quote:Op maandag 7 juni 2010 20:47 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
En dus heeft ie een soort van admin/moderator-rechten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
twilight princess is de shit manquote:Op maandag 7 juni 2010 20:24 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zelda a link to the Past was zo vet!
Alleen tegenwoordig vind ik het niets meer
OOTquote:Op maandag 7 juni 2010 21:17 schreef DJ_ het volgende:
[..]
twilight princess is de shit man![]()
maar a link to the past was ook goed ja .
jij vond OOT toch ook niks ?
Nopequote:
Nopequote:
Beter dan OOT en GTA inderdaad..quote:
voor zijn tijd wel.quote:
Nooit gespeeld, ik heb de hele PS2 generatie overgeslagen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Beter dan OOT en GTA inderdaad..
En alleen al door dit nummer:
Shadow of the motherfocking Colossus!!
Dat zijn Scenegrils, geen emo'squote:Op maandag 7 juni 2010 21:25 schreef Nebo het volgende:
http://skoften.net/index/gallery/emotijd_33
Emotijd
Zijn allemaal dun zeg, zou dat zijn omdat ze jong zijn of omdat je slecht eet als je depri bent...quote:Op maandag 7 juni 2010 21:25 schreef Nebo het volgende:
http://skoften.net/index/gallery/emotijd_33
Emotijd
Geruchten gaan rond van een HD release op de PS3quote:Op maandag 7 juni 2010 21:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nooit gespeeld, ik heb de hele PS2 generatie overgeslagen.
Nee, dat komt omdat dikke wijven niet lekker zijn om naar te kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Zijn allemaal dun zeg, zou dat zijn omdat ze jong zijn of omdat je slecht eet als je depri bent...
Ik ook, behalve de voiceacting van dat wijfquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik van kunnen genieten.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik ook, behalve de voiceacting van dat wijf
Ik vind die stijl echt onwijs tof, als ik later groot ben ga ik een JRPG makenquote:
Was zo blij dat ze op een gegeven moment d'r stem kwijtraaktequote:
Shadow of the Colosus wil ik beslist nog in bezit hebben. Heb ICO ook al ergens een keer gekocht, zag er echt ZEER tof uitquote:Op maandag 7 juni 2010 21:27 schreef Poit het volgende:
[..]
Beter dan OOT en GTA inderdaad..
En alleen al door dit nummer:
Shadow of the motherfocking Colossus!!
Ik heb die game toendestijds niet gescoord bij gebrek aan geld, toen wilde ik hem halen als hij goedkoper werd. Werd 'ie nooit. En nu kan ik hem nergens meer vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:33 schreef Poit het volgende:
Dit nummer trouwens.. Klap je net een dikke Colossus pompt deze sound door je speakers!!
Fucking kippenvel!!
http://www.loi.nl/talen/japans_zelfstudiepakket/index.htmquote:Op maandag 7 juni 2010 21:33 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind die stijl echt onwijs tof, als ik later groot ben ga ik een JRPG maken
Maar dan wel in het Engelsquote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Frankii het volgende:
[..]
http://www.loi.nl/talen/japans_zelfstudiepakket/index.htm
Ik heb hem ooit nog van Fallen kunnen kopen, die had ergens een secret stashquote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb die game toendestijds niet gescoord bij gebrek aan geld, toen wilde ik hem halen als hij goedkoper werd. Werd 'ie nooit. En nu kan ik hem nergens meer vinden
ICO hoort in hetzelfde rijtje inderdaadquote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Shadow of the Colosus wil ik beslist nog in bezit hebben. Heb ICO ook al ergens een keer gekocht, zag er echt ZEER tof uit
Dat valt nog wel mee.. Maar heb je dan de plastic of de kartonnen versie?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:38 schreef Sigmund666 het volgende:
Shadow of the Colossus is zo'n collector's item geworden. Voor rond de 35 euro gaat ie bij de verzamelaars van de hand.
Die heb ik niet gespeeldquote:
Dan heb je over het algemeen de plastic editie.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat valt nog wel mee.. Maar heb je dan de plastic of de kartonnen versie?
ketter !quote:
Ze zien er niet boos uitquote:
tuurlijk niet ze gaan iemand in de fik steken dan zou ik ook blij zijnquote:
Schurk!quote:Op maandag 7 juni 2010 22:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
tuurlijk niet ze gaan iemand in de fik steken dan zou ik ook blij zijn
Dan moet je Tales of Vesperia op de 360 eens spelenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik van kunnen genieten.
ook een goed spel ja, moet hem eigenlijk nog is spelen.quote:Op maandag 7 juni 2010 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je Tales of Vesperia op de 360 eens spelen![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:20 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dan moet je Tales of Vesperia op de 360 eens spelen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |