Nee idd, de extra wapens zijn eerder extra opties dan een betere versie van het standaardwapen.quote:Op maandag 28 september 2009 15:51 schreef Ruhn het volgende:
[..]
Dat gaat je echt niet helpen een betere Heavy te worden, ik geef nog steeds de voorkeur aan het standaar wapen... meer dmg jwt
Niet slecht al zeg ik het zelfquote:Op maandag 28 september 2009 13:34 schreef Tain het volgende:
Hoeveel achievements heeft iedereen eigenlijk?
Zit nu zelf op 211/245
General Achievements (16 / 17)
Medic Achievements (30 / 39)
Pyro Achievements (38 / 38)
Heavy Achievements (34 / 38)
Scout Achievements (29 / 38)
Sniper Achievements (34 / 38)
Spy Achievements (30 / 37)
Nice.
Mijn lijstje:
Totaal: 188/245
General Achievements ( 17/ 17)
Medic Achievements ( 28/ 39)
Pyro Achievements ( 33/ 38)
Heavy Achievements ( 31/ 38)
Scout Achievements (27 / 38)
Sniper Achievements ( 22/ 38)
Spy Achievements ( 30/ 37)
Ik mag hopen van wel.quote:Op maandag 28 september 2009 18:45 schreef SpankmasterC het volgende:
Ben benieuwd wat de volgende grote update zal brengen! Denk wel dat ze eerst nog aan het item-systeem zullen sleutelen voor ze weer n class gaan pimpen...
Zal wel even op zich laten wachten. Het meeste personeel van Valve werkt aan Left4Dead2.quote:Op maandag 28 september 2009 20:09 schreef Karasta het volgende:
Waneer komt de volgende (grote) update?
Ik speel met de cloak and dagger. Dead ringer vind ik maar lastig spelen. Is misschien beetje wennen, maar doe mij maar lekker stealthen als ik wil, en niet als ik beschoten word..quote:Op maandag 28 september 2009 21:57 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik mag hopen van wel.
(verkapte tvp)
vandaag dropte de dead ringer. Het is wel even wennen om te spelen met dat ding.
Vind het niet erg. Heb tain tenminste kunnen dominerenquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:09 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik speel met de cloak and dagger. Dead ringer vind ik maar lastig spelen. Is misschien beetje wennen, maar doe mij maar lekker stealthen als ik wil, en niet als ik beschoten word..
Is ook niet heel moeilijkquote:Op dinsdag 29 september 2009 09:21 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Vind het niet erg. Heb tain tenminste kunnen domineren
Hell no, gewoon in hoekjes campen en mensen van achter nemen!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:16 schreef J0ttem het volgende:
Zojuist mijn 1e hoedje gekregen, de Rugby Helm voor de Heavy
+ de Backburner, maar dat ding faalt episch
Cool!quote:Op woensdag 30 september 2009 17:16 schreef J0ttem het volgende:
Zojuist mijn 1e hoedje gekregen, de Rugby Helm voor de Heavy
+ de Backburner, maar dat ding faalt episch
Er worden maar 3 formaten ondersteund voor spraysquote:Op donderdag 1 oktober 2009 09:30 schreef Mopst3r het volgende:
Hoe kan ik een mooie spray image maken?
Max. 256 pixels en als ik in paint een file wijzig naar bijv. 190x190 zegt ie nog dat ie te groot is.
Add me maar op Steam: BootVluchtelingquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:56 schreef Litso het volgende:
Lijkt me lachen, ik ben elke doordeweekse avond wel beschikbaar
Of misschien kunnen we net als GoT gewoon een server opzetten
welke server?quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:47 schreef Bootje84 het volgende:
Uhm, het regent momenteel hats ingame.. Ik heb er inmiddels alweer 2 bij (!!)
Zoek me maar op steam op: BootVluchtelingquote:
Ik ben nu niet thuisquote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Zoek me maar op steam op: BootVluchteling
Hmm, het is al te laat. Zo te zien is de bug (want daar leek het op) gefixt..quote:Op donderdag 29 oktober 2009 19:53 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ik ben nu niet thuis
Maar ik add je wel ff vanavond of morgen..
Server is dan nog niet geupdatequote:Op zaterdag 31 oktober 2009 09:07 schreef Mopst3r het volgende:
Waarom krijg ik sinds de update steeds de melding;
'Timed out, server uses different class tables'
Als ik een server wil joinen
Ach so, hoe kan dat dan?quote:
Geen idee hoe de server updates werken, lijkt me dat je die ook automatisch kan laten downloaden, maar de server zelf zal dan nog geherstart moeten worden.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 11:27 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ach so, hoe kan dat dan?
En waarom is iedere keer na een update mn favoriete server offline.
Is dit trouwens de update met verbeterde drops en crafting etc. ?
Nee, ik wil hem ook.quote:Op zaterdag 31 oktober 2009 16:43 schreef LockonStratos het volgende:
Ik wil die special Halloween hat
Iemand anders die hem al heeft?
Ik zie dat nu een beeeeeetje te laatquote:Op maandag 2 november 2009 23:31 schreef Litso het volgende:
Ik heb de hoed en ik ben als het goed is nu online. Voeg me toe (steamname = Litso) en domineer me
Hij is echt lachen... af en toe komen spookjes langs, en als die je aanraken geeft je character een gil en gaat die met de handen in de lucht angstig rondlopen... dus de hele tijd hoor je in de verte wel iemand een angstkreet slaken... echt grappig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:45 schreef LockonStratos het volgende:
Ik ga vanavond of morgen ook maar eens die Harvest map proberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |