heeyquote:
Je bent niet de enigequote:Op maandag 7 juni 2010 10:51 schreef Giertje het volgende:
heeypff heb een onrustige nacht gehad alweer
jah me 2! eindelijk beetje normale tempraturen weer!quote:Op maandag 7 juni 2010 10:57 schreef eNGine10 het volgende:
Ik heb vannacht juist heerlijk geslapen terwijl ik normaal op zondag slecht slaap. Goed fit vandaag
hier was het vet broeierigquote:Op maandag 7 juni 2010 10:58 schreef Olle. het volgende:
[..]
jah me 2! eindelijk beetje normale tempraturen weer!
dit is nog niks ik had ooit op een profielensite meer dan 15000 posts gemaakt in 6 maandenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:01 schreef LovelyLady het volgende:
Ja het was hier ook behoorlijk benauwd vannacht pff
[..]
Ja maar hier is het beleid wat strenger denk ik.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:02 schreef Giertje het volgende:
[..]
dit is nog niks ik had ooit op een profielensite meer dan 15000 posts gemaakt in 6 maanden
quote:
dat denk ik ook wel ja op die site die niet meer bestaat werd echt nog erger gebaggerd dan hierquote:Op maandag 7 juni 2010 11:05 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar hier is het beleid wat strenger denk ik.
apeldoornquote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Olle. het volgende:
[..]waar woon je dan?
heel nederland heeft het toch geregend?
de ramen open en door laten waaien![]()
Hier krijg je een ban als je te veel baggertquote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Giertje het volgende:
[..]
dat denk ik ook wel ja op die site die niet meer bestaat werd echt nog erger gebaggerd dan hier
Kan moeilijk op de toch gaan zittenquote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Olle. het volgende:
[..]waar woon je dan?
daar niet werd alleen in gegrepen als er weer es een rell was tussen de users onderlingquote:Op maandag 7 juni 2010 11:07 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hier krijg je een ban als je te veel baggert
oooh ?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:08 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Kan moeilijk op de toch gaan zitten
geen zin om ziek te worden
Als het regent kan het nog wel broeierig zijn helaas.quote:Op maandag 7 juni 2010 11:06 schreef Olle. het volgende:
[..]waar woon je dan?
nee buikspieroefeningenquote:
mja kan ja...quote:Op maandag 7 juni 2010 11:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het regent kan het nog wel broeierig zijn helaas.
mja en ik kan niks open zetten anders word ik sochtends wakker met een leeg huisquote:Op maandag 7 juni 2010 11:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Als het regent kan het nog wel broeierig zijn helaas.
Het is beneden ook behoorlijk warm, nog steeds 24 graden, boven staat wel alles tegen elkaar open natuurlijkquote:Op maandag 7 juni 2010 11:10 schreef Olle. het volgende:
[..]
oooh ?slaap en zit je in dezelfde ruimte dan?
![]()
ik had mijn balkon deuren opgen gezet lama waaien en ben toen beneden gaan zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |