Olla... wilde net voor het slapen gaan nog effe een rondje TF2-en, maar ik was nog geen drie minuten aan de gang of ik hoorde een oorverdovende knetter in mijn headset en mijn beeld sloeg vast, gelardeerd met rode en groene strepen in combi met een repeterend hang-geluid.
Dus ik geirriteerd de resetknop gehanteerd... daar werd het allemaal niet beter van... de eerste boot-tekst was helemaal ascii-garble, de rode en groene strepen bleven, en tegen de tijd dat ik op mijn desktop moest belanden kwam hetzelfde freeze-beeld uit TF2 op.
Toen maar op de harde manier uitgezet, paar minuten gewacht, weer geboot... zelfde ascii-garble, rode en groene strepen, en toen ik op mijn desktop uitkwam (gok ik, want ik kon het niet zien) dit:
(excuses voor slechte kwaliteit, is gedaan met telefoontje).
Geen idee op dat moment of mijn compu het uberhaupt deed (vreesde het ergste vanwege die verhaspelde boot-message), maar na nog een keer booten in veilige modus, zag ik in ieder geval een desktop, zij het met de rode en groene kartelstrepen.
Ik neem aan dat ik dus mag aannemen dat mijn 8800 GTS het tijdelijke met het eeuwige heeft verwisseld? Of kan er nog een ander duur element uit mijn computer de geest hebben gegeven?
Alvast dank.
V.
Ja inderdaad, V. ja.