Mag dat wel.quote:
Geen idee, uitgesteld waarschijnlijk weer.quote:
!!!! Misschien is dat wel Valve's lame-ass "geheime E3 verrassing"!quote:
Doe het dan goed, met een beetje een goede OPquote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
AFAIK mag de loaatste in het oude topic het nieuwe openen
Speel je ook onder Dennehy?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:55 schreef Dennehy het volgende:
Grappig, ik ben daar admin, op die server.
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
!!!! Misschien is dat wel Valve's lame-ass "geheime E3 verrassing"!
Nee, Aya.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Speel je ook onder Dennehy?
En zoals gezegd, ik vind het prettig spelen daar, geen overdreven respawn-tijd. Maar alleen die maffe hoofden die daar de laatste week opduiken....
V.
Die had ik gelijk op de dag van de release al gekregen.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik mis nog steeds het demo zwaard
the eyelander...
Ik heb volgens mij voor de rest bijna alles. Ik zie ook een een of andere hakbijl bij de demo. Lijkt me ook wel geinig.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:22 schreef Solique het volgende:
[..]
Die had ik gelijk op de dag van de release al gekregen.
Heb gisteren pas dat demo shield eindelijk gekregen. Lekker rushen op mensen.
Ik speel te weinig om dingen te ontvangen, gisteren 2 potjes gespeeld gelijk weer stapel achievements erbij.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:27 schreef geelkuikentje het volgende:
Ik heb volgens mij voor de rest bijna alles. Ik zie ook een een of andere hakbijl bij de demo. Lijkt me ook wel geinig.
Die vind ik zoooo fijn.... Effe zo'n potje pis in een drukke bende van het andere team gooien en de crits vliegen je om de oren. Heeeeeerlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik speel te weinig om dingen te ontvangen, gisteren 2 potjes gespeeld gelijk weer stapel achievements erbij.
Tevens de Jarate gisteren gehad van Sniper.
Speel bijna nooit sniper, ligt aan de map waar ik terecht kom welke klasse ik pak. Tevens kijkend naar team natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:32 schreef Verbal het volgende:
Die vind ik zoooo fijn.... Effe zo'n potje pis in een drukke bende van het andere team gooien en de crits vliegen je om de oren. Heeeeeerlijk.
V.
Ik kijk ook naar het team, maar ik ben als sniper meer dan eens als beste van mijn team uit de bus gekomen. Heerlijk.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Speel bijna nooit sniper, ligt aan de map waar ik terecht kom welke klasse ik pak. Tevens kijkend naar team natuurlijk.
Kijk, je hebt inderdaad niks aan kneuzen die gaan sniperen, terwijl de rest van het team volkomen incompleet is....quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Solique het volgende:
Gisteren grootste deel van de tijd met pyro bezig geweest om achievements te halen. Al ben je in sommige maps toch echt in het nadeel als pyro vanwege de grotere afstand. Ook Heavy tussendoor omdat een vriend medic was, uberlading ontvangen en maaien maar.
Laatste potje denk 1 minuut sniper genomen terwijl er al 6 snipers liepen die niets klaar speelde gelijk 6 man headshot gegeven.
Dat incomplete in een team komt sowieso 9 van de 10 keer voor. Je kan dan proberen wat je wilt maar als er maar 2 of 3 samen spelen dan verlies je alsnog.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:55 schreef Verbal het volgende:
Kijk, je hebt inderdaad niks aan kneuzen die gaan sniperen, terwijl de rest van het team volkomen incompleet is....
V.
Neem je toch de flare gunquote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:54 schreef Solique het volgende:
Gisteren grootste deel van de tijd met pyro bezig geweest om achievements te halen. Al ben je in sommige maps toch echt in het nadeel als pyro vanwege de grotere afstand. Ook Heavy tussendoor omdat een vriend medic was, uberlading ontvangen en maaien maar.
Laatste potje denk 1 minuut sniper genomen terwijl er al 6 snipers liepen die niets klaar speelde gelijk 6 man headshot gegeven.
Ja, ok. Maar meeste damage komt toch van shotty of flame af. En meestal op lange afstand kan je ze wel raken, alleen de medic bederft het dan weer.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 10:13 schreef geelkuikentje het volgende:
Neem je toch de flare gun
[ afbeelding ]
Die is best handig op de lange afstand als je een beetje kan mikken.
quote:Op donderdag 10 juni 2010 08:41 schreef Solique het volgende:
Alleen beschikbaarheid voor mac of ook gelijk een flinke update.
Er is in ieder geval iets onderweg vandaag of morgen voor TF2.
[ afbeelding ]
Met deze hints denk ik alleen Apple support...quote:Tomorrow.
June 9, 2010 - TF2 Team
Big things are happening RIGHT NOW at Valve. Things involving cultivated tree-fruit. BIG things. Things that rhyme with "grapple." Things that rhyme with "Speem Gortress zmavailable on the Babac."
Not today. But tomorrow. BIG THINGS. Stay tuned...
Mijn eerste gedachte toen ik het gister ontving was ook Mac support.quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:39 schreef Tain het volgende:
Met deze hints denk ik alleen Apple support...
JOH!!!quote:Op donderdag 10 juni 2010 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Met deze hints denk ik alleen Apple support...
quote:Team Fortress 2 (TF2), the game PC Gamer magazine's editors have called the most fun game ever made, is now available for the Mac via Steam, a leading online platform for games with over 25 million accounts worldwide.
Like all the titles Valve has brought to the Mac platform, TF2 features Steam Play allowing gamers to make one purchase to play the game on both the PC and Mac. In addition, TF2 supports cross platform play -- so Mac gamers can play against/with PC gamers.
Those who purchase TF2 for the Mac will receive a free set of "earbuds" for their favorite player character. Purchase the game this weekend can save 50% off the regular. Or, try the game now via the Team Fortress 2 Free Weekend happening now on Steam.
In addition to all the TF2-Mac goodness, a new single player training mode has been rolled out for both PC and Mac.
Ik ga dit nu proberen. Ik laat wel weten of het werkt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 10:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik ken niemand met een Mac
V.
Looks fishyquote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:09 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik ga dit nu proberen. Ik laat wel weten of het werkt.
Valt wel mee denk ik... Om het wachtwoord van Steam aan te passen wordt er ook een code naar je e-mail adres gestuurd die je moet invullen.quote:
Zoiets was ook al mijn idee.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:09 schreef EvilMarc het volgende:
Ik ga dit nu proberen. Ik laat wel weten of het werkt.
Een virtual machine. Je kan daarin bijv OSX/Linux/etc draaien op je Windows machine zonder te rebooten.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:23 schreef Verbal het volgende:
Wat is dat VM-ware? Draai je dan OSX in een shell of wordt het multiboot?
V.
K. En ik zie iets van zes verschillende... welke moet ik hebben?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:25 schreef Tain het volgende:
[..]
Een virtual machine. Je kan daarin bijv OSX/Linux/etc draaien op je Windows machine zonder te rebooten.
Leopard is meest gemakkelijke versiequote:Op vrijdag 11 juni 2010 11:26 schreef Verbal het volgende:
K. En ik zie iets van zes verschillende... welke moet ik hebben?
V.
Ohquote:
Ach hoeveelheid moeite valt opzich nog wel mee en ondertussen gewoon doorspelen om hoedjes te verzamelenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Jullie beseffen wel dat jullie echt allemaal moeite gaan doen voor n stel oortjes toch?
Ik zou zelf liever die moeite doen voor n echte hat, die zijn over het algemeen een stuk leuker
Hatsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:19 schreef Tain het volgende:
[..]
Ach hoeveelheid moeite valt opzich nog wel mee en ondertussen gewoon doorspelen om hoedjes te verzamelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |