurlijke' proces heeft een hele grote mensenhand gezeten
Ook de mens maakt onderdeel uit van de natuur. Het is in feite een symbiotische relatie. Zonder de mens waren er miljoenen koeien geweest die niet hadden kunnen bestaan.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:15:14 #224
285174 Evienne
never odd or even
pi_82489095
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:59 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Als iedereen vegetariėr zou worden, zou er een tijdelijk overschot zijn aan koeien, maar zoals in elke industrie, is het kwestie van vraag en aanbod. Men blijft geen koeien fokken als ze niet verkocht worden.

Uiteindelijk zullen boeren overstappen op andere producten en de boeren die wél koeien blijven houden, kunnen de dieren meer en een natuurlijker soort leefruimte gaan bieden.

Utopisch? Ach, ik zou best in Utopia willen wonen, waarom niet mijn steentje bijdragen?
pi_82489339
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:15 schreef Evienne het volgende:

[..]

Als iedereen vegetariėr zou worden, zou er een tijdelijk overschot zijn aan koeien, maar zoals in elke industrie, is het kwestie van vraag en aanbod. Men blijft geen koeien fokken als ze niet verkocht worden.

Uiteindelijk zullen boeren overstappen op andere producten en de boeren die wél koeien blijven houden, kunnen de dieren meer en een natuurlijker soort leefruimte gaan bieden.

Utopisch? Ach, ik zou best in Utopia willen wonen, waarom niet mijn steentje bijdragen?
Als iedereen vegetarisch zou worden zouden dieren alleen nog gefokt worden voor hun bijproducten (leer, haar, producten met dierlijke toevoegingen) das helemaal zielug
pi_82489699
Mensen die geen vlees eten
Mensen die zeggen dat vlees eten zielig is
Mensen die beweren dat je van vlees kanker en andere ziektes krijgt !!!

Heb je gezien hoe een vegetarier eruit ziet dunne armpjes en ultra mager en zo slap als een rotte banaan
Ziek worden van vlees als dat echt zo was waren ze er wel eerder achter gekomen de mens leeft al duizenden jaren
Waarom eten dieren dan ook elkaar op o.a leeuwen tijgers enz? en dat is dan weer niet zielig

Noobs
Interessant he ?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:31:53 #227
285174 Evienne
never odd or even
pi_82489824
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef Ra-z het volgende:

[..]

Als iedereen vegetarisch zou worden zouden dieren alleen nog gefokt worden voor hun bijproducten (leer, haar, producten met dierlijke toevoegingen) das helemaal zielug
Als iedereen vegetarisch wordt schieten we wortel en gaan we bloeien. Er zouden geen dieren meer gefokt kunnen worden, die kunnen dan mooi aan onze blaadjes knabbelen en in vrijheid genieten van hun welverdiende rust.

Ook voor bijproducten hebben we eigenlijk al lang geen dieren meer nodig, overal is wel een dier- en milieuvriendelijker equivalent voor te vinden, als we wat verder willen kijken dan onze neus lang is. kuchhennepkuch
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:33:02 #228
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_82489871
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:28 schreef Zwolsboy het volgende:

Heb je gezien hoe een vegetarier eruit ziet dunne armpjes en ultra mager en zo slap als een rotte banaan
Ziek worden van vlees als dat echt zo was waren ze er wel eerder achter gekomen de mens leeft al duizenden jaren
Waarom eten dieren dan ook elkaar op o.a leeuwen tijgers enz? en dat is dan weer niet zielig

Noobs
wat ben je een stoere boi kerel
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_82489923
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:36 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

omdat het hyporieten zijn, en alle hypocrieten moeten dood
Waarom dit?
Verwijder het achterwiel niet.
pi_82489936
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:33 schreef Salamando het volgende:

[..]

wat ben je een stoere boi kerel
Wat ben jij een stoere boi boi
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:36:11 #231
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82490007
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:31 schreef Evienne het volgende:

[..]

Als iedereen vegetarisch wordt schieten we wortel en gaan we bloeien. Er zouden geen dieren meer gefokt kunnen worden, die kunnen dan mooi aan onze blaadjes knabbelen en in vrijheid genieten van hun welverdiende rust.

Ook voor bijproducten hebben we eigenlijk al lang geen dieren meer nodig, overal is wel een dier- en milieuvriendelijker equivalent voor te vinden, als we wat verder willen kijken dan onze neus lang is. kuchhennepkuch
Flikker op zeg

Mensen zijn van nature alles eters. Vlees hoort daarbij.
Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:37:37 #232
285545 Rupsebeest
Wordt ooit een mooie vlinder
pi_82490077
quote:

Noobs
Die heten gewoon anorexia patienten.

Ik ken namelijk geen enkele vegetariėr die dun in, including myself.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:39:17 #233
136 V.
Like tears in rain...
pi_82490144
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat zeg ik nergens. Jij zegt wel tegennatuurlijk=slecht. Dat is natuurlijk dwaasheid.
In dit geval houdt het in: in een hokje. Hoe is dat 'beter' of iig 'niet slechter'?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_82490175
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef Rupsebeest het volgende:

[..]

Die heten gewoon anorexia patienten.

Ik ken namelijk geen enkele vegetariėr die dun in, including myself.
inderdaad dit soort mensen zien er gewoon gezond uit kijk maar
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:40:38 #235
136 V.
Like tears in rain...
pi_82490201
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef HugoBaas het volgende:

Mensen zijn van nature alles eters. Vlees hoort daarbij.
Maar niet op deze onhoudbare manier.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:41:26 #236
285545 Rupsebeest
pi_82490242
Maar iets wat heel veel mensen niet snappen is de reden waarom iemand vegetariėr wordt.

Vaak is het inderdaad omdat ze het zielig voor de dieren vinden. Dat betekent niet dat een leeuw geen gazelle oid op mag eten. Het gaat om de bio-industrie, en dat is hetgeen wat we zielig vinden. Voor mij persoonlijk geld gewoon dat ik daar niet aan wil bijdragen en daarom eet ik geen vlees. Als ik in een inheems afrikaans dorp ben en iemand biedt mij een stukje aap aan dan zal ik dat natuurlijk eten, omdat het GEEN bio industrie vlees is.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:41:43 #237
136 V.
Like tears in rain...
pi_82490253
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef gers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Fijn dat elke poging tot een enigszins fatsoenlijke discussie op voorhand door dit soort domme posts een onmogelijke taak wordt

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:42:56 #238
285545 Rupsebeest
pi_82490301
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef gers het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die gast is gewoon lelijk. Dan is het overgrote deel van de vleeseters dun aangezien de meeste mensen vlees eten. Lekker dom argument dus.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:43:27 #239
285174 Evienne
never odd or even
pi_82490322
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef Verbal het volgende:

[..]

Fijn dat elke poging tot een enigszins fatsoenlijke discussie op voorhand door dit soort domme posts een onmogelijke taak wordt

V.
Volgende plaatje is er waarschijnlijk één uit de periode 1939 - 1945.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:44:18 #240
136 V.
Like tears in rain...
pi_82490361
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef Evienne het volgende:

[..]

Volgende plaatje is er waarschijnlijk één uit de periode 1939 - 1945.
Ik denk het ook.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_82490466
quote:

Noobs
Ik ben veganist en heb een gezond BMI. Jouw argumenten: _!
pi_82490575
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:44 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ik denk het ook.

V.
Wat ben jij een vervelende user met je v. aan het eind van iedere posts Dit is niet de 'vraag het vera-rubriek' in een stom roddelblad ofzo.....
yer not one of dem smart felers are ye?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:51:08 #243
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82490651
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Onhoudbaar?

Dat is een verzinsel van dierenvrienden
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:51:59 #244
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82490694
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:46 schreef aapinator het volgende:

[..]

Ik ben veganist en heb een gezond BMI. Jouw argumenten: _!
Je BMI is goed, maar je hebt minder energie en een slechte huid
pi_82490730
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:40 schreef Verbal het volgende:

[..]

V.
Onhoudbaar ? _________
Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
pi_82490877
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:51 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Je BMI is goed, maar je hebt minder energie en een slechte huid
Minder energie heb ik altijd al gehad. En slechte huid? Uhh, nee.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 12:57:01 #247
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82490916
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef aapinator het volgende:

[..]

Minder energie heb ik altijd al gehad. En slechte huid? Uhh, nee.
Hou toch op man.

Alle veganisten zien eruit als melaatse aids patienten.

Je pikt ze er zo uit.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:03:29 #248
136 V.
Like tears in rain...
pi_82491235
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:52 schreef F2tB het volgende:

[..]

Onhoudbaar ? _________
Ja

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_82491242
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:57 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Hou toch op man.

Alle veganisten zien eruit als melaatse aids patienten.

Je pikt ze er zo uit.
Vandaar dat iedereen altijd verbaasd opkijkt als ik zeg veganist te zijn. Niet iedere veganist is een linkse kraker met dreads hoor.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:04:46 #250
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82491307
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:03 schreef Verbal het volgende:

[..]

Ja

V.
Flikker op man het is niet onhoudbaar.

Het kan nog wel beter hoor die bio industrie. Hebben we nog meer vlees. Niets aan het handje.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:07:03 #251
136 V.
Like tears in rain...
pi_82491425
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Ik flikker niet op en het is wel degelijk onhoudbaar.
quote:
Het kan nog wel beter hoor die bio industrie. Hebben we nog meer vlees. Niets aan het handje.
...sprak hij, niet gehinderd door enige kennis van zaken

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_82491445
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:52 schreef F2tB het volgende:

[..]

Onhoudbaar ? _________
Toch wel grappig. Ik probeer actief mijn kop in het zand te steken en nog zijn er veel mensen die dommer zijn wanneer het hierop neerkomt.

Wij gebruiken teveel natuurlijke hulpbronnen. Ik heb wel eens gelezen dat de aarde ongeveer 2x zo groot moet zijn wil iedereen leven zoals wij. 4x zo groot willen we leven zoals een Amerikaan. Dit is dus niet houdbaar op termijn. De bio-industrie is hierbij 1 van de grootste boosdoeners.

[ Bericht 0% gewijzigd door Fortitude op 08-06-2010 13:12:45 ]
pi_82491480
Bio industrievlees !!!!

heb je gezien hoe ze in afrika dieren slachten ? eerst wekenlang flink martelen en bijna doodslaan omdat het vlees dan malser is en de vacht lekker zacht blijft.

Vervolgens is het slachtdag trekken ze de ogen eruit ze snijden de strot open en trappen er tegenaan nou alsof dat eerlijk is .

In NL is het ook fout ja maar het afmaken is in 1 tel gedaan via een stroomstoot
Interessant he ?
pi_82491672
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef Fortitude het volgende:

[..]

blabla
Meer slachten, minder fokken. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH snap je hem! ?!?!?!?

Bassline, Hard time, Rockin' Hardstyle rhymes, Rough beat, Pitch the speed, Give us everything we need. Press 'em up, To the club, No one ever let it stop, Pump this track, We'll attack, Bouncing bouncing.. Front to back!
pi_82491727
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:04 schreef HugoBaas het volgende:

[..]

Niet om het een of ander hoor, maar stem jij VVD, lach jij om religie en bezoek jij op reguliere basis Geenstijl?
pi_82491739
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:12 schreef F2tB het volgende:

[..]

Meer slachten, minder fokken. HAHAHAHAHAHAHAHAHAH snap je hem! ?!?!?!?

[ afbeelding ]
Jij bent stoer.
pi_82491794
maar als je je zorgen maakt over de hoeveelheid vlees die geconsumeerd wordt, kun je toch ook minder vlees eten ipv helemaal geen vlees meer
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:16:56 #258
136 V.
Like tears in rain...
pi_82491874
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:15 schreef traveljunky het volgende:
maar als je je zorgen maakt over de hoeveelheid vlees die geconsumeerd wordt, kun je toch ook minder vlees eten ipv helemaal geen vlees meer
Dat kan, maar dat moet iedereen verder toch voor zichzelf kunnen beslissen?

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_82491875
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef aapinator het volgende:

lach jij om religie
Als iets een lachertje is dan is het religie wel. Dan wel het soort waar je maar om lacht zodat je de waarheid niet onder ogen hoeft te zien.
pi_82491876
Zolang ze het hun eigen gewoonte houden en er anderen niet mee lastig vallen, vind ik het prima. Van die vegetariėrs die het anderen proberen op te dringen, die zijn pas erg... Jeweet wel, van die types die er wel voor kiezen om naar een barbeque te gaan, maar dan wel bij iedere hap vlees moeten opmerken dat het een dood dier is. Sommigen slaan zelfs zover door dat ze hun kat ook vegetarisch proberen te laten eten... en die kat dus zo van: " dan sleep ik wel een vogel naar binnen"

Dit geldt overigens niet alleen voor vegetariėrs, maar voor alle andere groeperingen die hun levenswijze proberen door te drukken bij iemand die er niet op zit te wachten.
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_82491949
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:16 schreef Henno het volgende:
Zolang ze het hun eigen gewoonte houden en er anderen niet mee lastig vallen, vind ik het prima. Van die vegetariėrs die het anderen proberen op te dringen, die zijn pas erg... Sommigen slaan zelfs zover door dat ze hun kat ook vegetarisch proberen te laten eten... en die kat dus zo van:
Ik voer mijn varkens de vleesresten van mijn ouders . Doorslaande mensen moeten weg

edit: de vleesresten van mijn ouders' maaltijd bedoel ik dan hé
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:18:39 #262
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_82491968
Lekker boeiend TS, jij hoeft het toch niet te vreten.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:20:14 #263
136 V.
Like tears in rain...
pi_82492038
quote:
Zolang ze het hun eigen gewoonte houden en er anderen niet mee lastig vallen, vind ik het prima. Van die vegetariėrs die het anderen proberen op te dringen, die zijn pas erg...
...Net zo erg als die vleesfundamentalisten in dit soort topics?.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_82492079
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:18 schreef Mummiepak het volgende:
Lekker boeiend TS, jij hoeft het toch niet te vreten.
Nee
Maar ik krijg wel iedere avond te horen hoe slecht de beesten het hebben
pi_82492154
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:16 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat kan, maar dat moet iedereen verder toch voor zichzelf kunnen beslissen?

V.
zekers!
Ik vind vlees en vis veel te lekker om te laten staan. Ik laat me om bovenstaande reden dus ook geen schuldgevoel aanpraten door sommigen die vleeters evil vinden

andersom geldt natuurlijk ook, maar is wel lullig voor TS dat ie van de een op de andere dag geen varkenshaasjes meer voorgeschoteld krijgt...
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:23:14 #266
285351 dalaiblama
too much bla
pi_82492179
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:38 schreef livalo het volgende:

[..]

Ik ben ook vegetariėr, maar 'het is zielig voor de diertjes' heb ik zelf altijd een stomme reden gevonden omdat ik het gevoel heb alsof er dan totaal niet bij nagedacht is. Ikzelf zeg dat ik de manier van slachten verkeerd vind en ook de hormonen die erin gespoten worden/werden niet accepteer.
Dat is ook een stomme reden, want biologische veeteelt zorgt voor hormoonvrij, respectvol geslacht vlees.
Dus wat is je reden nu echt?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:26:16 #267
36461 Joppy
geen colaboy
pi_82492331
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:23 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Dat is ook een stomme reden, want biologische veeteelt zorgt voor hormoonvrij, respectvol geslacht vlees.
Overigens mag er in Europa geen eens hormoonvlees worden verkocht. Dus hormoonvrij (afgezien van natuurlijk aanwezige hormonen) vlees is sowieso overal verkrijgbaar.
pi_82492347
@ TS: koopt ze dan ook geen leren schoenen/tassen/... meer, die komen immers van dezelfde "zielige beestjes?"
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:27:38 #269
297565 Mummiepak
PLUS 1 GELUIDSTECHNICUS
pi_82492399
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Nee
Maar ik krijg wel iedere avond te horen hoe slecht de beesten het hebben
Dan vraag je of ze d'r smoel eens wil houden over die beesten, na 1 keer weet jij ook wel dat die beesten het slecht hebben.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:28:57 #270
266005 Verreke
lekker aanmodderen...
pi_82492475
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:23 schreef dalaiblama het volgende:

[..]

Bio-vlees zit volgespoten met antibiotica... om de bacteriėn te doden die de beesten binnenkrijgen..... lekker gezond ook...
pi_82492501
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:26 schreef traveljunky het volgende:
@ TS: koopt ze dan ook geen leren schoenen/tassen/... meer, die komen immers van dezelfde "zielige beestjes?"
Moet ik even het verschil uitleggen tussen vegetariėrs en veganisten?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:29:32 #272
285174 Evienne
never odd or even
pi_82492509
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:07 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Toch wel grappig. Ik probeer actief mijn kop in het zand te steken en nog zijn er veel mensen die dommer zijn wanneer het hierop neerkomt.

Wij gebruiken teveel natuurlijke hulpbronnen. Ik heb wel eens gelezen dat de aarde ongeveer 2x zo groot moet zijn wil iedereen leven zoals wij. 4x zo groot willen we leven zoals een Amerikaan. Dit is dus niet houdbaar op termijn. De bio-industrie is hierbij 1 van de grootste boosdoeners.
Er zijn meer dan genoeg websites te vinden waar je je persoonlijke Ecological Footprint uit kan rekenen. De sceptici kunnen hier zelf bekijken wat het verschil is tussen dagelijks, zelden en geen vlees eten.

Echter ik vrees dat de meesten dat toch niet onder ogen willen zien, anders hadden ze al wel zo'n test gedaan en reageerden ze wellicht niet meer zo overtrokken op vegetariėrs. Zelf vlees blijven eten is één ding, de waarheid daarover niet onder ogen willen zien een ander. Willen we niet allemaal nog een tijd van deze planeet kunnen genieten, of onze kinderen, misschien zelfs nog een generatie daarna?

Werkelijk waar, de mensen die hier zo'n grote mond hebben en zelfs persoonlijk worden, lees je eens in, en doe eens alsof je ruimdenkend bent!
pi_82492678
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

het ging toch om de beweegreden. Als een koe dood is maakt het niet zoveel meer uit of je em op eet of alleen de huid gebruikt he
pi_82492717
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:51 schreef livalo het volgende:

[..]

Sowieso het veetransport vind ik helemaal niets. Kleine hokjes, veel dieren en het gebeurt ook een tal van keren dat je een aantal bloedvlekken op de wagen zelf ziet. Verder zeggen ze dat die pinnen niet veel kwaad kunnen omdat ze bijna gelijk verlamd zijn, maar het idee.. nee.
Ik reed toen ik jonger was ook altijd als ik naar school ging langs de slachterij, en die beelden zal ik ook niet meer vergeten. Sowieso die hoge gillen en het uitladen van het veetransport, maar ook de ontsnapte varkens die dan voor hun leven aan het rennen waren, wat dan weer wel een mooi gezicht was .
Ik zeg trouwens niet dat het verkeerd is, maar in mijn oogpunt is het dat wel. Daarom was dat ook één van de redenen voor mij om vegetariėr te worden.
Waarom koop je geen biologisch vlees dan? Dat is als het goed is dat de dieren goed zijn behandeld, niks zijn ingespoten en gewoon goed hebben geleefd en humaan zijn geslacht.

Overigens, @ V: Ik snap niet hoe je het in je hoofd haalt dat vlees gezond is. Kip en biefstuk zijn van de meest gezonde dingen die je kunt eten qua voedingswaarden, sterker nog, je hebt het nodig. Je kan anders wel elke dag een halve kilo nootjes eten maar daar heb je ook niet veel aan.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:34:15 #275
285174 Evienne
never odd or even
pi_82492739
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:28 schreef Verreke het volgende:

[..]

Bio-vlees zit volgespoten met antibiotica... om de bacteriėn te doden die de beesten binnenkrijgen..... lekker gezond ook...
Je bedoelt bio-industrieel vlees neem ik aan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:34:59 #276
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_82492770
Ik vraag mij dan weer af.... Als de reden is dat je geen vlees eet omdat er teveel natuurlijke hulpbronnen worden gebruikt.... Neem je dan ook geen kinderen? Gezien de overbevolking op de aarde een veel grotere rol speelt. Halveer de bevolking en iedereen kan leven als koningen.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_82492816
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:05 schreef Verbal het volgende:

[..]

Dat is een aanname. En 'veel'.... hoeveel? Allemaal?

En wat is er hypcriet aan het wel eten van kaas of het drinken van melk? En dat is dan toch een persoonlijke keuze?

Waarom gaan mensen gelijk in de aanval als het over vegetariėrs gaat? Is dat omdat ze misschien ergens beseffen dat hoe het nu gaat in de vleesindustrie gewoon niet kan? En dan zichzelf maar gaan overschreeuwen?

V.
Omdat voor kaas (en dan met name de harde) stremsel gebruikt wordt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Stremsel

Hypocriete vegetariėrs die wel kaas eten!
pi_82492822
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:29 schreef RolStaart-Beer het volgende:

[..]

Wou jij beweren dat vegetariėrs wel leer dragen dan? Hoe kun je nou wel de buitenkant van een dier om je heen vouwen als je de binnenkant niet naar binnen wil werken? Nu snap ik eindelijk wat mensen bedoelen als ze zeggen dat vegetariėrs hypocriet zijn..
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:37:51 #279
136 V.
Like tears in rain...
pi_82492911
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:33 schreef Gamesua het volgende:

Overigens, @ V: Ik snap niet hoe je het in je hoofd haalt dat vlees gezond is. Kip en biefstuk zijn van de meest gezonde dingen die je kunt eten qua voedingswaarden, sterker nog, je hebt het nodig. Je kan anders wel elke dag een halve kilo nootjes eten maar daar heb je ook niet veel aan.
Ik neem aan dat je 'ongezond' bedoelt.

Maar dan nog... waar stel ik precies dat vlees per definitie ongezond is

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_82492989
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef aapinator het volgende:

[..]

Wou jij beweren dat vegetariėrs wel leer dragen dan? Hoe kun je nou wel de buitenkant van een dier om je heen vouwen als je de binnenkant niet naar binnen wil werken? Nu snap ik eindelijk wat mensen bedoelen als ze zeggen dat vegetariėrs hypocriet zijn..
hmmm, ja, nu je het zegt is dat eigenlijk wel het ergste van alles: een beestje doden om zijn huid en de rest ongebruikt laten. Over hypocriet gesproken!

Ik vraag me trouwens af hoe lang die vriendin het vol gaat houden . Ik zou gewoon een uberheerlijke Big Mac of Whopper voor d'r neus op smikkelen na een paar weken geen vlees is dat best wel errug lekker!
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:40:19 #281
285174 Evienne
never odd or even
pi_82493033
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef Hiya het volgende:

[..]

Er bestaat vanzelfsprekend ook vegetarische kaas met het soort stremsel waar geen dood kalf in verwerkt wordt. Verkrijgbaar in de biologische winkel en elke zichzelf respecterende supermarkt.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:40:33 #282
136 V.
Like tears in rain...
pi_82493041
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef Hiya het volgende:

[..]

Uit jouw linkje:
quote:
Omdat het kalf voor het verkrijgen van het stremsel geslacht moet worden, eten veel vegetariėrs geen kaas waarin dierlijk stremsel is verwerkt.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_82493213
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef traveljunky het volgende:

[..]
Ik vraag me trouwens af hoe lang die vriendin het vol gaat houden . Ik zou gewoon een uberheerlijke Big Mac of Whopper voor d'r neus op smikkelen na een paar weken geen vlees is dat best wel errug lekker!
Dat dus. Of je kan je vriendin steunen omdat het tenslotte je vriendin is. Er is niets irritanter dan mensen die expres vlees voor je gaan houden en langzaam opeten. Ook iets wat een (échte) vriend niet zou (moeten) doen imo
pi_82493237
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:39 schreef traveljunky het volgende:

[..]
Ik zou gewoon een uberheerlijke Big Mac of Whopper voor d'r neus op smikkelen na een paar weken geen vlees is dat best wel errug lekker!

"Überheerlijk"

Dan liever een tofu-burger...
pi_82493269
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:34 schreef DragonFire het volgende:
Ik vraag mij dan weer af.... Als de reden is dat je geen vlees eet omdat er teveel natuurlijke hulpbronnen worden gebruikt.... Neem je dan ook geen kinderen? Gezien de overbevolking op de aarde een veel grotere rol speelt. Halveer de bevolking en iedereen kan leven als koningen.
Leuk later we kinderen erbij pakken, ook zo'n principieel hekelpunt waar veel mensen niet naar willen luisteren omdat ze egoļstisch zijn. Dit is natuurlijk een belachelijk alternatief.
pi_82493561
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:03 schreef F2tB het volgende:

[..]

Dan eet ik wel een paar procent extra.
Nu jullie nog, kunnen er weer meer dieren geslacht worden.
Deze reacties altijd
Van die lulletje rozewaters die dan meer gaan eten, enkel en alleen omdat er mensen om de wereld zijn die niet elke dag FLEISCH FLEISCH (willen) eten.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:01 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

omdat veel vegetariėrs gewoon vis eten, melk drinken, kaas eten leren schoenen dragen.
JA čn? je moet toch ergens beginnen ?
Als iemand minder vlees eet vind ik dat al een heel begin en ben ik er al meer over te spreken dan over van die egoļstische josti's zoals die meneer van die post hierboven.
Alsof het vol te houden is om in één keer echt alles te veranderen.
Er zijn maar weinig mensen die dat kunnen, kleine stapjes zijn veel realistischer.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef Ra-z het volgende:

[..]

je bent duidelijk pro vegetariėr, het komt er bijna op neer dat je zegt van er moeten meer mensen vegetariėr worden want slecht dit slecht dat en vervolgens verkondig je dat je gewoon vlees zit te vreten. das ongeveer de definitie van hypocriet
[..]

biologisch vlees.
Dus omdat hij geen vegetariėr is zie jij geen reden om eens tot je laten doordringen dat je niet echt goed bezig bent Nee jij komt er wel.
Van die mentaal zwakke mensen die maar continu maar anderen blijven wijzen zodat ze zelf niet hoeven na te denken en te veranderen, ik doe niets, want die ander mimimimimi.
Geef het goede voorbeeld zeg ik altijd dan maar, een ruzie stopt ook niet totdat een van de 2 personen het bijltje erbij neergooit.
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:15 schreef livalo het volgende:

[..]

Te duur voor een student, en ik heb er zelf nog niet genoeg vertrouwen in.
Er moet gewoon nog veel veranderen, het is momenteel nog niet echt te verwezenlijken om biologisch vlees goedkoper te maken, maar dat komt enkel en alleen omdat die massaproductie van ''goedkoop'' dieronwaardig vlees nog steeds op rolletjes loopt.
Als de regering begint met een minder groot aanbod ''goedkoop ''vlees door middel van een quotum, wordt biologisch / vlees sowieso makkelijker bestaansrecht verleend.
Of maak slecht vlees stapsgewijs ietsje duurder. Dat schijnt bij rokers ook te werken als je de regering mag geloven, dus waarom niet bij vleeseters die ''slecht'' vlees eten.

Of neem gewoon geen kinderen, dat is uiteindelijk het meest milieu-belastend en de makkelijkste oplossing tegen het probleem.

PS: Maar om totale mensheid qua hoeveelheid mensen goed te reguleren zouden er globaal afspraken moeten worden gemaakt, want ik bedenk me net dat je nog steeds die hele stroom economische sloebers hebt uit landen waar ze ook maar blijven doorfokken
1984 is coming

[ Bericht 2% gewijzigd door psaexorp op 08-06-2010 14:05:36 ]
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:50:01 #287
169701 HugoBaas
Ik ben niet meer hier
pi_82493576
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:13 schreef aapinator het volgende:

[..]

Niet om het een of ander hoor, maar stem jij VVD, lach jij om religie en bezoek jij op reguliere basis Geenstijl?
VVD ja, om religie lachen nee maar ik vind het wel dom om te geloven. Geenstijl nee.
pi_82493579
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:43 schreef aapinator het volgende:

[..]

Dat dus. Of je kan je vriendin steunen omdat het tenslotte je vriendin is. Er is niets irritanter dan mensen die expres vlees voor je gaan houden en langzaam opeten. Ook iets wat een (échte) vriend niet zou (moeten) doen imo
weet wel dat je gelijk hebt, maar zodra iemand mij iedere dag gaat vertellen hoe slecht het van me is om wel vlees te blijven eten, is het over met de support
pi_82493621
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:44 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Leuk later we kinderen erbij pakken, ook zo'n principieel hekelpunt waar veel mensen niet naar willen luisteren omdat ze egoļstisch zijn. Dit is natuurlijk een belachelijk alternatief.
Ik wil persoonlijk geen kinderen omdat ik niet iemand door mijn toedoen op deze kut aarde wil zetten. Ben ik nu egoistisch omdat ik iets wat volgens velen het grootste geluk in de wereld is van me af schuif zodat een ander hier niet hoeft te zijn ?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 13:56:40 #290
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_82493903
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:33 schreef livalo het volgende:
D'r reden is ook "omdat dat zo zielig voor de beestjes is?"

.
Ja want dan ben je echt een idioot hé, als je compassie hebt voor dieren.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:07:25 #291
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_82494492
quote:
Zolang ze het hun eigen gewoonte houden en er anderen niet mee lastig vallen, vind ik het prima. Van die vegetariėrs die het anderen proberen op te dringen, die zijn pas erg... Jeweet wel, van die types die er wel voor kiezen om naar een barbeque te gaan, maar dan wel bij iedere hap vlees moeten opmerken dat het een dood dier is. Sommigen slaan zelfs zover door dat ze hun kat ook vegetarisch proberen te laten eten... en die kat dus zo van: " dan sleep ik wel een vogel naar binnen"

Geen idee waar dat idee van vegetarische zendingsdrang toch steeds vandaan komt. Ik heb nog nooit geprobeerd om iemand te overtuigen, maar het komt wel regelmatig voor dat mensen mij proberen te overtuigen om vlees te gaan eten.
pi_82494720
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:07 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Geen idee waar dat idee van vegetarische zendingsdrang toch steeds vandaan komt. Ik heb nog nooit geprobeerd om iemand te overtuigen, maar het komt wel regelmatig voor dat mensen mij proberen te overtuigen om vlees te gaan eten.
Je ziet het beide kanten op zo was ik een keer met een vriendengroep van iemand mee en daar zat een meisje tussen die weigerde aan tafel met mij te zitten omdat ik een gerecht nam waar vlees in zat
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:14:52 #293
96981 DragonFire
pi_82494871
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef aapinator het volgende:

[..]

Ik wil persoonlijk geen kinderen omdat ik niet iemand door mijn toedoen op deze kut aarde wil zetten. Ben ik nu egoistisch omdat ik iets wat volgens velen het grootste geluk in de wereld is van me af schuif zodat een ander hier niet hoeft te zijn ?
hmm als je het zo kut vindt hier... Waarom ben je er dan nog?
pi_82494955
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:14 schreef DragonFire het volgende:

[..]

hmm als je het zo kut vindt hier... Waarom ben je er dan nog?
Omdat het ook egoļstisch is om jezelf dood te maken ofzo, right?
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:16:43 #295
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_82494970
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:35 schreef aapinator het volgende:

[..]

Dat jij je schoenen nou opvreet Ik ben vegetarier omdat ik het smerig vind om lijk naar binnen te proppen. Als het milieu me wat zou kunnen schelen liet ik wel vaker de auto staan en zou ik niet elke maand een paar keer het vliegtuig pakken.
pi_82495116
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 12:05 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Dat is niet waar.
Het is voor het grootste gedeelte waar. Het is een restant product van de slacht of destructie. Ik heb een hele tijd gelden bij een leer voorbereider gewerkt, dus ik heb inside knowledge.
pi_82495136
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:16 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Dat jij je schoenen nou opvreet Ik ben vegetarier omdat ik het smerig vind om lijk naar binnen te proppen. Als het milieu me wat zou kunnen schelen liet ik wel vaker de auto staan en zou ik niet elke maand een paar keer het vliegtuig pakken.
Gast wtf? Ik snap geen reet van wat je nou eigenlijk wilt zeggen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:21:30 #298
259510 TheGaffer
Armchair General
pi_82495179
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:34 schreef Salatrel het volgende:
vegetariėrs zijn het bewijs dat vleeseten goed voor je is.
Ik quoteer dit even van de eerste pagina.
Iedereen die dit leest is een figuur uit één van de tekeningen van Tom of Finland.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:22:05 #299
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_82495207
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:20 schreef aapinator het volgende:

[..]

Gast wtf? Ik snap geen reet van wat je nou eigenlijk wilt zeggen.
Heel eerlijk dat je voor je eigen tekortkomingen uit durft te komen.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 14:22:52 #300
96981 DragonFire
pi_82495247
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 14:16 schreef aapinator het volgende:

[..]

Omdat het ook egoļstisch is om jezelf dood te maken ofzo, right?
ehm... Doodgaan hoort bij het leven, ik vind het niet egoistisch als je besluit niet verder te willen.
Behalve als je natuurlijk nog kleine kinderen hebt, dan ben je het wel een beetje verplicht om deze op te voeden. Voor de rest, iedereen zijn keus. Doe het dan wel op een nette wijze en spring niet voor een trein.
pi_82495275
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 13:50 schreef aapinator het volgende:

[..]

Wat een onzin reden. Als jij geen kinderen wil dan moet je die vooral niet nemen. Hij had het over de bevolking halveren zodat mensen vlees kunnen eten en SUV's kunnen rijden.

Ik maak wel deel 2.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')