Bron: Wikiquote:The weapon is acquired through normal crafting processes, with a chance of the Golden Wrench dropping in place of the normal result (for example, smelting weapons into Scrap Metal may result in a Golden Wrench instead). The TF2 Backpack Examiner has a list detailing how many people currently have a Golden Wrench.
Only 100 Golden Wrenches are available. The players who receive a Golden Wrench are listed in the Official Wrench Log which can be accessed by clicking the To Wrench Log button on The Engineer Update page. As of now, 63 Golden Wrenches have been found.
When another Golden Wrench is found by a member of the Community, a message appears to all clients, stating the player's name and which Wrench number it is, this is accompianied by a statement of "Success" by the Announcer.
The average time between Wrench drops is precisely 01h:00m:17s. This is exceedingly close to one per hour.
Reclaimed Metal en Refined Metal craften (dus eentje van die in het craft venster zetten, en op 'Craft It!' drukken) is disabled omdat je daar de 3 mindere metals voor terug krijgt, wat betekent dat je oneindig door zou kunnen craften.quote:Op woensdag 7 juli 2010 16:07 schreef SpankmasterC het volgende:
Heeft iemand al een idee wat je moet craften voor een wrench? Het zal in ieder geval refined metaal zijn, want dat is nu (tijdelijk) onmogelijk om te maken, en dan ook wel een kleine kans dat je daadwerkelijk de wrench te pakken krijgt...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn vac ban komt door de tijden die hij wist en gebruikte, en omdat hij een script gebruikte wat (voordat het niet meer kon) reclaimed metal naar 3x scrap omzette en weer terug, en dat infinite.
[ Bericht 39% gewijzigd door Necrodeath op 08-07-2010 00:54:24 ]Doe eens niet.
quote:
Lekker demo spelen dusquote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Zal er wel een flinke toename van engi's zijn op de servers.
Ja, zeker weten.quote:
quote:Op vrijdag 9 juli 2010 09:24 schreef Solique het volgende:
[..]
![]()
Zal er wel een flinke toename van engi's zijn op de servers.
Kwam er gisteren achter waardoor, hele tijd engie nemenquote:
Zitten leuke dingen bij.quote:Op donderdag 15 juli 2010 23:10 schreef pagadder het volgende:
http://forums.steampowered.com/forums/showthread.php?t=1362703
Winnaars Polycount Pack.
Sommige achievements zijn nu alleen wel lekker makkelijk te halen met zoveel engiesquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:33 schreef Solique het volgende:
Ben blij als die rush op engineers over is gewaaid. Het is nu echt niet normaal, zolang er teveel engineers in de servers blijven speel ik de andere klassen wel uit.
Dat klopt, alleen hebben vele servers een max. aantal per klasse.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:39 schreef Tain het volgende:
[..]
Sommige achievements zijn nu alleen wel lekker makkelijk te halen met zoveel engies
Die max is maar goed ook, speel vaak op die King of the Hill server van Saigns en daar lopen soms 6 engies in 1 team rondquote:Op vrijdag 16 juli 2010 09:41 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat klopt, alleen hebben vele servers een max. aantal per klasse.
En vaak als ik in de servers kom dan zit engineer al lang vol
Ja, klopt. Hadden wij toen ook bij die westernmap. Alleen maar engies overal, lullige was dat ik als demo rondliep.quote:Op vrijdag 16 juli 2010 10:24 schreef Tain het volgende:
Die max is maar goed ook, speel vaak op die King of the Hill server van Saigns en daar lopen soms 6 engies in 1 team rondAls dan alles goed gaat voor de engies is de CP niet meer te halen voor het andere team
Oké dan koop ik hem wel gewoon, (Orange box heb ik al voor de 360quote:Op zaterdag 17 juli 2010 18:37 schreef Verbal het volgende:
Hij is net in de aanbieding geweest... Volgende keer zal rond kerst zijn, tenzij ze weer een knaak-actie doen.
Maar wat hij op dit moment ook kost, hij is het ZO meer dan waard. Nog beter is gewoon de Orange Box aanschaffen. Beste bundel ooit.
V.
Hoe bedoel je? Of je wapens vanzelf switchen als zo'n pack wordt gelanceerd?quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:11 schreef shadowflash het volgende:
en een vraagje , met die packs , gaan die dan wapens vervangen in-game ?
Ik doe meequote:Op woensdag 21 juli 2010 19:46 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn dr nu nog een beetje drukbevolkte Nederlandse servers?
Ik zin nu meestal op Lotusclan servers, maar wat landgenoten afknallen lijkt me ook wel eens leuk.
V?quote:Op woensdag 21 juli 2010 21:07 schreef Verbal het volgende:
Ik zit op diverse servers, allemaal buitenlands volgens mij.
Maar aprilon.net waar ik vaak zit heeft wel vaak Nederlanders aan het spelen....
V.
"Verily, this Vichyssoise of Verbiage Veers most Verbose, so let me simply add that it's my Very good honor to meet you, and you may call me V."quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |