Daar gaat het dus wel over. Tegennatuurlijk is namelijk niet goed. Als in: slecht.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:35 schreef Verreke het volgende:
[..]
Natuurlijk snap ik dat wel. Daar gaat het alleen helemaal niet over. Het gaat erover of het slecht is of niet.
Hoezo rare punten? Jij komt ermee dat het raar is om babymelk van een koe te drinkenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:36 schreef Verbal het volgende:
[..]
Blijf je komen met rare argumenten omdat het zo moeilijk is om een keer toe te geven dat iemand anders een punt heeft?
V.
Er is ook een groep mensen die alleen eet wat van rijpheid op de grond gevallen is.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:33 schreef internal het volgende:
[..]
Dan is het ook niet logisch dat mensen groentes uit de grond plukken.
Nee, hoor, hij maakt er gewoon deel van uit. Jij beargumenteert namelijk vanuit de productie. En die is nodig omdat wij mensen koeienbabyvoer nuttigen. Wat ook nog eens niet zo gezond is.quote:
Dat is gewoon raarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:38 schreef Joppy het volgende:
[..]
Er is ook een groep mensen die alleen eet wat van rijpheid op de grond gevallen is.
Dat is toch ook raar? Waarom is het niet raar?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef internal het volgende:
[..]
Hoezo rare punten? Jij komt ermee dat het raar is om babymelk van een koe te drinken
Omdat het lekker is? En we dit al eeuwen doen?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:39 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat is toch ook raar? Waarom is het niet raar?
Jij drinkt toch ook geen mensenmelk? Waarom? Omdat je groot bent (of schijnt te zijn). Waarom zou je dan wel babyvoer van een andere soort nuttigen?
V.
Vind jij. Ik vind van niet.. eindeloze discussie... niet alles wat tegennatuurlijk is, is slechter.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daar gaat het dus wel over. Tegennatuurlijk is namelijk niet goed. Als in: slecht.
V.
Dat is een argument.quote:
Dat niet. Althans, geen geldig.quote:En we dit al eeuwen doen?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Daar gaat het dus wel over. Tegennatuurlijk is namelijk niet goed. Als in: slecht.
V.
Geen of amper daglicht, niet lekker wroeten in de grond of badderen in de modder. Dat is gewoon niet goed. Als je dat wel vindt, heeft discussiėren inderdaad weinig zin.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:42 schreef Verreke het volgende:
[..]
Vind jij. Ik vind van niet.. eindeloze discussie... niet alles wat tegennatuurlijk is, is slechter.
Nee, in een hokje is altijd goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Tegennatuurlijk is (obviously) iets wat tegen de natuur ingaat. Dat hoeft niet slecht te zijn.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:44 schreef Verbal het volgende:
Geen of amper daglicht, niet lekker wroeten in de grond of badderen in de modder. Dat is gewoon niet goed. Als je dat wel vindt, heeft discussiėren inderdaad weinig zin.
Dat had ik al eens gezegd, sherlock.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:51 schreef SpecialK het volgende:
Dieren zijn helemaal niet lief. Dieren zijn gewoon klootzakken.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef Evienne het volgende:
In dit topic is alweer erg duidelijk dat de neiging naar vegetarisme (of de mogelijkheid tot empathie met een wezen anders dan de mens) en het gezegend zijn met een hoger IQ nauw met elkaar verbonden zijn.
Ik voel me altijd nog zoveel beter over mijn keuze nadat ik zo'n topic door heb gelezen. Ik zou me rot schamen als ik bij het groepje moest horen dat zulke imbeciele oneliners cyberspace in slingert teneinde carnivorisme te 'verdedigen'.
Fortitude, Kreator en Moonah verdienen wel een kusje.
Alsof ik topics door leesquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:49 schreef Evienne het volgende:
I
Fortitude, Kreator en Moonah verdienen wel een kusje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |