Mag dat wel.quote:
Geen idee, uitgesteld waarschijnlijk weer.quote:
!!!! Misschien is dat wel Valve's lame-ass "geheime E3 verrassing"!quote:
Doe het dan goed, met een beetje een goede OPquote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
AFAIK mag de loaatste in het oude topic het nieuwe openen
Speel je ook onder Dennehy?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:55 schreef Dennehy het volgende:
Grappig, ik ben daar admin, op die server.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
!!!! Misschien is dat wel Valve's lame-ass "geheime E3 verrassing"!
Nee, Aya.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Speel je ook onder Dennehy?
En zoals gezegd, ik vind het prettig spelen daar, geen overdreven respawn-tijd. Maar alleen die maffe hoofden die daar de laatste week opduiken....
V.
Die had ik gelijk op de dag van de release al gekregen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik mis nog steeds het demo zwaard
the eyelander...
Ik heb volgens mij voor de rest bijna alles. Ik zie ook een een of andere hakbijl bij de demo. Lijkt me ook wel geinig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Die had ik gelijk op de dag van de release al gekregen.
Heb gisteren pas dat demo shield eindelijk gekregen. Lekker rushen op mensen.
Ik speel te weinig om dingen te ontvangen, gisteren 2 potjes gespeeld gelijk weer stapel achievements erbij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb volgens mij voor de rest bijna alles. Ik zie ook een een of andere hakbijl bij de demo. Lijkt me ook wel geinig.
Die vind ik zoooo fijn.... Effe zo'n potje pis in een drukke bende van het andere team gooien en de crits vliegen je om de oren. Heeeeeerlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik speel te weinig om dingen te ontvangen, gisteren 2 potjes gespeeld gelijk weer stapel achievements erbij.
Tevens de Jarate gisteren gehad van Sniper.
Speel bijna nooit sniper, ligt aan de map waar ik terecht kom welke klasse ik pak. Tevens kijkend naar team natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:32 schreef Verbal het volgende:
Die vind ik zoooo fijn.... Effe zo'n potje pis in een drukke bende van het andere team gooien en de crits vliegen je om de oren. Heeeeeerlijk.
V.
Ik kijk ook naar het team, maar ik ben als sniper meer dan eens als beste van mijn team uit de bus gekomen. Heerlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Speel bijna nooit sniper, ligt aan de map waar ik terecht kom welke klasse ik pak. Tevens kijkend naar team natuurlijk.
Kijk, je hebt inderdaad niks aan kneuzen die gaan sniperen, terwijl de rest van het team volkomen incompleet is....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Solique het volgende:
Gisteren grootste deel van de tijd met pyro bezig geweest om achievements te halen. Al ben je in sommige maps toch echt in het nadeel als pyro vanwege de grotere afstand. Ook Heavy tussendoor omdat een vriend medic was, uberlading ontvangen en maaien maar.
Laatste potje denk 1 minuut sniper genomen terwijl er al 6 snipers liepen die niets klaar speelde gelijk 6 man headshot gegeven.
Dat incomplete in een team komt sowieso 9 van de 10 keer voor. Je kan dan proberen wat je wilt maar als er maar 2 of 3 samen spelen dan verlies je alsnog.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:55 schreef Verbal het volgende:
Kijk, je hebt inderdaad niks aan kneuzen die gaan sniperen, terwijl de rest van het team volkomen incompleet is....
V.
Neem je toch de flare gunquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Solique het volgende:
Gisteren grootste deel van de tijd met pyro bezig geweest om achievements te halen. Al ben je in sommige maps toch echt in het nadeel als pyro vanwege de grotere afstand. Ook Heavy tussendoor omdat een vriend medic was, uberlading ontvangen en maaien maar.
Laatste potje denk 1 minuut sniper genomen terwijl er al 6 snipers liepen die niets klaar speelde gelijk 6 man headshot gegeven.
Ja, ok. Maar meeste damage komt toch van shotty of flame af. En meestal op lange afstand kan je ze wel raken, alleen de medic bederft het dan weer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef geelkuikentje het volgende:
Neem je toch de flare gun
[ afbeelding ]
Die is best handig op de lange afstand als je een beetje kan mikken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:41 schreef Solique het volgende:
Alleen beschikbaarheid voor mac of ook gelijk een flinke update.
Er is in ieder geval iets onderweg vandaag of morgen voor TF2.
[ afbeelding ]
Met deze hints denk ik alleen Apple support...quote:Tomorrow.
June 9, 2010 - TF2 Team
Big things are happening RIGHT NOW at Valve. Things involving cultivated tree-fruit. BIG things. Things that rhyme with "grapple." Things that rhyme with "Speem Gortress zmavailable on the Babac."
Not today. But tomorrow. BIG THINGS. Stay tuned...
Mijn eerste gedachte toen ik het gister ontving was ook Mac support.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:39 schreef Tain het volgende:
Met deze hints denk ik alleen Apple support...
JOH!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Met deze hints denk ik alleen Apple support...
quote:Team Fortress 2 (TF2), the game PC Gamer magazine's editors have called the most fun game ever made, is now available for the Mac via Steam, a leading online platform for games with over 25 million accounts worldwide.
Like all the titles Valve has brought to the Mac platform, TF2 features Steam Play allowing gamers to make one purchase to play the game on both the PC and Mac. In addition, TF2 supports cross platform play -- so Mac gamers can play against/with PC gamers.
Those who purchase TF2 for the Mac will receive a free set of "earbuds" for their favorite player character. Purchase the game this weekend can save 50% off the regular. Or, try the game now via the Team Fortress 2 Free Weekend happening now on Steam.
In addition to all the TF2-Mac goodness, a new single player training mode has been rolled out for both PC and Mac.
Ik ga dit nu proberen. Ik laat wel weten of het werkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ken niemand met een Mac
V.
Looks fishyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:09 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik ga dit nu proberen. Ik laat wel weten of het werkt.
Valt wel mee denk ik... Om het wachtwoord van Steam aan te passen wordt er ook een code naar je e-mail adres gestuurd die je moet invullen.quote:
Zoiets was ook al mijn idee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:09 schreef EvilMarc het volgende:
Ik ga dit nu proberen. Ik laat wel weten of het werkt.
Een virtual machine. Je kan daarin bijv OSX/Linux/etc draaien op je Windows machine zonder te rebooten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Verbal het volgende:
Wat is dat VM-ware? Draai je dan OSX in een shell of wordt het multiboot?
V.
K. En ik zie iets van zes verschillende... welke moet ik hebben?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Een virtual machine. Je kan daarin bijv OSX/Linux/etc draaien op je Windows machine zonder te rebooten.
Leopard is meest gemakkelijke versiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:26 schreef Verbal het volgende:
K. En ik zie iets van zes verschillende... welke moet ik hebben?
V.
Ohquote:
Ach hoeveelheid moeite valt opzich nog wel mee en ondertussen gewoon doorspelen om hoedjes te verzamelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Jullie beseffen wel dat jullie echt allemaal moeite gaan doen voor n stel oortjes toch?
Ik zou zelf liever die moeite doen voor n echte hat, die zijn over het algemeen een stuk leuker
Hatsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach hoeveelheid moeite valt opzich nog wel mee en ondertussen gewoon doorspelen om hoedjes te verzamelen
En laat ik nou zowat geen hats ontvangen, laatste tijd alleen maar wapens en items ontvangen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Jullie beseffen wel dat jullie echt allemaal moeite gaan doen voor n stel oortjes toch?
Ik zou zelf liever die moeite doen voor n echte hat, die zijn over het algemeen een stuk leuker
over bots:quote:Do you see yourself blubbering uncontrollably, surrounded by a ring of battle-hardened veterans who ridicule you for the slightest misstep? THIS WILL HAPPEN AND THEY ARE RIGHT TO TAUNT YOU.
en:quote:Human teammates might judge you, but will these soulless automatons? YES. They're not blind. But they ARE mute, so your incompetence is a secret they will take to their grave.
quote:For the first time, Mac users can experience the head-covering excitement by getting online this weekend and playing America's #1 war-themed hat simulator for themselves.
Alles loopt op de achtergrond. Echt actief klikken/opletten is ws maar 15min.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Die krijg ik alleen nooit, dus die oordopjes? HELL YEAHquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Lukte nog steeds niet met Winrar... herkende het gewoon niet, dus nu 7zip gedownload en hij is aan het uitpakkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:28 schreef EvilMarc het volgende:
Zoals V al weet, het is me geluktEn meteen een nieuwe hat voor de Heavy erbij gevonden *happydance*.
Gevonden met hulp van de mac van mijn vriendin maar toen drukte ze op ok voor de Mac software updatequote:
Je moet dat onderste knopje hebben op het eerste tabblad dat is Edit listquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb maar één taal om uit te kiezen
V.
Is er een 'fok' only server? Waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:23 schreef NietTeVolgen het volgende:
Yow iemand keer zin in een fok match ofzo?
Heb niemand van Fok op TF2 en speel meestal samen met vrienden op random servers.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:23 schreef NietTeVolgen het volgende:
Daar ben ik net lid van geworden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:24 schreef EvilMarc het volgende:
http://steamcommunity.com/groups/FOKTF2
![]()
Een keer een FOK! match is best te regelen lijkt me
Nice. Ik speel trouwens op zowel windows als macquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:24 schreef EvilMarc het volgende:
![]()
Ik gebruik geen bootcamp, maar op OSX zet ik smc fan control gewoon ff flink aan.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 18:10 schreef NietTeVolgen het volgende:
Bij mij wordt ie juist via bootcamp gigantisch warm, maar ik heb op de mac kant ook niet alles op high staan.
Weet niet, heb gewoon een keyboard en extern scherm eraan hangen en werkt nu perfect.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Gamen op een laptop is al kut door de hitte en jij gaat het proberen op een macbook met zijn ene shit fannetje? Good luck with that
3 fan's die niet eens op volle toeren hoeven te draaien, ja daar game ik opquote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:51 schreef TigerXtrm het volgende:
Gamen op een laptop is al kut door de hitte en jij gaat het proberen op een macbook met zijn ene shit fannetje? Good luck with that
quote:Op zondag 13 juni 2010 11:19 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ja zowel half life 2 als team fortress 2 draaien gewoon normaal, soepel, geef het een naam.
Dus 'tot' je de performance van steam osx ziet, gaat hier niet op.
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:23 schreef NietTeVolgen het volgende:
Lijkt me best tof om een keer iets met fok te organiseren, of uberhaupt met wat fokkers te spelenquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:24 schreef EvilMarc het volgende:
![]()
Maar aangezien ik geen pc heb vind ik het wel chill dat ie nu op OSX draait, op xbox en PS3 vond ik het nie te doen.(hoewel ik veel shooters wel daarop doe)quote:Op zondag 13 juni 2010 11:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Wat Tain zegtHet is natuurlijk wel speelbaar, maar het is wel de helft van de framerate...
Ik ben V.oorquote:Op zondag 13 juni 2010 17:02 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
[..]
Lijkt me best tof om een keer iets met fok te organiseren, of uberhaupt met wat fokkers te spelen
Ja ik had die earbuds, en meteen werdt ik voor van alles en nog wat uitgescholden in alle talen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Gebasht? Vanwege mac of gewoon normaal bashen?
Lachen, ben TF2 ook ff aan het installeren op de Mac beneden om die dingen ff te krijgen. Lijkt me lachen XD.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik had die earbuds, en meteen werdt ik voor van alles en nog wat uitgescholden in alle talen.![]()
Zo triest.....
Je kan met Q ook snel tussen 2 wapens wisselen.quote:Op zondag 13 juni 2010 18:53 schreef KneusTeun het volgende:
Als iemand dit de komende tijd beetje gaat spelen, mag je me wel toevoegen.
Me steam account naam is wel te gokken denk ik
Ben er nog niet zo'n kei in, beetje moeite om mijn goede gun te vinden
Ik doelde meer op de class. momenteel veel scout en soldierquote:Op zondag 13 juni 2010 21:21 schreef Silv het volgende:
[..]
Je kan met Q ook snel tussen 2 wapens wisselen.
Ik heb die earbuds inmiddels ook. Nergens last vanquote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik had die earbuds, en meteen werdt ik voor van alles en nog wat uitgescholden in alle talen.![]()
Zo triest.....
Volgens mij had ik gelezen dat die sowieso verschijnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:39 schreef Verbal het volgende:
Ik heb de oordopjes bij de pyro... als die gitaar speelt op zijn bijl, verschijnen er nu muzieknootjes bij zijn hoofd
V.
Nee ik word nu ook nie meer echt gebashed.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:29 schreef Solique het volgende:
Gisteren paar mensen met earbuds gezien maar geen bash op geweest volgens mij.
Wel geprobeerd wat fokkers te joinen, maar die verlieten steeds de server of de game als ik net erbij wilde komen.![]()
Die vallen nogal mee, vooral de fransen schreeuwen een stuk door de voicechat heen. PC of Mac maakt niet uit.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:09 schreef KneusTeun het volgende:
Maar die lui toeteren als een stel vuzevelas door je speakers :S dus irritant wordt het wel.
Om die reden heb ik alles en iedereen uitgeschakeld. Heerlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:09 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ach, op zich vind ik het niet zo'n ramp.
Maar die lui toeteren als een stel vuzevelas door je speakers :S dus irritant wordt het wel.
Yeah zou zelf alleen voice-com gebruiken met vrienden, of als ik ooit in een clan zou zitten voor de communicatie. In het wild zou ik het echt nooit doenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Om die reden heb ik alles en iedereen uitgeschakeld. Heerlijk.
Snap niet dat mensen kunnen spelen met dat gewauwel.
V.
Heb het ook weleens gehad. Is het niet server-related?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
Had daarnet wel de eerste bus, ik zag geen wapens in de handen van sommige lui.
Is dat een bekende bug?
Alt+tab op windows zorgt er af en toe voor of nog erger dat je sommige spelers helemaal niet meer ziet...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
Had daarnet wel de eerste bus, ik zag geen wapens in de handen van sommige lui.
Is dat een bekende bug?
Dan heb je drie keer (dezelfde?) drager van zo'n hoed omgebracht. Oorspronkelijk (zo heb ik hem) moest dat op de Halloween-map, maar tegenwoordig kan het op elke map.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kreeg zo'n hoge hoed, snap alleen niet hoe en waarom?
Die kan je dan toch gaan craften? Of ben ik te erg uit the loopquote:
Zal best te craften wezen, maar je vind hem niet gemakkelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Die kan je dan toch gaan craften? Of ben ik te erg uit the loop
(heb TF2 echt al een jaar ofzo niet meer serieus gespeeld...)
Ik weet nog steeds niet exact hoe dat werktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die kan je dan toch gaan craften? Of ben ik te erg uit the loop
(heb TF2 echt al een jaar ofzo niet meer serieus gespeeld...)
Voor sommige classes kun je niet precies het goede wapen craften, omdat je namelijk kunt bepalen wat voor slot je maakt voor die class, en als een class meerdere unlocks in het desbetreffende slot heeft, moet je maar hopen dat je de goede krijgt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 06:28 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet exact hoe dat werkt
Heb ik maar op 1 server last van, en dat is bekend dat het aan de server ligt, dus eigenlijk heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:17 schreef Verbal het volgende:
Worden jullie ook regelmatig met een connection interrupted uit een spel gegooid? Of ligt het aan míjn verbinding?
V.
Heel soms, maar meestal is dan de server ook down daarna.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:17 schreef Verbal het volgende:
Worden jullie ook regelmatig met een connection interrupted uit een spel gegooid? Of ligt het aan míjn verbinding?
V.
Daarover gesproken, ik wil mijn "with friends like these"(toch?)-achievement nog een keer halen. Dus we moeten echt een keer met een aantal FOK!-ers, die toegevoegd zijn op Steam, een potje spelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:41 schreef Necrodeath het volgende:
Je kunt waarschijnlijk beter met een vriend wat Demo achievements halen, zodat je het wapen bij de milestone krijgt.
Zoiets vreesde ik al... moet ik weer gaan uitvogelen wat dáár nou weer mis mee isquote:Heb ik maar op 1 server last van, en dat is bekend dat het aan de server ligt, dus eigenlijk heb ik er geen last van![]()
Zit je wel in het juiste topic?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hier hoe ik fatsoenlijk kan leren surfen? Ik blijf uit de bocht vliegen, super irritant. Ik hou m'n strafe netjes in maar elke fucking keer vlieg ik uit de bocht.
Ben niet thuis, maar uit mijn hoofd ff een paar:quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:11 schreef leeell het volgende:
vandaag TF2 dan toch eindelijk aangeschaft, weet iemand een paar leuke servers
toevallig zat ik al op diequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef J0ttem het volgende:
Ik hang zelf meestal op Simiancage servers rond, 't nadeel is dat de 2 standaard server bijna altijd vol zitten, maar ik zitten verder wel toffe mensen op
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:07 schreef Solique het volgende:
@Tain: Je zag mijn naam online komen op de server en gelijk offline gaan, tss.
Rond half 10 denk. Ik had ook een ietwat hogere ping op die server.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:45 schreef Tain het volgende:hoe laat was dat? Zat een beetje te kloten om mijn verbinding weer op orde te krijgen... In de serverlist gaf TF2 30-50 ping aan, maar zodra ik online zat was het 100-150 met uitschieters naar 200...
Had het ook op andere servers en rond een uurtje of 10 had ik wel de ping van 30-40 na resetten van mijn modem. Misschien ben ik er vanavond wel wat langerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Rond half 10 denk. Ik had ook een ietwat hogere ping op die server.
Zat eens in de fok groep te kijken wie er tf2 aan het spelen waren.
ok, ben er vanavond vanaf 20:00 wel online te vinden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:56 schreef Tain het volgende:
Had het ook op andere servers en rond een uurtje of 10 had ik wel de ping van 30-40 na resetten van mijn modem. Misschien ben ik er vanavond wel wat langer
Elke class heeft wel zijn eigen charme. Ligt ook een beetje aan je speelstyle en aan het team waar je in komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef leeell het volgende:
haha, ik ben nu bezig met de sniper met een boog, leuke class is dat
tot nu toe is sniper de enige class waar ik een beetje mee in de top 3 kan komen, net weer eerstequote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Elke class heeft wel zijn eigen charme. Ligt ook een beetje aan je speelstyle en aan het team waar je in komt.
Gisteren halve ronde als soldier gelopen, op een moment maar sniper genomen omdat de al aanwezige 3 snipers niets klaar speelden. Altijd mooi die reacties van het andere team als ze opeens wel dood gaan door een sniper.
Je hebt het goed gedaan, maar je krijgt een random unlockable melee wapen voor de Demoman.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:43 schreef geelkuikentje het volgende:
Hoe krijg je de blue prints van een Eyelander? Ik combineerde vorige keer een Demo token, melee token en een scrap metal en ik kreeg de pain train. Die had ik al! Nu heb ik nog een demo token, melee token en een scrap metal maar ik wil de eyelander. Of heb ik de verkeerde gecombineerd en de eyelander verwacht?
Kunnen die niet in de OP? misschien handig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ben niet thuis, maar uit mijn hoofd ff een paar:
Hampshire Heavies
Dutch esports (GoT server) (IP: 93.190.139.115:27015) Helaas is deze de laatste tijd niet zo heel vaak bevolkt, als er mensen op spelen dan meestal rond een uur of 8.
Ubercharged.net (de EU server)
We hebben niet echt een fatsoenlijke OPquote:Op zondag 20 juni 2010 10:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kunnen die niet in de OP? misschien handig?
Dat zou leuk zijn... en dan ergens citeerbaar op de wiki zetten, zodat de volgende hem zo kan kopiërenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
We hebben niet echt een fatsoenlijke OP
Ik heb ooit eens dat class lijstje erin gezet, en dat plaatje stond er al.
Ik kan eens kijken of ik tijd kan vinden om een OP te maken.
Nee, weinig last van. Niet dat ik veel de console gebruikt.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Verbal het volgende:
Ander probleempje... hebben anderen er ook last van als ze in-game iets in de console willen typen, dat hij na één letter tikken verdwijnt?
Ik word er gek van, en vaak na een tiental pogingen kan ik een command intikken.... anyone?
Dat komt omdat de standaard knop voor console de tilde-knop (`/~) is.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn... en dan ergens citeerbaar op de wiki zetten, zodat de volgende hem zo kan kopiëren
Ander probleempje... hebben anderen er ook last van als ze in-game iets in de console willen typen, dat hij na één letter tikken verdwijnt?
Ik word er gek van, en vaak na een tiental pogingen kan ik een command intikken.... anyone?
V.
Dan zou V. even moeten kijken of zijn toetsenbord instellingen op Nederlands staan. Ik heb er zelf gelukkig geen last van, maar heb mijn toetsenbord altijd op Engels/VS staanquote:Op maandag 21 juni 2010 10:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat komt omdat de standaard knop voor console de tilde-knop (`/~) is.
Ik ben even kwijt hoe het precies zat, maar als je nadat je de console geopend hebt eerst een klinker typt, (e wordt dan è), en die klinker dan weghaalt, zul je geen problemen meer hebben (is mijn ervaring in ieder geval).
Netjesquote:
TF2 is cross platform dus ook de OSXers zijn nu toegestaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:07 schreef KneusTeun het volgende:
Ja en dat ook OSX is![]()
Anders voel ik me buitengesloten
Kwam er vorig weekend 1 tegen, had 2 mensen in mijn team met apple oordopjes begon hij over te zeiken. Ik was spy en hem maar even een mes gegeven in zijn rug met daarna een tactische opmerking erachteraan.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:19 schreef Verbal het volgende:
Dit weekend wel voor het eerst een OSX-afzeik-actie gezien. Van een treurneus uiteraard.
V.
De mijne had het over dat Apple-spelers er niks van konden. Ja, goddomme, de meerderheid is wellicht nieuw en moet het nog leren. Djeez.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Kwam er vorig weekend 1 tegen, had 2 mensen in mijn team met apple oordopjes begon hij over te zeiken. Ik was spy en hem maar even een mes gegeven in zijn rug met daarna een tactische opmerking erachteraan.
Vervolgens moet je hem een trojan sturen XDquote:Op maandag 21 juni 2010 14:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
De mijne had het over dat Apple-spelers er niks van konden. Ja, goddomme, de meerderheid is wellicht nieuw en moet het nog leren. Djeez.
V.
Er is geen Fok! server, wel een Fok!TF2 groep op steam (zie OP). Zo kan je elkaar ook vinden en joinen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef NietTeVolgen het volgende:
Is er toevallig ook een Fok! Server?
Of dat we gewoon een goeie 'claimen' ?
Dat er een centrale server is en als iemand hier post van ik ga nu een potje doen dat iedereen die meelurkt automatisch weet waar ie moet zijn.
Is het toevallig ook mogelijk om in een keer een hele groep aan je vriendenkring toe te voegen?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Er is geen Fok! server, wel een Fok!TF2 groep op steam (zie OP). Zo kan je elkaar ook vinden en joinen.
Denk het niet, nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef Verbal het volgende:
Is het toevallig ook mogelijk om in een keer een hele groep aan je vriendenkring toe te voegen?
V.
lolquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:49 schreef leeell het volgende:
tevens kan iemand even helpen met scout-unlocks door de vijand te spelen op een lege server
Gewoon spelen joh... da's nou net het leuke, dat je af en toe ineens verwend wordt met iets waarvoor je je hebt ingespannenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:49 schreef leeell het volgende:
tevens kan iemand even helpen met scout-unlocks door de vijand te spelen op een lege server
ja dat doe ik ook met alle classes, behalve scout, een paar van die achievements zijn echt onmogelijk, ik heb er nu 3 uur opzitten met de scout en heb nog NIETSquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gewoon spelen joh... da's nou net het leuke, dat je af en toe ineens verwend wordt met iets waarvoor je je hebt ingespannen
V.
Ik wil van de week wel even online komen (weet niet of het vanavond lukt, maar anders ben ik er rond 20.00.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook met alle classes, behalve scout, een paar van die achievements zijn echt onmogelijk, ik heb er nu 3 uur opzitten met de scout en heb nog NIETS
Sommige achievements van Scout duren ook gewoon erg lang... 2004 kills maken bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook met alle classes, behalve scout, een paar van die achievements zijn echt onmogelijk, ik heb er nu 3 uur opzitten met de scout en heb nog NIETS
Ik heb geen idee, maar ik vermoed dat ik die ook nog niet hebquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Sommige achievements van Scout duren ook gewoon erg lang... 2004 kills maken bijvoorbeeld...
ben ik er ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wil van de week wel even online komen (weet niet of het vanavond lukt, maar anders ben ik er rond 20.00.
V.
Wat is jouw vaste server?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Solique het volgende:
Was er gisteren niet dus weet niet of het mensen gelukt is samen te spelen?
Vanavond ben ik sowieso online te vinden op de vaste server (als die niet vol zit)
De UKCS servers, vooral nummer 2.quote:
Alleen dat zwaard is meestal nutteloos, tenzij de ander ook zijn close combat wapen in de hand heeft. icm het schild kan je er flink op los hakken en chargen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb eindelijk m'n demo zwaard maar moet nog leren hoe je goed/efficiënt met dat ding omgaat.
3 achievements erbij door Verbal en eindelijk mn nieuwe wapen daardoorquote:
Het schild heb ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen dat zwaard is meestal nutteloos, tenzij de ander ook zijn close combat wapen in de hand heeft. icm het schild kan je er flink op los hakken en chargen.
Demo hangt erg van het level af hoe goed het gaat. Gewoon wat vaker spelen, het gaat vanzelf en je vind vanzelf de lullige plekjes of tactieken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef geelkuikentje het volgende:
Het schild heb ik ookBen alleen (nog) geen goede demo speler. Geef mij de scout/sniper/engineer maar Daar ben ik beter in.
Wow, nice. Duurt voor mij nog wel even denk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:54 schreef Tain het volgende:ik ben de 100k accumulated points voorbij gegaan
Accumulated Points:100,868
Vind het zelf toffer met de chargin targe in combinatie met de Eyelander.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef Verbal het volgende:
Demo is haske leuk
Vooral ambushen met sticky bombs en dan KABLOOIE!!!
V.
Ik ben op defense echt behoorlijk met de demo. Aanvallend lukt ook aardig. Chargin met de eyelander vind ik af en toe leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Vind het zelf toffer met de chargin targe in combinatie met de Eyelander.
Maar demo is inderdaad echt een toffe class.
Alle unlockables kun je craften ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:47 schreef leeell het volgende:
En kan je alle wapens craften? of alleen de drop wapens?
Geacceptquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:34 schreef Necrodeath het volgende:
Ik heb trouwens gister een aantal mensen als friends toegevoegd.
lolquote:
gratsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:49 schreef geelkuikentje het volgende:
Zo, alle pyro achievements binnen...
Het zijn achievement-hoeren die lekker op zo'n achievement-map spelen en opeens BAM!! Catnarok!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:27 schreef Verbal het volgende:
Misschien mis ik iets... maar wat is hier zo leuk aan
V.
Is ook niet zo vreemdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:57 schreef geelkuikentje het volgende:
die van 1.000.000 fire damage duurde het langst voordat ik die binnenhad.
Valve wil ook in contact komen met de maker van de map, zodat ze hem een community item kunnen geven, zo tof vonden ze hetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het zijn achievement-hoeren die lekker op zo'n achievement-map spelen en opeens BAM!! Catnarok!
Ik heb wel eens een keer een achievement server gespeeld, maar dat is echt weinig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:23 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Is ook niet zo vreemd
Heb je ze legit gehaald? Of met achievement servers? Want Clearcutter is ook echt lastig om legit te halen (6 axe kills in 1 life).
[..]
Valve wil ook in contact komen met de maker van de map, zodat ze hem een community item kunnen geven, zo tof vonden ze het
Lees er 3 opties overquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:35 schreef Verbal het volgende:
Ik moet die pyro damage nog hebben, maar de teller staat gewoon strak op nul, terwijl dat ECHT niet kan
Unreachable voor mij?
V.
Het was optie 1quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Lees er 3 opties over
1) Op de community page blijft het op 0 staan en ingame bij je achievement progress gaat ie wel door
2) Uninstall -> Install doen
3) Stats resetten als hij echt op 0 blijft met gevolg dat alle achievements in progress gereset worden naar 0
Grats, welke?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het was optie 1
En trouwens zojuist voor het eerst ZOMAAR een hoedje gekregen![]()
![]()
V.
Behalve dat het leuk staat heb je er niets aan nee. Die kapotte hoge hoed krijg je als je iemand killed die zo'n ding droeg, dat hoorde bij de Halloween actie van vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
Je hebt toch niks aan die hoed? kreeg de tweede dag zo'n kapotte hoge hoed. Geen idee waarom
Je hebt er inderdaad niks aan, behalve dat het er leuk uit ziet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
Je hebt toch niks aan die hoed? kreeg de tweede dag zo'n kapotte hoge hoed. Geen idee waarom
Dat was Mac only, maar je kon ze wel krijgen door gewoon jouw TF2 (op de pc, voor het gemak ga ik er dus van uit dat je op de pc speelt omdat je de oordopjes niet hebt) op te starten op een Mac, een echte of virtual machine.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:00 schreef KneusTeun het volgende:
En kunnen mensen ook me lelijke witte dopjes stelen dan? of is dat wel echt mac only?
Ik heb geen PC. ik heb alleen maar macs, maar was benieuwd of lui die mij kilde dan oordoppen kregen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:14 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat was Mac only, maar je kon ze wel krijgen door gewoon jouw TF2 (op de pc, voor het gemak ga ik er dus van uit dat je op de pc speelt omdat je de oordopjes niet hebt) op te starten op een Mac, een echte of virtual machine.
Dat kan nu niet meer, kon tot de 24e.
Nope, alleen tijdens het introductieweekend.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb geen PC. ik heb alleen maar macs, maar was benieuwd of lui die mij kilde dan oordoppen kregen.
Ah ok, verkeerd begrepen danquote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:34 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik heb geen PC. ik heb alleen maar macs, maar was benieuwd of lui die mij kilde dan oordoppen kregen.
Tof, een van de beste pyro hats imoquote:Op zaterdag 26 juni 2010 17:09 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nope, alleen tijdens het introductieweekend.
De hoed die ik nu kreeg was een oude brandweerhelm voor mijn pyro
V.
Dat craften werkt bij mij nog niet echt, moet ik denk eens goed gaan uitzoeken hoe dat werkt.quote:
http://tf2wiki.net/wiki/Craftingquote:Op maandag 28 juni 2010 09:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat craften werkt bij mij nog niet echt, moet ik denk eens goed gaan uitzoeken hoe dat werkt.
Ah, Thanksquote:Op maandag 28 juni 2010 09:46 schreef Tain het volgende:
http://tf2wiki.net/wiki/Crafting
Staat het meeste wel in
Je mag mij altijd toevoegenquote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef NietTeVolgen het volgende:
Nog mensen die ik aan mijn steamlist kan toevoegen?
Ik speel voornamelijk van 20:00 tot laat als heavy
Toevoegen mag altijd, steamnaam is zelfde als hier of zie TF2 groep van Fok.quote:Op maandag 28 juni 2010 11:30 schreef NietTeVolgen het volgende:
Nog mensen die ik aan mijn steamlist kan toevoegen?
Ik speel voornamelijk van 20:00 tot laat als heavy
Zitten inderdaad een zooi goede dingen tussen.quote:Op maandag 28 juni 2010 13:35 schreef pagadder het volgende:
http://www.polycount.com/forum/showthread.php?t=74543
Hier zitten een paar echt goede dingen tussen.
Gebanned, lol..quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:20 schreef leeell het volgende:
ben ik weer, heb een tijdje hier niet kunnen posten omdat ik was gebanned, maar ik ga met grote sprongen vooruit, heb nu de axtinguisher, heb met geluk de eyelander gevonden en heb nu ook de sandman, t'gaat goed
tja te veel in Klaagbaak hangen levert je dat soort dingen op,quote:Op dinsdag 29 juni 2010 09:29 schreef Solique het volgende:
[..]
Gebanned, lol..![]()
Heb zelf de axtinguisher nog steeds niet, rest van de wapens al meerdere keren gehad. Leverd wel relaxt schroot op.
Ik wil de shiv ook nog maken, maar heb nog geen extra Dead Ringer gevonden en in de tussentijd al wel 4 huntsman...quote:Op dinsdag 29 juni 2010 10:23 schreef Verbal het volgende:
Ik ben mijn boink atomic punch kwijt
Naja, misschien bij het craften een keer te enhousiast geweest...
Na ja. Ik wil nog even een huntsman vangen, zodat ik makkelijk de shiv kan craften. Dacht dat dat een drop-item was, maar hij is met maar twee ingrediënten in elkaar te hangen.
Dit terug lezende, bedenk ik mij dat die laatste twee zinnen voor niet TF-ers er bijzonder gestoord uit kunnen zien
V.
quote:Op vrijdag 2 juli 2010 19:21 schreef pagadder het volgende:
http://www.teamfortress.com/loosecanon/
http://tf2.com/post.php?id=4013&p=1
Is het eindelijk zover?
Bron: Wikiquote:The weapon is acquired through normal crafting processes, with a chance of the Golden Wrench dropping in place of the normal result (for example, smelting weapons into Scrap Metal may result in a Golden Wrench instead). The TF2 Backpack Examiner has a list detailing how many people currently have a Golden Wrench.
Only 100 Golden Wrenches are available. The players who receive a Golden Wrench are listed in the Official Wrench Log which can be accessed by clicking the To Wrench Log button on The Engineer Update page. As of now, 63 Golden Wrenches have been found.
When another Golden Wrench is found by a member of the Community, a message appears to all clients, stating the player's name and which Wrench number it is, this is accompianied by a statement of "Success" by the Announcer.
The average time between Wrench drops is precisely 01h:00m:17s. This is exceedingly close to one per hour.
Reclaimed Metal en Refined Metal craften (dus eentje van die in het craft venster zetten, en op 'Craft It!' drukken) is disabled omdat je daar de 3 mindere metals voor terug krijgt, wat betekent dat je oneindig door zou kunnen craften.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeft iemand al een idee wat je moet craften voor een wrench? Het zal in ieder geval refined metaal zijn, want dat is nu (tijdelijk) onmogelijk om te maken, en dan ook wel een kleine kans dat je daadwerkelijk de wrench te pakken krijgt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn vac ban komt door de tijden die hij wist en gebruikte, en omdat hij een script gebruikte wat (voordat het niet meer kon) reclaimed metal naar 3x scrap omzette en weer terug, en dat infinite.
[ Bericht 39% gewijzigd door Necrodeath op 08-07-2010 00:54:24 ]Doe eens niet.
quote:
Lekker demo spelen dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Zal er wel een flinke toename van engi's zijn op de servers.
Ja, zeker weten.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Zal er wel een flinke toename van engi's zijn op de servers.
Kwam er gisteren achter waardoor, hele tijd engie nemenquote:
Zitten leuke dingen bij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:10 schreef pagadder het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1362703
Winnaars Polycount Pack.
Sommige achievements zijn nu alleen wel lekker makkelijk te halen met zoveel engiesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:33 schreef Solique het volgende:
Ben blij als die rush op engineers over is gewaaid. Het is nu echt niet normaal, zolang er teveel engineers in de servers blijven speel ik de andere klassen wel uit.
Dat klopt, alleen hebben vele servers een max. aantal per klasse.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Sommige achievements zijn nu alleen wel lekker makkelijk te halen met zoveel engies
Die max is maar goed ook, speel vaak op die King of the Hill server van Saigns en daar lopen soms 6 engies in 1 team rondquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen hebben vele servers een max. aantal per klasse.
En vaak als ik in de servers kom dan zit engineer al lang vol
Ja, klopt. Hadden wij toen ook bij die westernmap. Alleen maar engies overal, lullige was dat ik als demo rondliep.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:24 schreef Tain het volgende:
Die max is maar goed ook, speel vaak op die King of the Hill server van Saigns en daar lopen soms 6 engies in 1 team rondAls dan alles goed gaat voor de engies is de CP niet meer te halen voor het andere team
Oké dan koop ik hem wel gewoon, (Orange box heb ik al voor de 360quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:37 schreef Verbal het volgende:
Hij is net in de aanbieding geweest... Volgende keer zal rond kerst zijn, tenzij ze weer een knaak-actie doen.
Maar wat hij op dit moment ook kost, hij is het ZO meer dan waard. Nog beter is gewoon de Orange Box aanschaffen. Beste bundel ooit.
V.
Hoe bedoel je? Of je wapens vanzelf switchen als zo'n pack wordt gelanceerd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:11 schreef shadowflash het volgende:
en een vraagje , met die packs , gaan die dan wapens vervangen in-game ?
Ik doe meequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn dr nu nog een beetje drukbevolkte Nederlandse servers?
Ik zin nu meestal op Lotusclan servers, maar wat landgenoten afknallen lijkt me ook wel eens leuk.
V?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:07 schreef Verbal het volgende:
Ik zit op diverse servers, allemaal buitenlands volgens mij.
Maar aprilon.net waar ik vaak zit heeft wel vaak Nederlanders aan het spelen....
V.
"Verily, this Vichyssoise of Verbiage Veers most Verbose, so let me simply add that it's my Very good honor to meet you, and you may call me V."quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |