Als iedereen vegetarisch wordt schieten we wortel en gaan we bloeien. Er zouden geen dieren meer gefokt kunnen worden, die kunnen dan mooi aan onze blaadjes knabbelen en in vrijheid genieten van hun welverdiende rust.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:20 schreef Ra-z het volgende:
[..]
Als iedereen vegetarisch zou worden zouden dieren alleen nog gefokt worden voor hun bijproducten (leer, haar, producten met dierlijke toevoegingen) das helemaal zielug
wat ben je een stoere boi kerelquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:28 schreef Zwolsboy het volgende:
Mensen die geen vlees eten![]()
Mensen die zeggen dat vlees eten zielig is![]()
Mensen die beweren dat je van vlees kanker en andere ziektes krijgt!!!
Heb je gezien hoe een vegetarier eruit zietdunne armpjes en ultra mager en zo slap als een rotte banaan
![]()
Ziek worden van vlees als dat echt zo was waren ze er wel eerder achter gekomen de mens leeft al duizenden jaren![]()
Waarom eten dieren dan ook elkaar op o.a leeuwen tijgers enz? en dat is dan weer niet zielig![]()
Noobs
Waarom dit?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:36 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
omdat het hyporieten zijn, en alle hypocrieten moeten dood
Flikker op zegquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:31 schreef Evienne het volgende:
[..]
Als iedereen vegetarisch wordt schieten we wortel en gaan we bloeien. Er zouden geen dieren meer gefokt kunnen worden, die kunnen dan mooi aan onze blaadjes knabbelen en in vrijheid genieten van hun welverdiende rust.
Ook voor bijproducten hebben we eigenlijk al lang geen dieren meer nodig, overal is wel een dier- en milieuvriendelijker equivalent voor te vinden, als we wat verder willen kijken dan onze neus lang is. kuchhennepkuch
Die heten gewoon anorexia patienten.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:28 schreef Zwolsboy het volgende:
Heb je gezien hoe een vegetarier eruit zietdunne armpjes en ultra mager en zo slap als een rotte banaan
![]()
Ziek worden van vlees als dat echt zo was waren ze er wel eerder achter gekomen de mens leeft al duizenden jaren![]()
Waarom eten dieren dan ook elkaar op o.a leeuwen tijgers enz? en dat is dan weer niet zielig![]()
Noobs
In dit geval houdt het in: in een hokje. Hoe is dat 'beter' of iig 'niet slechter'?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik nergens. Jij zegt wel tegennatuurlijk=slecht. Dat is natuurlijk dwaasheid.
inderdaad dit soort mensen zien er gewoon gezond uit kijk maarquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:37 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Die heten gewoon anorexia patienten.
Ik ken namelijk geen enkele vegetariėr die dun in, including myself.
Maar niet op deze onhoudbare manier.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:36 schreef HugoBaas het volgende:
Mensen zijn van nature alles eters. Vlees hoort daarbij.
Fijn dat elke poging tot een enigszins fatsoenlijke discussie op voorhand door dit soort domme posts een onmogelijke taak wordtquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad dit soort mensen zien er gewoon gezond uit kijk maar
[ afbeelding ]
Die gast is gewoon lelijk. Dan is het overgrote deel van de vleeseters dun aangezien de meeste mensen vlees eten. Lekker dom argument dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:39 schreef gers het volgende:
[..]
inderdaad dit soort mensen zien er gewoon gezond uit kijk maar
[ afbeelding ]
Volgende plaatje is er waarschijnlijk één uit de periode 1939 - 1945.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:41 schreef Verbal het volgende:
[..]
Fijn dat elke poging tot een enigszins fatsoenlijke discussie op voorhand door dit soort domme posts een onmogelijke taak wordt
V.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:43 schreef Evienne het volgende:
[..]
Volgende plaatje is er waarschijnlijk één uit de periode 1939 - 1945.
Ik ben veganist en heb een gezond BMI. Jouw argumenten:quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:28 schreef Zwolsboy het volgende:
![]()
Noobs
Wat ben jij een vervelende user met je v. aan het eind van iedere postsquote:
Onhoudbaar?quote:
Je BMI is goed, maar je hebt minder energie en een slechte huidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:46 schreef aapinator het volgende:
[..]
Ik ben veganist en heb een gezond BMI. Jouw argumenten:_!
Onhoudbaar ?quote:
Minder energie heb ik altijd al gehad. En slechte huid? Uhh, nee.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:51 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Je BMI is goed, maar je hebt minder energie en een slechte huid
Hou toch op man.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:56 schreef aapinator het volgende:
[..]
Minder energie heb ik altijd al gehad. En slechte huid? Uhh, nee.
Vandaar dat iedereen altijd verbaasd opkijkt als ik zeg veganist te zijn. Niet iedere veganist is een linkse kraker met dreads hoor.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:57 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Hou toch op man.
Alle veganisten zien eruit als melaatse aids patienten.
Je pikt ze er zo uit.
Flikker op man het is niet onhoudbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |