WAT DAN? ::Dquote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oké dan is het goed![]()
kan jij misschien even op msn komen, ik wil je nog wat vragen![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toen leefde je heus al wel hoor
Hoe oud ben je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tip 1:
Vraag nooit aan een dame hoe oud ze is maar hoe jong![]()
Tip 2:
Kijk in haar profiel
Want, waarom tip 1? Ik vraag over een baby ook hoe oud ie is gewordenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Tip 1:
Vraag nooit aan een dame hoe oud ze is maar hoe jong![]()
Tip 2:
Kijk in haar profiel
Vinden sommige fijner, voelen zij zich niet zo oudquote:Op maandag 7 juni 2010 21:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Want, waarom tip 1? Ik vraag over een baby ook hoe oud ie is geworden
en ligt bij vrouwen ook iets gevoeliger toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:40 schreef Trevland het volgende:
[..]
Vinden sommige fijner, voelen zij zich niet zo oud
Toen had ik nog maatje 34/36 als mensen toen zeiden dat ik dik was ging ik ze uitlachenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zo werkte het bij mij anders wel, toen ik jong en dus vatbaar voor dat soort dingen was
mwah.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
en ligt bij vrouwen ook iets gevoeliger toch?
ZiE JE WELquote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mwah.
ik vind het echt geen probleem hoor, ik gruwel er meer van als mensen vragen: en, hoe jong ben je geworden?
Bij sommige wel jaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Olle. het volgende:
[..]
en ligt bij vrouwen ook iets gevoeliger toch?
Vind je het gek?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Olle. het volgende:
lekker overigens wanneer iemand je weltrusten smst en dat je dan nog een vraag stelt maar vervolgens geen reactie meer krijgt om diegene slaapt
Nou ja, ik had gewoon eerder tieten en rondere heupen dan de scharminkels in mijn klas, dus was ik dikquote:Op maandag 7 juni 2010 21:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Toen had ik nog maatje 34/36 als mensen toen zeiden dat ik dik was ging ik ze uitlachen
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef Olle. het volgende:
lekker overigens wanneer iemand je weltrusten smst en dat je dan nog een vraag stelt maar vervolgens geen reactie meer krijgt om diegene slaapt
bier en tietuuh!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik had gewoon eerder tieten en rondere heupen dan de scharminkels in mijn klas, dus was ik dik![]()
Als ik nu foto's zie van mezelf toen dan denk ik wtf man, ik was gewoon slank!![]()
Maar ja, eigen schuld, dikke bult(en)
quote:Op maandag 7 juni 2010 21:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hmm, en hou oud was je toen je onzeker was
hahaquote:Op maandag 7 juni 2010 21:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik denk dat jij morgen de eerste bent
ik lees dit nu pas, ik kom er aanquote:Op maandag 7 juni 2010 21:35 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oké dan is het goed![]()
kan jij misschien even op msn komen, ik wil je nog wat vragen![]()
En anders dan nog een keer versturenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha![]()
ja maar goed ik reageerde binnen 5 minuten op haar sms![]()
maar ik wacht morgen wel ff af
Oja, dan leefde ik al, maar niet bij het begin, en dat is meestal beslissendquote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
11 t/m 23?
En nu stiekem nog wel een beetje hoor
Ik was al bijna bang dat ik genegeerd werdquote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik lees dit nu pas, ik kom er aan
mooi, dan slaapt ze dus snel in (en woelt ze niet eerst 3 uur lang het dekbed van je afquote:Op maandag 7 juni 2010 21:45 schreef Olle. het volgende:
[..]
haha![]()
ja maar goed ik reageerde binnen 5 minuten op haar sms![]()
maar ik wacht morgen wel ff af
Ha Haquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
HAAAAAAAAAHAHAHAAAAAA HAHAHA HAAAAAAAAHAHAHAHAAAA
Hmja, daar heb je wel een punt...hoe oud ben jij ookalweer, 16?quote:Op maandag 7 juni 2010 21:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oja, dan leefde ik al, maar niet bij het begin, en dat is meestal beslissend
That's rightquote:Op maandag 7 juni 2010 21:48 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmja, daar heb je wel een punt...hoe oud ben jij ookalweer, 16?
zo is het ook nog eens een keerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
mooi, dan slaapt ze dus snel in (en woelt ze niet eerst 3 uur lang het dekbed van je af)
Nou, dan heb je het moment supreme ook maar echt NET gemist!quote:
Duivelsquote:Op maandag 7 juni 2010 21:47 schreef Stoeprand het volgende:
HAAAAAAAAAHAHAHAAAAAA HAHAHA HAAAAAAAAHAHAHAHAAAA
Ik was de laatste op school die ging ontwikkelenquote:Op maandag 7 juni 2010 21:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, ik had gewoon eerder tieten en rondere heupen dan de scharminkels in mijn klas, dus was ik dik![]()
Als ik nu foto's zie van mezelf toen dan denk ik wtf man, ik was gewoon slank!![]()
Maar ja, eigen schuld, dikke bult(en)
Ik zit me wat in te lezen voor de verkiezingenquote:
Is ook een hele eerquote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
zo is het ook nog eens een keer
zal het onthouden![]()
oohjaa en trev moet me niet opdringen![]()
moet maar genoegen nemen dat ik morgen de eerste ben![]()
Yup ze is nu thuisquote:maaruuh mensen ik ga denk ik eens even een heerlijke goud gele rakker uit de koeling pakken
[ afbeelding ]
is DW vandaag thuis gekomen overigens ? (bedenk ik me net)
Zie, zo hep ellek nadeel se voordeelquote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
zal het onthouden![]()
maaruuh mensen ik ga denk ik eens even een heerlijke goud gele rakker uit de koeling pakken
[ afbeelding ]
Als het goed is wel. Laatste sms die ik van haar kreeg was dat ze naar huis mocht en alleen nog even papieren moest ondertekenen ofzo.quote:Op maandag 7 juni 2010 21:49 schreef Olle. het volgende:
[..]
zal het onthouden![]()
maaruuh mensen ik ga denk ik eens even een heerlijke goud gele rakker uit de koeling pakken
[ afbeelding ]
goed nieuws!quote:Op maandag 7 juni 2010 21:50 schreef Trevland het volgende:
[..]
Is ook een hele eer![]()
[..]
Yup ze is nu thuis
Ik heb een half uur geleden nog met haar gesmst en toen was ze thuisquote:Op maandag 7 juni 2010 21:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Als het goed is wel. Laatste sms die ik van haar kreeg was dat ze naar huis mocht en alleen nog even papieren moest ondertekenen ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |