Kijk eens bij nummer gemist.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Tamashii het volgende:
Yea baby, weer een verzoek!
Ik ehm heb vanmiddag op de radio van 3fm een half liedje gehoord. Heel bekend van vorig jaar, een soort drumm and base nummer wat het vorig jaar net niet tot de hitlijsten heeft gehaald....Dus....
Nee, zoals ik al zei, hij werd maar half gedraaid, heel even om te laten horen. Dus die staat er niet bij.quote:
Oh, ik dacht dat je 'm maar half had gehoordquote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nee, zoals ik al zei, hij werd maar half gedraaid, heel even om te laten horen. Dus die staat er niet bij.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:27 schreef Tamashii het volgende:
Yea baby, weer een verzoek!
Ik ehm heb vanmiddag op de radio van 3fm een half liedje gehoord. Heel bekend van vorig jaar, een soort drum and bass nummer wat het vorig jaar net niet tot de hitlijsten heeft gehaald....Dus....
quote:
quote:
quote:No stress, no seeds, no stems, no sticks!
Some of that real sticky icky
A little weed, put it in the air
quote:Op zondag 6 juni 2010 23:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
We zoeken weer mee en dat is priehiemaaa
Haha vandaar, ik was al in het vorige topic aan het zoeken wie dat gevraagd had.quote:Op zondag 6 juni 2010 23:58 schreef Da_Ripper het volgende:
ik quote Snoop alleen maar even om aan te geven dat 't topic weer sticky was
maar nu heb jij ook weer je tvp'tje
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:23 schreef Marquito het volgende:
TVP en maar meteen weer een request.
Ben op zoek naar een Balkan-achtig dance nummer, de enige tekst die er volgens mij inzit is iets van 'papadididalum' of dat is in ieder geval wat ik ervan versta
Iemand misschien een idee?
Zullen we ze gaan tellen deze zomer ? Volgens mij is het nummertje 3 of 4.quote:
Dat is em inderdaadquote:
Geen dankquote:Op maandag 7 juni 2010 00:34 schreef Marquito het volgende:
[..]
Dat is em inderdaadbedankt! Wel even slecht van mij dat ik deze in het vorige topic al voorbij heb zien komen maar toen niet op de link geklikt had.
Hij is al vaker langsgeweest volgens mijquote:Op maandag 7 juni 2010 00:33 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Zullen we ze gaan tellen deze zomer ? Volgens mij is het nummertje 3 of 4.
Even de administratie opgemaaktquote:Op maandag 7 juni 2010 00:35 schreef donroyco het volgende:
[..]
Geen dank
[..]
Hij is al vaker langsgeweest volgens mij
quote:Op maandag 7 juni 2010 00:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Even de administratie opgemaakt
Riva Starr - I Was Drunk : 3
Yolanda Be Cool - We No Speak Americano : 3
Nee zover ging mijn calculator niet, gaat maar tot 9 cijfers.quote:Op maandag 7 juni 2010 01:08 schreef donroyco het volgende:
[..]
Bijhouden aub.
Heb je ook bijgehouden hoeveel ik er ooit heb opgelost?
quote:Op maandag 7 juni 2010 01:51 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee zover ging mijn calculator niet, gaat maar tot 9 cijfers.
Pitbull + Akon - Shut it down.quote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik was dus vrijdag aan het chillen in de soos in mijn dorp. En ik hoorde toen een vet leuk liedje alleen weet ik niet hoe die heet...
Ik weet wel dat het begon met Wooohoooowooowoooohooow. En dat het couplet ging als iets met: sometimes i feel like... of sometimes it feels like... Heeft iemand misschien een idee?
Er zat ook steeds een stuk rap in. Kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe dit liedje heet?![]()
![]()
Het klonk aardig nieuw!
ik moest gelijk denken aan under the bridgequote:Op maandag 7 juni 2010 19:31 schreef AdvancedPower het volgende:
Ik was dus vrijdag aan het chillen in de soos in mijn dorp. En ik hoorde toen een vet leuk liedje alleen weet ik niet hoe die heet...
Ik weet wel dat het begon met Wooohoooowooowoooohooow. En dat het couplet ging als iets met: sometimes i feel like... of sometimes it feels like... Heeft iemand misschien een idee?
Er zat ook steeds een stuk rap in. Kan iemand me alsjeblieft vertellen hoe dit liedje heet?![]()
![]()
Het klonk aardig nieuw!
2e: misschien?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ok 2 opgaves, 1ste :
Word refreintje gezongen door aantal dames i think i love i think i love i think i love you
klinkt ouderwets zegmaar, maar denk dat het nummer op zich niet heel oud is
wordt vaker gedraaid in de melkweg bij gemengd zwemmenindie zaal
2e:
Dit wordt een hele vage: soort van house, bubbling nummer wat op een gegeven moment stilvalt en er door een dame do do do do do do wordt gezongen..
maybe kunnen jullie me helpen
iig bedankt voor de moeite
quote:Op maandag 7 juni 2010 22:03 schreef Internetheld het volgende:
Ik zoek dat ene nummer waarin ze steeds dit zeggen; lean back lean back
ehhh sorry dat ik het zeg maar was het te moeilijk om zelf lean back bij youtube in te tikkenquote:
2e gokjequote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ok 2 opgaves, 1ste :
Word refreintje gezongen door aantal dames i think i love i think i love i think i love you
2e:
Dit wordt een hele vage: soort van house, bubbling nummer wat op een gegeven moment stilvalt en er door een dame do do do do do do wordt gezongen..
maybe kunnen jullie me helpen
iig bedankt voor de moeite
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef MosPos het volgende:
Ik zat naar een elektro mix te luisteren en het liedje vanaf 6:35 ofzo vind ik wel erg vet, alleen ik weet niet hoe dat nummer het. Ik heb de tekst opgezocht en dat bracht me tot Tocadisco ft Nadia Ali - Better Run. Maar dat is hem niet. Het is waarschijnlijk een mix ofzo, of gewoon een hard nummer waarbij ze die tekst gebruiken. Anywho weet iemand hoe het nummer heet?
quote:Op dinsdag 8 juni 2010 13:21 schreef MosPos het volgende:
Ik zat naar een elektro mix te luisteren en het liedje vanaf 6:35 ofzo vind ik wel erg vet, alleen ik weet niet hoe dat nummer het. Ik heb de tekst opgezocht en dat bracht me tot Tocadisco ft Nadia Ali - Better Run. Maar dat is hem niet. Het is waarschijnlijk een mix ofzo, of gewoon een hard nummer waarbij ze die tekst gebruiken. Anywho weet iemand hoe het nummer heet?
Daarvoor is dit topic niet bedoeld, gebruik Ctrl + F of vraag het de mods in MUZ FB.quote:
Die eerste is dat deze?quote:Op maandag 7 juni 2010 18:47 schreef FunkY-FrankY het volgende:
ok 2 opgaves, 1ste :
2e:
..
je bent een geweldenaarquote:
Al eens een PM gestuurd naar de uploader van het filmpje ?quote:Op woensdag 9 juni 2010 00:42 schreef dwi87 het volgende:
hey!
Ik ben op zoek naar het bekende 'trouwdeuntje' maar dan de Jazzversie er van. Ik heb me werkelijk suf gezocht op diverse sites, itunes, youtube maar ik heb alleen het liedje. wie o wie?
De gegevens die ik heb zijn Jazz - Marcha Nupcial - Mendelssohn maar toch kom ik hiermee alleen op de 'klassieke versie'. Ik wil hem graag ergens kopen via itunes oid.
hope u can help me :-)
Goede vraag, dat heb ik inderdaad, hij gaf me de vet gedrukte gegevens, maar hiermee kon ik nog niks vinden... Ik hoop dat jullie het weten, zelf ben ik ten einde raad namelijk...quote:Op woensdag 9 juni 2010 01:13 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Al eens een PM gestuurd naar de uploader van het filmpje ?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:21 schreef dwi87 het volgende:
[..]
Goede vraag, dat heb ik inderdaad, hij gaf me de vet gedrukte gegevens, maar hiermee kon ik nog niks vinden... Ik hoop dat jullie het weten, zelf ben ik ten einde raad namelijk...
groetjes
Marcel Falize on xylophone and Frank Steijns on the carillon on high velocity.quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:01 schreef MarkyB het volgende:
Hoe heet het liedje welke op 2.50 begint in dit filmpje?
http://www.dumpert.nl/med(...)/de_turbo_polyp.html
Ja het lijkt er inderdaad op, er zijn wel wat andere jazz versies van de Wedding-March. Maar die onder dat betreffende Youtube -filmpje ben ik nergens anders tegengekomen.quote:Op woensdag 9 juni 2010 13:29 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het de uploader zelf is die het speelt.
Die weet ik!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:57 schreef knuckleduster het volgende:
*oude lullen modus on*
ik ben op zoek naar de naam het nummer van een clip ergens omstreeks 1985 (als ik me niet vergis).
Zijn 3 donkere gozers die in een soort cartoonachtige clip rappen, enige wat me er nog van bijstaat is dat in het refrein terugkomt "we're only bugging" en dan zag je ze voorbij crossen in een gekleurde volkswagen kever. Me de pleuris zoeken op google heeft ook geen vruchten afgeworpen en tegenwoordig kun je op youtube al helemaal niks meer vinden dus....
Heeft iemand deze dubieuze data nog ergens opgeslagen staan?
*oude lullen modus off*
wtf....dat is rap!quote:Op woensdag 9 juni 2010 22:59 schreef BrandX het volgende:![]()
![]()
zooooooo vreselijk fout, maar zooooooo vreselijk leuk!
Ergste was dat ik hem nog helemaal uit mijn hoofd kende
damn...zeker met m'n verkeerde oog gekeken - je hebt helemaal gelijk!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:00 schreef BrandX het volgende:
Overigens gewoon intypen in youtube; were only buggin en het is je eerste hit
is het snel, langzaam? iets rapperigs er in of juist niet? beetje dance achtig, of eerder pop?quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb al weken een nummer in mijn hoofd, ik hoor het echt 2 keer per dag op slam FM maar op mijn werk werkt slamfm.nl niet...dus kan ook niet ff zoeken welke het is, en voor de rest luister ik geen radio, maar het word door een meisje gezongen. het nummer is vrij snel
en je hoort de hele tijd "i dont what to do" en daarna komt zoiets als "what do you feel for me", het is een pop nummer, kan niet echt zeggen welk gerne het is... maar omdat ik het in mijn hoofd heb, en niet weet hoe het nummer heet word ik helemaal gekthanks alvast
npquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:14 schreef knuckleduster het volgende:
[..]
damn...zeker met m'n verkeerde oog gekeken - je hebt helemaal gelijk!
vrij snel, en pop achtig.quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:25 schreef BrandX het volgende:
[..]
is het snel, langzaam? iets rapperigs er in of juist niet? beetje dance achtig, of eerder pop?
quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:21 schreef Sanchos het volgende:
Ik heb al weken een nummer in mijn hoofd, ik hoor het echt 2 keer per dag op slam FM maar op mijn werk werkt slamfm.nl niet...dus kan ook niet ff zoeken welke het is, en voor de rest luister ik geen radio, maar het word door een meisje gezongen. het nummer is vrij snel
en je hoort de hele tijd "i dont what to do" en daarna komt zoiets als "what do you feel for me", het is een pop nummer, kan niet echt zeggen welk gerne het is... maar omdat ik het in mijn hoofd heb, en niet weet hoe het nummer heet word ik helemaal gekthanks alvast
het is al een oudjequote:
Graag gedaan, heb gewoon de lyrics in google gezet. 1e hitquote:
ja dat vatte ik wel met die buiging, maar het was meer om jullie in mij te plaatsenquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
het is al een oudjekeb hem inmiddels te veel gehoord
Mijn reactie was op het gegeven dat chatgirl het direct goed had!
dat deed ik ook, maar ik kwam uit op een nummer van Jodeci en mary J bligequote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb gewoon de lyrics in google gezet. 1e hit
Ik kreeg alleen the white stripes, dusty springfield en millowquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:34 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Graag gedaan, heb gewoon de lyrics in google gezet. 1e hit
Nice, na die beschrijving gelezen te hebben had ik dit nummer ook in m'n kop zitten.quote:
Ik heb deze zoekactie gebruikt:quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:36 schreef Sanchos het volgende:
[..]
Ik kreeg alleen the white stripes, dusty springfield en millow
quote:"i don't know what to do" lyrics -yorn -white
Graag gedaanquote:Op woensdag 9 juni 2010 23:40 schreef nightcowboy het volgende:
[..]
Nice, na die beschrijving gelezen te hebben had ik dit nummer ook in m'n kop zitten.
?quote:Op dinsdag 8 juni 2010 20:03 schreef OnCraintDégun het volgende:
Een vriend van me liet me een goed nummer horen. Ik kan niets over de naam vertellen. Maar er hoorde een anekdote bij, twee jongens zochten een zangeres voor hun band en spraken de eerste de beste leuke meid aan en die werd het uiteindelijk (een Frans studente). Ze klonk een beetje als die zangeres van portishead.
Weet iemand toevallig welke band ik bedoel? XD
quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik was laatst bij mijn vriend en daar luisterde zijn zusje een liedje waar ik toen nog mee zat DIE MOET IK DOWNLOADEN en dan kom ik de volgende dag thuis en ben ik het kwijt.Het is een R&B/pop/rapachtig nummer, vrij recent en het wordt volgens mij door een negerin gezongen. Rihanna style that sort of stuff. En ik heb d'r al 4 dagen niet gesproken, anders zou ik het aan haar vragen, daarom maar hier.
Ik heb trouwens de top 50 en de top 40 al afgezocht maar daar kan ik 'm niet vinden.
Nee, dat is 'm niet, die heb ik ook al geluisterd. Dit is nog te "rap" achtig.quote:
Nee, dat is het probleem, ik kan me niet meer herinneren wat ze zong.quote:Op donderdag 10 juni 2010 16:13 schreef ruud.nl het volgende:
Heb je niet wat meer informatie? Het is natuurlijk een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg tussen negerinnen die R&B-nummers zingen.
die was het nie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:23 schreef Heroinjunk het volgende:
God, ik was laatst bij mijn vriend en daar luisterde zijn zusje een liedje waar ik toen nog mee zat DIE MOET IK DOWNLOADEN en dan kom ik de volgende dag thuis en ben ik het kwijt.Het is een R&B/pop/rapachtig nummer, vrij recent en het wordt volgens mij door een negerin gezongen. Rihanna style that sort of stuff. En ik heb d'r al 4 dagen niet gesproken, anders zou ik het aan haar vragen, daarom maar hier.
Ik heb trouwens de top 50 en de top 40 al afgezocht maar daar kan ik 'm niet vinden.
Neen, ook niet.quote:
Deze ook nie?quote:Op donderdag 10 juni 2010 15:53 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee, dat is 'm niet, die heb ik ook al geluisterd. Dit is nog te "rap" achtig.
Nee, die is te drama.quote:
Weet niet waarom, maar moet aan deze reclame denkenquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er weer een:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
Is 'm niet, die ik zoek heeft een hoger tempo.quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:56 schreef kvd het volgende:
[..]
Weet niet waarom, maar moet aan deze reclame denken
en dan zou het 'Het bloemenduet' zijn uit Lakme door Delibas
Je denkt dat het bij een reclame heeft gezeten. Wat voor reclame zou dat dan zijn geweest?quote:Op donderdag 10 juni 2010 20:01 schreef EvanStone het volgende:
[..]
Is 'm niet, die ik zoek heeft een hoger tempo.
Nog niemand.quote:Op maandag 7 juni 2010 20:25 schreef porsche1 het volgende:
http://www.attitudeisaltitude.com/video-nick-vujicic.php
Nog steeds echt niemand?
Het klinkt als iets wat voor het filmpje is gemaakt. Al eens contact met de makers van die site opgenomen?quote:
Gokje ,voldoet niet helemaalquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er weer een:
Nummer waarin een vrouw padadadaa of lalalalalalla zingt met een klassiek ondertoontje. Komt volgens mij uit een reclame aantal jaren terug.
Deed me denken aan deze:quote:Op donderdag 10 juni 2010 19:48 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek er weer een:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |