Ik heb die earbuds inmiddels ook. Nergens last vanquote:Op zondag 13 juni 2010 18:36 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ja ik had die earbuds, en meteen werdt ik voor van alles en nog wat uitgescholden in alle talen.![]()
Zo triest.....
Volgens mij had ik gelezen dat die sowieso verschijnen.quote:Op maandag 14 juni 2010 01:39 schreef Verbal het volgende:
Ik heb de oordopjes bij de pyro... als die gitaar speelt op zijn bijl, verschijnen er nu muzieknootjes bij zijn hoofd
V.
Nee ik word nu ook nie meer echt gebashed.quote:Op maandag 14 juni 2010 08:29 schreef Solique het volgende:
Gisteren paar mensen met earbuds gezien maar geen bash op geweest volgens mij.
Wel geprobeerd wat fokkers te joinen, maar die verlieten steeds de server of de game als ik net erbij wilde komen.![]()
Die vallen nogal mee, vooral de fransen schreeuwen een stuk door de voicechat heen. PC of Mac maakt niet uit.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:09 schreef KneusTeun het volgende:
Maar die lui toeteren als een stel vuzevelas door je speakers :S dus irritant wordt het wel.
Om die reden heb ik alles en iedereen uitgeschakeld. Heerlijk.quote:Op maandag 14 juni 2010 09:09 schreef KneusTeun het volgende:
Ja ach, op zich vind ik het niet zo'n ramp.
Maar die lui toeteren als een stel vuzevelas door je speakers :S dus irritant wordt het wel.
Yeah zou zelf alleen voice-com gebruiken met vrienden, of als ik ooit in een clan zou zitten voor de communicatie. In het wild zou ik het echt nooit doenquote:Op maandag 14 juni 2010 10:01 schreef Verbal het volgende:
[..]
Om die reden heb ik alles en iedereen uitgeschakeld. Heerlijk.
Snap niet dat mensen kunnen spelen met dat gewauwel.
V.
Heb het ook weleens gehad. Is het niet server-related?quote:Op maandag 14 juni 2010 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
Had daarnet wel de eerste bus, ik zag geen wapens in de handen van sommige lui.
Is dat een bekende bug?
Alt+tab op windows zorgt er af en toe voor of nog erger dat je sommige spelers helemaal niet meer ziet...quote:Op maandag 14 juni 2010 10:57 schreef KneusTeun het volgende:
Had daarnet wel de eerste bus, ik zag geen wapens in de handen van sommige lui.
Is dat een bekende bug?
Dan heb je drie keer (dezelfde?) drager van zo'n hoed omgebracht. Oorspronkelijk (zo heb ik hem) moest dat op de Halloween-map, maar tegenwoordig kan het op elke map.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 10:34 schreef KneusTeun het volgende:
Ik kreeg zo'n hoge hoed, snap alleen niet hoe en waarom?
Die kan je dan toch gaan craften? Of ben ik te erg uit the loopquote:
Zal best te craften wezen, maar je vind hem niet gemakkelijk.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef SpankmasterC het volgende:
Die kan je dan toch gaan craften? Of ben ik te erg uit the loop
(heb TF2 echt al een jaar ofzo niet meer serieus gespeeld...)
Ik weet nog steeds niet exact hoe dat werktquote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Die kan je dan toch gaan craften? Of ben ik te erg uit the loop
(heb TF2 echt al een jaar ofzo niet meer serieus gespeeld...)
Voor sommige classes kun je niet precies het goede wapen craften, omdat je namelijk kunt bepalen wat voor slot je maakt voor die class, en als een class meerdere unlocks in het desbetreffende slot heeft, moet je maar hopen dat je de goede krijgt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 06:28 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet exact hoe dat werkt
Heb ik maar op 1 server last van, en dat is bekend dat het aan de server ligt, dus eigenlijk heb ik er geen last vanquote:Op woensdag 16 juni 2010 00:17 schreef Verbal het volgende:
Worden jullie ook regelmatig met een connection interrupted uit een spel gegooid? Of ligt het aan míjn verbinding?
V.
Heel soms, maar meestal is dan de server ook down daarna.quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:17 schreef Verbal het volgende:
Worden jullie ook regelmatig met een connection interrupted uit een spel gegooid? Of ligt het aan míjn verbinding?
V.
Daarover gesproken, ik wil mijn "with friends like these"(toch?)-achievement nog een keer halen. Dus we moeten echt een keer met een aantal FOK!-ers, die toegevoegd zijn op Steam, een potje spelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 07:41 schreef Necrodeath het volgende:
Je kunt waarschijnlijk beter met een vriend wat Demo achievements halen, zodat je het wapen bij de milestone krijgt.
Zoiets vreesde ik al... moet ik weer gaan uitvogelen wat dáár nou weer mis mee isquote:Heb ik maar op 1 server last van, en dat is bekend dat het aan de server ligt, dus eigenlijk heb ik er geen last van![]()
Zit je wel in het juiste topic?quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef EvilMarc het volgende:
Weet iemand hier hoe ik fatsoenlijk kan leren surfen? Ik blijf uit de bocht vliegen, super irritant. Ik hou m'n strafe netjes in maar elke fucking keer vlieg ik uit de bocht.
Ben niet thuis, maar uit mijn hoofd ff een paar:quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:11 schreef leeell het volgende:
vandaag TF2 dan toch eindelijk aangeschaft, weet iemand een paar leuke servers
toevallig zat ik al op diequote:Op donderdag 17 juni 2010 18:38 schreef J0ttem het volgende:
Ik hang zelf meestal op Simiancage servers rond, 't nadeel is dat de 2 standaard server bijna altijd vol zitten, maar ik zitten verder wel toffe mensen op
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:07 schreef Solique het volgende:
@Tain: Je zag mijn naam online komen op de server en gelijk offline gaan, tss.
Rond half 10 denk. Ik had ook een ietwat hogere ping op die server.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:45 schreef Tain het volgende:hoe laat was dat? Zat een beetje te kloten om mijn verbinding weer op orde te krijgen... In de serverlist gaf TF2 30-50 ping aan, maar zodra ik online zat was het 100-150 met uitschieters naar 200...
Had het ook op andere servers en rond een uurtje of 10 had ik wel de ping van 30-40 na resetten van mijn modem. Misschien ben ik er vanavond wel wat langerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:48 schreef Solique het volgende:
[..]
Rond half 10 denk. Ik had ook een ietwat hogere ping op die server.
Zat eens in de fok groep te kijken wie er tf2 aan het spelen waren.
ok, ben er vanavond vanaf 20:00 wel online te vinden.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:56 schreef Tain het volgende:
Had het ook op andere servers en rond een uurtje of 10 had ik wel de ping van 30-40 na resetten van mijn modem. Misschien ben ik er vanavond wel wat langer
Elke class heeft wel zijn eigen charme. Ligt ook een beetje aan je speelstyle en aan het team waar je in komt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:48 schreef leeell het volgende:
haha, ik ben nu bezig met de sniper met een boog, leuke class is dat
tot nu toe is sniper de enige class waar ik een beetje mee in de top 3 kan komen, net weer eerstequote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:01 schreef Solique het volgende:
[..]
Elke class heeft wel zijn eigen charme. Ligt ook een beetje aan je speelstyle en aan het team waar je in komt.
Gisteren halve ronde als soldier gelopen, op een moment maar sniper genomen omdat de al aanwezige 3 snipers niets klaar speelden. Altijd mooi die reacties van het andere team als ze opeens wel dood gaan door een sniper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |