Maar verder alles goed met haar?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:08 schreef Huppelmuts het volgende:
DW ligt in het ziekenhuis Grey's Anatomy te kijken. Er lopen geen McDreamy's of McSteamy's rond daar in Sneek
ik vroeg het juistquote:
gast ik heb geen idee maar ik las de TT en dacht hetquote:
Ooooooooooooquote:Op maandag 7 juni 2010 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast ik heb geen idee maar ik las de TT en dacht het
nee la forest is verliefdquote:Op maandag 7 juni 2010 18:42 schreef PeZu het volgende:
[..]
gast ik heb geen idee maar ik las de TT en dacht het
laat me raden, het zijn er twee en voluptueusquote:
wat ik er zo van gezien heb valt dat nog wel meequote:Op maandag 7 juni 2010 18:45 schreef PeZu het volgende:
[..]
laat me raden, het zijn er twee en voluptueus_!
hoaxquote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef Giertje het volgende:
[..]
wat ik er zo van gezien heb valt dat nog wel mee
kijk maar terug een topic op blz 12quote:
blz 12? 25 post per pagina is niet te doen johquote:
Valt idd nogal mee hoorquote:
ga eens naar mijn leuke topicquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 13:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik zal straks wel even een foto van vannacht posten, staan op haar camera en ze is aan het werk.
Maar hier gewoon een foto van haar
[ afbeelding ]
Het poesjes topic?quote:
Kan ik niet echt wat van zeggen, zwart/wit uit een rare positiequote:
Verdomme wat heb ik nou aan zo'n mail.quote:In tegenstelling tot de berichtgeving in de media gaat TSN de personele bezetting op haar helpdesk verder uitbreiden.
Ondanks het feit dat de reguliere salarisuitbetaling nu goed lijkt te gaan wil TSN een versnelling aanbrengen in de definitieve afwikkeling van alle zaken die bij medewerkers eerder dit jaar niet zijn goed gegaan. Door de uitbreiding is de helpdesk nog beter bereikbaar en kunnen elke dag nog meer probleemdossiers worden afgewerkt.
TSN garandeert dat geen enkele medewerker uiteindelijk financieel de dupe zal worden van de administratieve problemen die zijn ontstaan door de invoering van het nieuwe salarissysteem. Ter overbrugging worden aan medewerkers die in financiële problemen zijn terechtgekomen of dreigen terecht te komen voorschotten ter beschikking gesteld.
Alle acties zijn erop gericht om voor de zomervakantie alle problemen voorgoed te hebben opgelost
Gothics leven zwart/witquote:Op maandag 7 juni 2010 18:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
Kan ik niet echt wat van zeggen, zwart/wit uit een rare positie
jaquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verdomme wat heb ik nou aan zo'n mail.
Donequote:
gedeelde smart enzquote:[..]
geen idee maar wat moeten wij er dan mee
MAAR WAT IS TNS EN WAAROM KRIJG JIJ DIE MAIL DANquote:
Dat is mijn aardige werkgever, je weet wel die ene die al sinds februari moeite heeft met salaris uitbetalenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:04 schreef PeZu het volgende:
[..]
MAAR WAT IS TNS EN WAAROM KRIJG JIJ DIE MAIL DAN
ooh de ironiequote:Op maandag 7 juni 2010 19:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is mijn aardige werkgever, je weet wel die ene die al sinds februari moeite heeft met salaris uitbetalen
Vorig jaar was dat ook icare, toen kwam er een fusiequote:Op maandag 7 juni 2010 19:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh de ironie![]()
ik dacht dat je bij icare werkte dus ik snapte de link niet
Wie heeft datquote:
maar ja wel heel erg tactisch van ze dat ze dat mailtje ook naar jou sturenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vorig jaar was dat ook icare, toen kwam er een fusieen nu is het TSN (Thuiszorg Service Nederland) vooral de Service vind ik heel goed.
Is naar iedereen en uiteraard een no reply adresquote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
maar ja wel heel erg tactisch van ze dat ze dat mailtje ook naar jou sturen
Geen ideequote:
dat snap ik dat het naar iedereen is maar als ze slim waren hadden ze even gekeken naar probleem gevallen en die ge-exclude, nu gaan ze voor de titel wereld kampioen zere been schoppenquote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is naar iedereen en uiteraard een no reply adres
Replyen naar info@, die heeft praktisch iedereen welquote:Op maandag 7 juni 2010 19:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is naar iedereen en uiteraard een no reply adres
Al gedaan. dan krijg ik netjes een mail terug dat de salaris admin op bepaalde tijden telefonisch te bereiken is.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Replyen naar info@, die heeft praktisch iedereen wel
En nu hoef je dus niet te werken?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Al gedaan. dan krijg ik netjes een mail terug dat de salaris admin op bepaalde tijden telefonisch te bereiken is.
YEAH RIGHT!
Ik heb me vandaag beter gemeld, en toen ontdekte ik dat ik dus helemaal geen vaste clienten meer heb he.
of gewoon invallen voor anderen bij steeds andere cliëntenquote:
Nu moet ik me inschrijven op cliënten die wegens vakantie of ziekte geen hulp hebben en hopen dat ze op kantoor goedkeuring geven.quote:
hebben ze je er ook een reden voor gegeven dat je geen vaste clienten meer hebt?quote:Op maandag 7 juni 2010 19:29 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nu moet ik me inschrijven op cliënten die wegens vakantie of ziekte geen hulp hebben en hopen dat ze op kantoor goedkeuring geven.
Tot ze dat doen heb ik dus vrij
Omdat ik oproepkracht ben mag ik helemaal geen vaste cliënten hebben, als een vaste kracht dan uren over heeft krijgt die de cliënten van een oproepkracht. Feit dat ik die al sinds september heb doet er even niet toe dus. Mijn cliënten kregen een brief waarin stond dat vanaf [datum] [naam] hun nieuwe vaste hulp was zonder enige uitleg. Ik kwam erachter nadat 1 van mijn cliënten mij huilend opbelde met de vraag wat hij had fout gedaanquote:Op maandag 7 juni 2010 19:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
hebben ze je er ook een reden voor gegeven dat je geen vaste clienten meer hebt?
dat kan toch niet zomaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |