Nee idd, de extra wapens zijn eerder extra opties dan een betere versie van het standaardwapen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:51 schreef Ruhn het volgende:
[..]
Dat gaat je echt niet helpen een betere Heavy te worden, ik geef nog steeds de voorkeur aan het standaar wapen... meer dmg jwt
Niet slecht al zeg ik het zelfquote:Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef Tain het volgende:
Hoeveel achievements heeft iedereen eigenlijk?
Zit nu zelf op 211/245
General Achievements (16 / 17)
Medic Achievements (30 / 39)
Pyro Achievements (38 / 38)
Heavy Achievements (34 / 38)
Scout Achievements (29 / 38)
Sniper Achievements (34 / 38)
Spy Achievements (30 / 37)
Nice.
Mijn lijstje:
Totaal: 188/245
General Achievements ( 17/ 17)
Medic Achievements ( 28/ 39)
Pyro Achievements ( 33/ 38)
Heavy Achievements ( 31/ 38)
Scout Achievements (27 / 38)
Sniper Achievements ( 22/ 38)
Spy Achievements ( 30/ 37)
Ik mag hopen van wel.quote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben benieuwd wat de volgende grote update zal brengen! Denk wel dat ze eerst nog aan het item-systeem zullen sleutelen voor ze weer n class gaan pimpen...
Zal wel even op zich laten wachten. Het meeste personeel van Valve werkt aan Left4Dead2.quote:Op maandag 28 september 2009 20:09 schreef Karasta het volgende:
Waneer komt de volgende (grote) update?
Ik speel met de cloak and dagger. Dead ringer vind ik maar lastig spelen. Is misschien beetje wennen, maar doe mij maar lekker stealthen als ik wil, en niet als ik beschoten word..quote:Op maandag 28 september 2009 21:57 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel.
(verkapte tvp)
vandaag dropte de dead ringer. Het is wel even wennen om te spelen met dat ding.
Vind het niet erg. Heb tain tenminste kunnen dominerenquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik speel met de cloak and dagger. Dead ringer vind ik maar lastig spelen. Is misschien beetje wennen, maar doe mij maar lekker stealthen als ik wil, en niet als ik beschoten word..
Is ook niet heel moeilijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:21 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Vind het niet erg. Heb tain tenminste kunnen domineren
Hell no, gewoon in hoekjes campen en mensen van achter nemen!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:16 schreef J0ttem het volgende:
Zojuist mijn 1e hoedje gekregen, de Rugby Helm voor de Heavy
+ de Backburner, maar dat ding faalt episch
Cool!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:16 schreef J0ttem het volgende:
Zojuist mijn 1e hoedje gekregen, de Rugby Helm voor de Heavy
+ de Backburner, maar dat ding faalt episch
Er worden maar 3 formaten ondersteund voor spraysquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:30 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe kan ik een mooie spray image maken?
Max. 256 pixels en als ik in paint een file wijzig naar bijv. 190x190 zegt ie nog dat ie te groot is.
Add me maar op Steam: BootVluchtelingquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:56 schreef Litso het volgende:
Lijkt me lachen, ik ben elke doordeweekse avond wel beschikbaar
Of misschien kunnen we net als GoT gewoon een server opzetten
welke server?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef Bootje84 het volgende:
Uhm, het regent momenteel hats ingame.. Ik heb er inmiddels alweer 2 bij (!!)
Zoek me maar op steam op: BootVluchtelingquote:
Ik ben nu niet thuisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zoek me maar op steam op: BootVluchteling
Hmm, het is al te laat. Zo te zien is de bug (want daar leek het op) gefixt..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuis
Maar ik add je wel ff vanavond of morgen..
Server is dan nog niet geupdatequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:07 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom krijg ik sinds de update steeds de melding;
'Timed out, server uses different class tables'
Als ik een server wil joinen
Ach so, hoe kan dat dan?quote:
Geen idee hoe de server updates werken, lijkt me dat je die ook automatisch kan laten downloaden, maar de server zelf zal dan nog geherstart moeten worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ach so, hoe kan dat dan?
En waarom is iedere keer na een update mn favoriete server offline.
Is dit trouwens de update met verbeterde drops en crafting etc. ?
Nee, ik wil hem ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:43 schreef LockonStratos het volgende:
Ik wil die special Halloween hat
Iemand anders die hem al heeft?
Ik zie dat nu een beeeeeetje te laatquote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Litso het volgende:
Ik heb de hoed en ik ben als het goed is nu online. Voeg me toe (steamname = Litso) en domineer me
Hij is echt lachen... af en toe komen spookjes langs, en als die je aanraken geeft je character een gil en gaat die met de handen in de lucht angstig rondlopen... dus de hele tijd hoor je in de verte wel iemand een angstkreet slaken... echt grappig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:45 schreef LockonStratos het volgende:
Ik ga vanavond of morgen ook maar eens die Harvest map proberen
Ben je net te laat eigenlijk. Steam had hem afgelopen weekend een paar uur in de aanbieding voor 2 dollar 49quote:Op vrijdag 6 november 2009 10:33 schreef Christiaan het volgende:
Is TF2 nog ergens in de aanbieding? Ben verstokt TFC-speler maar wil wel een kijken naar TF2.
http://www.g2play.net/sto(...)e-Box-Steam-Key.htmlquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:33 schreef Christiaan het volgende:
Is TF2 nog ergens in de aanbieding? Ben verstokt TFC-speler maar wil wel een kijken naar TF2.
1 vaak moet je ! of een ander teken typen voordat je server commando's zoals info kan uitvoeren. Dus !info, alleen geen idee of dat ook zo is op de servers waar jij op speeltquote:Op zaterdag 7 november 2009 21:38 schreef LockonStratos het volgende:
Hmmn er zijn 3 dingen die ik nog niet zo goed snap.
1 Soms staat er bijv. type info for more info on our servers oid, dan typ ik dat en dan staat er in de chat info ipv dat ik allemaal informatie krijg
2 Waar kan je je Achievements terug zien?
3 Waarom krijg ik steeds dezelfde items bij IDLE play
Valve shop, kreeg de link in steam updatesquote:
Bron?quote:Op dinsdag 17 november 2009 13:49 schreef Tain het volgende:
volgens mij niet, degene die jou dominate heeft hem dan ook anders zou het wel een beetje flauw zijn
Hopen dat je hem niet kwijtraakt dusquote:Op dinsdag 17 november 2009 15:33 schreef Tain het volgende:
http://www.teamfortress.com/pumpkinpatch/gibus/
Die zou vorige week toch al gerepareerd zijn?quote:Op dinsdag 17 november 2009 15:42 schreef Verbal het volgende:Mijn computer is nog steeds niet gerepareerd
Pas op met de Gibus, lui. 5 minuten nadat ik hem had, stortte mijn computer in
V.
Jaquote:Op dinsdag 17 november 2009 16:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Die zou vorige week toch al gerepareerd zijn?
En zal nog minstens 4 weken duren voordat mijn PC aan gaat en ik heb genoeg andere games om te spelen...
Altijd die verdomde videokaart ja, duurde soms 3 weken (en zelfs eens 2 maanden) tot ie binnen was terwijl de rest van de PC al volledig geïnstalleerd is enzoquote:Op dinsdag 17 november 2009 18:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ja
Maar dan moet wèl de videokaart op voorraad zijn en geleverd worden
V.
Feliquote:Op vrijdag 20 november 2009 20:09 schreef Verbal het volgende:
Nou, na twee weken is het dan toch gelukt om een Ati Radeon 5750 binnen te slepen
Ik kan weer Gibussen
V.
helemaal niksquote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef Tain het volgende:
Krijg je geen popup van 1 of ander programma?
Hij doet het pas de laatste 2 weken of zo. Heb bijna niks geinstalleerd. Laat even AVG m'n hele harde schijf checken. Het enige wat ik geinstalleerd heb is een wubi installatie van Linux Mint Gloria.quote:Op maandag 23 november 2009 20:27 schreef Tain het volgende:
Misschien helpt het als je TF2 windowed speelt
ik word er nog steeds veel uitgegooidquote:Op maandag 23 november 2009 19:21 schreef geelkuikentje het volgende:
De laatste tijd als ik aan het spelen ben word ik door TF2 naar de desktop gegooid
Het spel blijft wel gewoon draaien maar het lijkt of er op de windows toets gedrukt wordt. Heb het nu al zeker 8 keer gehad. Meer mensen last van?
bij mij toen ik 9 erop zette. heb het er maar af gegooid,quote:Op maandag 23 november 2009 21:28 schreef SpankmasterC het volgende:
Had mn vriendin trouwens ook, bij haar was het verholpen toen ze van AVG 8.5 naar 9 overging, wie weet valt dat te proberen?
Rollback van AVG een optie? Of als test AVG een keer uitzetten?quote:Op dinsdag 1 december 2009 20:54 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
ik word er nog steeds veel uitgegooidiemand al een idee/oplossing?
Ga inderdaad AVG even uitzetten en later als 't werkt verwijderen. Wordt vervolgdquote:Op woensdag 2 december 2009 07:53 schreef Verbal het volgende:
[..]
Rollback van AVG een optie? Of als test AVG een keer uitzetten?
Ik heb zelf ooit veel gezeik gehad toen ZoneAlarm overging op een andere versie met een heel andere AV-structuur. Daar kon Punkbuster met geen mogelijkheid mee overweg. Misschien dag de VAC niet kan omgaan met de nieuwe AVG?
Bij mij was het destijds een kwestie van tijd... na een maand of twee was PB aangepast aan de software of andersom, maar het was opgelost iig.
V.
Een competitie tussen de demoman en soldier..? Als in achievements..?quote:Op woensdag 9 december 2009 23:54 schreef J0ttem het volgende:
omfgwtfbbqnieuweupdate!!111
of nouja, er staat er in ieder geval 1 aan te komen
Ik denk dat ze bepaalde classes tegen elkaar uit gaan spelen, dat je als soldier van het ene team niet alleen zomaar het andere team moet doodmaken, maar dat je extra punten of achievements krijgt als je je richt op de demomenquote:Op donderdag 10 december 2009 10:45 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Een competitie tussen de demoman en soldier..? Als in achievements..?
Als ik het goed begrijp krijg je vanaf vandaag elke dag een voorproefje van de def update over een week.quote:
Ik heb al zeker een halve dag geen TF2 gespeeldquote:Op vrijdag 11 december 2009 09:38 schreef Tain het volgende:
Ik krijg ontwenningsverschijnselen... Heb nu al 6 weken geen TF2 gespeeld
Ik vind het juist super vet om te spelen nuquote:Op vrijdag 11 december 2009 10:12 schreef J0ttem het volgende:
Ik heb nu geen zin om TF2 te spelen omdat het waarschijnlijk toch een random-crit-explosive-spamfest is![]()
quote:Op vrijdag 11 december 2009 10:11 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ik heb al zeker een halve dag geen TF2 gespeeld
Hoezo aangekondigd? Wanneer word ie actief dan?quote:Op dinsdag 15 december 2009 08:44 schreef Necrodeath het volgende:
Nieuwe wapens aangekondigd voor de Demoman.
Het ziet er in ieder geval erg cool uit en ik ga ze zeker gebruiken
Het is nog onduidelijk hoelang de War duurt, zeker is wel dat er een update aankomt met voor zowel Demo als Soldier 3 wapens, met dus mogelijk nog een 4e wapen afhankelijk van de uitkomst van de warquote:Op dinsdag 15 december 2009 11:25 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hoezo aangekondigd? Wanneer word ie actief dan?
Ik snap er nu niks meer van, tot wanneer duurt deze war?
Of is het nog niet begonnen?
Ik zal even kort uiteenzetten hoe Valve updates uitbrengt voor Team Fortress 2.quote:Op dinsdag 15 december 2009 11:25 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Hoezo aangekondigd? Wanneer word ie actief dan?
Ik snap er nu niks meer van, tot wanneer duurt deze war?
Of is het nog niet begonnen?
Your lossquote:Op dinsdag 15 december 2009 13:40 schreef Bootje84 het volgende:
Heb het spel niet meer aangeraakt nadat CoD MW2 uitkwam
De mijne werkt niet op alle servers. Probeer het eens op een andere server?quote:Op woensdag 16 december 2009 14:11 schreef Mopst3r het volgende:
Nog steeds krijg ik sprays niet werkend
Als ik deze guid volg (http://www.fpsbanana.com/tuts/4488) zie ik geen VGUI mapje..
Edit: Ok nu heb ik hem erin gekregen maar als ik op 't' druk zie ik niks
Nee, niks daarvan. One-eyed Scottish cyclopses FTW, me laddies!!!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:48 schreef Solique het volgende:
De demo's lopen in.![]()
Vanavond de soldiers maar weer helpen.
Liquor + Scottish = Winquote:Op woensdag 16 december 2009 16:42 schreef Necrodeath het volgende:
Projectiles + Depth Perception = Win.
Aye to that!quote:Op woensdag 16 december 2009 14:56 schreef Verbal het volgende:
[..]
Nee, niks daarvan. One-eyed Scottish cyclopses FTW, me laddies!!!
V.
Goed, jullie zuiplappen mogen hem hebben.quote:
Vooral nu? Op de meeste servers waar ik speel is de rust al wedergekeerd. Op een aantal soms nog niet. Op één is zelfs de Direct Hit gebannedquote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef Apostrof het volgende:
Het jammere van dit soort updates is dat het altijd weer een tijdje duurt voordat "de rust is teruggekeerd". Vooral nu zeg, wat een spam, ik loop de spawn nog niet uit of ik krijg wel een crit rocket in mijn gezicht of wordt onthoofd.
Deal with it.quote:Op zaterdag 26 december 2009 21:30 schreef Apostrof het volgende:
Het jammere van dit soort updates is dat het altijd weer een tijdje duurt voordat "de rust is teruggekeerd". Vooral nu zeg, wat een spam, ik loop de spawn nog niet uit of ik krijg wel een crit rocket in mijn gezicht of wordt onthoofd.
Ik heb nooit echt veel items gekregen.quote:Op maandag 28 december 2009 16:09 schreef J0ttem het volgende:
Ik vind die Direct Hit wel chill om Engie-nestjes op te blazen
Maar verder... meh, mijn voorkeur gaat toch naar de orginele Rocket Launcher, vooral omdat die ook goed samengaat met de Buff Banner
En betreft die Charge Demo's, ga eens Pyro en gebruik de Airblast om die Demo's te irriteren, of blaas ze het ravijn in
Trouwens, valt het jullie ook op dat je steeds minder random items krijgt? Normaal kreeg ik ~1 a 2 dingen per dag maar nu 1 ding per 2/3 dagen![]()
Zal wel met het crafting systeem te maken hebben
Al een tijdje... Maar ik had net een paar dagen voor die aankondiging al mijn dubbele items verwijderdquote:
Ik heb er eentje werkend gekregen door in de console te binden:quote:Op woensdag 16 december 2009 14:51 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ikzelf heb een aantal keybinds voor voice-commands aangebracht in mijn config-file, maar die werken niet.
Iemand dat al eens gedaan en werkend gekregen?
V.
1 |
http://www.fpsbanana.com/sprays/quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef Mopst3r het volgende:
Custom Avatars?
Iemand trouwens een goede site voor sprays en user icons?
Wat voor plaatje/spray wil je?quote:Op vrijdag 15 januari 2010 10:26 schreef Mopst3r het volgende:
Custom Avatars?
Iemand trouwens een goede site voor sprays en user icons?
Ben ik de enige die het spel nog speelt? Heb er nog steeds last van...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:49 schreef geelkuikentje het volgende:
Sinds vandaag vind TF2 geen servers als ik klik op 'Find Servers' bij de optie 'Internet'. Kijk ik bij 'History' dan komen al de servers wel in beeld waar ik geweest ben. Hebben meer mensen hier last van?
Zeker niet, is het enige spel dat ik zo'n beetje speel. Ik heb alleen geen Vista en de klacht komt me sowieso niet bekend voor... Sorry.quote:Op donderdag 4 februari 2010 21:56 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ben ik de enige die het spel nog speelt? Heb er nog steeds last van...
De oplossing op het forum van Steam gevondenquote:Op vrijdag 5 februari 2010 00:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Zeker niet, is het enige spel dat ik zo'n beetje speel. Ik heb alleen geen Vista en de klacht komt me sowieso niet bekend voor... Sorry.
V.
Alle item drops zijn willekeurigquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:10 schreef Valluik het volgende:
Ik heb vandaag weer de Dead Ringer gekregen... Ik snap niet waarom nog een keer...
Kan iemand mij dat uitleggen?
Mooi, dan ga ik ook effe zoeken naar een probleem dat ik al tijden af en toe tegenkomquote:Op vrijdag 5 februari 2010 17:48 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
De oplossing op het forum van Steam gevonden
Nu kan ik weer lekker knallen
Vertelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:33 schreef Verbal het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik ook effe zoeken naar een probleem dat ik al tijden af en toe tegenkom
V.
Ik dacht dat ik de enige was die dat heeftquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:51 schreef Verbal het volgende:
Met enige regelmaat krijg ik tijdens de teamselectie een dichte deur. Als ik dan probeer het andere team te kiezen, springt ie op spectate, waar ik niet meer uitkom, tenzij ik me opnieuw aanmeld bij de server (wat op drukke momenten niet altijd meer lukt).
Paar keer per week, reteirritant (maar niet onoverkomelijk). Maar ik ga het toch even uitzoeken.
V.
Kan je die vrijspelen met achievements?quote:Op maandag 22 februari 2010 10:47 schreef Tain het volgende:
Van het weekend weer eindelijk weer eens TF2 gespeeld en 10 Soldier achievements gehaald + de eerste 2 milestones. Wat een leuk wapen is die Direct Hit zeg
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 02:23 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Kan je die vrijspelen met achievements?
Same.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 20:29 schreef EvilMarc het volgende:
haa, het is opgelost idd![]()
Het blijft een tof spel.. Ik heb het een tijdje niet aangeraakt maar ik zag dat een paar vrienden aan het spelen waren, dus ik joinen en nu ben ik weer dagelijks bezig
quote:
quote:Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
Engine
Fixed servers being inappropriately delisted from the master server
Team Fortress 2
Updated CTF_Doublecross
Improved clipping to prevent players from getting to unintended places
Updated CTF_2Fort
Fixed Blue players being able to block the Blue spawn room doors to lock in teammates
Moved the Blue team Sniper wall down to match the Red team Sniper wall
Updated Russian localization strings
Fixed the Pyro not being able to deflect enemy flares
Fixed pipebombs not being removed if they explode in a func_nogrenades zone
Is het wat?quote:Op donderdag 25 februari 2010 00:29 schreef EvilMarc het volgende:
Achievement hoer gespeeld en nu de direct hit uittesten![]()
De normale rocket launcher vind ik eigenlijk ook wel waardeloos op wijde maps.quote:Op donderdag 25 februari 2010 20:04 schreef EvilMarc het volgende:
Op maps die erg wijd en open zijn is hij vrijwel waardeloos maar krappe hoekjes enzo is hij echtAirshotten oefenen is wel heel leuk om te doen.
quote:We're plugging away at the Engineer update. He's an interesting class to work on, because he creates a larger footprint in the game than any other class. This means we have a lot of options to work with, and the resulting set of ideas is truly daunting. Since we've already built and playtested some things that haven't worked out (with no false modesty, I think we've mastered the art of rapidly making things that aren't fun), we thought it might be interesting to give you some of our failed experiments.
Het wordt nog steeds actief gespeeld ja, er zijn dagelijks duizenden servers online.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:34 schreef leeell het volgende:
ok, ik heb dit topic zooenbeetje gevolgd en overweeg ook TF2 te gaan spelen, maar wat is nu zo bijzonder aan het spel dat het bijvoorbeeld anders is dan al die andere FPS zoals battlefield heroes? wat is er uniek aan en word het nog actief gespeeld? en weet iemand de prijs van TF2 in de winkel (toch alleen met Orange Box te krijgen?)
20 euro op steam voor TF2:quote:Op dinsdag 9 maart 2010 19:06 schreef leeell het volgende:
hmm, ik ben overtuigd, het spel is alleen retail te verkrijgen met de orange box toch?
Valt me op dat het vaak bij nieuwe spellen gebeurd. Mijn L4D en FM2010 doen het ieder geval nog steedsquote:Op dinsdag 9 maart 2010 20:18 schreef emokid het volgende:
G2Play niet gebruiken. Zijn laatst ook een boel mensen genaaid met hun Modern Warfare 2 key.
quote:Yesterday, we announced that Steam and all our Source engine games will be coming to the Mac. Sound too good to be true? Well, guess what: It is true! There are no catches! Sometimes life actually works like that. The bad news is that we've just truth bombed your hard-earned lie detector back to the stone age, and you'll probably lose all your money to the next international lottery scam that sneaks through your spam filter. Still, Steam on the Mac!
Since we're getting a lot of email asking the same basic questions, we figured we'd just answer them here:
Q: I own TF2 on the PC. Do I have to buy it again on the Mac?
A: No. If you own TF2 on the PC, you own TF2 on the Mac (and vice versa). You don't have to buy the game twice. In addition, the Steam Cloud will automatically propagate your configuration settings and custom sprays to your Mac for you.
Q: Is it just some crappy emulated version of TF2?
A: No! Also: How dare you! Mac users aren't getting a crappy emulated version of the game. TF2 will run natively on OSX, like an actual big boy game for adults.
Q: Hmm, that all sounds pretty good. But I'll bet I can't play with my friends who own Macs if I'm on my PC.
A: Mac and PC users will all play together, on the same servers. We're not creating two separate universes. We're all going to be one big, happy family with guns locked in a bloody, never-ending struggle for cap points.
quote:Max's Severed Head
* It's not often you're given the gift of a beloved character's decapitated head by the very studio responsible for that character. Still, we're not complaining. It's soft, it wicks away moisture in the heat of battle, it highlights our eyes. It's got us thinking about all the other game characters we could be wearing around as clothes.
Max's Pistol
* Who wouldn't want to squeeze off a couple rounds with the murder weapon of choice of a sociopathic cartoon rabbit? Probably quite a lot of people, when you get right down to it. Luckily, those people are all well-adjusted contributors to society with no police records, spotless credit ratings and few unresolvable moral failings. They also probably have no interest in playing TF2, so that means more murder-rabbit gun shooting for the rest of us.
Sam's Revolver
* This might look like an ordinary revolver, until you realize that it helps a talking dog solve crimes. How many crimes has YOUR dog solved lately? And let's face it, his revolver kind of sucks too. Man, we want to talk about this gun more, but we can't get over how much your dog sucks.
Inderdaad. Naast de Ghastly Gibus en de bravespelershalo kheb ik nog geen één hoedje gekregen. Moet een bug zijn, maar ik weet niet wat ik eraan kan doen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:31 schreef Tain het volgende:
Schop
[ afbeelding ]
Zou hier toch bijna Sam&Max seizoen 3 voor kopen...
[..]
je kan ze ook maken geloof ik, maar dan moet je eerst een zooi wapens dubbel hebben om ze te makenquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Inderdaad. Naast de Ghastly Gibus en de bravespelershalo kheb ik nog geen één hoedje gekregen. Moet een bug zijn, maar ik weet niet wat ik eraan kan doen.
Dus misschien maar S&M kopen, heb ik tenminste drie hoedjes.
V.
Yep. Had net een week voor de crafting-update alle dubbelingen uit mijn inventory gedeletedquote:Op vrijdag 16 april 2010 10:39 schreef Tain het volgende:
[..]
je kan ze ook maken geloof ik, maar dan moet je eerst een zooi wapens dubbel hebben om ze te maken
En 3 uur later:quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:31 schreef Tain het volgende:
Schop
[ afbeelding ]
Zou hier toch bijna Sam&Max seizoen 3 voor kopen...
[..]
Zoiets dacht ik ookquote:Op vrijdag 16 april 2010 17:55 schreef Necrodeath het volgende:
Volgens mij is dat als er net een update voor TF2 is uitgekomen Verbal.
Dat jij bijvoorbeeld al geupdate hebt, maar de server nog niet (of andersom). Zoiets was het dacht ik...
Kan het ook fout hebben natuurlijk
quote:Today we're shipping some significant changes to the item drop system.
* Previously, we rolled randomly at intervals to see if you got an item drop. Now we roll to determine when your next item drop will occur. So you're guaranteed to find items at fairly regular intervals. The bulk of drop complaints we've received in the past have been from players having unlucky streaks, where they didn't find any items for weeks. That won't be possible now.
* We've significantly increased the rate at which item drops occur, compared to the previous average interval.
* There's now a maximum amount of playtime per week in which you get item drops. Playing beyond that amount won't find any more items. The amount varies, but if you play an hour or so a day you're good. Some of your unused time will rollover to the following week, so if you're an intermittent player you'll also be fine.
What are the net effects of these changes? Here's the quick summary:
* If you're an idler, you're going to find fewer items than you were prior to this change. Sorry. On the bright side, there's less reason to idle, because it won't earn more than players who are playing regularly.
* Everyone else will find items more frequently, and with greater regularity.
Geldt dat ook voor de hoedjes?quote:
Mén, werd tijd ook!quote:
Voor alle items volgens mijquote:Op woensdag 21 april 2010 10:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geldt dat ook voor de hoedjes?
Ik vind het echt frustrerend dat ik met al mijn uren nog nooit een hoedje zomaar heb gekregen
V.
Wat scheelt tquote:Op donderdag 22 april 2010 22:59 schreef Necrodeath het volgende:
Want het spel is natuurlijk nog maar net een maand of twee uit, toch?
screenshotje?quote:Op woensdag 28 april 2010 17:51 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Bekijk eens wat profielen op Xfire van gasten die non-stop WoW spelen.
Ik vind dat ze de backburner wel volle damage mogen laten houden. Verder wel een goede update. Pyro's zijn (waren?) imo altijd erg overpowered op cp_ mapsquote:Op donderdag 29 april 2010 15:13 schreef Necrodeath het volgende:
Weer een update. Best een heftige wbt class changes.
Heavy krijgt een (nodige) buff, spin-up/-down time is verminderd met een kwart, en de heavy loopt nu sneller terwijl zijn gun spinned-up is.
Scout krijgt Crit-a-Cola (6 seconden crits, maar ook op jou), maar het meest noemenswaardige zijn toch wel de Pyro changes.
Veel mensen noemen het een nerf, maar sommige een buff.
Flamethrower damage is met 20% verminderd (backburner ook), afterburn is van 10 naar 6 seconden gegaan, en de damage is daardoor ook verminderd tot 36 nog maar (ook de burn van de flaregun).
Daarentegen is de airblast cooldown verminderd (betekent wss dat je nu alle rockets terug kan schieten ipv dat je sommige moest overslaan omdat de airblast cooldown langer was dan de rocket fire cooldown), kost het minder ammo, alles wat gereflect gaat worden is nu meteen een mini-crit en als de pyro met de airblast zorgt voor een environmental death, krijgt de pyro de credit.
Volledige patchnotes
IK heb het spel sinds het begin maar zit nu net onder de 100 uur. Voor mijn doen is dat al ernstig lang.quote:Op donderdag 22 april 2010 22:59 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Want het spel is natuurlijk nog maar net een maand of twee uit, toch?
Speel je ook wel eens als de Pyro? Dan kan je namelijk met de rechtermuisklik vette dingen doen yo!quote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef emokid het volgende:
Ik speel vaak TF2 en begrijp echt geen hol van wat jullie hier typen. Spelen we wel dezelfde game?
Wat snap je niet?quote:Op donderdag 29 april 2010 17:03 schreef emokid het volgende:
Ik speel vaak TF2 en begrijp echt geen hol van wat jullie hier typen. Spelen we wel dezelfde game?
Hoe kun je zien welke medaille je hebt?quote:Op vrijdag 30 april 2010 11:28 schreef Gamer_V het volgende:
http://www.teamfortress.com/119/
Gouden medal jongûh
Misschien kan je onder mijn account kijken op welke datum je orange box gekocht is? De medailles zijn nu weer tijdelijk het spel uitgehaald omdat mensen ze verkeerd kregen ofzo.quote:Op vrijdag 30 april 2010 13:17 schreef Verbal het volgende:
[..]
Hoe kun je zien welke medaille je hebt?
V.
Het gaat er volgens mij om wanneer je het spel voor het eerst gespeeld hebtquote:Op vrijdag 30 april 2010 15:43 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Misschien kan je onder mijn account kijken op welke datum je orange box gekocht is? De medailles zijn nu weer tijdelijk het spel uitgehaald omdat mensen ze verkeerd kregen ofzo.
Same.quote:Op zondag 2 mei 2010 19:14 schreef Arctura het volgende:
Oh, en ik heb de Mercenary-medaille. Oh well.
Voorbehouden hequote:
Same hier, pas in september begonnen, maar ach /carequote:Op zondag 2 mei 2010 19:14 schreef Arctura het volgende:
Oh, en ik heb de Mercenary-medaille. Oh well.
Op wat voor server en tegen wat voor mensen speel je als je zoveel kills maakt in 1 life?quote:Op woensdag 5 mei 2010 23:07 schreef Spelvout het volgende:
Na héél lang niet gespeeld te hebben, heb ik van de week weer een paar uurtjes gespeeld. Heb het weer helemaal te pakkenBen net 8 dagen telaat begonnen voor zo'n Grizzled Veteran (28 december 2007 ofzo?)
The Eyelander, wat een meesterwapen
[ afbeelding ]
wat ook resulteerde in dit
[ afbeelding ]
Alleen jammer dat hij na 4 kills geen powerups meer geeft
Op de servers van GTFO Gaming. Zitten normaal wel goede spelers op maar dit team sloeg echt alles. Spy's die zich disguisen als scout enzoquote:Op donderdag 6 mei 2010 03:19 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Op wat voor server en tegen wat voor mensen speel je als je zoveel kills maakt in 1 life?
En http://www.teamfortress.com/119/comingsoon.html
Ja, maar dat ebt ook wel weer weg. Zou me er niet te driuk ove maken, veel mensen hebben niet het geduld om op één plek te blijven.quote:Op vrijdag 7 mei 2010 00:32 schreef EvilMarc het volgende:
Zijn er ook mensen die het helemaal niet tof vinden dat de Engi een update krijgt?
Ik beschouw mezelf als een nuttige engineer maar om straks 2 weken alleen maar in servers vol met engineers te spelen is imho niet zo'n tof vooruitzicht
quote:
Ik keek toevallig. Ik vond het wel grappig, maar blij, nee dat nog net nietquote:Op vrijdag 14 mei 2010 17:54 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ben je nu echt zo blij dat je om 13:37 een game start?
quote:Updates to Team Fortress 2, Day of Defeat: Source and Counter-Strike: Source Beta have been released. The updates will be applied automatically when your Steam client is restarted. The major changes include:
GameUI
Fixed the desktop resolution not appearing in the list of valid resolutions when using windowed-mode.
Server Browser
Fixed a crash caused by leaving the server browser open while playing.
Engine
Added client/server version check on client connect.
Fixed a crash caused by hitting ctrl-alt-del while playing.
Team Fortress 2
Added community submitted deathnotice icons for the community submitted weapons.
Changed the deathnotice text color to use black instead of white when the local player is involved.
Fixed domination/revenge messages not using team colors for the player names.
Fixed an issue where sequences with an activity weight of 0 never get selected.
Updated Koth_Nucleus:
Changed side spawn exits to prevent sniping from inside the spawn door.
Fixed graphical glitch on platform floor.
Fixed blue-colored models in RED area.
Updated Tc_Hydro:
Added respawn time advantages when a team begins to cap any point. Resets when the cap progress resets.
Fixed various nobuild and playerclip issues reported by the community.
Removed logic that reduced spawn times based on roundtime.
Gratsquote:Op vrijdag 28 mei 2010 12:56 schreef Silv het volgende:
Gisteren EINDELIJK de blutsauger oid gevonden. Wat een chill ding.
Gister dus een nieuwe random hat gecraft.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 19:21 schreef Necrodeath het volgende:
Nog maar een paar scrap metal en ik kan er ook weer eentje craften
Kut voor je.quote:Op zondag 30 mei 2010 15:47 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Gister dus een nieuwe random hat gecraft.
Het werd de Texas Slim's Dome Shine.
quote:
Die is wel goed inderdaad.quote:
Ach ja, het is wel de beste hatless iig.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:27 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Kut voor je.
Ik hoop zo dat de engi-update offensive engineering makkelijker maakt
-sw -noborder -novidquote:Op maandag 31 mei 2010 10:58 schreef Tain het volgende:
Geen last van V.
Opstarten duurt alleen erg lang altijd en als ik alt+tab gebruik dan duurt het lang voordat ik weer terug in game ben
Het kan wel een deuk in je fps slaan als je geen high-end computer hebt.quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:32 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
-sw -noborder -novid
Die eerste twee commands zorgen ervoor dat TF2 (en elke source game) perfect te alt-tabben is
? waar staan die commands voor dan? novid begrijp ik wel (geen video's bij het opstarten)quote:Op donderdag 3 juni 2010 00:32 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
-sw -noborder -novid
Die eerste twee commands zorgen ervoor dat TF2 (en elke source game) perfect te alt-tabben is
Geen probleem mee denk ikquote:Op donderdag 3 juni 2010 03:43 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Het kan wel een deuk in je fps slaan als je geen high-end computer hebt.
Yep.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:59 schreef Dennehy het volgende:
Verbal, heet die server waar jij speelt toevallig Aprilon Dynasty?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |