Ik wel!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen foto's van jou borsthaar, laat haar nou maar.
Dat zal ik zeer zeker niet ontkennenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is gewoon een voicemail der koningen!!!!
Klinkt als een goede samenvatting van de avondquote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het ging ongeveer zo (heb hem net teruggeluisterd): Heeeeeeey Floortjeeeeeee! en dan met een enge stem nog een keer Heeeeeeeey Floortjeeeeeeeeee! Kom je vanavond thuis slapen? Ik ben die jongen die naast die jongen met de kip op het gezicht zat! Manisch gelach op de achtergrond. Hoeruuuuuuuuuh! van Poit. Ik wens je nog een vele avond! IN DE KONT! Tevens van Poit en daarna herhaal je het zelf nog eens een keer. IN DE KONT!
Valt dat mee?
Als wij jullie hadden genegeerd hadden jullie moeders abortus gepleegd?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
als jullie Aq en mijn posts nou eens gewoon negeren dan was dr GVD nog aan toe helemaal niks loos geweest
Ik had toch een andere foto verwachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had toch een andere foto verwachtFoto van je moeder toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Foto van je moeder toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Poit het volgende:
[..]Jonguh waarom heb jij je zusje verborgen gehouden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
HappyFace!quote:
Ik wil jou niet als m'n zwagerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jonguh waarom heb jij je zusje verborgen gehouden!
Wie welquote:
Of d'r broekje is te klein of d'r landingsbaan te grootquote:
Ik vind dat ze niet zo'n leuk koppie heeft eigenlijkquote:
Gewoon een string met pruikquote:Op maandag 7 juni 2010 17:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Of d'r broekje is te klein of d'r landingsbaan te groot
Is dit een dis van AQ? Wordt ik nou gedist door AQ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
QFT Al lost een piemel in d'r mond wel heel veel opquote:Op maandag 7 juni 2010 17:54 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik vind dat ze niet zo'n leuk koppie heeft eigenlijk
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:55 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT Al lost een piemel in d'r mond wel heel veel op
Maarja, dat is natuurlijk voor elke vrouw zo
Leeft die ook nogquote:
Verschrikkelijk die dingenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:59 schreef Nebo het volgende:
Mijn buurmeisje gaat me leren Waveboarden nu, je weet wel, die nieuwe rage
(geen flauwe grappen over jonge meisjes)
Doe eens een beetje vrouwvriendelijk, anders moet ik je straffenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:55 schreef Poit het volgende:
[..]
QFT Al lost een piemel in d'r mond wel heel veel op
Maarja, dat is natuurlijk voor elke vrouw zo
kut is datquote:Op maandag 7 juni 2010 18:04 schreef Solique het volgende:
Zo, ook weer thuis gearriveerd.
Moet tegenwoordig wel gvd in een andere straat parkeren omdat het in mijn eigen straat stampvol staat.
Zaten er al dode muizen in?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Net voor het eerst in maaaaanden weer es mn gitaar opgepikt, ik was geïnspireerd door Frankii!
Daar ben je veel te jong voor!quote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Gamer_Vlodder Kipgezicht met ei het volgende:
Terwijl ik in Zeeland was wisten mijn vriendelijk eindelijk eens een zooitje topless chicks te regelen. Moest dat nou net in dat ene weekend dat ik weg was
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:20 schreef SpankmasterC het volgende:
Net voor het eerst in maaaaanden weer es mn gitaar opgepikt, ik was geïnspireerd door Frankii!
ik heb Ed getraumatiseerdquote:Op maandag 7 juni 2010 18:43 schreef Edwinuss het volgende:
Flodder zit op 4chan. En wat ik daar zie is vies.![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
Een stuk of 8 muggenbulten en een hoop gezelligheidquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:48 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Een stuk of 8 muggenbulten en een hoop gezelligheid
Mij natuurlijk!!quote:
quote:
Druk druk drukquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Echt jammer dat je er niet was doed, het was rete gezellig.
QFTquote:Op maandag 7 juni 2010 19:10 schreef RitseB het volgende:
[..]
Echt jammer dat je er niet was doed, het was rete gezellig.
FIFA seriequote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
FIFA 11 krijgt verbeteringen, en wat voor een verbeteringen:
-"We'll have the opportunity to record our own songs of hobbies for each of the teams in the game when he jumps to the stadium to score a goal or when we are losing or winning.
-"The new FIFA will give us the option to choose our own songs to listen inside the game when we are navigating through the menus.
-The gameplay has greatly improved with respect to FIFA 10, correcting several errors that had the previous version and listening to users.
"It has increased the difficulty of executing many of the previous game simple passes such as the typical pass called by many" ping pong ", which allowed us to easily create a scoring opportunity without thinking of passes performed as would a player in real life, now make long passes, the hole, etc ... will be more complicated.
"He copied and penalty system created for FIFA World Cup South Africa 2010, which includes a new behavior of the porters.
Je ziet het geen belangrijke verbeteringen
Ga toch weg met je PES.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Het_Fenomeen het volgende:
FIFA 11 krijgt verbeteringen, en wat voor een verbeteringen:
-"We'll have the opportunity to record our own songs of hobbies for each of the teams in the game when he jumps to the stadium to score a goal or when we are losing or winning.
-"The new FIFA will give us the option to choose our own songs to listen inside the game when we are navigating through the menus.
-The gameplay has greatly improved with respect to FIFA 10, correcting several errors that had the previous version and listening to users.
"It has increased the difficulty of executing many of the previous game simple passes such as the typical pass called by many" ping pong ", which allowed us to easily create a scoring opportunity without thinking of passes performed as would a player in real life, now make long passes, the hole, etc ... will be more complicated.
"He copied and penalty system created for FIFA World Cup South Africa 2010, which includes a new behavior of the porters.
Je ziet het geen belangrijke verbeteringen
²quote:
Welkom bij het plebsquote:
Welkom bij het voetvolkquote:
Eerst roddeltopic over je is al geopend!quote:
Betekent niet dat het geen pijn doetquote:
Ik ben toch echt hetero!quote:
Het topic denkt er heel anders over! Één voordeel, je topic loopt nog harder dan die ene van KIPGEZICHT!quote:
Je moeder, die is pas een backfire voor je moeder!quote:Op maandag 7 juni 2010 19:40 schreef RitseB het volgende:
[..]
Jij bent pas een backfire voor je moeder.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas een backfire voor je moeder!
Ze heeft zichzelf gebaart?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Nebo het volgende:
[..]
Je moeder, die is pas een backfire voor je moeder!
Probeer eens verwoorden waarom je zo negatief bent over FIFA. Probeer het eens, ik daag je uit.quote:
FIFA:quote:Op maandag 7 juni 2010 19:43 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Probeer eens verwoorden waarom je zo negatief bent over FIFA. Probeer het eens, ik daag je uit.
Rotkind.![]()
![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
FIFA:
ik vindt eigenlijk geen ene ruk aan het spel,
elk fucking jaar komt het weer uit
zonder enige verbeteringen in de gameplay WHAT-SO-EVER
het is eigenlijk gewoon niet mijn "spel"
ik vindt de gameplay BEHOORLIJK repetief,er zit geen afwisseling in
overhypte voetbal simulatie
PESquote:
Je hebt voor een deel gelijk Fleuder maar voetbal kun je nu eenmaal niet veranderen.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
FIFA:
ik vindt eigenlijk geen ene ruk aan het spel,
elk fucking jaar komt het weer uit
zonder enige verbeteringen in de gameplay WHAT-SO-EVER
het is eigenlijk gewoon niet mijn "spel"
ik vindt de gameplay BEHOORLIJK repetief,er zit geen afwisseling in
overhypte voetbal simulatie
veranderen nietquote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je hebt voor een deel gelijk Fleuder maar voetbal kun je nu eenmaal niet veranderen.
Die reactie helpt niet echt Poit!quote:
Er was een impressie dat je weinig vrienden had, nu heb je dat extra bevestigdquote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
PES
geniaal
met 1 player 2 teams besturen
steeds de bal in eigen doel trappen en dat op de laatste minuut naar t andere team overstapen
wedstrijden winnen met 30-0
Dat slaat nergens op. Laat iedereen spelen wat die zelf wil. Ik speel graag forza maar daarvan lijkt ook elk deel op het vorigequote:
Weet ikquote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat slaat nergens op. Laat iedereen spelen wat die zelf wil. Ik speel graag forza maar daarvan lijkt ook elk deel op het vorige
Je werd altijd als laatste gekozen?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:55 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Weet ik
maar ik heb niets met voetbal![]()
nooit leuk gevonden met de gymles op school
Hekel aan RPG'squote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Fucking care gast. Ik heb ook een schijthekel aan RTS en RPG-games, maar iedereen die ze speelt vind het leuk. Laat mensen eens in hun waarde
(Dit klinkt best hypocriet he?)
Borderlands is stiekem best een RPG, dusseeeeequote:Op maandag 7 juni 2010 20:00 schreef Sigmund666 het volgende:
Fucking care gast. Ik heb ook een schijthekel aan RTS en RPG-games, maar iedereen die ze speelt vind het leuk. Laat mensen eens in hun waarde
(Dit klinkt best hypocriet he?)
Jrpgs met ongelofelijk veel FMV vindt ik ook niet zo leukquote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hekel aan RPG's![]()
Borderlands is toch ook een soort RPG?
Maar het is een FPSGquote:Op maandag 7 juni 2010 20:02 schreef lkb9000 het volgende:
[..]
Borderlands is stiekem best een RPG, dusseeeee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |