Welke telefoon heb je dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
coelie joelie![]()
ik ben met mijn nieuwe foon aan het spelen![]()
leuk is dat nieuwe speeltjes![]()
ja ik weet mannen blijven kinderen
sony xperia x10quote:Op zondag 6 juni 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je dan?![]()
oet inspiratie op*
Wauwquote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
sony xperia x10![]()
ik ben er verliefd op geworden de afgelopen dagen![]()
[ afbeelding ]
zo'n beetje alles behalve koffie zettenquote:
Zo!quote:
ja en dat je aan t mobile (quote:Op zondag 6 juni 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo!
Nja, morgen komt de nieuwe iPhone uit hoorde ik, maar even afwachten.Jammer dat die altijd zo takkeduur zijn.
Ja inderdaad, ik wil bij Hi blijven. Prima providerquote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dat je aan t mobile () gebonden bent tenzij je een of andere habibabi winkel bezoekt met erbarmelijke garantie
![]()
anywayz nu ga ik ook slapen, truste voor zo of straks
Wat is er dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht ook al.. de TT was toch heel anders..
Zal wel weer met de 'kliekjesvorming' te maken hebben.quote:
Er stond gisteren nog wat we van LL houden, maar blijkbaar was dat niet de bedoeling ofzo...quote:
dat is de anti kliek wetquote:Op maandag 7 juni 2010 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er stond gisteren nog wat we van LL houden, maar blijkbaar was dat niet de bedoeling ofzo...
Hooiquote:
Naam topics mogen niet meer, al een tijdje niet meerquote:Op maandag 7 juni 2010 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er stond gisteren nog wat we van LL houden, maar blijkbaar was dat niet de bedoeling ofzo...
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal wel weer met de 'kliekjesvorming' te maken hebben.
je hebt ook zo'n site daar kun je ingeven wat voro dionegn je in huis hebt en dan geeft ie de mogelijke recepten weerquote:
Leuk zegquote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n site daar kun je ingeven wat voro dionegn je in huis hebt en dan geeft ie de mogelijke recepten weer
ik weet alleen de naam niet meer en kan hem niet vindenquote:
Whehehe, okequote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n site daar kun je ingeven wat voro dionegn je in huis hebt en dan geeft ie de mogelijke recepten weer
Jammer ik had graag eens op die site gekekenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet alleen de naam niet meer en kan hem niet vinden![]()
het was wel vet handig je kreeg ook allemaal verrassende recepten en leuke tips
ik ook, hij stond als favoriet maa rlaatst een pc probleem gehad en nu is alles wegquote:Op maandag 7 juni 2010 09:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jammer ik had graag eens op die site gekeken
Dat verklaart de boelquote:Op maandag 7 juni 2010 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naam topics mogen niet meer, al een tijdje niet meer
Mooi toch!?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verklaart de boel
Goeiemorgennog even en ik voel me bijna energiek
Teveel gezwommen in het weekend?quote:
en ik heb geen idee waaromquote:Op maandag 7 juni 2010 09:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn telefoon is kapot en ik heb haar nummer niet
quote:
quote:
Als het goed is niet, maar dat werd vorig jaar ook vertelt en toen moest ik ook blijven.quote:
Ah oke. Hopen van niet dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het goed is niet, maar dat werd vorig jaar ook vertelt en toen moest ik ook blijven.
Waar moet je aan geopereerd worden?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het goed is niet, maar dat werd vorig jaar ook vertelt en toen moest ik ook blijven.
Inderdaad. Of ik moet weer een morfinepomp krijgen.quote:
hand. Niks ernstigs hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 10:03 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Waar moet je aan geopereerd worden?
Tassenquote:Op maandag 7 juni 2010 10:07 schreef LovelyLady het volgende:
ik ben op tassenjacht
Maar kan niks leuks vinden
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
hand. Niks ernstigs hoorEn als ik m;n hand kwijtraak, heb ik al een aanbod voor een andere hand om mee te vingeren
Handtas/schoudertas iets leuksquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
hand. Niks ernstigs hoorEn als ik m;n hand kwijtraak, heb ik al een aanbod voor een andere hand om mee te vingeren
Ook enigszins een idee hoe het eruit moet zien?quote:Op maandag 7 juni 2010 10:11 schreef LovelyLady het volgende:
[..]![]()
[..]
Handtas/schoudertas iets leuks![]()
Op internet zoek ikik zit nu bij ettys store (ofzo)
Niks succes, ik ga niet mezelf opensnijden ofzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Niks succes, ik ga niet mezelf opensnijden ofzoDat staat er niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Ook enigszins een idee hoe het eruit moet zien?
[..]
Niks succes, ik ga niet mezelf opensnijden ofzoHuh hij zegt toch ook helemaal geen succes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Namens mij wel succes gewenst trouwens![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
ik ben net wakker en ik stress, sorry.quote:
[..]
[..]
Niks succes, ik ga niet mezelf opensnijden ofzoSterkte is toch iets anders dan succes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
WUST KLAPPEN HA?!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Huh hij zegt toch ook helemaal geen succes?![]()
Namens mij wel succes gewenst trouwens![]()
Stoere chick-tasquote:Op maandag 7 juni 2010 10:13 schreef DevilsWhore het volgende:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:14 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
ik ben net wakker en ik stress, sorry.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:17 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Gemeen hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Ja daar kan ik niet veel meequote:
Enigszins een beeld, dan zou ik je kunnen helpenquote:
echt verschrikkelijkquote:
quote:Op maandag 7 juni 2010 10:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
echt verschrikkelijk![]()
deze vind ik wel leuk:
[ afbeelding ]
sterkte vandaagquote:Op maandag 7 juni 2010 10:44 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga richting ziekenhuis
Smsjes zijn welkom!![]()
heeyquote:
Je bent niet de enigequote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
heeypff heb een onrustige nacht gehad alweer
jah me 2! eindelijk beetje normale tempraturen weer!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb vannacht juist heerlijk geslapen terwijl ik normaal op zondag slecht slaap. Goed fit vandaag
hier was het vet broeierigquote:Op maandag 7 juni 2010 10:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah me 2! eindelijk beetje normale tempraturen weer!
dit is nog niks ik had ooit op een profielensite meer dan 15000 posts gemaakt in 6 maandenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja het was hier ook behoorlijk benauwd vannacht pff
[..]
Ja maar hier is het beleid wat strenger denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
dit is nog niks ik had ooit op een profielensite meer dan 15000 posts gemaakt in 6 maanden
quote:
dat denk ik ook wel ja op die site die niet meer bestaat werd echt nog erger gebaggerd dan hierquote:Op maandag 7 juni 2010 11:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hier is het beleid wat strenger denk ik.
apeldoornquote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Olle. het volgende:
[..]waar woon je dan?
heel nederland heeft het toch geregend?
de ramen open en door laten waaien![]()
Hier krijg je een ban als je te veel baggertquote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel ja op die site die niet meer bestaat werd echt nog erger gebaggerd dan hier
Kan moeilijk op de toch gaan zittenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Olle. het volgende:
[..]waar woon je dan?
daar niet werd alleen in gegrepen als er weer es een rell was tussen de users onderlingquote:Op maandag 7 juni 2010 11:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier krijg je een ban als je te veel baggert
oooh ?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan moeilijk op de toch gaan zitten
geen zin om ziek te worden
Als het regent kan het nog wel broeierig zijn helaas.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Olle. het volgende:
[..]waar woon je dan?
nee buikspieroefeningenquote:
mja kan ja...quote:Op maandag 7 juni 2010 11:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het regent kan het nog wel broeierig zijn helaas.
mja en ik kan niks open zetten anders word ik sochtends wakker met een leeg huisquote:Op maandag 7 juni 2010 11:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het regent kan het nog wel broeierig zijn helaas.
Het is beneden ook behoorlijk warm, nog steeds 24 graden, boven staat wel alles tegen elkaar open natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 11:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
oooh ?slaap en zit je in dezelfde ruimte dan?
![]()
ik had mijn balkon deuren opgen gezet lama waaien en ben toen beneden gaan zitten
waarom doe je ons dat aan dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
kreeg ik net doorgestuurd
mijn oren gaan eraan
Ik klik er maar niet opquote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
mijn oren gaan eraan
brrr vies gewoonquote:Op maandag 7 juni 2010 11:29 schreef eNGine10 het volgende:
hehe geniaal dat ze halverwege die clip ineens dat shirtje omlaag gaat trekken![]()
En wat een talent weer, lekker stemmetje hoor
Purrrr geil gewoonquote:
Heldquote:Op maandag 7 juni 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Purrrr geil gewoon![]()
Ik heb het wel helemaal afgeluisterd/gekeken
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Purrrr geil gewoon![]()
Ik heb het wel helemaal afgeluisterd/gekeken
brrr evilquote:Op maandag 7 juni 2010 11:35 schreef eNGine10 het volgende:
Hell yeah! Nog z'n krakert in dezelfde kleren, zelfde omgeving en zelfde steracteurs
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
mijn oren gaan eraan
En dit, dit is echt een pareltjequote:Op maandag 7 juni 2010 11:50 schreef eNGine10 het volgende:
Hehe even aan m'n vriendin laten zien en die viel ook meteen op dat ze haar shirtje subtiel omlaag trekt en vervolgens haar broek omhoog hijst
Ik hou de mijne ook netjes IN mijn shirtquote:Op maandag 7 juni 2010 11:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik klikte tochDie buik
Niks mis met zo'n buik ofzo, maar wtf
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:56 schreef Olle. het volgende:
gaan we alleen maar bagger posten bier?
moet de dag nog doorkomen hoor!
Zit ze in Leeuwarden?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Arme DW ze wordt pas om 2 uur geopereerd, verveelt dr eigen nu rot in het ziekenhuis.
En ze mag ook niet eten tot 2 uur?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Arme DW ze wordt pas om 2 uur geopereerd, verveelt dr eigen nu rot in het ziekenhuis.
Sneek.quote:
En niet roken. Het arme kind heeft honger en trek in een peukquote:Op maandag 7 juni 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ze mag ook niet eten tot 2 uur?
Wat betreft de honger heb ik medelijden met haarquote:Op maandag 7 juni 2010 12:12 schreef Huppelmuts het volgende:
En niet roken. Het arme kind heeft honger en trek in een peuk
quote:Op maandag 7 juni 2010 12:18 schreef suikertaartje het volgende:
Ik raak onderhand een klein beetje gedemotiveerd van motivaties schrijven voor vacatures
Dan neem ik de medelijden van het niet mogen roken wel op mequote:Op maandag 7 juni 2010 12:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat betreft de honger heb ik medelijden met haar
ongeveer alles wat een klein beetje betaalt op dit moment eigenlijk..quote:
aha, nou ik hoop dat het je lukt!quote:Op maandag 7 juni 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ongeveer alles wat een klein beetje betaalt op dit moment eigenlijk..
maar voornamelijk administratievig
succes ermeequote:Op maandag 7 juni 2010 12:56 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ongeveer alles wat een klein beetje betaalt op dit moment eigenlijk..
maar voornamelijk administratievig
Ja, maar ik kan niet fulltime werken en dan is je keus ineens heel erg beperkt..quote:Op maandag 7 juni 2010 12:59 schreef Olle. het volgende:
[..]
aha, nou ik hoop dat het je lukt!![]()
zulke mensen zijn altijd nodig lijkt me![]()
Feestjesquote:Op maandag 7 juni 2010 13:00 schreef laforest het volgende:
Hey mensen
Net terug van een feestje.![]()
Ugh volgens mij begin ik verliefd te worden.![]()
![]()
best klote soms hooer verliefd zijnquote:Op maandag 7 juni 2010 13:00 schreef laforest het volgende:
Hey mensen
Net terug van een feestje.![]()
Ugh volgens mij begin ik verliefd te worden.![]()
![]()
Ik ben vanaf vrijdag al aan het feesten.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Feestjes![]()
Verliefd![]()
MAN, wat heb jij een topdag
ik ken hetquote:
Ja doe ik zeker.quote:Op maandag 7 juni 2010 13:09 schreef Olle. het volgende:
[..]
ik ken het
sterkte in ieder geval!![]()
verder geniet van het mooie moment!
foto?quote:Op maandag 7 juni 2010 13:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja doe ik zeker.
Echt ik heb nog nooit iemand gezien die zo mooi is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |