e=mc2quote:Op maandag 7 juni 2010 20:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Flodder, kan je de TT uitleggen? Waarom deze?
dus dan ben ik de helft van jouquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Sigmund666 het volgende:
Flodder tot het kwadraat stompzinnigheid maal het aantal delen retardie gedeeld door 2
Ja duh, maar meestal is de TT iets recents waar we het over hadden (vandaar ook zoveel TT's met "TIETEEUUHHH!!!" erin), hoe kom je bij Einstein?quote:
Carly Banksquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Men echt epische tieten in de OP, echtje kan echt blijven kijken
Ja, no shit sherlockquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
kweeniet, ik copy-paste the OP ook gewoon maar xD
Wat een faalgrap.quote:
Mening.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
ik vindt eigenlijk geen ene ruk aan het spel,
Klopt, elk jaar een nieuwe FIFA daar is een reden voor.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
elk fucking jaar komt het weer uit
Je hebt de games niet gespeeld, je hebt geen idee waar je het over hebt. Je bent gewoon ontzettend zwakzinnig of je trolt. Ik vermoed het eerste.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
zonder enige verbeteringen in de gameplay WHAT-SO-EVER
Ga jij maar lekker met je N64 spelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
het is eigenlijk gewoon niet mijn "spel"
Je hebt het niet gespeeld, dus dit weet je niet.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
ik vindt de gameplay BEHOORLIJK repetief,er zit geen afwisseling in,
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:16 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
ga dan alstublieft weg als je het hier niet bevalt, de enige die je er mee hebt is jezelf
laat Aquila het maar niet horen dat je zelda leuk vind.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Jrpgs met ongelofelijk veel FMV vindt ik ook niet zo leuk
Zelda darintegen
Zelda is een van mij favoriete games ooitquote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laat Aquila het maar niet horen dat je zelda leuk vind.
hij heeft mij al tig keer voor gek verklaard
Zelda a link to the Past was zo vet!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:18 schreef DJ_ het volgende:
[..]
laat Aquila het maar niet horen dat je zelda leuk vind.
hij heeft mij al tig keer voor gek verklaard
link to the past heb ik eigenlijk alleen maar hel eventljes op n emulator gespeeldquote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zelda a link to the Past was zo vet!
Alleen tegenwoordig vind ik het niets meer
Eensch. En nee Ritse, wat zei ik nou! Flodder/AQ-topics dicht gooien en een nieuw topic maken!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Eensch. En nee Ritse, wat zei ik nou! Flodder/AQ-topics dicht gooien en een nieuw topic maken!
Jonguh dan moet je even iedereen de rechten geven om na slotjes door te posten behalve AQ en Flodder, dan hoeven we geen nieuw topic te hebben jonguh!quote:
hij is eindredactie,geen modquote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef Nebo het volgende:
[..]
Eensch. En nee Ritse, wat zei ik nou! Flodder/AQ-topics dicht gooien en een nieuw topic maken!
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jonguh dan moet je even iedereen de rechten geven om na slotjes door te posten behalve AQ en Flodder, dan hoeven we geen nieuw topic te hebben jonguh!
waaromk hebben we hier op FOK! eigenlijk een topic max van 300?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:44 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jonguh dan moet je even iedereen de rechten geven om na slotjes door te posten behalve AQ en Flodder, dan hoeven we geen nieuw topic te hebben jonguh!
'we' ?quote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
waaromk hebben we hier op FOK! eigenlijk een topic max van 300?
En dus heeft ie een soort van admin/moderator-rechten.quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
'we' ?
Je hoort er nog steeds niet bij schat, snap niet dat je dat nog niet door hebt.
Omdat elk topic maar een maximum aantal bagger-posts van jou aankan. Zit een wiskundige formule achter, maar die is niet zo interessantquote:Op maandag 7 juni 2010 20:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
waaromk hebben we hier op FOK! eigenlijk een topic max van 300?
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:48 schreef Nebo het volgende:
[..]
Omdat elk topic maar een maximum aantal bagger-posts van jou aankan. Zit een wiskundige formule achter, maar die is niet zo interessant
quote:
Psycho'squote:Strip the flesh,salt the wound
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En dus heeft ie een soort van admin/moderator-rechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
twilight princess is de shit manquote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zelda a link to the Past was zo vet!
Alleen tegenwoordig vind ik het niets meer
OOTquote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
twilight princess is de shit man![]()
maar a link to the past was ook goed ja .
jij vond OOT toch ook niks ?
Nopequote:
Nopequote:
Beter dan OOT en GTA inderdaad..quote:
voor zijn tijd wel.quote:
Nooit gespeeld, ik heb de hele PS2 generatie overgeslagen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Beter dan OOT en GTA inderdaad..
En alleen al door dit nummer:
Shadow of the motherfocking Colossus!!
Dat zijn Scenegrils, geen emo'squote:Op maandag 7 juni 2010 21:25 schreef Nebo het volgende:
http://skoften.net/index/gallery/emotijd_33
Emotijd
Zijn allemaal dun zeg, zou dat zijn omdat ze jong zijn of omdat je slecht eet als je depri bent...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:25 schreef Nebo het volgende:
http://skoften.net/index/gallery/emotijd_33
Emotijd
Geruchten gaan rond van een HD release op de PS3quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, ik heb de hele PS2 generatie overgeslagen.
Nee, dat komt omdat dikke wijven niet lekker zijn om naar te kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zijn allemaal dun zeg, zou dat zijn omdat ze jong zijn of omdat je slecht eet als je depri bent...
Ik ook, behalve de voiceacting van dat wijfquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik van kunnen genieten.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook, behalve de voiceacting van dat wijf
Ik vind die stijl echt onwijs tof, als ik later groot ben ga ik een JRPG makenquote:
Was zo blij dat ze op een gegeven moment d'r stem kwijtraaktequote:
Shadow of the Colosus wil ik beslist nog in bezit hebben. Heb ICO ook al ergens een keer gekocht, zag er echt ZEER tof uitquote:Op maandag 7 juni 2010 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Beter dan OOT en GTA inderdaad..
En alleen al door dit nummer:
Shadow of the motherfocking Colossus!!
Ik heb die game toendestijds niet gescoord bij gebrek aan geld, toen wilde ik hem halen als hij goedkoper werd. Werd 'ie nooit. En nu kan ik hem nergens meer vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:33 schreef Poit het volgende:
Dit nummer trouwens.. Klap je net een dikke Colossus pompt deze sound door je speakers!!
Fucking kippenvel!!
http://www.loi.nl/talen/japans_zelfstudiepakket/index.htmquote:Op maandag 7 juni 2010 21:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind die stijl echt onwijs tof, als ik later groot ben ga ik een JRPG maken
Maar dan wel in het Engelsquote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Frankii het volgende:
[..]
http://www.loi.nl/talen/japans_zelfstudiepakket/index.htm
Ik heb hem ooit nog van Fallen kunnen kopen, die had ergens een secret stashquote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb die game toendestijds niet gescoord bij gebrek aan geld, toen wilde ik hem halen als hij goedkoper werd. Werd 'ie nooit. En nu kan ik hem nergens meer vinden
ICO hoort in hetzelfde rijtje inderdaadquote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Shadow of the Colosus wil ik beslist nog in bezit hebben. Heb ICO ook al ergens een keer gekocht, zag er echt ZEER tof uit
Dat valt nog wel mee.. Maar heb je dan de plastic of de kartonnen versie?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Shadow of the Colossus is zo'n collector's item geworden. Voor rond de 35 euro gaat ie bij de verzamelaars van de hand.
Die heb ik niet gespeeldquote:
Dan heb je over het algemeen de plastic editie.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee.. Maar heb je dan de plastic of de kartonnen versie?
ketter !quote:
Ze zien er niet boos uitquote:
tuurlijk niet ze gaan iemand in de fik steken dan zou ik ook blij zijnquote:
Schurk!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tuurlijk niet ze gaan iemand in de fik steken dan zou ik ook blij zijn
Dan moet je Tales of Vesperia op de 360 eens spelenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
ook een goed spel ja, moet hem eigenlijk nog is spelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je Tales of Vesperia op de 360 eens spelen![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je Tales of Vesperia op de 360 eens spelen![]()
quote:
Die gamequote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
What happened?quote:
Nu in zo'n forest (kan niet eens op de naam komen) je moet er eerst doorheen voordat je bij de hidden stad kuntquote:Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ook een goed spel ja, moet hem eigenlijk nog is spelen.
Whats up baas??quote:
Nu niet meer. Link gefixx0rd. Totdat tinypic het te bont vind. Of te tiet, in dit geval.quote:
waarschijnlijk een van die speciale beesten. zijn er een paar door het spel heen verstopt als je ze allemaal kan verslaan krijg je een achievement. maar je komt ze maar 1 keer tegen als je later terug zou komen is die weg ( de meeste iig )quote:Op maandag 7 juni 2010 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu in zo'n forest (kan niet eens op de naam komen) je moet er eerst doorheen voordat je bij de hidden stad kunt
Loopt alleen beest rond die lvl 60 is, en ik ben nog maar 38
any tips?
[..]
Whats up baas??
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
gefixd
anders zag t er zo awkward uit
daar wil ik mijn gezicht wel ff tussen drukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb nu de E71. Zeeer tevreden over.
en wat doet het dan ?quote:
Dat jij zo rechts bent...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef koei het volgende:
Echt tof, ik had op mn blog een stuk geschreven over de komende verkiezingen en de gemeenteraads verkiezingen, heeft degene waar ik toen op gestemd had (dat had ik in mn post geschreven) op mn blog gereageerd
Ha da's wel cool jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef koei het volgende:
Echt tof, ik had op mn blog een stuk geschreven over de komende verkiezingen en de gemeenteraads verkiezingen, heeft degene waar ik toen op gestemd had (dat had ik in mn post geschreven) op mn blog gereageerd
Nou geef je iedereen de indruk dat ik PVV-stemmer benquote:
Ow, sorry. Dat eerste was zeker mijn bedoeling niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:39 schreef koei het volgende:
[..]
Nou geef je iedereen de indruk dat ik PVV-stemmer ben
Ik ben altijd al rechts geweest en vooral groot voorstander van de 'iedereen moet zijn eigen zaakjes maar goed regelen en niet zo huilen'-mentaliteit.
En Spanky, ik ga er natuurlijk vanuit dat hij een vaste bezoeker is. Of in ieder geval vanaf nu dan
Tsss wel waarquote:
Jij bent toch geen GL/SP/PvdD-stemmer he? Anders weet ik nog niet of ik ooit nog dingen voor je wil bestellen op zavvi...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, sorry. Dat eerste was zeker mijn bedoeling niet.
Over dat tweede verschil ik dan van mening. Maar ook prima natuurlijk.
OTH?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ook maar disc 2 gekeken van OTH, en denk toch wel dat ik sowieso 1 ga afkijken. Leuk tot nu toe
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Jij bent toch geen GL/SP/PvdD-stemmer he? Anders weet ik nog niet of ik ooit nog dingen voor je wil bestellen op zavvi...
One Tree Hillquote:
Sukkelquote:
ja, straks denken mensen nog dat ik een irl linkse rakker kenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Zal ik je gelijk uit al mijn social netwerk dingen halen en je nummer uit m'n phone verwijderen?!
One Tree Hill is toch een pubermeisjes-serie? Die indruk kreeg ik er tijdens het zappen altijd van...quote:
Mening...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:04 schreef koei het volgende:
[..]
One Tree Hill is toch een pubermeisjes-serie? Die indruk kreeg ik er tijdens het zappen altijd van...
Goed zo liefje! Dan steek ik nog ff een peuk opquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef koei het volgende:
[..]
ja, straks denken mensen nog dat ik een irl linkse rakker ken
(en weer klik ik eerst op volg topic)
Ok. Veel plezier.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goed zo liefje! Dan steek ik nog ff een peuk op
Nee. Maar in Juli komt ie in Nederland. Dus dat is het wachten toch wel even waard?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kek. Die 4G is toch vet. Iemand die rond 24 juni naar de states gaat
?
Die paar weken kan ik nog wel even wachten. Zal alleen m'n jailbreak programma's wel missen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Maar in Juli komt ie in Nederland. Dus dat is het wachten toch wel even waard?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Maar in Juli komt ie in Nederland. Dus dat is het wachten toch wel even waard?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Nee, okay stem je rechts... ik houd je toch gewoon als vriendinnetje!![]()
(Misschien heb ik nog iets van Zavvi nodig!! )
I NEEDZ IT LIKE NAO!quote:
Heb nog niks gezien, maar wacht nog rustig af.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:14 schreef koei het volgende:
[..]
Eerst afwachten of het nu wel aankomt...
Multitasking een feature noemenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Multitasking een feature noemen
JA JONGENS MIJN TV HEEFT BEELD
dat hoef je toch niet te verifiëren?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee yo, ABBA is wel voor bazen of niet?
Ok coolquote:
I CAN SEEZ IT !!quote:
de nacht is jong, ik heb een fles whisky en ik hoef nergens heen morgenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de nacht is jong, ik heb een fles whisky en ik hoef nergens heen morgen
dit is toch echt tofferquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon omdat het een toffig plaatje is, niet omdat ik ergens schuldig aan ben, heb geen whisky
Ik ga GL stemmen en nu?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Jij bent toch geen GL/SP/PvdD-stemmer he? Anders weet ik nog niet of ik ooit nog dingen voor je wil bestellen op zavvi...
HTCquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:32 schreef DJ_ het volgende:
iphone is kut
doet u mij maar een HTC , of een samsung smart phone ..
alles van apple is kut trouwens, overpriced pauper bedrijf .
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
Stemadvies voor de autorijder
Lekker boeken met 140
Die gaat even in mijn sigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Multitasking een feature noemen
JA JONGENS MIJN TV HEEFT BEELD
Gast....... je weet niet eens waar het over gaat, wie wat gezegd of geschreven heeft of wat dan ookquote:
ZOMG.quote:
Nee, dat was pure laksheidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
dan had je wel een beter cijfer gehad ; )
Misschien had je dat ook moeten doen, maar tja daar is het nu beetje te laat voor. En ik maar denken dat je een strebbertje bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, dat was pure laksheidik had een 8 omdat ik eigenlijk niet geleerd had. Als ik ook maar enigszins mijn best had gedaan had ik wel een 10 gescoord.
Voor de verandering.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:19 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb besloten om vandaag hard te werken
Nou, als ik geweten had dat het mij een assistentschap zou kosten had ik wel geleerd denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Misschien had je dat ook moeten doen, maar tja daar is het nu beetje te laat voor. En ik maar denken dat je een strebbertje bent
Alweer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:19 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb besloten om vandaag hard te werken
quote:
Zitten jullie me nou een beetje belachelijk te makenquote:
Ah, manlief legt normaal de zweep eroverquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie me nou een beetje belachelijk te maken![]()
Sinds ik vrijgezel ben ben ik niet zo goed in hard werken
Hou het daar maar opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, manlief legt normaal de zweep erover
Die taak wil ik wel overnemen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, manlief legt normaal de zweep erover
Ik zie m niet...quote:
Belachelijk, nah. Proberen alleen wat steun te geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef GameBabe het volgende:
Wat verassend.quote:
Wil je dat nou ook al overnemenquote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Belachelijk, nah. Proberen alleen wat steun te geven.![]()
[..]
Wat verassend.
Ik zag hem ook pas na even kijkenquote:
quote:
quote:
Nicequote:
Nee, helemaal niet. Maar aangezien je gisteren ook al met mannen in pak aan het praten was en vorige week en... en.. en.. nog wel vaker andere dingen, plus je studie. Dat is best wel hard werken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Strawberry fields forever? Niet wat voor je tijd ?quote:
Er was wel een vuurtje bij de BBQ ja....quote:
Voor mij is hard werken, 80 uur per week gedisciplineerd en geconcentreerd bezig zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar aangezien je gisteren ook al met mannen in pak aan het praten was en vorige week en... en.. en.. nog wel vaker andere dingen, plus je studie. Dat is best wel hard werken.
Maar aan de andere kant is alles hard werken vergeleken bij mijn huidige situatie. Hopelijk komt daar donderdag verandering in.
dangit,jij vat mquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Strawberry fields forever? Niet wat voor je tijd ?
Retro Muppetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dangit,jij vat m
the beatles is veel betere muziek dan 90% wat er tegenwoordig op de radio is
Ik kan me ook wel compleet verliezen in werk, maar momenteel scoor ik beter op niets doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Voor mij is hard werken, 80 uur per week gedisciplineerd en geconcentreerd bezig zijn.Stiekem ben ik een ongelofelijke workaholic, of misschien beter beschreven, alles dat ik doe doe ik voor 110% en met passie, niet alleen op werkgebied...
Wat heb je donderdag?
Dan doel je op de romance tussen mij en Vlammetje neem ik aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er was wel een vuurtje bij de BBQ ja....
Dat is wel erg fijn, voor welke functie heb je een gesprek?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel compleet verliezen in werk, maar momenteel scoor ik beter op niets doen.
Donderdag heb ik eindelijk weer eens een sollicitatiegesprek. Eindelijk, na flink wat sollicitaties in elk geval weer een serieuze reactie en een gesprek.
Nee, op die vreselijke spelfout die ik quote.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan doel je op de romance tussen mij en Vlammetje neem ik aan![]()
[..]
Werk op meerdere schermen en had meerdere programma's open. Dan sluipt er wel eens een typfout doorheen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef Pheno het volgende:
Nee, op die vreselijke spelfout die ik quote.
Ik moest, het is mijn irritante andere ik. En al die anderen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk op meerdere schermen en had meerdere programma's open. Dan sluipt er wel eens een typfout doorheen.
quote:
Zoals je dat hier ook doet de hele dag?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
lol
ik heb nu zon giga beesie van de AH
mensen trollen op chatroulettein SC
Weet ik nog niet, open sollicitatie bij een Apple distributor. Afhankelijk van wat ze te bieden hebben en ik te eisen (of andersom) vast wel iets leuks. Zolang ik er maar naast kan blijven studeren om m'n HBO een keer af te ronden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is wel erg fijn, voor welke functie heb je een gesprek?
Gefeliciteerd! Ik wacht donderdag wel gewoon af. Kijken waar we uitkomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:27 schreef Pheno het volgende:
Maar hell, net nieuws gekregen dat mijn vrouw de vacature waar ze op gesolliciteerd heeft, gekregen heeft, dus hier gaat ie ook lekker. Hopelijk voor jou ook Fallen!
Klinkt goed, wanneer hoop je klaar te zijn?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, open sollicitatie bij een Apple distributor. Afhankelijk van wat ze te bieden hebben en ik te eisen (of andersom) vast wel iets leuks. Zolang ik er maar naast kan blijven studeren om m'n HBO een keer af te ronden.
[..]
Gefeliciteerd! Ik wacht donderdag wel gewoon af. Kijken waar we uitkomen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:34 schreef Flodder450 het volgende:
Sgt pepper blaast hier nu echt KEIHARD uit de speakers!
15 jaar en nu al dom.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:34 schreef Flodder450 het volgende:
Het is goeie muziek, maar om nou te zeggen, keihard uit je speakers pompen?quote:
Mijn hele huis draait om de Stones, maar dat moet je anders lezen dan dat je zou verwachtenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben ook retro aan het doen, lekker The Stones aanstaan op de achtergrond
Banneling op Main Street?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben ook retro aan het doen, lekker The Stones aanstaan op de achtergrond
Bespaar je de energie.quote:
Ik heb oog voor goede tietenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef SpankmasterC het volgende:
quote:
Fixedquote:
Op boomstammen gaat ie helemaal losquote:
wat een mooie sokkenquote:
Mh, minder. Geen kans dat je dit alsnog kan verhalen op de vorige eigenaar?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Verborgen gebrek gevonden in de woningFlinke vochtplek in een van de vloeren
Waarschijnlijk lekkage uit het bad of de douche... Dat wordt een tyfuswerk zeg...
Ga ik wel proberen iigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mh, minder. Geen kans dat je dit alsnog kan verhalen op de vorige eigenaar?
Vervelendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Verborgen gebrek gevonden in de woningFlinke vochtplek in een van de vloeren
Waarschijnlijk lekkage uit het bad of de douche... Dat wordt een tyfuswerk zeg...
Er is maar een reden om OTH te kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net de eerste disc gezien van OTH, opzich wel leuk maar weet niet ik dit 6 seizoenen ga volhouden
[ afbeelding ]
Wel zolang zij er in zit denk ik![]()
dat dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef Sigmund666 het volgende:
Denk aan je bloeddruk, wind je niet op, tel tot tien, niet slaan onder het vechten, achter de wolken schijnt meestal de zon, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen, allememaggies?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:34 schreef Flodder450 het volgende:
Ik was vergeten: Ren maar lekker onder een trein, de wereld is beter af zonder jequote:
Dit dus.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik was vergeten: Ren maar lekker onder een trein, de wereld is beter af zonder je
inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:08 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Ik was vergeten: Ren maar lekker onder een trein, de wereld is beter af zonder je
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:23 schreef Edwinuss het volgende:
Banjo Kazooie reviewen, op een SD TV zonder enige fatsoenlijke video capturing of editten van de video.
Review die nergens op slaat, de game is al meer dan 10 jaar uit en er is echt niemand die die game gaat kopen op basis van deze slechte review.
Ronduit bagger, zoals je zelf ook bent Flodder.
Ow en dingen zoals dit zijn echt not done:
[ afbeelding ]
Als het zulke inhoudsloze posts zijn van jullie dan kunnen jullie toch in principe gewoon optyfen en elkaar gaan vervelen op MSN?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:29 schreef Flodder450 het volgende:![]()
jij bent op dit moment de enige die (excuses voor het taalgebruik) hier op t moment zit te kankeren
de rest van de SC is al zo slim dat ze niet op inhoudloze posts van mij en AQ reageren
(Deze reactie is voor Ed bedoelt)
Hou toch eens op Tain! Ik reageer al veel minder op hem!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:58 schreef Tain het volgende:
[..]
Als het zulke inhoudsloze posts zijn van jullie dan kunnen jullie toch in principe gewoon optyfen en elkaar gaan vervelen op MSN?
Dio blaast mn koptelefoon bijna van mn hoofd!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:32 schreef CraniuM het volgende:
N*E*R*D blaast hier nu echt KEIHARD uit de speakers!
No way kid !! Niet Brooke, maar Peytonquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:32 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er is maar een reden om OTH te kijken
[ afbeelding ]
wachtwachtWACHT W A C H T !!!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
No way kid !! Niet Brooke, maar Peyton![]()
[ afbeelding ]
En natuurlijk de tieten uit de op
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
wachtwachtWACHT W A C H T !!!
Zitten die OP-tieten in One Tree Hill?!?!?!!
* SpankmasterC start download
Ja, maar geef toe, dat zijn mooie borsten! Borsten die ik best vaker zou willen zien!quote:
Zien er prima uit inderdaadquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, maar geef toe, dat zijn mooie borsten! Borsten die ik best vaker zou willen zien!
Je hebt gelijk... stiekem zou ik er misschien ook wel aan willen zittenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ja, maar geef toe, dat zijn mooie borsten! Borsten die ik best vaker zou willen zien!
Terecht, wie nietquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:07 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je hebt gelijk... stiekem zou ik er misschien ook wel aan willen zitten
that's awesomequote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:12 schreef AQuila360 het volgende:
Wreedste Cosplay Outfit Ever
Als je toch al voor aap wil lopen is dit wel een heel tof pakkie![]()
Zelfs op mijn nieuwe Desirequote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:03 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Uhm ik weet niet wie dat wijf uit de op isquote:Op dinsdag 8 juni 2010 15:58 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
wachtwachtWACHT W A C H T !!!
Zitten die OP-tieten in One Tree Hill?!?!?!!
* SpankmasterC start download
Plaats die inhoudsloze posts dan ook gewoon niet verrekte klapjosti!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 14:29 schreef Flodder450 het volgende:![]()
jij bent op dit moment de enige die (excuses voor het taalgebruik) hier op t moment zit te kankeren
de rest van de SC is al zo slim dat ze niet op inhoudloze posts van mij en AQ reageren
(Deze reactie is voor Ed bedoelt)
Goh, het ziet er toch wel geil uit.Nu eens kijken of animated gifjes als wallpaper kunnen en dan die griet uit de OP even kopiërenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 16:47 schreef RitseB het volgende:
Ik wil ook een nieuwe telefoon, sinds de bbq doet hij het niet meer goed
Is dat het nichtje van Pocahontas?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:02 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Is dat het nichtje van pocahontas?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Ik ga te veel met vrouwen om die alle disney songs zitten te zingenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:07 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Ik ga te veel met vrouwen om die alle disney songs zitten te zingenonder werktijd
Je zit aan je beaver?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Een keer raden wat ik nu aan het doen ben
![]()
Misschien als ik mn best doe.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am the Milkman! My milk is delicious!
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 18:20 schreef Frankii het volgende:
[..]
Misschien als ik mn best doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.at spoiler
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |