Alle unlockables kun je craften ja.quote:Op donderdag 24 juni 2010 19:47 schreef leeell het volgende:
En kan je alle wapens craften? of alleen de drop wapens?
Geacceptquote:Op donderdag 24 juni 2010 21:34 schreef Necrodeath het volgende:
Ik heb trouwens gister een aantal mensen als friends toegevoegd.
lolquote:
gratsquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:49 schreef geelkuikentje het volgende:
Zo, alle pyro achievements binnen...
Het zijn achievement-hoeren die lekker op zo'n achievement-map spelen en opeens BAM!! Catnarok!quote:Op vrijdag 25 juni 2010 07:27 schreef Verbal het volgende:
Misschien mis ik iets... maar wat is hier zo leuk aan
V.
Is ook niet zo vreemdquote:Op vrijdag 25 juni 2010 08:57 schreef geelkuikentje het volgende:
die van 1.000.000 fire damage duurde het langst voordat ik die binnenhad.
Valve wil ook in contact komen met de maker van de map, zodat ze hem een community item kunnen geven, zo tof vonden ze hetquote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:11 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Het zijn achievement-hoeren die lekker op zo'n achievement-map spelen en opeens BAM!! Catnarok!
Ik heb wel eens een keer een achievement server gespeeld, maar dat is echt weinig.quote:Op vrijdag 25 juni 2010 09:23 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Is ook niet zo vreemd
Heb je ze legit gehaald? Of met achievement servers? Want Clearcutter is ook echt lastig om legit te halen (6 axe kills in 1 life).
[..]
Valve wil ook in contact komen met de maker van de map, zodat ze hem een community item kunnen geven, zo tof vonden ze het
Lees er 3 opties overquote:Op vrijdag 25 juni 2010 10:35 schreef Verbal het volgende:
Ik moet die pyro damage nog hebben, maar de teller staat gewoon strak op nul, terwijl dat ECHT niet kan
Unreachable voor mij?
V.
Het was optie 1quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:12 schreef Tain het volgende:
[..]
Lees er 3 opties over
1) Op de community page blijft het op 0 staan en ingame bij je achievement progress gaat ie wel door
2) Uninstall -> Install doen
3) Stats resetten als hij echt op 0 blijft met gevolg dat alle achievements in progress gereset worden naar 0
Grats, welke?quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:26 schreef Verbal het volgende:
[..]
Het was optie 1
En trouwens zojuist voor het eerst ZOMAAR een hoedje gekregen![]()
![]()
V.
Behalve dat het leuk staat heb je er niets aan nee. Die kapotte hoge hoed krijg je als je iemand killed die zo'n ding droeg, dat hoorde bij de Halloween actie van vorig jaar.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
Je hebt toch niks aan die hoed? kreeg de tweede dag zo'n kapotte hoge hoed. Geen idee waarom
Je hebt er inderdaad niks aan, behalve dat het er leuk uit ziet.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 15:51 schreef KneusTeun het volgende:
Je hebt toch niks aan die hoed? kreeg de tweede dag zo'n kapotte hoge hoed. Geen idee waarom
Dat was Mac only, maar je kon ze wel krijgen door gewoon jouw TF2 (op de pc, voor het gemak ga ik er dus van uit dat je op de pc speelt omdat je de oordopjes niet hebt) op te starten op een Mac, een echte of virtual machine.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:00 schreef KneusTeun het volgende:
En kunnen mensen ook me lelijke witte dopjes stelen dan? of is dat wel echt mac only?
Ik heb geen PC. ik heb alleen maar macs, maar was benieuwd of lui die mij kilde dan oordoppen kregen.quote:Op zaterdag 26 juni 2010 16:14 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Dat was Mac only, maar je kon ze wel krijgen door gewoon jouw TF2 (op de pc, voor het gemak ga ik er dus van uit dat je op de pc speelt omdat je de oordopjes niet hebt) op te starten op een Mac, een echte of virtual machine.
Dat kan nu niet meer, kon tot de 24e.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |