Gewoon spelen joh... da's nou net het leuke, dat je af en toe ineens verwend wordt met iets waarvoor je je hebt ingespannenquote:Op woensdag 23 juni 2010 11:49 schreef leeell het volgende:
tevens kan iemand even helpen met scout-unlocks door de vijand te spelen op een lege server
ja dat doe ik ook met alle classes, behalve scout, een paar van die achievements zijn echt onmogelijk, ik heb er nu 3 uur opzitten met de scout en heb nog NIETSquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:22 schreef Verbal het volgende:
[..]
Gewoon spelen joh... da's nou net het leuke, dat je af en toe ineens verwend wordt met iets waarvoor je je hebt ingespannen
V.
Ik wil van de week wel even online komen (weet niet of het vanavond lukt, maar anders ben ik er rond 20.00.quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook met alle classes, behalve scout, een paar van die achievements zijn echt onmogelijk, ik heb er nu 3 uur opzitten met de scout en heb nog NIETS
Sommige achievements van Scout duren ook gewoon erg lang... 2004 kills maken bijvoorbeeld...quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ja dat doe ik ook met alle classes, behalve scout, een paar van die achievements zijn echt onmogelijk, ik heb er nu 3 uur opzitten met de scout en heb nog NIETS
Ik heb geen idee, maar ik vermoed dat ik die ook nog niet hebquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:37 schreef Tain het volgende:
[..]
Sommige achievements van Scout duren ook gewoon erg lang... 2004 kills maken bijvoorbeeld...
ben ik er ookquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:27 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik wil van de week wel even online komen (weet niet of het vanavond lukt, maar anders ben ik er rond 20.00.
V.
Wat is jouw vaste server?quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:07 schreef Solique het volgende:
Was er gisteren niet dus weet niet of het mensen gelukt is samen te spelen?
Vanavond ben ik sowieso online te vinden op de vaste server (als die niet vol zit)
De UKCS servers, vooral nummer 2.quote:
Alleen dat zwaard is meestal nutteloos, tenzij de ander ook zijn close combat wapen in de hand heeft. icm het schild kan je er flink op los hakken en chargen.quote:Op donderdag 24 juni 2010 12:57 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb eindelijk m'n demo zwaard maar moet nog leren hoe je goed/efficiënt met dat ding omgaat.
3 achievements erbij door Verbal en eindelijk mn nieuwe wapen daardoorquote:
Het schild heb ik ookquote:Op donderdag 24 juni 2010 13:00 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen dat zwaard is meestal nutteloos, tenzij de ander ook zijn close combat wapen in de hand heeft. icm het schild kan je er flink op los hakken en chargen.
Demo hangt erg van het level af hoe goed het gaat. Gewoon wat vaker spelen, het gaat vanzelf en je vind vanzelf de lullige plekjes of tactieken.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:27 schreef geelkuikentje het volgende:
Het schild heb ik ookBen alleen (nog) geen goede demo speler. Geef mij de scout/sniper/engineer maar Daar ben ik beter in.
Wow, nice. Duurt voor mij nog wel even denk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 14:54 schreef Tain het volgende:ik ben de 100k accumulated points voorbij gegaan
Accumulated Points:100,868
Vind het zelf toffer met de chargin targe in combinatie met de Eyelander.quote:Op donderdag 24 juni 2010 15:30 schreef Verbal het volgende:
Demo is haske leuk
Vooral ambushen met sticky bombs en dan KABLOOIE!!!
V.
Ik ben op defense echt behoorlijk met de demo. Aanvallend lukt ook aardig. Chargin met de eyelander vind ik af en toe leuk.quote:Op donderdag 24 juni 2010 16:36 schreef Silv het volgende:
[..]
Vind het zelf toffer met de chargin targe in combinatie met de Eyelander.
Maar demo is inderdaad echt een toffe class.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |