quote:
Die gamequote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik van kunnen genieten.
What happened?quote:
Nu in zo'n forest (kan niet eens op de naam komen) je moet er eerst doorheen voordat je bij de hidden stad kuntquote:Op maandag 7 juni 2010 22:28 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ook een goed spel ja, moet hem eigenlijk nog is spelen.
Whats up baas??quote:
Nu niet meer. Link gefixx0rd. Totdat tinypic het te bont vind. Of te tiet, in dit geval.quote:
waarschijnlijk een van die speciale beesten. zijn er een paar door het spel heen verstopt als je ze allemaal kan verslaan krijg je een achievement. maar je komt ze maar 1 keer tegen als je later terug zou komen is die weg ( de meeste iig )quote:Op maandag 7 juni 2010 22:57 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nu in zo'n forest (kan niet eens op de naam komen) je moet er eerst doorheen voordat je bij de hidden stad kunt
Loopt alleen beest rond die lvl 60 is, en ik ben nog maar 38
any tips?
[..]
Whats up baas??
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:12 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
gefixd
anders zag t er zo awkward uit
daar wil ik mijn gezicht wel ff tussen drukkenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:58 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ik heb nu de E71. Zeeer tevreden over.
en wat doet het dan ?quote:
Dat jij zo rechts bent...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef koei het volgende:
Echt tof, ik had op mn blog een stuk geschreven over de komende verkiezingen en de gemeenteraads verkiezingen, heeft degene waar ik toen op gestemd had (dat had ik in mn post geschreven) op mn blog gereageerd
Ha da's wel cool jaquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:12 schreef koei het volgende:
Echt tof, ik had op mn blog een stuk geschreven over de komende verkiezingen en de gemeenteraads verkiezingen, heeft degene waar ik toen op gestemd had (dat had ik in mn post geschreven) op mn blog gereageerd
Nou geef je iedereen de indruk dat ik PVV-stemmer benquote:
Ow, sorry. Dat eerste was zeker mijn bedoeling niet.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:39 schreef koei het volgende:
[..]
Nou geef je iedereen de indruk dat ik PVV-stemmer ben
Ik ben altijd al rechts geweest en vooral groot voorstander van de 'iedereen moet zijn eigen zaakjes maar goed regelen en niet zo huilen'-mentaliteit.
En Spanky, ik ga er natuurlijk vanuit dat hij een vaste bezoeker is. Of in ieder geval vanaf nu dan
Tsss wel waarquote:
Jij bent toch geen GL/SP/PvdD-stemmer he? Anders weet ik nog niet of ik ooit nog dingen voor je wil bestellen op zavvi...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:42 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ow, sorry. Dat eerste was zeker mijn bedoeling niet.
Over dat tweede verschil ik dan van mening. Maar ook prima natuurlijk.
OTH?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:52 schreef Nick-GizMo het volgende:
En ook maar disc 2 gekeken van OTH, en denk toch wel dat ik sowieso 1 ga afkijken. Leuk tot nu toe
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Jij bent toch geen GL/SP/PvdD-stemmer he? Anders weet ik nog niet of ik ooit nog dingen voor je wil bestellen op zavvi...
One Tree Hillquote:
Sukkelquote:
ja, straks denken mensen nog dat ik een irl linkse rakker kenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:56 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Zal ik je gelijk uit al mijn social netwerk dingen halen en je nummer uit m'n phone verwijderen?!
One Tree Hill is toch een pubermeisjes-serie? Die indruk kreeg ik er tijdens het zappen altijd van...quote:
Mening...quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:04 schreef koei het volgende:
[..]
One Tree Hill is toch een pubermeisjes-serie? Die indruk kreeg ik er tijdens het zappen altijd van...
Goed zo liefje! Dan steek ik nog ff een peuk opquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:03 schreef koei het volgende:
[..]
ja, straks denken mensen nog dat ik een irl linkse rakker ken
(en weer klik ik eerst op volg topic)
Ok. Veel plezier.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:06 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Goed zo liefje! Dan steek ik nog ff een peuk op
Nee. Maar in Juli komt ie in Nederland. Dus dat is het wachten toch wel even waard?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
Kek. Die 4G is toch vet. Iemand die rond 24 juni naar de states gaat
?
Die paar weken kan ik nog wel even wachten. Zal alleen m'n jailbreak programma's wel missen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Maar in Juli komt ie in Nederland. Dus dat is het wachten toch wel even waard?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:08 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nee. Maar in Juli komt ie in Nederland. Dus dat is het wachten toch wel even waard?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:07 schreef Fallen het volgende:
[..]
![]()
Nee, okay stem je rechts... ik houd je toch gewoon als vriendinnetje!![]()
(Misschien heb ik nog iets van Zavvi nodig!! )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |