Ja ik heb vannacht voor het eerst bij haar geslapen.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef Olle. het volgende:
ziet er zeker niet verkeerd uit laforest
en die van vannacht?wat moet ik me daar bij voorstellen?
hahahaquote:Op maandag 7 juni 2010 13:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik heb vannacht voor het eerst bij haar geslapen.![]()
Ohh gewoon dronken fotos en mijzelf verdacht vaak met m'n hoofd tussen haar tieten.
Nee, ik post wel wat "normale dronken" fotos.
Ja vrijdag slaapt ze hier bij mij voor het eerst.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef Olle. het volgende:
[..]
hahaha![]()
je hebt het goed voor elkaar kerel!![]()
doorzetten nuquote:Op maandag 7 juni 2010 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, die valt steeds weer om
kijk aan dat is aardige zekerheid iigquote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja vrijdag slaapt ze hier bij mij voor het eerst.
Ahh well, life is good.
En hoe staat het met het celibaat?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja vrijdag slaapt ze hier bij mij voor het eerst.
Ahh well, life is good.
moet het wel van 2 kanten komen!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:25 schreef minkuukel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa, bijna het mooiste wat er is.![]()
Na voetbal toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:25 schreef minkuukel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa, bijna het mooiste wat er is.![]()
gefeli!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
Oh over liefde gesproken, ik heb vandaag precies 2 jaar een vriendinnetjeWoei..
Tnxquote:
Haha ja. Ik vraag me af wat er dan mooier is?quote:
Ik vandaag precies 952 dagen.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
Uhhhquote:
laforestquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Uhhh
Ja ik denk dat ik dat idee maar weer moet vergeten.
Feli dude.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
21quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef Myraela het volgende:
Hoe oud is dat meisje? Ze ziet er best wel jong uit.
Ja nou ze is nog niet mijn vriendin dus ja helemaal zeker is niks.quote:
dat ze vrijdag week komt bedoel ik is dus aardige zekerheid dat je haar weer zietquote:Op maandag 7 juni 2010 13:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja nou ze is nog niet mijn vriendin dus ja helemaal zeker is niks.
Maar ja behalve dat ik dood ga is er helemaal niks zeker met mij.
Jep dat is idd zeker.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat ze vrijdag week komt bedoel ik is dus aardige zekerheid dat je haar weer ziet![]()
Dat is toch zooooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker hequote:
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Uhhh
Ja ik denk dat ik dat idee maar weer moet vergeten.
Wat is er volgens jou beter dan?quote:
Oh well, het slijt vanzelf weerquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven.
[..]
Wat is er volgens jou beter dan?
Wanneer?quote:
Haha ok. Geen ervaring mee dus ook geen oordeelquote:
Das waar, maar voor nu geniet ik lekker.quote:
Dat doe ik al te vaak.quote:
Dat zou ik inderdaad maar doen jaquote:Op maandag 7 juni 2010 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Das waar, maar voor nu geniet ik lekker.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even opnieuw opstarten..rare laptop
quote:
Tot Foks Taartjequote:Op maandag 7 juni 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen ga ik dan nu maar even eens wat nuttigs doen
![]()
![]()
je hebt gelijk laforestquote:
Jemig is iedereen hier depri of zo? Mag je tegenwoordig niet meer lachen zonder reden?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af
niet zo sip jij!
Ik ben alles behalve depriquote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Jemig is iedereen hier depri of zo? Mag je tegenwoordig niet meer lachen zonder reden?
Ik ben niet depri, helemaal nietquote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Jemig is iedereen hier depri of zo? Mag je tegenwoordig niet meer lachen zonder reden?
Ja kom laten we Erwin een glimlach bezorgenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:54 schreef Olle. het volgende:
[..]
je hebt gelijk laforest
hoe komt dat dan Erwin?![]()
ik heb het ook wel weer gehad hoor voor deze dag![]()
dus samen niet happy zijn dan?
quote:
Don't know... zit gewoon weer in een negatieve spiraal, val weer terug in oud (slecht) gedrag. leegte, depressie... het wil gewoon niet.quote:
quote:ik heb het ook wel weer gehad hoor voor deze dag![]()
dus samen niet happy zijn dan?
ja soms gewoon depri zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef laforest het volgende:
[..]
nou ga hier lekker gezellig met ons zeiken op fok!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
Don't know... zit gewoon weer in een negatieve spiraal, val weer terug in oud (slecht) gedrag. leegte, depressie... het wil gewoon niet.![]()
[..]
Ja ik heb ook van alles in mijn hoofd, wolkjes, Alice, tieten, ijs, bier, bloed en guns n roses.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja soms gewoon depri zijn![]()
komt omdat je van alles in je hoofd hebt en vervolgens denk dat je gedachten waar zijn maar dat ze helemaal niet waar hoeven te zijn
Je zal toch zelf voor je eigen blijheid moeten zorgen, daar kan ik niet zoveel aan doen (jammer genoeg)quote:Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef 8108139dpths het volgende:
Maar ik vind het desondanks lief van je hoor.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik heb ook van alles in mijn hoofd, wolkjes, Alice, tieten, ijs, bier, bloed en guns n roses.
Jullie aanwezigheid en aandacht doet al genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal toch zelf voor je eigen blijheid moeten zorgen, daar kan ik niet zoveel aan doen (jammer genoeg)
Nou dat is al iets natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie aanwezigheid en aandacht doet al genoeg.![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie aanwezigheid en aandacht doet al genoeg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Juist welquote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef laforest het volgende:
[..]
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
Erwin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en stoepkrijt, vingerverf, koekjes bakken, trommelen, luchtgitaar spelen, traploopveer, fapvis, etc.
![]()
vergeet de mooie hawaii-ketting nietquote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... en stoepkrijt, vingerverf, koekjes bakken, trommelen, luchtgitaar spelen, traploopveer, fapvis, etc.
fapvis?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... en stoepkrijt, vingerverf, koekjes bakken, trommelen, luchtgitaar spelen, traploopveer, fapvis, etc.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
waterpistool in de vorm van een vis...
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
waterpistool in de vorm van een vis...
quote:
Oh ja, die zijn er ook nog... hm... ik zou voorbijgangers kunnen bekogelen (ik zit aan de straatkant)...quote:
Fapvis in één hand, waterballon in de andere hand en GAANquote:Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn er ook nog... hm... ik zou voorbijgangers kunnen bekogelen (ik zit aan de straatkant)...
bevroren sinasappelsquote:Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn er ook nog... hm... ik zou voorbijgangers kunnen bekogelen (ik zit aan de straatkant)...
Met bijpassende armbanden en hoofdbandquote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vergeet de mooie hawaii-ketting niet
Het is geen supersoaker hoor... of was het de bedoeling dat ik ook met de fapvis ging gooien?!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fapvis in één hand, waterballon in de andere hand en GAAN
en stro rok!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met bijpassende armbanden en hoofdband
Boh, een hoofdbandquote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die zat er niet bij.quote:
Alleen als je die aan een touwtje hebt, als een jojo, anders is het zonde van de fapvisquote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het is geen supersoaker hoor... of was het de bedoeling dat ik ook met de fapvis ging gooien?!
Ja tof johquote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell no.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die zat er niet bij.
Al zou ik erwin wel in strorok en kokosbh willen zien
De fapvis is echt stoer hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als je die aan een touwtje hebt, als een jojo, anders is het zonde van de fapvis
Nou ja zeg, je hebt ook niks over voor onsquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:31 schreef Olle. het volgende:
Mensen ik ga naar huis![]()
ben hier vanavond ofzo wel weer even
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Nou bellen er vandaag gewoon 2 mensen dat ik misschien op gesprek mag komen voor werk
Oh dat klinkt hoopvolquote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Nou bellen er vandaag gewoon 2 mensen dat ik misschien op gesprek mag komen voor werk
En eentje echt zoooo tof, hier in Zwolle EN bij een uitgeverquote:
Woei!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
DW leeft nog![]()
Ze is net terug op de kamer, heeft honger, pijn en trek in een peuk.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
Ik neem aan van wel. Dat smste ze nietquote:
quote:
Dan vast welquote:Op maandag 7 juni 2010 16:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik neem aan van wel. Dat smste ze niet
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
DW leeft nog![]()
ik denk dat ik vandaag DW's portie er ook bij heb gegetenquote:
beterquote:Op maandag 7 juni 2010 16:39 schreef suikertaartje het volgende:
OMG!
mooiquote:Op maandag 7 juni 2010 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
DW leeft nog![]()
niet echt voel me gewoon niet lekker in mijn vel zittenquote:
Doe je goedquote:Op maandag 7 juni 2010 17:23 schreef Giertje het volgende:
niet echt voel me gewoon niet lekker in mijn vel zitten
vanavond effe naar vrienden beetje afleiding is wel eens goed
mja ik wil effe niet alleen zijn word er gek vanquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 17:31 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even blij staan zingen onder de douche![]()
Maar verder alles goed met haar?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
DW ligt in het ziekenhuis Grey's Anatomy te kijken. Er lopen geen McDreamy's of McSteamy's rond daar in Sneek
ik vroeg het juistquote:
gast ik heb geen idee maar ik las de TT en dacht hetquote:
Ooooooooooooquote:Op maandag 7 juni 2010 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast ik heb geen idee maar ik las de TT en dacht het
nee la forest is verliefdquote:Op maandag 7 juni 2010 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast ik heb geen idee maar ik las de TT en dacht het
laat me raden, het zijn er twee en voluptueusquote:
wat ik er zo van gezien heb valt dat nog wel meequote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat me raden, het zijn er twee en voluptueus_!
hoaxquote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat ik er zo van gezien heb valt dat nog wel mee
kijk maar terug een topic op blz 12quote:
blz 12? 25 post per pagina is niet te doen johquote:
Valt idd nogal mee hoorquote:
ga eens naar mijn leuke topicquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even een foto van vannacht posten, staan op haar camera en ze is aan het werk.
Maar hier gewoon een foto van haar
[ afbeelding ]
Het poesjes topic?quote:
Kan ik niet echt wat van zeggen, zwart/wit uit een rare positiequote:
Verdomme wat heb ik nou aan zo'n mail.quote:In tegenstelling tot de berichtgeving in de media gaat TSN de personele bezetting op haar helpdesk verder uitbreiden.
Ondanks het feit dat de reguliere salarisuitbetaling nu goed lijkt te gaan wil TSN een versnelling aanbrengen in de definitieve afwikkeling van alle zaken die bij medewerkers eerder dit jaar niet zijn goed gegaan. Door de uitbreiding is de helpdesk nog beter bereikbaar en kunnen elke dag nog meer probleemdossiers worden afgewerkt.
TSN garandeert dat geen enkele medewerker uiteindelijk financieel de dupe zal worden van de administratieve problemen die zijn ontstaan door de invoering van het nieuwe salarissysteem. Ter overbrugging worden aan medewerkers die in financiële problemen zijn terechtgekomen of dreigen terecht te komen voorschotten ter beschikking gesteld.
Alle acties zijn erop gericht om voor de zomervakantie alle problemen voorgoed te hebben opgelost
Gothics leven zwart/witquote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
Kan ik niet echt wat van zeggen, zwart/wit uit een rare positie
jaquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme wat heb ik nou aan zo'n mail.
Donequote:
gedeelde smart enzquote:[..]
geen idee maar wat moeten wij er dan mee
MAAR WAT IS TNS EN WAAROM KRIJG JIJ DIE MAIL DANquote:
Dat is mijn aardige werkgever, je weet wel die ene die al sinds februari moeite heeft met salaris uitbetalenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
MAAR WAT IS TNS EN WAAROM KRIJG JIJ DIE MAIL DAN
ooh de ironiequote:Op maandag 7 juni 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mijn aardige werkgever, je weet wel die ene die al sinds februari moeite heeft met salaris uitbetalen
Vorig jaar was dat ook icare, toen kwam er een fusiequote:Op maandag 7 juni 2010 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh de ironie![]()
ik dacht dat je bij icare werkte dus ik snapte de link niet
Wie heeft datquote:
maar ja wel heel erg tactisch van ze dat ze dat mailtje ook naar jou sturenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat ook icare, toen kwam er een fusieen nu is het TSN (Thuiszorg Service Nederland) vooral de Service vind ik heel goed.
Is naar iedereen en uiteraard een no reply adresquote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ja wel heel erg tactisch van ze dat ze dat mailtje ook naar jou sturen
Geen ideequote:
dat snap ik dat het naar iedereen is maar als ze slim waren hadden ze even gekeken naar probleem gevallen en die ge-exclude, nu gaan ze voor de titel wereld kampioen zere been schoppenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is naar iedereen en uiteraard een no reply adres
Replyen naar info@, die heeft praktisch iedereen welquote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is naar iedereen en uiteraard een no reply adres
Al gedaan. dan krijg ik netjes een mail terug dat de salaris admin op bepaalde tijden telefonisch te bereiken is.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Replyen naar info@, die heeft praktisch iedereen wel
En nu hoef je dus niet te werken?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al gedaan. dan krijg ik netjes een mail terug dat de salaris admin op bepaalde tijden telefonisch te bereiken is.
YEAH RIGHT!
Ik heb me vandaag beter gemeld, en toen ontdekte ik dat ik dus helemaal geen vaste clienten meer heb he.
of gewoon invallen voor anderen bij steeds andere cliëntenquote:
Nu moet ik me inschrijven op cliënten die wegens vakantie of ziekte geen hulp hebben en hopen dat ze op kantoor goedkeuring geven.quote:
hebben ze je er ook een reden voor gegeven dat je geen vaste clienten meer hebt?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu moet ik me inschrijven op cliënten die wegens vakantie of ziekte geen hulp hebben en hopen dat ze op kantoor goedkeuring geven.
Tot ze dat doen heb ik dus vrij
Omdat ik oproepkracht ben mag ik helemaal geen vaste cliënten hebben, als een vaste kracht dan uren over heeft krijgt die de cliënten van een oproepkracht. Feit dat ik die al sinds september heb doet er even niet toe dus. Mijn cliënten kregen een brief waarin stond dat vanaf [datum] [naam] hun nieuwe vaste hulp was zonder enige uitleg. Ik kwam erachter nadat 1 van mijn cliënten mij huilend opbelde met de vraag wat hij had fout gedaanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hebben ze je er ook een reden voor gegeven dat je geen vaste clienten meer hebt?
dat kan toch niet zomaar?
mja als je oproepkracht bent is het ook wel te begrijpen dat ze vaste clienten onder vaste werknemers plaatsen dat biedt uiteindelijk meer zekerheid.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Omdat ik oproepkracht ben mag ik helemaal geen vaste cliënten hebben, als een vaste kracht dan uren over heeft krijgt die de cliënten van een oproepkracht. Feit dat ik die al sinds september heb doet er even niet toe dus. Mijn cliënten kregen een brief waarin stond dat vanaf [datum] [naam] hun nieuwe vaste hulp was zonder enige uitleg. Ik kwam erachter nadat 1 van mijn cliënten mij huilend opbelde met de vraag wat hij had fout gedaan![]()
De andere 4 kwam ik vanochtend achter na een korte mailwisseling. Mij werd gewoon verteld dat mijn cliënten weg zijn en dat ik ze niet meer terug krijg. Ik heb geen brief of iets gehad.
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens... Als iemand langer dan 6 maanden bepaalde uren gedraaid heeft is de werkgever verplicht de uren door te betalen ondanks dat er minder werk is. Een 0-uren contract zegt eigenlijk niets, als werknemer bouw je alsnog allerlei rechten op (in tegenstelling tot wat veel mensen denken), dus in principe valt die onzekerheid wel mee na het eerste halfjaar. Dus Huppel heeft dan in principe betaald "verlof"quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja als je oproepkracht bent is het ook wel te begrijpen dat ze vaste clienten onder vaste werknemers plaatsen dat biedt uiteindelijk meer zekerheid.
dikke pech voor jou maar dat is het leven van een oproepkracht, onvoorspelbaar.
Ik heb er op zich ook wel alle begrip voor.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja als je oproepkracht bent is het ook wel te begrijpen dat ze vaste clienten onder vaste werknemers plaatsen dat biedt uiteindelijk meer zekerheid.
dikke pech voor jou maar dat is het leven van een oproepkracht, onvoorspelbaar.
Ja, dat is echt sneu.... en vooral ook wel stom dat ze het niet aankaarten bij jou en je er zo rot achter moet komen...quote:Op maandag 7 juni 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er op zich ook wel alle begrip voor.
Alleen zo jammer dat ik dan nu mn eigen kan inschrijven op ongeveer 15 nieuwe cliënten die dus allemaal op zoek zijn naar een vaste hulp![]()
Het ergste vind ik het nog voor mn cliënten. Die krijgen geen uitleg en denken meteen dat het aan hun ligt omdat ze van niemand iets horen
klopt maar hun dus aanbieden dat ander werk kan doen met andere tijden, andere klanten moet je dat dus aannemen, dus ondanks dat je wel recht hebt op werk is het zeker onvoorspelbaar waar je moet werken. (natuurlijk moet het wel goed te bereizen zijn)quote:Op maandag 7 juni 2010 19:42 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dat laatste ben ik niet helemaal met je eens... Als iemand langer dan 6 maanden bepaalde uren gedraaid heeft is de werkgever verplicht de uren door te betalen ondanks dat er minder werk is. Een 0-uren contract zegt eigenlijk niets, als werknemer bouw je alsnog allerlei rechten op (in tegenstelling tot wat veel mensen denken), dus in principe valt die onzekerheid wel mee na het eerste halfjaar. Dus Huppel heeft dan in principe betaald "verlof"
hoe groter het bedrijf hoe kleiner de aandacht per klant vanuit de organisatie, jammer is dat vooral bij thuiszorgquote:Op maandag 7 juni 2010 19:43 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb er op zich ook wel alle begrip voor.
Alleen zo jammer dat ik dan nu mn eigen kan inschrijven op ongeveer 15 nieuwe cliënten die dus allemaal op zoek zijn naar een vaste hulp![]()
Het ergste vind ik het nog voor mn cliënten. Die krijgen geen uitleg en denken meteen dat het aan hun ligt omdat ze van niemand iets horen
Juist dat zit me zo dwars. Zegt die doos van kantoor: normaal krijg je dan een brief of mail. Ik zo ja ik dus niet. Nee zegt ze maar normaal wel.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:43 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, dat is echt sneu.... en vooral ook wel stom dat ze het niet aankaarten bij jou en je er zo rot achter moet komen...
Dat vind ik niet erg. Alleen je bouwt een band op met mensen als je daar maandenlang elke week komt werken. En voor hun is dat ook niet prettig om elke keer een andere hulp te krijgen waar je weer opnieuw aan moet wennen enz.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt maar hun dus aanbieden dat ander werk kan doen met andere tijden, andere klanten moet je dat dus aannemen, dus ondanks dat je wel recht hebt op werk is het zeker onvoorspelbaar waar je moet werken. (natuurlijk moet het wel goed te bereizen zijn)
ja dat snap ik dat dat niet leuk is maar goed je bent in principe oproepkracht dus dan weet je dat dat er aan kan komen, niet minder kut maar goed.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Juist dat zit me zo dwars. Zegt die doos van kantoor: normaal krijg je dan een brief of mail. Ik zo ja ik dus niet. Nee zegt ze maar normaal wel.
[..]
Dat vind ik niet erg. Alleen je bouwt een band op met mensen als je daar maandenlang elke week komt werken. En voor hun is dat ook niet prettig om elke keer een andere hulp te krijgen waar je weer opnieuw aan moet wennen enz.
Maar genoeg over mijn werk, mn depressie komt gewoon terug
hier mit dem bal jungequote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat snap ik dat dat niet leuk is maar goed je bent in principe oproepkracht dus dan weet je dat dat er aan kan komen, niet minder kut maar goed.
ok tijd voor wat leuks![]()
goed voor je duits![]()
http://a836.g.akamai.net/(...)ids/New_Kids_101.flv
Nee heb vandaag randstad gemaild dat Duits hem echt niet gaat wordenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:50 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja dat snap ik dat dat niet leuk is maar goed je bent in principe oproepkracht dus dan weet je dat dat er aan kan komen, niet minder kut maar goed.
ok tijd voor wat leuks![]()
goed voor je duits![]()
http://a836.g.akamai.net/(...)ids/New_Kids_101.flv
wer ist hier der Imbiss? du oder ich?quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee heb vandaag randstad gemaild dat Duits hem echt niet gaat worden
ben er ook net weer van de judoquote:Op maandag 7 juni 2010 20:43 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik net ookmaar dat kwam door het sporten
JALOERS!!!quote:Op maandag 7 juni 2010 20:45 schreef Ezechielk het volgende:
Damn, ik werd net lichtjes gebruind genoemd
En dat als Ariër die amper kleur krijgt
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JALOERS!!!
Aan mij vragen ze als ik net terug ben uit Italië wanneer ik op vakantie ga want ik zie er nog zo bleek uit![]()
Het mooiste was toen ik in Zevenaar naar de dokter ging voor mezelf. Ik had mn zoon bij me en de dokter vroeg meteen wat er mis was met mn zoon want hij zag zo wit.![]()
It runs in the family
Oei, weg zelfvertrouwenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
JALOERS!!!
Aan mij vragen ze als ik net terug ben uit Italië wanneer ik op vakantie ga want ik zie er nog zo bleek uit![]()
Het mooiste was toen ik in Zevenaar naar de dokter ging voor mezelf. Ik had mn zoon bij me en de dokter vroeg meteen wat er mis was met mn zoon want hij zag zo wit.![]()
It runs in the family
runsquote:
Dus je zelfvertrouwen is afhankelijk van hoe bruin je bent?quote:
Ze zeggen ook dat je je zelfvertrouwen kwijt raakt als je dik wordt genoemdquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je zelfvertrouwen is afhankelijk van hoe bruin je bent?
Ik kan er weinig aan veranderen dat ik zo wit ben dus ga dat ook niet mijn zelfvertrouwen laten beïnvloeden.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat je je zelfvertrouwen kwijt raakt als je dik wordt genoemd
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan veranderen dat ik zo wit ben dus ga dat ook niet mijn zelfvertrouwen laten beïnvloeden.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb niets te zeggen, toch wil ik dit tot een veelzeggende post brengen, ehm... Ah, idee
Bier&Tieten
Doe er dan minimaal een afbeelding bijquote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb niets te zeggen, toch wil ik dit tot een veelzeggende post brengen, ehm... Ah, idee
Bier&Tieten
plaatje van bier&tietenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe er dan minimaal een afbeelding bij
Neequote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En dat was geen verkapte tvp wou je zeggen?!
Dat klopt ja. En je gaat jezelf ook echt dik vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat je je zelfvertrouwen kwijt raakt als je dik wordt genoemd
Echt zo'n foute gedachtequote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klopt ja. En je gaat jezelf ook echt dik vindenEn lelijk
En dan maar veel eten, want het maakt niet meer uit, want je bent toch al dik. En lelijk.
Zo werkte het bij mij anders wel, toen ik jong en dus vatbaar voor dat soort dingen wasquote:
Had ik toen maar geleefd en je moed in gesprokenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo werkte het bij mij anders wel, toen ik jong en dus vatbaar voor dat soort dingen was
Gelukkig nu niet meerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo werkte het bij mij anders wel, toen ik jong en dus vatbaar voor dat soort dingen was
Toen leefde je heus al wel hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had ik toen maar geleefd en je moed in gesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee, want nu ben ik toch al dikquote:
Ja, dat snap ik wel, ik ben niet dom hoorquote:
Oké dan is het goedquote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, ik ben niet dom hoor
WAT DAN? ::Dquote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oké dan is het goed![]()
kan jij misschien even op msn komen, ik wil je nog wat vragen![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen leefde je heus al wel hoor
Hoe oud ben je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tip 1:
Vraag nooit aan een dame hoe oud ze is maar hoe jong![]()
Tip 2:
Kijk in haar profiel
Want, waarom tip 1? Ik vraag over een baby ook hoe oud ie is gewordenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tip 1:
Vraag nooit aan een dame hoe oud ze is maar hoe jong![]()
Tip 2:
Kijk in haar profiel
Vinden sommige fijner, voelen zij zich niet zo oudquote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Want, waarom tip 1? Ik vraag over een baby ook hoe oud ie is geworden
en ligt bij vrouwen ook iets gevoeliger toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vinden sommige fijner, voelen zij zich niet zo oud
Toen had ik nog maatje 34/36 als mensen toen zeiden dat ik dik was ging ik ze uitlachenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
en ligt bij vrouwen ook iets gevoeliger toch?
ZiE JE WELquote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah.
ik vind het echt geen probleem hoor, ik gruwel er meer van als mensen vragen: en, hoe jong ben je geworden?
Bij sommige wel jaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
en ligt bij vrouwen ook iets gevoeliger toch?
Vind je het gek?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Olle. het volgende:
lekker overigens wanneer iemand je weltrusten smst en dat je dan nog een vraag stelt maar vervolgens geen reactie meer krijgt om diegene slaapt
Nou ja, ik had gewoon eerder tieten en rondere heupen dan de scharminkels in mijn klas, dus was ik dikquote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen had ik nog maatje 34/36 als mensen toen zeiden dat ik dik was ging ik ze uitlachen
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Olle. het volgende:
lekker overigens wanneer iemand je weltrusten smst en dat je dan nog een vraag stelt maar vervolgens geen reactie meer krijgt om diegene slaapt
bier en tietuuh!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik had gewoon eerder tieten en rondere heupen dan de scharminkels in mijn klas, dus was ik dik![]()
Als ik nu foto's zie van mezelf toen dan denk ik wtf man, ik was gewoon slank!![]()
Maar ja, eigen schuld, dikke bult(en)
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, en hou oud was je toen je onzeker was
hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat jij morgen de eerste bent
ik lees dit nu pas, ik kom er aanquote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oké dan is het goed![]()
kan jij misschien even op msn komen, ik wil je nog wat vragen![]()
En anders dan nog een keer versturenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha![]()
ja maar goed ik reageerde binnen 5 minuten op haar sms![]()
maar ik wacht morgen wel ff af
Oja, dan leefde ik al, maar niet bij het begin, en dat is meestal beslissendquote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
11 t/m 23?
En nu stiekem nog wel een beetje hoor
Ik was al bijna bang dat ik genegeerd werdquote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas, ik kom er aan
mooi, dan slaapt ze dus snel in (en woelt ze niet eerst 3 uur lang het dekbed van je afquote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha![]()
ja maar goed ik reageerde binnen 5 minuten op haar sms![]()
maar ik wacht morgen wel ff af
Ha Haquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
HAAAAAAAAAHAHAHAAAAAA HAHAHA HAAAAAAAAHAHAHAHAAAA
Hmja, daar heb je wel een punt...hoe oud ben jij ookalweer, 16?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, dan leefde ik al, maar niet bij het begin, en dat is meestal beslissend
That's rightquote:Op maandag 7 juni 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja, daar heb je wel een punt...hoe oud ben jij ookalweer, 16?
zo is het ook nog eens een keerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooi, dan slaapt ze dus snel in (en woelt ze niet eerst 3 uur lang het dekbed van je af)
Nou, dan heb je het moment supreme ook maar echt NET gemist!quote:
Duivelsquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
HAAAAAAAAAHAHAHAAAAAA HAHAHA HAAAAAAAAHAHAHAHAAAA
Ik was de laatste op school die ging ontwikkelenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik had gewoon eerder tieten en rondere heupen dan de scharminkels in mijn klas, dus was ik dik![]()
Als ik nu foto's zie van mezelf toen dan denk ik wtf man, ik was gewoon slank!![]()
Maar ja, eigen schuld, dikke bult(en)
Ik zit me wat in te lezen voor de verkiezingenquote:
Is ook een hele eerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
zo is het ook nog eens een keer
zal het onthouden![]()
oohjaa en trev moet me niet opdringen![]()
moet maar genoegen nemen dat ik morgen de eerste ben![]()
Yup ze is nu thuisquote:maaruuh mensen ik ga denk ik eens even een heerlijke goud gele rakker uit de koeling pakken
[ afbeelding ]
is DW vandaag thuis gekomen overigens ? (bedenk ik me net)
Zie, zo hep ellek nadeel se voordeelquote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
zal het onthouden![]()
maaruuh mensen ik ga denk ik eens even een heerlijke goud gele rakker uit de koeling pakken
[ afbeelding ]
Als het goed is wel. Laatste sms die ik van haar kreeg was dat ze naar huis mocht en alleen nog even papieren moest ondertekenen ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
zal het onthouden![]()
maaruuh mensen ik ga denk ik eens even een heerlijke goud gele rakker uit de koeling pakken
[ afbeelding ]
goed nieuws!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook een hele eer![]()
[..]
Yup ze is nu thuis
Ik heb een half uur geleden nog met haar gesmst en toen was ze thuisquote:Op maandag 7 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Laatste sms die ik van haar kreeg was dat ze naar huis mocht en alleen nog even papieren moest ondertekenen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |