Welke telefoon heb je dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
coelie joelie![]()
ik ben met mijn nieuwe foon aan het spelen![]()
leuk is dat nieuwe speeltjes![]()
ja ik weet mannen blijven kinderen
sony xperia x10quote:Op zondag 6 juni 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je dan?![]()
oet inspiratie op*
Wauwquote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
sony xperia x10![]()
ik ben er verliefd op geworden de afgelopen dagen![]()
[ afbeelding ]
zo'n beetje alles behalve koffie zettenquote:
Zo!quote:
ja en dat je aan t mobile (quote:Op zondag 6 juni 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo!
Nja, morgen komt de nieuwe iPhone uit hoorde ik, maar even afwachten.Jammer dat die altijd zo takkeduur zijn.
Ja inderdaad, ik wil bij Hi blijven. Prima providerquote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dat je aan t mobile () gebonden bent tenzij je een of andere habibabi winkel bezoekt met erbarmelijke garantie
![]()
anywayz nu ga ik ook slapen, truste voor zo of straks
Wat is er dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht ook al.. de TT was toch heel anders..
Zal wel weer met de 'kliekjesvorming' te maken hebben.quote:
Er stond gisteren nog wat we van LL houden, maar blijkbaar was dat niet de bedoeling ofzo...quote:
dat is de anti kliek wetquote:Op maandag 7 juni 2010 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er stond gisteren nog wat we van LL houden, maar blijkbaar was dat niet de bedoeling ofzo...
Hooiquote:
Naam topics mogen niet meer, al een tijdje niet meerquote:Op maandag 7 juni 2010 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er stond gisteren nog wat we van LL houden, maar blijkbaar was dat niet de bedoeling ofzo...
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal wel weer met de 'kliekjesvorming' te maken hebben.
je hebt ook zo'n site daar kun je ingeven wat voro dionegn je in huis hebt en dan geeft ie de mogelijke recepten weerquote:
Leuk zegquote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n site daar kun je ingeven wat voro dionegn je in huis hebt en dan geeft ie de mogelijke recepten weer
ik weet alleen de naam niet meer en kan hem niet vindenquote:
Whehehe, okequote:Op maandag 7 juni 2010 08:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
je hebt ook zo'n site daar kun je ingeven wat voro dionegn je in huis hebt en dan geeft ie de mogelijke recepten weer
Jammer ik had graag eens op die site gekekenquote:Op maandag 7 juni 2010 09:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik weet alleen de naam niet meer en kan hem niet vinden![]()
het was wel vet handig je kreeg ook allemaal verrassende recepten en leuke tips
ik ook, hij stond als favoriet maa rlaatst een pc probleem gehad en nu is alles wegquote:Op maandag 7 juni 2010 09:08 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Jammer ik had graag eens op die site gekeken
Dat verklaart de boelquote:Op maandag 7 juni 2010 08:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Naam topics mogen niet meer, al een tijdje niet meer
Mooi toch!?quote:Op maandag 7 juni 2010 09:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat verklaart de boel
Goeiemorgennog even en ik voel me bijna energiek
Teveel gezwommen in het weekend?quote:
en ik heb geen idee waaromquote:Op maandag 7 juni 2010 09:40 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Mijn telefoon is kapot en ik heb haar nummer niet
quote:
quote:
Als het goed is niet, maar dat werd vorig jaar ook vertelt en toen moest ik ook blijven.quote:
Ah oke. Hopen van niet dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 10:01 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Als het goed is niet, maar dat werd vorig jaar ook vertelt en toen moest ik ook blijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |