Voor mij is hard werken, 80 uur per week gedisciplineerd en geconcentreerd bezig zijn.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Nee, helemaal niet. Maar aangezien je gisteren ook al met mannen in pak aan het praten was en vorige week en... en.. en.. nog wel vaker andere dingen, plus je studie. Dat is best wel hard werken.
Maar aan de andere kant is alles hard werken vergeleken bij mijn huidige situatie. Hopelijk komt daar donderdag verandering in.
dangit,jij vat mquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Strawberry fields forever? Niet wat voor je tijd ?
Retro Muppetquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:09 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
dangit,jij vat m
the beatles is veel betere muziek dan 90% wat er tegenwoordig op de radio is
Ik kan me ook wel compleet verliezen in werk, maar momenteel scoor ik beter op niets doen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:08 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Voor mij is hard werken, 80 uur per week gedisciplineerd en geconcentreerd bezig zijn.Stiekem ben ik een ongelofelijke workaholic, of misschien beter beschreven, alles dat ik doe doe ik voor 110% en met passie, niet alleen op werkgebied...
Wat heb je donderdag?
Dan doel je op de romance tussen mij en Vlammetje neem ik aanquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er was wel een vuurtje bij de BBQ ja....
Dat is wel erg fijn, voor welke functie heb je een gesprek?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:17 schreef Fallen het volgende:
[..]
Ik kan me ook wel compleet verliezen in werk, maar momenteel scoor ik beter op niets doen.
Donderdag heb ik eindelijk weer eens een sollicitatiegesprek. Eindelijk, na flink wat sollicitaties in elk geval weer een serieuze reactie en een gesprek.
Nee, op die vreselijke spelfout die ik quote.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dan doel je op de romance tussen mij en Vlammetje neem ik aan![]()
[..]
Werk op meerdere schermen en had meerdere programma's open. Dan sluipt er wel eens een typfout doorheen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef Pheno het volgende:
Nee, op die vreselijke spelfout die ik quote.
Ik moest, het is mijn irritante andere ik. En al die anderen!quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:25 schreef Solique het volgende:
[..]
Werk op meerdere schermen en had meerdere programma's open. Dan sluipt er wel eens een typfout doorheen.
quote:
Zoals je dat hier ook doet de hele dag?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:13 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
lol
ik heb nu zon giga beesie van de AH
mensen trollen op chatroulettein SC
Weet ik nog niet, open sollicitatie bij een Apple distributor. Afhankelijk van wat ze te bieden hebben en ik te eisen (of andersom) vast wel iets leuks. Zolang ik er maar naast kan blijven studeren om m'n HBO een keer af te ronden.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat is wel erg fijn, voor welke functie heb je een gesprek?
Gefeliciteerd! Ik wacht donderdag wel gewoon af. Kijken waar we uitkomen.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:27 schreef Pheno het volgende:
Maar hell, net nieuws gekregen dat mijn vrouw de vacature waar ze op gesolliciteerd heeft, gekregen heeft, dus hier gaat ie ook lekker. Hopelijk voor jou ook Fallen!
Klinkt goed, wanneer hoop je klaar te zijn?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:02 schreef Fallen het volgende:
[..]
Weet ik nog niet, open sollicitatie bij een Apple distributor. Afhankelijk van wat ze te bieden hebben en ik te eisen (of andersom) vast wel iets leuks. Zolang ik er maar naast kan blijven studeren om m'n HBO een keer af te ronden.
[..]
Gefeliciteerd! Ik wacht donderdag wel gewoon af. Kijken waar we uitkomen.
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:34 schreef Flodder450 het volgende:
Sgt pepper blaast hier nu echt KEIHARD uit de speakers!
15 jaar en nu al dom.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:34 schreef Flodder450 het volgende:
Sgt pepper blaast hier nu echt KEIHARD uit de speakers!
Het is goeie muziek, maar om nou te zeggen, keihard uit je speakers pompen?quote:
Mijn hele huis draait om de Stones, maar dat moet je anders lezen dan dat je zou verwachtenquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben ook retro aan het doen, lekker The Stones aanstaan op de achtergrond
Banneling op Main Street?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:48 schreef GameBabe het volgende:
Ik ben ook retro aan het doen, lekker The Stones aanstaan op de achtergrond
Bespaar je de energie.quote:
Ik heb oog voor goede tietenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:08 schreef SpankmasterC het volgende:
Men echt epische tieten in de OP, echtje kan echt blijven kijken
quote:
Fixedquote:
Op boomstammen gaat ie helemaal losquote:
wat een mooie sokkenquote:
Mh, minder. Geen kans dat je dit alsnog kan verhalen op de vorige eigenaar?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Verborgen gebrek gevonden in de woningFlinke vochtplek in een van de vloeren
Waarschijnlijk lekkage uit het bad of de douche... Dat wordt een tyfuswerk zeg...
Ga ik wel proberen iigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mh, minder. Geen kans dat je dit alsnog kan verhalen op de vorige eigenaar?
Vervelendquote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:24 schreef Rossdale het volgende:
Verborgen gebrek gevonden in de woningFlinke vochtplek in een van de vloeren
Waarschijnlijk lekkage uit het bad of de douche... Dat wordt een tyfuswerk zeg...
Er is maar een reden om OTH te kijkenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:18 schreef Nick-GizMo het volgende:
Net de eerste disc gezien van OTH, opzich wel leuk maar weet niet ik dit 6 seizoenen ga volhouden
[ afbeelding ]
Wel zolang zij er in zit denk ik![]()
dat dusquote:Op dinsdag 8 juni 2010 12:58 schreef Sigmund666 het volgende:
Denk aan je bloeddruk, wind je niet op, tel tot tien, niet slaan onder het vechten, achter de wolken schijnt meestal de zon, wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen, allememaggies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |