I NEEDZ IT LIKE NAO!quote:
Heb nog niks gezien, maar wacht nog rustig af.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:14 schreef koei het volgende:
[..]
Eerst afwachten of het nu wel aankomt...
Multitasking een feature noemenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Multitasking een feature noemen
JA JONGENS MIJN TV HEEFT BEELD
dat hoef je toch niet te verifiëren?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:38 schreef SpankmasterC het volgende:
Hee yo, ABBA is wel voor bazen of niet?
Ok coolquote:
I CAN SEEZ IT !!quote:
de nacht is jong, ik heb een fles whisky en ik hoef nergens heen morgenquote:
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
de nacht is jong, ik heb een fles whisky en ik hoef nergens heen morgen
dit is toch echt tofferquote:Op dinsdag 8 juni 2010 02:39 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gewoon omdat het een toffig plaatje is, niet omdat ik ergens schuldig aan ben, heb geen whisky
Ik ga GL stemmen en nu?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 00:52 schreef koei het volgende:
[..]
Jij bent toch geen GL/SP/PvdD-stemmer he? Anders weet ik nog niet of ik ooit nog dingen voor je wil bestellen op zavvi...
HTCquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:32 schreef DJ_ het volgende:
iphone is kut
doet u mij maar een HTC , of een samsung smart phone ..
alles van apple is kut trouwens, overpriced pauper bedrijf .
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
Stemadvies voor de autorijder
Lekker boeken met 140
Die gaat even in mijn sigquote:Op dinsdag 8 juni 2010 01:47 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Multitasking een feature noemen
JA JONGENS MIJN TV HEEFT BEELD
Gast....... je weet niet eens waar het over gaat, wie wat gezegd of geschreven heeft of wat dan ookquote:
ZOMG.quote:
Nee, dat was pure laksheidquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:01 schreef Rossdale het volgende:
dan had je wel een beter cijfer gehad ; )
Misschien had je dat ook moeten doen, maar tja daar is het nu beetje te laat voor. En ik maar denken dat je een strebbertje bentquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:02 schreef Morthill het volgende:
[..]
Nee, dat was pure laksheidik had een 8 omdat ik eigenlijk niet geleerd had. Als ik ook maar enigszins mijn best had gedaan had ik wel een 10 gescoord.
Voor de verandering.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:19 schreef GameBabe het volgende:
Ik heb besloten om vandaag hard te werken
Nou, als ik geweten had dat het mij een assistentschap zou kosten had ik wel geleerd denk ikquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Misschien had je dat ook moeten doen, maar tja daar is het nu beetje te laat voor. En ik maar denken dat je een strebbertje bent
Alweer?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:19 schreef GameBabe het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik heb besloten om vandaag hard te werken
quote:
Zitten jullie me nou een beetje belachelijk te makenquote:
Ah, manlief legt normaal de zweep eroverquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Zitten jullie me nou een beetje belachelijk te maken![]()
Sinds ik vrijgezel ben ben ik niet zo goed in hard werken
Hou het daar maar opquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, manlief legt normaal de zweep erover
Die taak wil ik wel overnemen hoorquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ah, manlief legt normaal de zweep erover
Ik zie m niet...quote:
Belachelijk, nah. Proberen alleen wat steun te geven.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef GameBabe het volgende:
Wat verassend.quote:
Wil je dat nou ook al overnemenquote:
Dan is het goedquote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Belachelijk, nah. Proberen alleen wat steun te geven.![]()
[..]
Wat verassend.
Ik zag hem ook pas na even kijkenquote:
quote:
quote:
Nicequote:
Nee, helemaal niet. Maar aangezien je gisteren ook al met mannen in pak aan het praten was en vorige week en... en.. en.. nog wel vaker andere dingen, plus je studie. Dat is best wel hard werken.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:29 schreef GameBabe het volgende:
[..]
[..]
Strawberry fields forever? Niet wat voor je tijd ?quote:
Er was wel een vuurtje bij de BBQ ja....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |