Dus je zelfvertrouwen is afhankelijk van hoe bruin je bent?quote:
Ze zeggen ook dat je je zelfvertrouwen kwijt raakt als je dik wordt genoemdquote:Op maandag 7 juni 2010 20:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dus je zelfvertrouwen is afhankelijk van hoe bruin je bent?
Ik kan er weinig aan veranderen dat ik zo wit ben dus ga dat ook niet mijn zelfvertrouwen laten beďnvloeden.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat je je zelfvertrouwen kwijt raakt als je dik wordt genoemd
quote:Op maandag 7 juni 2010 20:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan er weinig aan veranderen dat ik zo wit ben dus ga dat ook niet mijn zelfvertrouwen laten beďnvloeden.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb niets te zeggen, toch wil ik dit tot een veelzeggende post brengen, ehm... Ah, idee
Bier&Tieten
Doe er dan minimaal een afbeelding bijquote:Op maandag 7 juni 2010 21:02 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb niets te zeggen, toch wil ik dit tot een veelzeggende post brengen, ehm... Ah, idee
Bier&Tieten
plaatje van bier&tietenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Doe er dan minimaal een afbeelding bij
Neequote:Op maandag 7 juni 2010 21:12 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
En dat was geen verkapte tvp wou je zeggen?!
Dat klopt ja. En je gaat jezelf ook echt dik vindenquote:Op maandag 7 juni 2010 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze zeggen ook dat je je zelfvertrouwen kwijt raakt als je dik wordt genoemd
Echt zo'n foute gedachtequote:Op maandag 7 juni 2010 21:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat klopt ja. En je gaat jezelf ook echt dik vindenEn lelijk
En dan maar veel eten, want het maakt niet meer uit, want je bent toch al dik. En lelijk.
Zo werkte het bij mij anders wel, toen ik jong en dus vatbaar voor dat soort dingen wasquote:
Had ik toen maar geleefd en je moed in gesprokenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo werkte het bij mij anders wel, toen ik jong en dus vatbaar voor dat soort dingen was
Gelukkig nu niet meerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo werkte het bij mij anders wel, toen ik jong en dus vatbaar voor dat soort dingen was
Toen leefde je heus al wel hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Had ik toen maar geleefd en je moed in gesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Nee, want nu ben ik toch al dikquote:
Ja, dat snap ik wel, ik ben niet dom hoorquote:
Oké dan is het goedquote:Op maandag 7 juni 2010 21:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat snap ik wel, ik ben niet dom hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |