En laat ik nou zowat geen hats ontvangen, laatste tijd alleen maar wapens en items ontvangen.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Jullie beseffen wel dat jullie echt allemaal moeite gaan doen voor n stel oortjes toch?
Ik zou zelf liever die moeite doen voor n echte hat, die zijn over het algemeen een stuk leuker
over bots:quote:Do you see yourself blubbering uncontrollably, surrounded by a ring of battle-hardened veterans who ridicule you for the slightest misstep? THIS WILL HAPPEN AND THEY ARE RIGHT TO TAUNT YOU.
en:quote:Human teammates might judge you, but will these soulless automatons? YES. They're not blind. But they ARE mute, so your incompetence is a secret they will take to their grave.
quote:For the first time, Mac users can experience the head-covering excitement by getting online this weekend and playing America's #1 war-themed hat simulator for themselves.
Alles loopt op de achtergrond. Echt actief klikken/opletten is ws maar 15min.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Jullie beseffen wel dat jullie echt allemaal moeite gaan doen voor n stel oortjes toch?
Ik zou zelf liever die moeite doen voor n echte hat, die zijn over het algemeen een stuk leuker
Die krijg ik alleen nooit, dus die oordopjes? HELL YEAHquote:Op vrijdag 11 juni 2010 13:12 schreef SpankmasterC het volgende:
Lukte nog steeds niet met Winrar... herkende het gewoon niet, dus nu 7zip gedownload en hij is aan het uitpakkenquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:28 schreef EvilMarc het volgende:
Zoals V al weet, het is me geluktEn meteen een nieuwe hat voor de Heavy erbij gevonden *happydance*.
Gevonden met hulp van de mac van mijn vriendin maar toen drukte ze op ok voor de Mac software updatequote:
Je moet dat onderste knopje hebben op het eerste tabblad dat is Edit listquote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik heb maar één taal om uit te kiezen
V.
Is er een 'fok' only server? Waarschijnlijk nietquote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:23 schreef NietTeVolgen het volgende:
Yow iemand keer zin in een fok match ofzo?
Heb niemand van Fok op TF2 en speel meestal samen met vrienden op random servers.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 07:23 schreef NietTeVolgen het volgende:
Yow iemand keer zin in een fok match ofzo?
Daar ben ik net lid van geworden.quote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:24 schreef EvilMarc het volgende:
http://steamcommunity.com/groups/FOKTF2
![]()
Een keer een FOK! match is best te regelen lijkt me
Nice. Ik speel trouwens op zowel windows als macquote:Op zaterdag 12 juni 2010 11:24 schreef EvilMarc het volgende:
http://steamcommunity.com/groups/FOKTF2
![]()
Een keer een FOK! match is best te regelen lijkt me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |