Juist welquote:Op maandag 7 juni 2010 15:57 schreef laforest het volgende:
[..]
Jemig is iedereen hier depri of zo? Mag je tegenwoordig niet meer lachen zonder reden?
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:10 schreef suikertaartje het volgende:
Erwin?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.... en stoepkrijt, vingerverf, koekjes bakken, trommelen, luchtgitaar spelen, traploopveer, fapvis, etc.
![]()
vergeet de mooie hawaii-ketting nietquote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... en stoepkrijt, vingerverf, koekjes bakken, trommelen, luchtgitaar spelen, traploopveer, fapvis, etc.
fapvis?quote:Op maandag 7 juni 2010 16:13 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
... en stoepkrijt, vingerverf, koekjes bakken, trommelen, luchtgitaar spelen, traploopveer, fapvis, etc.
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
waterpistool in de vorm van een vis...
quote:Op maandag 7 juni 2010 16:16 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
waterpistool in de vorm van een vis...
quote:
Oh ja, die zijn er ook nog... hm... ik zou voorbijgangers kunnen bekogelen (ik zit aan de straatkant)...quote:
Fapvis in één hand, waterballon in de andere hand en GAANquote:Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn er ook nog... hm... ik zou voorbijgangers kunnen bekogelen (ik zit aan de straatkant)...
bevroren sinasappelsquote:Op maandag 7 juni 2010 16:20 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Oh ja, die zijn er ook nog... hm... ik zou voorbijgangers kunnen bekogelen (ik zit aan de straatkant)...
Met bijpassende armbanden en hoofdbandquote:Op maandag 7 juni 2010 16:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
vergeet de mooie hawaii-ketting niet
Het is geen supersoaker hoor... of was het de bedoeling dat ik ook met de fapvis ging gooien?!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:22 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Fapvis in één hand, waterballon in de andere hand en GAAN
en stro rok!quote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met bijpassende armbanden en hoofdband
Boh, een hoofdbandquote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die zat er niet bij.quote:
Alleen als je die aan een touwtje hebt, als een jojo, anders is het zonde van de fapvisquote:Op maandag 7 juni 2010 16:27 schreef 8108139dpths het volgende:
[..]
Het is geen supersoaker hoor... of was het de bedoeling dat ik ook met de fapvis ging gooien?!
Ja tof johquote:Op maandag 7 juni 2010 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hell no.quote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee die zat er niet bij.
Al zou ik erwin wel in strorok en kokosbh willen zien
De fapvis is echt stoer hoorquote:Op maandag 7 juni 2010 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen als je die aan een touwtje hebt, als een jojo, anders is het zonde van de fapvis
Nou ja zeg, je hebt ook niks over voor onsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |