quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, en hou oud was je toen je onzeker was
hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat jij morgen de eerste bent
ik lees dit nu pas, ik kom er aanquote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oké dan is het goed![]()
kan jij misschien even op msn komen, ik wil je nog wat vragen![]()
En anders dan nog een keer versturenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha![]()
ja maar goed ik reageerde binnen 5 minuten op haar sms![]()
maar ik wacht morgen wel ff af
Oja, dan leefde ik al, maar niet bij het begin, en dat is meestal beslissendquote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
11 t/m 23?
En nu stiekem nog wel een beetje hoor
Ik was al bijna bang dat ik genegeerd werdquote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas, ik kom er aan
mooi, dan slaapt ze dus snel in (en woelt ze niet eerst 3 uur lang het dekbed van je afquote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha![]()
ja maar goed ik reageerde binnen 5 minuten op haar sms![]()
maar ik wacht morgen wel ff af
Ha Haquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
HAAAAAAAAAHAHAHAAAAAA HAHAHA HAAAAAAAAHAHAHAHAAAA
Hmja, daar heb je wel een punt...hoe oud ben jij ookalweer, 16?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, dan leefde ik al, maar niet bij het begin, en dat is meestal beslissend
That's rightquote:Op maandag 7 juni 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja, daar heb je wel een punt...hoe oud ben jij ookalweer, 16?
zo is het ook nog eens een keerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooi, dan slaapt ze dus snel in (en woelt ze niet eerst 3 uur lang het dekbed van je af)
Nou, dan heb je het moment supreme ook maar echt NET gemist!quote:
Duivelsquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
HAAAAAAAAAHAHAHAAAAAA HAHAHA HAAAAAAAAHAHAHAHAAAA
Ik was de laatste op school die ging ontwikkelenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik had gewoon eerder tieten en rondere heupen dan de scharminkels in mijn klas, dus was ik dik![]()
Als ik nu foto's zie van mezelf toen dan denk ik wtf man, ik was gewoon slank!![]()
Maar ja, eigen schuld, dikke bult(en)
Ik zit me wat in te lezen voor de verkiezingenquote:
Is ook een hele eerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
zo is het ook nog eens een keer
zal het onthouden![]()
oohjaa en trev moet me niet opdringen![]()
moet maar genoegen nemen dat ik morgen de eerste ben![]()
Yup ze is nu thuisquote:maaruuh mensen ik ga denk ik eens even een heerlijke goud gele rakker uit de koeling pakken
[ afbeelding ]
is DW vandaag thuis gekomen overigens ? (bedenk ik me net)
Zie, zo hep ellek nadeel se voordeelquote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
zal het onthouden![]()
maaruuh mensen ik ga denk ik eens even een heerlijke goud gele rakker uit de koeling pakken
[ afbeelding ]
Als het goed is wel. Laatste sms die ik van haar kreeg was dat ze naar huis mocht en alleen nog even papieren moest ondertekenen ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
zal het onthouden![]()
maaruuh mensen ik ga denk ik eens even een heerlijke goud gele rakker uit de koeling pakken
[ afbeelding ]
goed nieuws!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook een hele eer![]()
[..]
Yup ze is nu thuis
Ik heb een half uur geleden nog met haar gesmst en toen was ze thuisquote:Op maandag 7 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Laatste sms die ik van haar kreeg was dat ze naar huis mocht en alleen nog even papieren moest ondertekenen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |