quote:Op maandag 7 juni 2010 18:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Een stuk of 8 muggenbulten en een hoop gezelligheid
Mij natuurlijk!!quote:
quote:
Druk druk drukquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Echt jammer dat je er niet was doed, het was rete gezellig.
QFTquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Echt jammer dat je er niet was doed, het was rete gezellig.
FIFA seriequote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
FIFA 11 krijgt verbeteringen, en wat voor een verbeteringen:
-"We'll have the opportunity to record our own songs of hobbies for each of the teams in the game when he jumps to the stadium to score a goal or when we are losing or winning.
-"The new FIFA will give us the option to choose our own songs to listen inside the game when we are navigating through the menus.
-The gameplay has greatly improved with respect to FIFA 10, correcting several errors that had the previous version and listening to users.
"It has increased the difficulty of executing many of the previous game simple passes such as the typical pass called by many" ping pong ", which allowed us to easily create a scoring opportunity without thinking of passes performed as would a player in real life, now make long passes, the hole, etc ... will be more complicated.
"He copied and penalty system created for FIFA World Cup South Africa 2010, which includes a new behavior of the porters.
Je ziet het geen belangrijke verbeteringen
Ga toch weg met je PES.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
FIFA 11 krijgt verbeteringen, en wat voor een verbeteringen:
-"We'll have the opportunity to record our own songs of hobbies for each of the teams in the game when he jumps to the stadium to score a goal or when we are losing or winning.
-"The new FIFA will give us the option to choose our own songs to listen inside the game when we are navigating through the menus.
-The gameplay has greatly improved with respect to FIFA 10, correcting several errors that had the previous version and listening to users.
"It has increased the difficulty of executing many of the previous game simple passes such as the typical pass called by many" ping pong ", which allowed us to easily create a scoring opportunity without thinking of passes performed as would a player in real life, now make long passes, the hole, etc ... will be more complicated.
"He copied and penalty system created for FIFA World Cup South Africa 2010, which includes a new behavior of the porters.
Je ziet het geen belangrijke verbeteringen
²quote:
Welkom bij het plebsquote:
Welkom bij het voetvolkquote:
Eerst roddeltopic over je is al geopend!quote:
Betekent niet dat het geen pijn doetquote:
Ik ben toch echt hetero!quote:
Het topic denkt er heel anders over! Één voordeel, je topic loopt nog harder dan die ene van KIPGEZICHT!quote:
Je moeder, die is pas een backfire voor je moeder!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij bent pas een backfire voor je moeder.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas een backfire voor je moeder!
Ze heeft zichzelf gebaart?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas een backfire voor je moeder!
Probeer eens verwoorden waarom je zo negatief bent over FIFA. Probeer het eens, ik daag je uit.quote:
FIFA:quote:Op maandag 7 juni 2010 19:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer eens verwoorden waarom je zo negatief bent over FIFA. Probeer het eens, ik daag je uit.
Rotkind.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
FIFA:
ik vindt eigenlijk geen ene ruk aan het spel,
elk fucking jaar komt het weer uit
zonder enige verbeteringen in de gameplay WHAT-SO-EVER
het is eigenlijk gewoon niet mijn "spel"
ik vindt de gameplay BEHOORLIJK repetief,er zit geen afwisseling in
overhypte voetbal simulatie
PESquote:
Je hebt voor een deel gelijk Fleuder maar voetbal kun je nu eenmaal niet veranderen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
FIFA:
ik vindt eigenlijk geen ene ruk aan het spel,
elk fucking jaar komt het weer uit
zonder enige verbeteringen in de gameplay WHAT-SO-EVER
het is eigenlijk gewoon niet mijn "spel"
ik vindt de gameplay BEHOORLIJK repetief,er zit geen afwisseling in
overhypte voetbal simulatie
veranderen nietquote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt voor een deel gelijk Fleuder maar voetbal kun je nu eenmaal niet veranderen.
Die reactie helpt niet echt Poit!quote:
Er was een impressie dat je weinig vrienden had, nu heb je dat extra bevestigdquote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
PES
geniaal
met 1 player 2 teams besturen
steeds de bal in eigen doel trappen en dat op de laatste minuut naar t andere team overstapen
wedstrijden winnen met 30-0
Dat slaat nergens op. Laat iedereen spelen wat die zelf wil. Ik speel graag forza maar daarvan lijkt ook elk deel op het vorigequote:
Weet ikquote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Laat iedereen spelen wat die zelf wil. Ik speel graag forza maar daarvan lijkt ook elk deel op het vorige
Je werd altijd als laatste gekozen?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Weet ik
maar ik heb niets met voetbal![]()
nooit leuk gevonden met de gymles op school
Hekel aan RPG'squote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Fucking care gast. Ik heb ook een schijthekel aan RTS en RPG-games, maar iedereen die ze speelt vind het leuk. Laat mensen eens in hun waarde
(Dit klinkt best hypocriet he?)
Borderlands is stiekem best een RPG, dusseeeeequote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Fucking care gast. Ik heb ook een schijthekel aan RTS en RPG-games, maar iedereen die ze speelt vind het leuk. Laat mensen eens in hun waarde
(Dit klinkt best hypocriet he?)
Jrpgs met ongelofelijk veel FMV vindt ik ook niet zo leukquote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hekel aan RPG's![]()
Borderlands is toch ook een soort RPG?
Maar het is een FPSGquote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Borderlands is stiekem best een RPG, dusseeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |