Ja ik heb vannacht voor het eerst bij haar geslapen.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:18 schreef Olle. het volgende:
ziet er zeker niet verkeerd uit laforest
en die van vannacht?wat moet ik me daar bij voorstellen?
hahahaquote:Op maandag 7 juni 2010 13:20 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik heb vannacht voor het eerst bij haar geslapen.![]()
Ohh gewoon dronken fotos en mijzelf verdacht vaak met m'n hoofd tussen haar tieten.
Nee, ik post wel wat "normale dronken" fotos.
Ja vrijdag slaapt ze hier bij mij voor het eerst.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef Olle. het volgende:
[..]
hahaha![]()
je hebt het goed voor elkaar kerel!![]()
doorzetten nuquote:Op maandag 7 juni 2010 13:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan ik niet, die valt steeds weer om
kijk aan dat is aardige zekerheid iigquote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja vrijdag slaapt ze hier bij mij voor het eerst.
Ahh well, life is good.
En hoe staat het met het celibaat?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:22 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja vrijdag slaapt ze hier bij mij voor het eerst.
Ahh well, life is good.
moet het wel van 2 kanten komen!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:25 schreef minkuukel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa, bijna het mooiste wat er is.![]()
Na voetbal toch?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:25 schreef minkuukel het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa, bijna het mooiste wat er is.![]()
gefeli!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
Oh over liefde gesproken, ik heb vandaag precies 2 jaar een vriendinnetjeWoei..
Tnxquote:
Haha ja. Ik vraag me af wat er dan mooier is?quote:
Ik vandaag precies 952 dagen.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
Uhhhquote:
laforestquote:
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Uhhh
Ja ik denk dat ik dat idee maar weer moet vergeten.
Feli dude.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef eNGine10 het volgende:
21quote:Op maandag 7 juni 2010 13:26 schreef Myraela het volgende:
Hoe oud is dat meisje? Ze ziet er best wel jong uit.
Ja nou ze is nog niet mijn vriendin dus ja helemaal zeker is niks.quote:
dat ze vrijdag week komt bedoel ik is dus aardige zekerheid dat je haar weer zietquote:Op maandag 7 juni 2010 13:32 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja nou ze is nog niet mijn vriendin dus ja helemaal zeker is niks.
Maar ja behalve dat ik dood ga is er helemaal niks zeker met mij.
Jep dat is idd zeker.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:33 schreef Olle. het volgende:
[..]
dat ze vrijdag week komt bedoel ik is dus aardige zekerheid dat je haar weer ziet![]()
Dat is toch zooooooooooooooooooooooooooooooooooo lekker hequote:
quote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:29 schreef laforest het volgende:
[..]
Uhhh
Ja ik denk dat ik dat idee maar weer moet vergeten.
Wat is er volgens jou beter dan?quote:
Oh well, het slijt vanzelf weerquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:36 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Ik kan je geen ongelijk geven.
[..]
Wat is er volgens jou beter dan?
Wanneer?quote:
Haha ok. Geen ervaring mee dus ook geen oordeelquote:
Das waar, maar voor nu geniet ik lekker.quote:
Dat doe ik al te vaak.quote:
Dat zou ik inderdaad maar doen jaquote:Op maandag 7 juni 2010 13:40 schreef laforest het volgende:
[..]
Das waar, maar voor nu geniet ik lekker.
quote:Op maandag 7 juni 2010 14:32 schreef suikertaartje het volgende:
* suikertaartje gaat even opnieuw opstarten..rare laptop
quote:
Tot Foks Taartjequote:Op maandag 7 juni 2010 14:58 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
alleen ga ik dan nu maar even eens wat nuttigs doen
![]()
![]()
je hebt gelijk laforestquote:
Jemig is iedereen hier depri of zo? Mag je tegenwoordig niet meer lachen zonder reden?quote:Op maandag 7 juni 2010 15:55 schreef Sistyria het volgende:
[..]
Dat vroeg ik mij ook al af
niet zo sip jij!
Ik ben alles behalve depriquote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Jemig is iedereen hier depri of zo? Mag je tegenwoordig niet meer lachen zonder reden?
Ik ben niet depri, helemaal nietquote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Jemig is iedereen hier depri of zo? Mag je tegenwoordig niet meer lachen zonder reden?
Ja kom laten we Erwin een glimlach bezorgenquote:Op maandag 7 juni 2010 15:54 schreef Olle. het volgende:
[..]
je hebt gelijk laforest
hoe komt dat dan Erwin?![]()
ik heb het ook wel weer gehad hoor voor deze dag![]()
dus samen niet happy zijn dan?
quote:
Don't know... zit gewoon weer in een negatieve spiraal, val weer terug in oud (slecht) gedrag. leegte, depressie... het wil gewoon niet.quote:
quote:ik heb het ook wel weer gehad hoor voor deze dag![]()
dus samen niet happy zijn dan?
ja soms gewoon depri zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef laforest het volgende:
[..]
nou ga hier lekker gezellig met ons zeiken op fok!quote:Op maandag 7 juni 2010 15:58 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
[..]
Don't know... zit gewoon weer in een negatieve spiraal, val weer terug in oud (slecht) gedrag. leegte, depressie... het wil gewoon niet.![]()
[..]
Ja ik heb ook van alles in mijn hoofd, wolkjes, Alice, tieten, ijs, bier, bloed en guns n roses.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
ja soms gewoon depri zijn![]()
komt omdat je van alles in je hoofd hebt en vervolgens denk dat je gedachten waar zijn maar dat ze helemaal niet waar hoeven te zijn
Je zal toch zelf voor je eigen blijheid moeten zorgen, daar kan ik niet zoveel aan doen (jammer genoeg)quote:Op maandag 7 juni 2010 16:02 schreef 8108139dpths het volgende:
Maar ik vind het desondanks lief van je hoor.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:03 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja ik heb ook van alles in mijn hoofd, wolkjes, Alice, tieten, ijs, bier, bloed en guns n roses.
Jullie aanwezigheid en aandacht doet al genoeg.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je zal toch zelf voor je eigen blijheid moeten zorgen, daar kan ik niet zoveel aan doen (jammer genoeg)
Nou dat is al iets natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie aanwezigheid en aandacht doet al genoeg.![]()
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:06 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Jullie aanwezigheid en aandacht doet al genoeg.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |