Je hebt het goed gedaan, maar je krijgt een random unlockable melee wapen voor de Demoman.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 07:43 schreef geelkuikentje het volgende:
Hoe krijg je de blue prints van een Eyelander? Ik combineerde vorige keer een Demo token, melee token en een scrap metal en ik kreeg de pain train. Die had ik al! Nu heb ik nog een demo token, melee token en een scrap metal maar ik wil de eyelander. Of heb ik de verkeerde gecombineerd en de eyelander verwacht?
Kunnen die niet in de OP? misschien handig?quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:30 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Ben niet thuis, maar uit mijn hoofd ff een paar:
Hampshire Heavies
Dutch esports (GoT server) (IP: 93.190.139.115:27015) Helaas is deze de laatste tijd niet zo heel vaak bevolkt, als er mensen op spelen dan meestal rond een uur of 8.
Ubercharged.net (de EU server)
We hebben niet echt een fatsoenlijke OPquote:Op zondag 20 juni 2010 10:22 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Kunnen die niet in de OP? misschien handig?
Dat zou leuk zijn... en dan ergens citeerbaar op de wiki zetten, zodat de volgende hem zo kan kopiërenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
We hebben niet echt een fatsoenlijke OP
Ik heb ooit eens dat class lijstje erin gezet, en dat plaatje stond er al.
Ik kan eens kijken of ik tijd kan vinden om een OP te maken.
Nee, weinig last van. Niet dat ik veel de console gebruikt.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Verbal het volgende:
Ander probleempje... hebben anderen er ook last van als ze in-game iets in de console willen typen, dat hij na één letter tikken verdwijnt?
Ik word er gek van, en vaak na een tiental pogingen kan ik een command intikken.... anyone?
Dat komt omdat de standaard knop voor console de tilde-knop (`/~) is.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:19 schreef Verbal het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn... en dan ergens citeerbaar op de wiki zetten, zodat de volgende hem zo kan kopiëren
Ander probleempje... hebben anderen er ook last van als ze in-game iets in de console willen typen, dat hij na één letter tikken verdwijnt?
Ik word er gek van, en vaak na een tiental pogingen kan ik een command intikken.... anyone?
V.
Dan zou V. even moeten kijken of zijn toetsenbord instellingen op Nederlands staan. Ik heb er zelf gelukkig geen last van, maar heb mijn toetsenbord altijd op Engels/VS staanquote:Op maandag 21 juni 2010 10:44 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat komt omdat de standaard knop voor console de tilde-knop (`/~) is.
Ik ben even kwijt hoe het precies zat, maar als je nadat je de console geopend hebt eerst een klinker typt, (e wordt dan è), en die klinker dan weghaalt, zul je geen problemen meer hebben (is mijn ervaring in ieder geval).
Netjesquote:
TF2 is cross platform dus ook de OSXers zijn nu toegestaan.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:07 schreef KneusTeun het volgende:
Ja en dat ook OSX is![]()
Anders voel ik me buitengesloten
Kwam er vorig weekend 1 tegen, had 2 mensen in mijn team met apple oordopjes begon hij over te zeiken. Ik was spy en hem maar even een mes gegeven in zijn rug met daarna een tactische opmerking erachteraan.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:19 schreef Verbal het volgende:
Dit weekend wel voor het eerst een OSX-afzeik-actie gezien. Van een treurneus uiteraard.
V.
De mijne had het over dat Apple-spelers er niks van konden. Ja, goddomme, de meerderheid is wellicht nieuw en moet het nog leren. Djeez.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Kwam er vorig weekend 1 tegen, had 2 mensen in mijn team met apple oordopjes begon hij over te zeiken. Ik was spy en hem maar even een mes gegeven in zijn rug met daarna een tactische opmerking erachteraan.
Vervolgens moet je hem een trojan sturen XDquote:Op maandag 21 juni 2010 14:34 schreef Verbal het volgende:
[..]
De mijne had het over dat Apple-spelers er niks van konden. Ja, goddomme, de meerderheid is wellicht nieuw en moet het nog leren. Djeez.
V.
Er is geen Fok! server, wel een Fok!TF2 groep op steam (zie OP). Zo kan je elkaar ook vinden en joinen.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:23 schreef NietTeVolgen het volgende:
Is er toevallig ook een Fok! Server?
Of dat we gewoon een goeie 'claimen' ?
Dat er een centrale server is en als iemand hier post van ik ga nu een potje doen dat iedereen die meelurkt automatisch weet waar ie moet zijn.
Is het toevallig ook mogelijk om in een keer een hele groep aan je vriendenkring toe te voegen?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Er is geen Fok! server, wel een Fok!TF2 groep op steam (zie OP). Zo kan je elkaar ook vinden en joinen.
Denk het niet, nooit geprobeerd eigenlijk.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:37 schreef Verbal het volgende:
Is het toevallig ook mogelijk om in een keer een hele groep aan je vriendenkring toe te voegen?
V.
lolquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:49 schreef leeell het volgende:
tevens kan iemand even helpen met scout-unlocks door de vijand te spelen op een lege server
Gewoon spelen joh... da's nou net het leuke, dat je af en toe ineens verwend wordt met iets waarvoor je je hebt ingespannenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:49 schreef leeell het volgende:
tevens kan iemand even helpen met scout-unlocks door de vijand te spelen op een lege server
ja dat doe ik ook met alle classes, behalve scout, een paar van die achievements zijn echt onmogelijk, ik heb er nu 3 uur opzitten met de scout en heb nog NIETSquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gewoon spelen joh... da's nou net het leuke, dat je af en toe ineens verwend wordt met iets waarvoor je je hebt ingespannen
V.
Ik wil van de week wel even online komen (weet niet of het vanavond lukt, maar anders ben ik er rond 20.00.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook met alle classes, behalve scout, een paar van die achievements zijn echt onmogelijk, ik heb er nu 3 uur opzitten met de scout en heb nog NIETS
Sommige achievements van Scout duren ook gewoon erg lang... 2004 kills maken bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook met alle classes, behalve scout, een paar van die achievements zijn echt onmogelijk, ik heb er nu 3 uur opzitten met de scout en heb nog NIETS
Ik heb geen idee, maar ik vermoed dat ik die ook nog niet hebquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Sommige achievements van Scout duren ook gewoon erg lang... 2004 kills maken bijvoorbeeld...
ben ik er ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wil van de week wel even online komen (weet niet of het vanavond lukt, maar anders ben ik er rond 20.00.
V.
Wat is jouw vaste server?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Solique het volgende:
Was er gisteren niet dus weet niet of het mensen gelukt is samen te spelen?
Vanavond ben ik sowieso online te vinden op de vaste server (als die niet vol zit)
De UKCS servers, vooral nummer 2.quote:
Alleen dat zwaard is meestal nutteloos, tenzij de ander ook zijn close combat wapen in de hand heeft. icm het schild kan je er flink op los hakken en chargen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb eindelijk m'n demo zwaard maar moet nog leren hoe je goed/efficiënt met dat ding omgaat.
3 achievements erbij door Verbal en eindelijk mn nieuwe wapen daardoorquote:
Het schild heb ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen dat zwaard is meestal nutteloos, tenzij de ander ook zijn close combat wapen in de hand heeft. icm het schild kan je er flink op los hakken en chargen.
Demo hangt erg van het level af hoe goed het gaat. Gewoon wat vaker spelen, het gaat vanzelf en je vind vanzelf de lullige plekjes of tactieken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef geelkuikentje het volgende:
Het schild heb ik ookBen alleen (nog) geen goede demo speler. Geef mij de scout/sniper/engineer maar Daar ben ik beter in.
Wow, nice. Duurt voor mij nog wel even denk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:54 schreef Tain het volgende:ik ben de 100k accumulated points voorbij gegaan
Accumulated Points:100,868
Vind het zelf toffer met de chargin targe in combinatie met de Eyelander.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef Verbal het volgende:
Demo is haske leuk
Vooral ambushen met sticky bombs en dan KABLOOIE!!!
V.
Ik ben op defense echt behoorlijk met de demo. Aanvallend lukt ook aardig. Chargin met de eyelander vind ik af en toe leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Vind het zelf toffer met de chargin targe in combinatie met de Eyelander.
Maar demo is inderdaad echt een toffe class.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |