waarom doe je ons dat aan dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
kreeg ik net doorgestuurd
mijn oren gaan eraan
Ik klik er maar niet opquote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
mijn oren gaan eraan
brrr vies gewoonquote:Op maandag 7 juni 2010 11:29 schreef eNGine10 het volgende:
hehe geniaal dat ze halverwege die clip ineens dat shirtje omlaag gaat trekken![]()
En wat een talent weer, lekker stemmetje hoor
Purrrr geil gewoonquote:
Heldquote:Op maandag 7 juni 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Purrrr geil gewoon![]()
Ik heb het wel helemaal afgeluisterd/gekeken
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Purrrr geil gewoon![]()
Ik heb het wel helemaal afgeluisterd/gekeken
brrr evilquote:Op maandag 7 juni 2010 11:35 schreef eNGine10 het volgende:
Hell yeah! Nog z'n krakert in dezelfde kleren, zelfde omgeving en zelfde steracteurs
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:25 schreef Giertje het volgende:
mijn oren gaan eraan
En dit, dit is echt een pareltjequote:Op maandag 7 juni 2010 11:50 schreef eNGine10 het volgende:
Hehe even aan m'n vriendin laten zien en die viel ook meteen op dat ze haar shirtje subtiel omlaag trekt en vervolgens haar broek omhoog hijst
Ik hou de mijne ook netjes IN mijn shirtquote:Op maandag 7 juni 2010 11:58 schreef DeLuna het volgende:
Ik klikte tochDie buik
Niks mis met zo'n buik ofzo, maar wtf
quote:Op maandag 7 juni 2010 11:56 schreef Olle. het volgende:
gaan we alleen maar bagger posten bier?
moet de dag nog doorkomen hoor!
Zit ze in Leeuwarden?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Arme DW ze wordt pas om 2 uur geopereerd, verveelt dr eigen nu rot in het ziekenhuis.
En ze mag ook niet eten tot 2 uur?quote:Op maandag 7 juni 2010 12:07 schreef Huppelmuts het volgende:
Arme DW ze wordt pas om 2 uur geopereerd, verveelt dr eigen nu rot in het ziekenhuis.
Sneek.quote:
En niet roken. Het arme kind heeft honger en trek in een peukquote:Op maandag 7 juni 2010 12:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En ze mag ook niet eten tot 2 uur?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |