Welke telefoon heb je dan?quote:Op zondag 6 juni 2010 23:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
coelie joelie![]()
ik ben met mijn nieuwe foon aan het spelen![]()
leuk is dat nieuwe speeltjes![]()
ja ik weet mannen blijven kinderen
sony xperia x10quote:Op zondag 6 juni 2010 23:42 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Welke telefoon heb je dan?![]()
oet inspiratie op*
Wauwquote:Op zondag 6 juni 2010 23:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
sony xperia x10![]()
ik ben er verliefd op geworden de afgelopen dagen![]()
[ afbeelding ]
zo'n beetje alles behalve koffie zettenquote:
Zo!quote:
ja en dat je aan t mobile (quote:Op zondag 6 juni 2010 23:51 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo!
Nja, morgen komt de nieuwe iPhone uit hoorde ik, maar even afwachten.Jammer dat die altijd zo takkeduur zijn.
Ja inderdaad, ik wil bij Hi blijven. Prima providerquote:Op zondag 6 juni 2010 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja en dat je aan t mobile () gebonden bent tenzij je een of andere habibabi winkel bezoekt met erbarmelijke garantie
![]()
anywayz nu ga ik ook slapen, truste voor zo of straks
Wat is er dan?quote:Op maandag 7 juni 2010 08:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik dacht ook al.. de TT was toch heel anders..
Zal wel weer met de 'kliekjesvorming' te maken hebben.quote:
Er stond gisteren nog wat we van LL houden, maar blijkbaar was dat niet de bedoeling ofzo...quote:
dat is de anti kliek wetquote:Op maandag 7 juni 2010 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er stond gisteren nog wat we van LL houden, maar blijkbaar was dat niet de bedoeling ofzo...
Hooiquote:
Naam topics mogen niet meer, al een tijdje niet meerquote:Op maandag 7 juni 2010 08:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Er stond gisteren nog wat we van LL houden, maar blijkbaar was dat niet de bedoeling ofzo...
quote:Op maandag 7 juni 2010 08:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zal wel weer met de 'kliekjesvorming' te maken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |