Kijk eens bij nummer gemist.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Tamashii het volgende:
Yea baby, weer een verzoek!
Ik ehm heb vanmiddag op de radio van 3fm een half liedje gehoord. Heel bekend van vorig jaar, een soort drumm and base nummer wat het vorig jaar net niet tot de hitlijsten heeft gehaald....Dus....
Nee, zoals ik al zei, hij werd maar half gedraaid, heel even om te laten horen. Dus die staat er niet bij.quote:
Oh, ik dacht dat je 'm maar half had gehoordquote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, hij werd maar half gedraaid, heel even om te laten horen. Dus die staat er niet bij.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Tamashii het volgende:
Yea baby, weer een verzoek!
Ik ehm heb vanmiddag op de radio van 3fm een half liedje gehoord. Heel bekend van vorig jaar, een soort drum and bass nummer wat het vorig jaar net niet tot de hitlijsten heeft gehaald....Dus....
quote:
quote:
quote:No stress, no seeds, no stems, no sticks!
Some of that real sticky icky
A little weed, put it in the air
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
We zoeken weer mee en dat is priehiemaaa
Haha vandaar, ik was al in het vorige topic aan het zoeken wie dat gevraagd had.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:58 schreef Da_Ripper het volgende:
ik quote Snoop alleen maar even om aan te geven dat 't topic weer sticky was
maar nu heb jij ook weer je tvp'tje
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:23 schreef Marquito het volgende:
TVP en maar meteen weer een request.
Ben op zoek naar een Balkan-achtig dance nummer, de enige tekst die er volgens mij inzit is iets van 'papadididalum' of dat is in ieder geval wat ik ervan versta
Iemand misschien een idee?
Zullen we ze gaan tellen deze zomer ? Volgens mij is het nummertje 3 of 4.quote:
Dat is em inderdaadquote:
Geen dankquote:Op maandag 7 juni 2010 00:34 schreef Marquito het volgende:
[..]
Dat is em inderdaadbedankt! Wel even slecht van mij dat ik deze in het vorige topic al voorbij heb zien komen maar toen niet op de link geklikt had.
Hij is al vaker langsgeweest volgens mijquote:Op maandag 7 juni 2010 00:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zullen we ze gaan tellen deze zomer ? Volgens mij is het nummertje 3 of 4.
Even de administratie opgemaaktquote:Op maandag 7 juni 2010 00:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank
[..]
Hij is al vaker langsgeweest volgens mij
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Even de administratie opgemaakt
Riva Starr - I Was Drunk : 3
Yolanda Be Cool - We No Speak Americano : 3
Nee zover ging mijn calculator niet, gaat maar tot 9 cijfers.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bijhouden aub.
Heb je ook bijgehouden hoeveel ik er ooit heb opgelost?
quote:Op maandag 7 juni 2010 01:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee zover ging mijn calculator niet, gaat maar tot 9 cijfers.
Pitbull + Akon - Shut it down.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik was dus vrijdag aan het chillen in de soos in mijn dorp. En ik hoorde toen een vet leuk liedje alleen weet ik niet hoe die heet...
Ik weet wel dat het begon met Wooohoooowooowoooohooow. En dat het couplet ging als iets met: sometimes i feel like... of sometimes it feels like... Heeft iemand misschien een idee?
Er zat ook steeds een stuk rap in. Kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe dit liedje heet?![]()
![]()
Het klonk aardig nieuw!
ik moest gelijk denken aan under the bridgequote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik was dus vrijdag aan het chillen in de soos in mijn dorp. En ik hoorde toen een vet leuk liedje alleen weet ik niet hoe die heet...
Ik weet wel dat het begon met Wooohoooowooowoooohooow. En dat het couplet ging als iets met: sometimes i feel like... of sometimes it feels like... Heeft iemand misschien een idee?
Er zat ook steeds een stuk rap in. Kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe dit liedje heet?![]()
![]()
Het klonk aardig nieuw!
2e: misschien?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ok 2 opgaves, 1ste :
Word refreintje gezongen door aantal dames i think i love i think i love i think i love you
klinkt ouderwets zegmaar, maar denk dat het nummer op zich niet heel oud is
wordt vaker gedraaid in de melkweg bij gemengd zwemmenindie zaal
2e:
Dit wordt een hele vage: soort van house, bubbling nummer wat op een gegeven moment stilvalt en er door een dame do do do do do do wordt gezongen..
maybe kunnen jullie me helpen
iig bedankt voor de moeite
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef Internetheld het volgende:
Ik zoek dat ene nummer waarin ze steeds dit zeggen; lean back lean back
ehhh sorry dat ik het zeg maar was het te moeilijk om zelf lean back bij youtube in te tikkenquote:
2e gokjequote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ok 2 opgaves, 1ste :
Word refreintje gezongen door aantal dames i think i love i think i love i think i love you
2e:
Dit wordt een hele vage: soort van house, bubbling nummer wat op een gegeven moment stilvalt en er door een dame do do do do do do wordt gezongen..
maybe kunnen jullie me helpen
iig bedankt voor de moeite
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef MosPos het volgende:
Ik zat naar een elektro mix te luisteren en het liedje vanaf 6:35 ofzo vind ik wel erg vet, alleen ik weet niet hoe dat nummer het. Ik heb de tekst opgezocht en dat bracht me tot Tocadisco ft Nadia Ali - Better Run. Maar dat is hem niet. Het is waarschijnlijk een mix ofzo, of gewoon een hard nummer waarbij ze die tekst gebruiken. Anywho weet iemand hoe het nummer heet?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef MosPos het volgende:
Ik zat naar een elektro mix te luisteren en het liedje vanaf 6:35 ofzo vind ik wel erg vet, alleen ik weet niet hoe dat nummer het. Ik heb de tekst opgezocht en dat bracht me tot Tocadisco ft Nadia Ali - Better Run. Maar dat is hem niet. Het is waarschijnlijk een mix ofzo, of gewoon een hard nummer waarbij ze die tekst gebruiken. Anywho weet iemand hoe het nummer heet?
Daarvoor is dit topic niet bedoeld, gebruik Ctrl + F of vraag het de mods in MUZ FB.quote:
Die eerste is dat deze?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ok 2 opgaves, 1ste :
2e:
..
je bent een geweldenaarquote:
Al eens een PM gestuurd naar de uploader van het filmpje ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:42 schreef dwi87 het volgende:
hey!
Ik ben op zoek naar het bekende 'trouwdeuntje' maar dan de Jazzversie er van. Ik heb me werkelijk suf gezocht op diverse sites, itunes, youtube maar ik heb alleen het liedje. wie o wie?
De gegevens die ik heb zijn Jazz - Marcha Nupcial - Mendelssohn maar toch kom ik hiermee alleen op de 'klassieke versie'. Ik wil hem graag ergens kopen via itunes oid.
hope u can help me :-)
Goede vraag, dat heb ik inderdaad, hij gaf me de vet gedrukte gegevens, maar hiermee kon ik nog niks vinden... Ik hoop dat jullie het weten, zelf ben ik ten einde raad namelijk...quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Al eens een PM gestuurd naar de uploader van het filmpje ?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef dwi87 het volgende:
[..]
Goede vraag, dat heb ik inderdaad, hij gaf me de vet gedrukte gegevens, maar hiermee kon ik nog niks vinden... Ik hoop dat jullie het weten, zelf ben ik ten einde raad namelijk...
groetjes
Marcel Falize on xylophone and Frank Steijns on the carillon on high velocity.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:01 schreef MarkyB het volgende:
Hoe heet het liedje welke op 2.50 begint in dit filmpje?
http://www.dumpert.nl/med(...)/de_turbo_polyp.html
Ja het lijkt er inderdaad op, er zijn wel wat andere jazz versies van de Wedding-March. Maar die onder dat betreffende Youtube -filmpje ben ik nergens anders tegengekomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het de uploader zelf is die het speelt.
Die weet ik!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef knuckleduster het volgende:
*oude lullen modus on*
ik ben op zoek naar de naam het nummer van een clip ergens omstreeks 1985 (als ik me niet vergis).
Zijn 3 donkere gozers die in een soort cartoonachtige clip rappen, enige wat me er nog van bijstaat is dat in het refrein terugkomt "we're only bugging" en dan zag je ze voorbij crossen in een gekleurde volkswagen kever. Me de pleuris zoeken op google heeft ook geen vruchten afgeworpen en tegenwoordig kun je op youtube al helemaal niks meer vinden dus....
Heeft iemand deze dubieuze data nog ergens opgeslagen staan?
*oude lullen modus off*
wtf....dat is rap!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
zooooooo vreselijk fout, maar zooooooo vreselijk leuk!
Ergste was dat ik hem nog helemaal uit mijn hoofd kende
damn...zeker met m'n verkeerde oog gekeken - je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef BrandX het volgende:
Overigens gewoon intypen in youtube; were only buggin en het is je eerste hit
is het snel, langzaam? iets rapperigs er in of juist niet? beetje dance achtig, of eerder pop?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb al weken een nummer in mijn hoofd, ik hoor het echt 2 keer per dag op slam FM maar op mijn werk werkt slamfm.nl niet...dus kan ook niet ff zoeken welke het is, en voor de rest luister ik geen radio, maar het word door een meisje gezongen. het nummer is vrij snel
en je hoort de hele tijd "i dont what to do" en daarna komt zoiets als "what do you feel for me", het is een pop nummer, kan niet echt zeggen welk gerne het is... maar omdat ik het in mijn hoofd heb, en niet weet hoe het nummer heet word ik helemaal gekthanks alvast
npquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef knuckleduster het volgende:
[..]
damn...zeker met m'n verkeerde oog gekeken - je hebt helemaal gelijk!
vrij snel, en pop achtig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
is het snel, langzaam? iets rapperigs er in of juist niet? beetje dance achtig, of eerder pop?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb al weken een nummer in mijn hoofd, ik hoor het echt 2 keer per dag op slam FM maar op mijn werk werkt slamfm.nl niet...dus kan ook niet ff zoeken welke het is, en voor de rest luister ik geen radio, maar het word door een meisje gezongen. het nummer is vrij snel
en je hoort de hele tijd "i dont what to do" en daarna komt zoiets als "what do you feel for me", het is een pop nummer, kan niet echt zeggen welk gerne het is... maar omdat ik het in mijn hoofd heb, en niet weet hoe het nummer heet word ik helemaal gekthanks alvast
het is al een oudjequote:
Graag gedaan, heb gewoon de lyrics in google gezet. 1e hitquote:
ja dat vatte ik wel met die buiging, maar het was meer om jullie in mij te plaatsenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is al een oudjekeb hem inmiddels te veel gehoord
Mijn reactie was op het gegeven dat chatgirl het direct goed had!
dat deed ik ook, maar ik kwam uit op een nummer van Jodeci en mary J bligequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb gewoon de lyrics in google gezet. 1e hit
Ik kreeg alleen the white stripes, dusty springfield en millowquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb gewoon de lyrics in google gezet. 1e hit
Nice, na die beschrijving gelezen te hebben had ik dit nummer ook in m'n kop zitten.quote:
Ik heb deze zoekactie gebruikt:quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen the white stripes, dusty springfield en millow
quote:"i don't know what to do" lyrics -yorn -white
Graag gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nice, na die beschrijving gelezen te hebben had ik dit nummer ook in m'n kop zitten.
?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef OnCraintDégun het volgende:
Een vriend van me liet me een goed nummer horen. Ik kan niets over de naam vertellen. Maar er hoorde een anekdote bij, twee jongens zochten een zangeres voor hun band en spraken de eerste de beste leuke meid aan en die werd het uiteindelijk (een Frans studente). Ze klonk een beetje als die zangeres van portishead.
Weet iemand toevallig welke band ik bedoel? XD
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik was laatst bij mijn vriend en daar luisterde zijn zusje een liedje waar ik toen nog mee zat DIE MOET IK DOWNLOADEN en dan kom ik de volgende dag thuis en ben ik het kwijt.Het is een R&B/pop/rapachtig nummer, vrij recent en het wordt volgens mij door een negerin gezongen. Rihanna style that sort of stuff. En ik heb d'r al 4 dagen niet gesproken, anders zou ik het aan haar vragen, daarom maar hier.
Ik heb trouwens de top 50 en de top 40 al afgezocht maar daar kan ik 'm niet vinden.
Nee, dat is 'm niet, die heb ik ook al geluisterd. Dit is nog te "rap" achtig.quote:
Nee, dat is het probleem, ik kan me niet meer herinneren wat ze zong.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef ruud.nl het volgende:
Heb je niet wat meer informatie? Het is natuurlijk een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg tussen negerinnen die R&B-nummers zingen.
die was het nie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik was laatst bij mijn vriend en daar luisterde zijn zusje een liedje waar ik toen nog mee zat DIE MOET IK DOWNLOADEN en dan kom ik de volgende dag thuis en ben ik het kwijt.Het is een R&B/pop/rapachtig nummer, vrij recent en het wordt volgens mij door een negerin gezongen. Rihanna style that sort of stuff. En ik heb d'r al 4 dagen niet gesproken, anders zou ik het aan haar vragen, daarom maar hier.
Ik heb trouwens de top 50 en de top 40 al afgezocht maar daar kan ik 'm niet vinden.
Neen, ook niet.quote:
Deze ook nie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet, die heb ik ook al geluisterd. Dit is nog te "rap" achtig.
Nee, die is te drama.quote:
Weet niet waarom, maar moet aan deze reclame denkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er weer een:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
Is 'm niet, die ik zoek heeft een hoger tempo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Weet niet waarom, maar moet aan deze reclame denken
en dan zou het 'Het bloemenduet' zijn uit Lakme door Delibas
Je denkt dat het bij een reclame heeft gezeten. Wat voor reclame zou dat dan zijn geweest?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Is 'm niet, die ik zoek heeft een hoger tempo.
Nog niemand.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef porsche1 het volgende:
http://www.attitudeisaltitude.com/video-nick-vujicic.php
Nog steeds echt niemand?
Het klinkt als iets wat voor het filmpje is gemaakt. Al eens contact met de makers van die site opgenomen?quote:
Gokje ,voldoet niet helemaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er weer een:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
Deed me denken aan deze:quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er weer een:
Al gedaan, kreeg niks terug.quote:Op donderdag 10 juni 2010 21:33 schreef kvd het volgende:
[..]
Het klinkt als iets wat voor het filmpje is gemaakt. Al eens contact met de makers van die site opgenomen?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:38 schreef Sc4rf4c3 het volgende:
Ik zoek al heel lang het nummer dat in het filmpje hieronder rond 1:45 wordt afgespeeld
Als je het weet, zeg het alsjeblieft. Ik kan me herinneren dat het van een auto commercial is, maar ik heb geen idee meer welke D:
Bij voorbaat dank!
JA!quote:
Komt trouwens uit een bierreclamequote:Op vrijdag 11 juni 2010 14:49 schreef Sc4rf4c3 het volgende:
[..]
JA!
Nice! Paolo Conte, hele goede zanger!
Hartstikke bedankt voor het snelle antwoord!Deze ga ik nu de komende uren luisteren
Natasha Bedingfield - These Wordsquote:Op vrijdag 11 juni 2010 17:51 schreef EvanStone het volgende:
Een nummer gezongen door een vrouw. Wat ik mij herinner zijn de volgende woorden: These words, i love (3x)
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:02 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Natasha Bedingfield - These Words
Die heb ik op m'n pc staan! Een trance remix weliswaar. Heb heel diep nagedacht maar kan het ff zo snel niet vinden..quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef Luco het volgende:
http://nos.nl/wk2010/video/163216-oranje-soccer-city-stadium.html
Hoe heet dat nummer wat hierin gespeeld wordt?
Als je even de reacties leest:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:26 schreef Kassabon het volgende:
iemand die weet welk nummer dit is die je hoort bij dit filmpje?
bedankt!
http://www.dumpert.nl/med(...)e_met_hoelahoep.html
PPK?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:08 schreef muppets4 het volgende:
Russische tranceformatie van denk ik rond 2000. Twee nummers staan me bij, één als tribute aan Yuri Gagarin, de russische kosmonaut. De tweede is met tekstfragmenten van de I have a dream speach.
Zit de hele dag al in mijn hoofd. Wie haalt het er uit?
???quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:08 schreef muppets4 het volgende:
Russische tranceformatie van denk ik rond 2000. Twee nummers staan me bij, één als tribute aan Yuri Gagarin, de russische kosmonaut. De tweede is met tekstfragmenten van de I have a dream speach.
Zit de hele dag al in mijn hoofd. Wie haalt het er uit?
Helemaal goed. Ik dacht al dat het drie letters waren. Nu even luisteren. Voor liefhebbers van oudere dance ook een leuke suggestie trouwens.quote:
ywquote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:17 schreef muppets4 het volgende:
[..]
Helemaal goed. Ik dacht al dat het drie letters waren. Nu even luisteren. Voor liefhebbers van oudere dance ook een leuke suggestie trouwens.
Dank je wel.
Riva Starr - I Was Drunk?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Zo nu zoek ik zelf eens een nummertje![]()
Gisteren schoot spontaan echt een minimaal stukje van een liedje door mijn hoofd en eigenlijk verder dan één woordje kwam ik niet. Het is in elk geval het begin van het refrein en de zanger (ja een man,ik denk een donkere man) lijkt iets te zingen in de trant van : The grammaforce (kan ook iets met ground ofzo zijn), en dan volgens mij iets van glad to have it, en dan herhaalt het weer 1 á 2 keer. Ik weet dat Grammaforce niets is maar zo klinkt het zeg maar in mijn hoofd, het nummer is vrolijk/redelijk snel althans het tempo wat ik me kan herinneren Genre vind ik lastig te bepalen ik denk een beetje aan het Ryan Shaw genre zeg maar.
Jaartal durf ik niets over te zeggen.
En nee het is niet Gramophonedzie.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef Luco het volgende:
Verder niemand?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 19:01 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Die heb ik op m'n pc staan! Een trance remix weliswaar. Heb heel diep nagedacht maar kan het ff zo snel niet vinden..
misschien deze?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 21:57 schreef Crientj het volgende:
Ik ben op zoek naar een nummer dat de titel Nick At T's heeft..
Volgens mn last.fm is hij van Herbie Nichols, maar dat klopt niet.
Het begint namelijk met een heerlijke gitaarintro, en een jonge man die het nummer zingt.
Iemand een idee?
Edit;
Kan mij wel nog een aantal stukjes van de tekst herinneren.
Volgens mij zit deze tekst er wel in.
'i'm gonna try until I'll ever slow down, i'm gonna try until I break down.'
Je bent echt geweldig; dat is 'm. ;oquote:
je had hem moeten weten, de plain white t's staan zelfs in je onderschrift (of hoe dat ook mag heten)quote:
Ik weet het.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:15 schreef kvd het volgende:
[..]
je had hem moeten weten, de plain white t's staan zelfs in je onderschrift (of hoe dat ook mag heten)
Maar google is geweldig...
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:36 schreef SpaReine het volgende:
Ik zoek het nummer van dit filmpje... Helaas wel een SHAB film dus let op!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 18:57 schreef El_Liberaliste het volgende:
Ik zoek weer eens een nummer..
Vandaag in de sportschool een nummer dat ik al vaker gehoord had daar, ik denk dat het nummer wel een tijdje oud kan zijn (10 jaar ofzo). De stijl doet een beetje denken aan David Tavare - Hot Summer Night. Je hoort een vrouw e.e.a. zingen en het refrein begint met 'po pe pa pa, po pe pa pa, borderline (of iets daarop lijkt).' Iemand enig idee?
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:18 schreef Paul-89 het volgende:
Zo nu zoek ik zelf eens een nummertje![]()
Gisteren schoot spontaan echt een minimaal stukje van een liedje door mijn hoofd en eigenlijk verder dan één woordje kwam ik niet. Het is in elk geval het begin van het refrein en de zanger (ja een man,ik denk een donkere man) lijkt iets te zingen in de trant van : The grammaforce (kan ook iets met ground ofzo zijn), en dan volgens mij iets van glad to have it, en dan herhaalt het weer 1 á 2 keer. Ik weet dat Grammaforce niets is maar zo klinkt het zeg maar in mijn hoofd, het nummer is vrolijk/redelijk snel althans het tempo wat ik me kan herinneren Genre vind ik lastig te bepalen ik denk een beetje aan het Ryan Shaw genre zeg maar.
Jaartal durf ik niets over te zeggen.
En nee het is niet Gramophonedzie.
Eindelijk gevonden:quote:Op vrijdag 11 juni 2010 09:43 schreef Luco het volgende:
De kneiters wat knap, dat is 'm. Bedankt.quote:
gevolgd door "I'm loving it!"?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 13:34 schreef EvanStone het volgende:
Schop:
Ik zoek er weer een:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 15:52 schreef Lyzio het volgende:
Ik zoek het liedje dat onder de nieuwe ING-reclame zit. Het is Afrikaans getint (door het WK, obvious) en het woordje 'django', of iets dergelijks, zit erin. Iemand enig idee hoe dit liedje heet en van welke artiest/groep het is?
Ja mooi is dat, ik heb altijd gedacht (tot een jaar geleden) dat het: "Jungleeeeee, jungle music baby" was...quote:
quote:Op zaterdag 12 juni 2010 20:20 schreef mrbombastic het volgende:
Ik zoek een nummer dat hoort bij een reclame over voetbal. Het werd een maand geleden ongeveer uitgezonden, met betrekking tot WK? Het is niet wavin' flag, ook niet Shakira.
Het word gezongen door een man, iets als "You know you got to believe it"?
Thanks, dat is hem inderdaad!quote:
wat ik tegen kom op imdb.com is:quote:Op zondag 13 juni 2010 21:31 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
ik zoek al jaren de soundtrack (of de begintune) van de film 'murder by numbers' met o.a. Sandra Bullock in de cast.
Het is een klassiek nummer....echt een goede melodie zit erin.
Zoeits als dit?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 19:07 schreef 100xniks het volgende:
hey,
ik zoek een nummer, ik denk dat het uit de jaren 70/80 kom en je hoort een vrouw soort ''its gonna be the right sunshine/sunrise'' zingen en sunrise/sunshine komt er vaker in voor.
het nummer lijkt in zijn geheel wel een beetje op: Boys Town Gang - can't take my eyes off you
ik hoop dat jullie wat weten...
iemand al enig idee??
Nee deze zijn het ook niet. Hier kom ik ook elke keer op uitquote:Op zondag 13 juni 2010 22:11 schreef kvd het volgende:
[..]
wat ik tegen kom op imdb.com is:
Goldberg Variations van J.S. Bach
of
Das Rheingold - Entry of the Gods Into Valhalla van Wagner
Vermoed dat het het eerste muziekstuk is
Zal wel deze of een remix ervan zijn.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:15 schreef MouzurX het volgende:
Liedje met de tekst(vrouwenstem):
I like electro, i like electro, i like electro.. house and techno.
Is idd wel de lyric volgens mij, maar wel een totaal ander liedje.quote:Op maandag 14 juni 2010 14:55 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zal wel deze of een remix ervan zijn.
ideetje van mij:quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi,
Ik hoorde gisteravond bij het uit eten op de achtergrond een vrij relaxt nummer, beetje ballad/licht-jazz achtig. Een zinnetje had het over "6 million people", maar op lyrics zoeken word ik niks wijzer van. Ideeën?
Heldin!! Dankjewel!!!quote:Op maandag 14 juni 2010 21:29 schreef kvd het volgende:
[..]
ideetje van mij:
Katie Melua -Nine million bicycles
Tijdje geleden?quote:Op maandag 14 juni 2010 17:02 schreef CraniuM het volgende:
Tijdje geleden bij de nos was na de wedstrijd van nl - den een soort van herhaling van de goals en acties van elia, en was een vrolijk zomers nummer op met steeds iets van sunshine, hopelijk weet iemand het
Ik tel 3 miljoen, weet niet welke miljarden jij ziet.quote:Op maandag 14 juni 2010 21:39 schreef kvd het volgende:
[..]
graag gedaan, je zat er een paar miljard mensen vanaf, vandaar dat je hem niet kon vinden
de vraag:quote:Op maandag 14 juni 2010 22:28 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Ik tel 3 miljoen, weet niet welke miljarden jij ziet.
dus 6 miljoen mensen...quote:Op maandag 14 juni 2010 21:09 schreef gekkewiebel het volgende:
Hoi,
Ik hoorde gisteravond bij het uit eten op de achtergrond een vrij relaxt nummer, beetje ballad/licht-jazz achtig. Een zinnetje had het over "6 million people", maar op lyrics zoeken word ik niks wijzer van. Ideeën?
dus 6 miljard mensenquote:There are six billion people in the world
More or less
and it makes me feel quite small
But you're the one I love the most of all
"Veronica komt naar je toe deze zomer!"quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:40 schreef korting het volgende:
Ik ziek een liedje, instrumentaal, dat je echt een zomer gevoel geeft. Volgensmij heet het iets met breeze ofzo, maar dat weet ik niet zeker. In de zomer hoor je het ook wel eens op tv als achtergrond tune. Kent iemand die?
Nope, dat is em niet. Er is een lichte beat op de achtergrond en op de voorgrond violen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 13:50 schreef Sequencial het volgende:
[..]
"Veronica komt naar je toe deze zomer!"![]()
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 14:00 schreef korting het volgende:
[..]
Nope, dat is em niet. Er is een lichte beat op de achtergrond en op de voorgrond violen.
Hij zit in DIT filmpje:
Hoe heet dat nummer?
Weet je misschien IETS van de tekst? Ik heb wel een paar ideetjes namelijk....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Maincoon het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet alleen een deuntje.. Dat deuntje lijkt héél sterk op deze vanaf 0.19 ongeveer:
Het is denk ik een nummer uit de jaren 90 en deuntje heeft ook ongeveer hetzelfde geluid, maar ik moet dan denken aan een hawai geluid.
Echt heel lastig denk ik, maar weet iemand het?
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 11:35 schreef Maincoon het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet alleen een deuntje.. Dat deuntje lijkt héél sterk op deze vanaf 0.19 ongeveer:
Het is denk ik een nummer uit de jaren 90 en deuntje heeft ook ongeveer hetzelfde geluid, maar ik moet dan denken aan een hawai geluid.
Echt heel lastig denk ik, maar weet iemand het?
Derrick?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef richbitch het volgende:
Ik zoek een theme song van een serie/film, van een actieserie/film dacht.
Lang............... kort kort
En dan wordt de bass steeds lager... iemand?
Nope, sorry..!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 17:32 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Weet je misschien IETS van de tekst? Ik heb wel een paar ideetjes namelijk....
B.B. & Q band?quote:Op woensdag 16 juni 2010 00:35 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een zeer moeilijk te vinden soul group, naam bestaat uit losse letters met een punt ertussen. ik dacht aan bbr bba of bbe maar niets kunnen vinden.
eerste waar ik aan dacht maar past net niet helemaalquote:Op dinsdag 15 juni 2010 19:24 schreef richbitch het volgende:
Ik zoek een theme song van een serie/film, van een actieserie/film dacht.
En dan wordt de bass steeds lager... iemand?
quote:Op donderdag 17 juni 2010 13:09 schreef Tamashii het volgende:
Jaa, gister kwam er zo'n liedje rond 20.20 op 3fm. Net gekeken maar hij staat er helemaal niet meer bij.Maar het was van een band met een k en ze zongen: this is the modern....... Volgens mij is het geen live.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 15:09 schreef Slickk het volgende:
Het nummer wat je duidelijk hoort in dit filmpje van 0:05 - 0:13;
Weet iemand welke dat is?
Ik herken hem zeker wel. Volgens mij hoor je tijdens het hoogtepunt van het nummer ook nog mensen "tuduuduu" 'zingen'Maarja, nu de titel nog.
Ik zie nu pas dat je had gereageerd. Hij lijkt er ook erg op! Maar het is hem niet jammer genoeg..quote:
Uit dit topic Met welke muziek gaat de NOS dit jaar verrassen? (laatste reactie) blijkt dat hetquote:Op donderdag 17 juni 2010 18:43 schreef toma het volgende:
De NOS zendt iedere dag nadat alle WK wedstrijden zijn geweest een filmpje uit met de hoogte punten van alle wedstrijden. Daaronder zit een heel vrolijk Afrikaans muziekje gemonteerd. Ik heb geen flauw idee welk nummer het is maar het klinkt wel lekker. Ik kan er ook geen woord van verstaan maar het klinkt als: "Beetje beetje bepee, beetje beetje ...".
Die jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:07 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Uit dit topic Met welke muziek gaat de NOS dit jaar verrassen? (laatste reactie) blijkt dat het
is, Zangalewa met Zangalewa .
Kijk! Dat is hem! Ik zat al aan Axwell te denken of Chuckie (want volgens mij draaide hij die ook op het Rembrandtplein tijdens Koninginnedag), maar ik wist gewoon geen titel.quote:
Geen dank.quote:Op donderdag 17 juni 2010 20:15 schreef Slickk het volgende:
[..]
Kijk! Dat is hem! Ik zat al aan Axwell te denken of Chuckie (want volgens mij draaide hij die ook op het Rembrandtplein tijdens Koninginnedag), maar ik wist gewoon geen titel.
Erg bedankt!![]()
Wel verrassend dat die door Crookers er doorheen werd gemixed
?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef DragonFire het volgende:
Ik zoek een nummer heel bekend.
De naam is iets van greensfields ofzo.... iets met greens dacht ik.
Een soort Keltisch nummer.
quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:10 schreef DragonFire het volgende:
Ik zoek een nummer heel bekend.
De naam is iets van greensfields ofzo.... iets met greens dacht ik.
Een soort Keltisch nummer.
Volgens mij was het iets met bird in de titel. Kan het alleen niet terugvinden.quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:46 schreef fasemc het volgende:
Op 0:23 begint een rustig pianoliedje, wat ik heel vaak hoor, maar weet de naam niet . iemand enig idee??
jakhalzen
Shazam vind niks bij mij. Overigens is het niet de bedoeling dat je elke dag dezelfde post plaatst. Lees de OP eens door.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:42 schreef Booomer het volgende:
Op de site van Extrema, klik je in het menu op Feel & Look. Je krijgt dan een filmpje van Extrema, en ik zoek een nummer uit dat filmpje. Er staat helaas geen tijd bij, dus heb ik een screenshotje gemaakt van het moment waarop dat nummer ongeveer begint:
[ afbeelding ]
Is het mogelijk dat je het bestandje ook nog ff upload naar speedyshare? vanuit marokko kan ik bij rapid niet downloadenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:33 schreef korting het volgende:
Mijn vriendinnetje wil graag weten hoe dit liedje heet. Het is iets van vroeger, meer weten we niet. We hebben alleen een midi bestand, ik heb hem even geupload:
http://rapidshare.com/files/400634657/hikari_1_.mid.html
Hikari1.mid, 8kb.
Alvast bedankt!
Linkje van het fragment zal schelenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 14:17 schreef RETROSWEETY het volgende:
Bij de uitzending van NOVA / Den Haag vandaag van 17 juni 2010 ,hoorde ik aan het begin en tijdens het item over het anti rook vaccin ( Hoop voor de verstokte roker? )... achtergrondmuziek .
Het was Lounge achtige muziek .
Wie zou mij kunnen helpen aan de titel of de uitvoerenden hiervan ?
Alvast bedankt !
Dat is wat eruit kwam bij Shazam, helaas kan ik het niet kopiëren.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:20 schreef Fosfolipide het volgende:
hey donroyco, wat kan ik daar precies mee?
Is van One Republic:quote:
Geen dankquote:Op zaterdag 19 juni 2010 17:30 schreef Fosfolipide het volgende:
Haha superheld, bedankt! Geniale softwareWas er anders nooit opgekomen. Thx
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef Endymion9 het volgende:
Help!!! ik zoek echt al jaren naar de naam van het klassieke nummer dat begint op
0,56 seconden. Van de film Anastasia, van het volgende gedeelte:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:27 schreef Compass het volgende:
Hoe heet het nummer vanaf
0:37 tot aan 1:07
Gedaan!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:52 schreef alida69 het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat je het bestandje ook nog ff upload naar speedyshare? vanuit marokko kan ik bij rapid niet downloaden
Danku!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef Endymion9 het volgende:
Help!!! ik zoek echt al jaren naar de naam van het klassieke nummer dat begint op
0,56 seconden. Van de film Anastasia, van het volgende gedeelte:
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef stefsg het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijd opzoek naar een klassiek nummer die een hele ontspanne sfeer geeft.
je hoort het vaak iin films, tekenfilms en tv programma's. als ik me niet vergis dan komt het van beethoven. meestal word dit muziekje gebruikt bij rustige momenten of als de vroege ochtend in beeld komt of de mooie natuur. ook kan je het horen in een van de afleveringen van ren and stimpy. en volgensmij is het ook ooit gebruikt voor de reclame van de vogelbescherming.
Wie kan mij helpen!!!
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef knuckleduster het volgende:
Gaan we weer....."Help ik zoek...."
Dat eendagsnummer van die franse gozers omstreeks 1995 waarin ze soort van rappen over Denen of Kelten (meen me veel van die kruizen te herinneren). Clip is opgenomen in/bij een stenen toren met bergen op de achtergrond geloof ik...
Wiie helpt me dat verd*mde nummer uit mijn kop te krijgen....
Haha geen dank, was een hele goede omschrijving mag ik wel zeggen!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:10 schreef knuckleduster het volgende:
[..]
U is fantastisch!
En retesnel moet ik daaraan toevoegen!
Teddy Pendergrass vs Whitney Houston - Hold Me ?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:18 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer van Teddy Pendergrass, volgens mij een duet met in de intro strijkers.
status quo - rocking all over the worldquote:Op zondag 20 juni 2010 19:03 schreef bhm het volgende:
Misschien iemand die bij het concert van Guus Meeuwis was afgelopen week/weken?
Engels talige nummer dat hij zong, hij zong er 2 waarvan 1 born in the usa was. Ik ben op zoek naar de andere.
Dank je wel, het is Feel the fire.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:26 schreef RETROSWEETY het volgende:
[..]
Teddy Pendergrass vs Whitney Houston - Hold Me ?
Stephanie Mills & Teddy Pendergrass ~ Feel The Fire ?
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:05 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
status quo John Fogerty - rocking all over the world
je verneukt het forumquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:42 schreef Booomer het volgende:
Op de site van Extrema, klik je in het menu op Feel & Look. Je krijgt dan een filmpje van Extrema, en ik zoek een nummer uit dat filmpje. Er staat helaas geen tijd bij, dus heb ik een screenshotje gemaakt van het moment waarop dat nummer ongeveer begint:
[ afbeelding ]
Top!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:05 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
status quo - rocking all over the world
het is iig de reclame van het merk Bodum...misschien helpt dat bij het zoekenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef 2cv het volgende:
Op NL 1 was er vandaag een reclamespot voor gekleurde barbecues in allemaal verschillende hippe kleuren. In die reclame speelde een aap (chimpansee) de hoofdrol en op de achtergrond klonk een oud rock&roll nummer. Wat is de titel + uitvoerende van dat nummer ? Overigens, dat liedje is ook te horen in de film Christine (die met die Amerikaanse auto die 'leeft' , zichzelf uit kan deuken en tegenstanders vermoordt).
Ja, dat is het merk ! Ik was het merk vergetenquote:Op zondag 20 juni 2010 23:16 schreef Bjoro het volgende:
[..]
het is iig de reclame van het merk Bodum...misschien helpt dat bij het zoeken
Er gaat een lamje branden.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:18 schreef Bjoro het volgende:
Summertime Blues door Eddie Cochran, dan denk ik !
heb nu ook de YT toegevoegdquote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef 2cv het volgende:
Er gaat een lamje branden.
Minnie Riperton - Loving You?quote:Op maandag 21 juni 2010 01:11 schreef Vilans het volgende:
Hai, ik zoek een oude liefdesnummer. Iedereen kent hem wel, maar ik ben de naam kwijt.
Tis een donkere vrouw die dan "lalalalala, lalalala, lalalala-lalalalaalaaaa toedoedudududuuuuu (en dan een hele hoge stem)"
Lyrics weet ik niet.
Graag gedaan, veel gebruikt liedje in films dus was 'm nog niet vergeten.quote:Op maandag 21 juni 2010 01:35 schreef Vilans het volgende:
Ah ja dat is hem hoor! Harstikke bedankt GekruldeMondhoek!
En lekker snel ook
Die bedoel je?quote:Op maandag 21 juni 2010 08:00 schreef SevD het volgende:
We herkennen hem allemaal hier, maar komen niet op de naam!
Juist! Bedankt!quote:
"Ladyquote:Op zondag 20 juni 2010 14:26 schreef Spittie het volgende:
Ik zoek een (rustig) dance nummer waarin deze tekst met mannenstem wordt gezongen: "Baby, I've got you on my mind".
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:11 schreef kroonluchter het volgende:
hallo!
Ik zoek ook een nummertje:
in het liedje komt de hele tijd : tuck the night...in voor..
het is een beetje een dance/ house nummer! ehhh..tuck the night!
kan hem nergens vinden
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:17 schreef kroonluchter het volgende:
nee dat is hem niet...
echt, tuck the night..
en hij is niet oud zoals het liedje die je gaf..
Nee helaas, er komt echt bijna alleen maar de tekst: "I got you on my mind" in voor.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:44 schreef Sequencial het volgende:
[..]
"Lady
I just feel like
I won't get you
Out of my mind" ?
oja, en het is niet BB King. Want zijn gitaar heet Lucille, dat weet ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef Roland1000 het volgende:
Ik zoek ook weer een nummer:
Eind jaren 80, begin jaren 90 denk ik. Een man, zingt Lucy of Lucille, daarna gevolg door een achtergrondkoortje die "pap" roept. Beetje funk/pop achtig, met een electrische gitaar die opvallend is. Zo herinner ik het me. Iemand?
Ik heb daarop gereageerd, maar jij niet meer op mijn mogelijke antwoordquote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:46 schreef Roland1000 het volgende:
Ik zoek ook weer een nummer:
Eind jaren 80, begin jaren 90 denk ik. Een man, zingt Lucy of Lucille, daarna gevolg door een achtergrondkoortje die "pap" roept. Beetje funk/pop achtig, met een electrische gitaar die opvallend is. Zo herinner ik het me. Iemand?
Ik had de vraag blijkbaar als eens eerder gesteld.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:49 schreef Rekkie het volgende:
In 2003 naast het nummer 'Summer Jam' was er nog een 'zomerhit'
iets met "na na na na na na hey"
Gaat er toevallig bij iemand een belletje rinkelen?
Voor de geïnteresseerden:quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:48 schreef EvanStone het volgende:
Nogmaals:
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:09 schreef mr_t88 het volgende:
Help! Ik zoek een WK nummer.. ze zingen (volgens mij een vrouw): jaaabuulaani ... south africa .... Volgens mij is eer een Nederlandse 'feestnummer' versie van..
Thx
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 00:13 schreef Roland1000 het volgende:
[..]
Deed me denken aan deze:
Was volgens mij een andrelon reclame ofzo, met een vrouw die erin zong.
quote:Op maandag 21 juni 2010 18:05 schreef Gitaarmat het volgende:
bands die muziek maken wat hierop lijkt.
quote:Waar is dit topic niet voor bedoeld?![]()
'Algemene vragen' (wie kent er nog meer nummers zoals het Wilhelmus?), maar je staat natuurlijk vrij om daar zelf een topic over te openen.
Thanks voor je begripquote:Op maandag 21 juni 2010 18:11 schreef Gitaarmat het volgende:
Hmmm, dan maar in de SC. Hier ga ik geen topic voor openen.
quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:34 schreef Marquito het volgende:
Ik zoek het volgende House(?) nummer: Fragment
Heb dit opgenomen met m'n telefoon en zoals te horen is is deze er niet echt geschikt voor
Hopelijk herkent iemand de tekst of het deuntje aan het einde
Deze reclame?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:48 schreef EvanStone het volgende:
Heb een fragment van een reclame gezien waarin een man bij een barbecue staat en waarbij een soulachtig nummer wordt afgespeeld. Heb maar 2 seconden of zo er van kunnen zien.
Nee is 'm niet.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |