Heb je haar toch water over haar heen laten gooien?quote:
Dat is gewoon een voicemail der koningen!!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het ging ongeveer zo (heb hem net teruggeluisterd): Heeeeeeey Floortjeeeeeee! en dan met een enge stem nog een keer Heeeeeeeey Floortjeeeeeeeeee! Kom je vanavond thuis slapen? Ik ben die jongen die naast die jongen met de kip op het gezicht zat! Manisch gelach op de achtergrond. Hoeruuuuuuuuuh! van Poit. Ik wens je nog een vele avond! IN DE KONT! Tevens van Poit en daarna herhaal je het zelf nog eens een keer. IN DE KONT!
Valt dat mee?
Ik wel!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:54 schreef RitseB het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon geen foto's van jou borsthaar, laat haar nou maar.
Dat zal ik zeer zeker niet ontkennenquote:Op maandag 7 juni 2010 17:35 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is gewoon een voicemail der koningen!!!!
Klinkt als een goede samenvatting van de avondquote:Op maandag 7 juni 2010 17:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het ging ongeveer zo (heb hem net teruggeluisterd): Heeeeeeey Floortjeeeeeee! en dan met een enge stem nog een keer Heeeeeeeey Floortjeeeeeeeeee! Kom je vanavond thuis slapen? Ik ben die jongen die naast die jongen met de kip op het gezicht zat! Manisch gelach op de achtergrond. Hoeruuuuuuuuuh! van Poit. Ik wens je nog een vele avond! IN DE KONT! Tevens van Poit en daarna herhaal je het zelf nog eens een keer. IN DE KONT!
Valt dat mee?
Als wij jullie hadden genegeerd hadden jullie moeders abortus gepleegd?quote:Op maandag 7 juni 2010 17:34 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
als jullie Aq en mijn posts nou eens gewoon negeren dan was dr GVD nog aan toe helemaal niks loos geweest
Ik had toch een andere foto verwachtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:39 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik had toch een andere foto verwachtFoto van je moeder toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Foto van je moeder toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:40 schreef Poit het volgende:
[..]Jonguh waarom heb jij je zusje verborgen gehouden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
HappyFace!quote:
Ik wil jou niet als m'n zwagerquote:Op maandag 7 juni 2010 17:41 schreef Nebo het volgende:
[..]
Jonguh waarom heb jij je zusje verborgen gehouden!
Wie welquote:
Of d'r broekje is te klein of d'r landingsbaan te grootquote:
Ik vind dat ze niet zo'n leuk koppie heeft eigenlijkquote:
Gewoon een string met pruikquote:Op maandag 7 juni 2010 17:51 schreef Poit het volgende:
[..]
Of d'r broekje is te klein of d'r landingsbaan te groot
Is dit een dis van AQ? Wordt ik nou gedist door AQ?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |