quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:27 schreef Compass het volgende:
Hoe heet het nummer vanaf
0:37 tot aan 1:07
Gedaan!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:52 schreef alida69 het volgende:
[..]
Is het mogelijk dat je het bestandje ook nog ff upload naar speedyshare? vanuit marokko kan ik bij rapid niet downloaden
Danku!quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:43 schreef Endymion9 het volgende:
Help!!! ik zoek echt al jaren naar de naam van het klassieke nummer dat begint op
0,56 seconden. Van de film Anastasia, van het volgende gedeelte:
quote:Op zondag 20 juni 2010 15:29 schreef stefsg het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben al een tijd opzoek naar een klassiek nummer die een hele ontspanne sfeer geeft.
je hoort het vaak iin films, tekenfilms en tv programma's. als ik me niet vergis dan komt het van beethoven. meestal word dit muziekje gebruikt bij rustige momenten of als de vroege ochtend in beeld komt of de mooie natuur. ook kan je het horen in een van de afleveringen van ren and stimpy. en volgensmij is het ook ooit gebruikt voor de reclame van de vogelbescherming.
Wie kan mij helpen!!!
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:03 schreef knuckleduster het volgende:
Gaan we weer....."Help ik zoek...."
Dat eendagsnummer van die franse gozers omstreeks 1995 waarin ze soort van rappen over Denen of Kelten (meen me veel van die kruizen te herinneren). Clip is opgenomen in/bij een stenen toren met bergen op de achtergrond geloof ik...
Wiie helpt me dat verd*mde nummer uit mijn kop te krijgen....
Haha geen dank, was een hele goede omschrijving mag ik wel zeggen!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:10 schreef knuckleduster het volgende:
[..]
U is fantastisch!
En retesnel moet ik daaraan toevoegen!
Teddy Pendergrass vs Whitney Houston - Hold Me ?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:18 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een nummer van Teddy Pendergrass, volgens mij een duet met in de intro strijkers.
status quo - rocking all over the worldquote:Op zondag 20 juni 2010 19:03 schreef bhm het volgende:
Misschien iemand die bij het concert van Guus Meeuwis was afgelopen week/weken?
Engels talige nummer dat hij zong, hij zong er 2 waarvan 1 born in the usa was. Ik ben op zoek naar de andere.
Dank je wel, het is Feel the fire.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:26 schreef RETROSWEETY het volgende:
[..]
Teddy Pendergrass vs Whitney Houston - Hold Me ?
Stephanie Mills & Teddy Pendergrass ~ Feel The Fire ?
quote:Op zondag 20 juni 2010 19:05 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
status quo John Fogerty - rocking all over the world
je verneukt het forumquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:42 schreef Booomer het volgende:
Op de site van Extrema, klik je in het menu op Feel & Look. Je krijgt dan een filmpje van Extrema, en ik zoek een nummer uit dat filmpje. Er staat helaas geen tijd bij, dus heb ik een screenshotje gemaakt van het moment waarop dat nummer ongeveer begint:
[ afbeelding ]
Top!quote:Op zondag 20 juni 2010 19:05 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
status quo - rocking all over the world
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |