Is lekkerquote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef FANN het volgende:
Wie hier drinkt er wel eens van die Ijskoffie?
van Campina of Douwe Egberts?
[ afbeelding ]
Ik niet, krijg er een frappé-hoofd van.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef FANN het volgende:
Wie hier drinkt er wel eens van die Ijskoffie?
van Campina of Douwe Egberts?
[ afbeelding ]
Mooie toevoeging toch!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:02 schreef Marrije het volgende:
Wheheehehhe, wat is dat voor knop, plaats tvp
quote:
Kut, en we hebben het al zo druk.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht nu mogen wij natuurlijk alle tvp's verwijderen!
Mijne ook niet.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:02 schreef Marrije het volgende:
[..]
Probeer het eens bij G-star, daar hebben ze er nog één nodig volgens mij.
Geen idee. . . Ik heb op die knop geklikt in het FB topic. Maar nu dan?quote:
Jep.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
Geen idee. . . Ik heb op die knop geklikt in het FB topic. Maar nu dan?
Nu staat daar geen post van mij en hij komt wel in mn active topics ofzo?
Ik zou loonsverhoging vragen!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh wacht nu mogen wij natuurlijk alle tvp's verwijderen!
fokforum_dark hierquote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef Coos het volgende:
[..]
Mijne ook niet.
Heb nog steeds Fok silver.
Good thinking.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef Marrije het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 17:01 schreef Coos het volgende:
http://www.zita.be/fun/vi(...)chzelf-in-brand.html
Mag jij met je DIRK-tas de Aldi wel in??quote:Op zondag 6 juni 2010 17:04 schreef FANN het volgende:
[..]
ja daarom... vond ik ook
maar ik heb nu die van de Aldi en die is 49 eurocent en EXACT hetzelfde![]()
dus... scheelt de helft![]()
wou ik effe segge
ja en dat had ik zonet wel gezien en geprobeerd natuurlijkquote:Op zondag 6 juni 2010 17:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
![]()
En er staan nu kruisjes achter je Myat's zodat je die kan verwijderen.
ik ga met dezequote:Op zondag 6 juni 2010 17:07 schreef Coos het volgende:
[..]
Mag jij met je DIRK-tas de Aldi wel in??![]()
[ afbeelding ]
Het regent, dan heb je opeens veel minder zin in koud bier.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik baalde al dat Pietje me geen koelkast aanbood
A joh, vanaf morgen is het weer herfst in Nederland, niet nodig zo'n ding.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:08 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja ik baalde al dat Pietje me geen koelkast aanbood
Ik plaats er wel even een tvpquote:Op zondag 6 juni 2010 17:09 schreef Marrije het volgende:
Maar kan iemand even iets posten in de FB dan?
Om te zien dat het werkt. . .
quote:
ik gaat het ook een keer proberen....quote:Op zondag 6 juni 2010 17:15 schreef Deisyy het volgende:
Als je in een topic op de tvp-knop hebt gedrukt komt dat topic ook niet in de postgeschiedenis van diegene.
bij mij werkt hetquote:Op zondag 6 juni 2010 17:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ik gaat het ook een keer proberen....
dit lijkt me wel een geschikt topic
Ik druk de hele tijd op 'plaats TVP' i.p.v 'invoeren'..
effe kijke of het werkt
quote:
Behalve als je er postquote:Op zondag 6 juni 2010 17:20 schreef FANN het volgende:
en als je dus op mijn posthistorie klikt zie je het niet...
dus ik gaat straks effe naar het ''keldertje''
geen hond die het weet
Oquote:Op zondag 6 juni 2010 17:19 schreef Marrije het volgende:
[..]
![]()
Ik bedoelde het FB topic van RLS![]()
Maar net al gezien dat het werkt, dus never mind, maar bedankt voor de moeite
quote:Nyfer geeft toe dat 'enkele punten' bij D66 en het CDA niet kloppen. De kern blijft evenwel overeind, aldus de onderzoekers.
quote:De Turkse premier Erdogan is van plan zelf mee te reizen met een volgend hulpkonvooi aan Gaza. Dat melden bronnen binnen de Turkse veiligheidsdienst.
Israël heeft inmiddels aangegeven dat een bezoek van Erdogan aan de gazastrook ondenkbaar en onrealistisch is. Ook de VS hebben de premier gevraagd het hulpkonvooi nog niet te laten vertrekken.
De Turkse bevolking reageerde woedend op de aanval op Turkse burgers aan boord van het konvooi vorige week.
Turkije en Israël geven beide evenveel geld uit aan het leger, maar Turkije kan de hulp van de NAVO inschakelen wanneer één van haar legerschepen wordt aangevallen. Het is daarom moeilijk denkbaar dat Israël ook dat hulpkonvooi door middel van geweld zal afslaan.
ondenkbaar en onrealistisch. . . Ongewenst bedoelen ze.quote:Israël heeft inmiddels aangegeven dat een bezoek van Erdogan aan de gazastrook ondenkbaar en onrealistisch is.
Kameroen aardappeltjes en kippetjesquote:Op zondag 6 juni 2010 17:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat schuif je erin?
De tvp-knop is verhuisd
Dit is ook wel interessant Disana als je het hele artikel en de antwoorden leest.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:47 schreef Disana het volgende:
Ik denk wel dat we het gaan meemaken. Het hek is van de dam en dat is alleen maar goed wat mij betreft. Ik vraag me alleen af hoe graag Turkije nog bij het overwegend Israëlminnende Europa wil horen
Gedaan!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:36 schreef Copycat het volgende:
Laysa, PM me even je adres, dan stuur ik het artikel morgen naar je ToeVP!
"We hebben danwel D66 zwaar benadeeld in onze cijfers, en CDA enigszins, maar de kern blijft overeind, namelijk: stemp PvdA."quote:
Ik zit de hele week al te denken: "Zal ik een paar weken vrij nemen en ook een tripje gaan maken". 't Zal wel weer bij denken blijven, maar eigenlijk wil ik het welquote:
Weddenschap doen wie er van ons 2 als eerste een rollater heeft?quote:Op zondag 6 juni 2010 17:42 schreef Toverheks het volgende:
Laysa zei in het vorige topic
ik was van plan om nog wel 30 jaar te leven dus dat moet goed komen
Ja natuurlijk doos, wie moet mij dan anders opzoeken in het bejaardecentrum![]()
Kut van je ontslagbrief, ze zullen juf laysa missen.
Doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uiteindelijk leef je nu....en daar moet je van genieten!quote:Op zondag 6 juni 2010 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit de hele week al te denken: "Zal ik een paar weken vrij nemen en ook een tripje gaan maken". 't Zal wel weer bij denken blijven, maar eigenlijk wil ik het wel
Ik denk niet dat het echt genieten zal zijn, maar ik vind het wel een mooie actiequote:Op zondag 6 juni 2010 17:57 schreef Laysa het volgende:
[..]
Doen!!!!!!!!!!!!!!!!!!! uiteindelijk leef je nu....en daar moet je van genieten!
Dat ken ik nietquote:Op zondag 6 juni 2010 17:53 schreef Laysa het volgende:
[..]
Kameroen aardappeltjes en kippetjes....van de Lidl
http://www.alertnet.org/thenews/newsdesk/LDE655077.htmquote:
Op zich wel logisch. Vandaag onderzoek, dan interpreteren en morgen de uitslag. Eerst aan Robben denk ik en dan pas aan ons.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Morgen pas nieuws over robben, was op radio 1.
Je moet niet bij voorbaat al gaan liggen Teuntjequote:Op zondag 6 juni 2010 17:59 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het echt genieten zal zijn, maar ik vind het wel een mooie actie
We gaan over 5 minuten eten ik laat het daarna wel ff wetenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ken ik nietMaar als het de moeite waard is hoor ik het graag.
Wij gaan straks lekker wokken
En je ben nu toch bezig, kan je gelijk die boten effe goed in de verf zetten.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:56 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik zit de hele week al te denken: "Zal ik een paar weken vrij nemen en ook een tripje gaan maken". 't Zal wel weer bij denken blijven, maar eigenlijk wil ik het wel
Volgens mij beppen we een beetje langs elkaar heen. Ik had het over die "Free Gaza Movement", een tochtje op één van die vrachtschepen richting Gazaquote:Op zondag 6 juni 2010 18:08 schreef Laysa het volgende:
[..]
Je moet niet bij voorbaat al gaan liggen Teuntje...Het kan juist een mooie gelegenheid zijn om de dingen in je hoofd op te ruimen die je dwars zitten en daarbij ook nog een boel mooie plekjes te zien
![]()
[..]
We gaan over 5 minuten eten ik laat het daarna wel ff wetenEet smakelijk
Roest bikkenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:08 schreef Coos het volgende:
[..]
En je ben nu toch bezig, kan je gelijk die boten effe goed in de verf zetten.
quote:zaterdag 5 juni 2010 door Youp
Stem Rita!
Wat zal ik blij zijn als het woensdag is en dat lijstrukkersgeneuzel voorbij is. Dat vliegjes afvangen, dat koket kijken na de zoveelste dooddoener, die iets te gecoiffeerde koppies, dat Amerikaatje spelen van de televisiepresentatoren, de droeve spelregeltjes van de debatjes. Zelden zoveel Hollandse treurigheid over mijn televisiescherm zien spoelen. Je kunt het natuurlijk ook als amusement zien en er een beetje van genieten. Wil ik best, maar ik merk toch dat ik telkens word overmand door een zwaar soort medelijden. Moet nu al denken aan die volwassen mensen die woensdag in die zaaltjes achter Rutte gaan staan juichen. Blije volwassenen met zo’n partijshawltje om. Het shawltje van de PVVD. En dan de verliezers, die toch lichtpuntjes zien. Wordt het nou elke keer erger of lijkt het maar zo? Komt het doordat we te veel media hebben en dat ze de kans krijgen zich elke minuut wel ergens aan te stellen of was het vroeger ook al zo? Welke krant je opslaat, welke radio, televisie of computer je aanzet, ze stamelen iets onbenulligs over kilometerheffing, hypotheekrenteaftrek en integratie. En ze letten tijdens het kakelen heel goed op of ze goed overkomen. Je hoort de spindoctors roepen dat ze positief moeten zijn. Eindig altijd met iets optimistisch! Kijk in de camera! Glimlach. Ook als je beledigd wordt door je opponent. Antwoord vrolijk!
Sneu? Ja. Heel sneu. En het probleem is dat ze het zelf ook weten. Niet alleen de partijtjesleiders, maar ook de journalisten die de vragen stellen en de debatjes leiden. Aandoenlijk poldergedoe. Wat zullen die Bos, Kant en Eurlings blij zijn dat ze niet meer mee hoefden te doen aan dit derderangs amateurtoneel. En wat zal Rita opgelucht zijn dat het na woensdag definitief voorbij is. Hoewel? Ik ga op haar stemmen. Niet dat ik het met haar kleinburgerlijke opvattingen eens ben, maar domweg omdat ik bang ben dat ze anders verloren gaat voor de Nederlandse politiek. En ze hoort er toch bij. Dit soort dat met kans op 0 zetels met een lijst met zesendertig namen komt, is zo geestig en bezorgt mij zo’n goed humeur, dat ik alleen daarom al op haar stem. Rita moet blijven! Deze intense droefheid mag nooit verdwijnen. Vooral die optimistische toon die ze steeds aanslaat. Achter haar staat Kay van de Linde, die ooit met zijn havoklas op werkweek in Amerika is geweest en sindsdien als verkiezingsdeskundige wordt gezien. Kay zegt steeds tegen Rita dat ze positief moet blijven en Rita volgt dat als een trouw hondje keurig op. Dat betekent dat je altijd hilarische interviews met de schat ziet. Van die hela-hola-houd-er-de-moed-maar-in-gesprekjes! Maar ik stem vooral om haar omdat haar promotiefilmpje van een verpletterende schoonheid was. Een door de fijnzinnige Willibrord Frequin in elkaar gedraaid werkje dat zo grappig is. Koefnoen en Jiskefet ineen. Niet te verzinnen satire. Een meer dan terechte hit op Youtube. Ik heb het inmiddels veertig keer gezien en elke keer hang ik weer huilend van het lachen over mijn toetsenbord. Zulke bodemloos grappige televisie zie je zelden. Vooral die mensen die door Willibrord tot hun kin in een zwembad zijn gezet omdat het water hen zogenaamd aan de lippen staat. Wat was ik graag bij die opnamen geweest. Oh Rita, lieve Rita, ik vrees dat je woensdag wordt weggevaagd, sterker nog: dat ik de enige ben die op je gestemd heeft, maar gooi de handdoek niet in de ring. Geef niet op. Ga door. Ik ben verslaafd aan de foto’s van je partijkantoor. De bitterballengeur walmt van de plaatjes. Oh Rita, ga door, doe het voor mij, deze eenzame columnist die dagelijks smult van de weeë lucht van Nederlanders als jij. De kledingkeuze, het ontevreden hoofd met dat provinciekapsel, de zeurtoon waarop je je woorden uitspreekt, de idealen die je nastreeft en vooral je aanhangers. Ga niet weg Rita. Blijf pogen terug te komen in de Kamer. En blijf met Willibrord filmpjes maken. Doe iets met hoofddoekjes of patat etende Marokkanen. Oh Rita, ik smeek je: geef niet op.
Hmm, ben nooit zo'n fan van Marcel van Dam geweest.quote:Op zondag 6 juni 2010 17:53 schreef Coos het volgende:
[..]
Dit is ook wel interessant Disana als je het hele artikel en de antwoorden leest.
http://www.joop.nl/opinie(...)rd_aan_emile_roemer/
![]()
Zo, en nu ga ik eindelijk eens wat doen op deze dag des heeren.
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij beppen we een beetje langs elkaar heen. Ik had het over die "Free Gaza Movement", een tochtje op één van die vrachtschepen richting Gaza
Nee joh, gewoon d'r overheen kwasten. Kans is toch groot dat ze naar de kelder gaan.quote:
Da's toch gewoonquote:Op zondag 6 juni 2010 18:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Volgens mij beppen we een beetje langs elkaar heen. Ik had het over die "Free Gaza Movement", een tochtje op één van die vrachtschepen richting Gaza
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:09 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://www.freegaza.org/application-formquote:Op zondag 6 juni 2010 18:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Da's toch gewoon
http://www.freegaza.org/
Het is dus geen duidelijk geval, mag je voorzichtig concluderen.quote:Op zondag 6 juni 2010 18:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=108236
Ja, maar ze schieten je maar zo niet dood en als ze het doen krijg ik vast veel kamelen en maagdenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:17 schreef hondjes het volgende:
[..]
Je weet wat er gebeurd is, en dat het uit de hand kan lopen..
Dus goed de berichten en fora in de gaten houden.
in jouw geval zal het wel bij een maagdelijke kameel blijvenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:20 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ja, maar ze schieten je maar zo niet dood en als ze het doen krijg ik vast veel kamelen en maagden
Vooral dat: can you swimquote:Op zondag 6 juni 2010 18:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
http://www.freegaza.org/application-form
D'r zit in ieder geval wel haar op en daar hou ik wel vanquote:Op zondag 6 juni 2010 18:23 schreef FANN het volgende:
[..]
in jouw geval zal het wel bij een maagdelijke kameel blijven![]()
[ afbeelding ]
kan ook leuk zijn
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:26 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
D'r zit in ieder geval wel haar op en daar hou ik wel van
quote:
die is hier aan het lerenquote:Op zondag 6 juni 2010 18:40 schreef FANN het volgende:
[..]
en die Kardinaal van je ligt nu voor pampus ?
quote:Op zondag 6 juni 2010 18:47 schreef FANN het volgende:
krijg ook de pleuris maar allemaal
word ik hier een beetje genegeerd![]()
dr is idd erg weinig op tvquote:Op zondag 6 juni 2010 18:53 schreef Disana het volgende:
Publieke omroep: Sport, sport, sport sport, sport, religieuze programma's![]()
Hoi Fann.
Hoe krijgen ze het zo beroerd geprogrammeerd op één avond.quote:
vond willebrord erg slecht nagedaan, alleen jack de vries/balkenede vond ik leuk stukje en dat van wouter bos en die kinderen en deze rap.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het zo beroerd geprogrammeerd op één avond.
Heks wij hebben het gisteravond al gezien. Was wel aardig maar niet veel meer dan dat, vond ik. Ze zijn wel eens leuker geweest.
Eens. En ik vond dat met Cohen en zijn vrouw erg ver gaan ook al was het grappig bedoeld.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond willebrord erg slecht nagedaan, alleen jack de vries/balkenede vond ik leuk stukje en dat van wouter bos en die kinderen en deze rap.
vond dat totaal niet grappig net als jij, vond het meer triest dat je over de rug van cohen zijn vrouw moet *scoren* sloeg eigenlijk nergens opquote:Op zondag 6 juni 2010 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Eens. En ik vond dat met Cohen en zijn vrouw erg ver gaan ook al was het grappig bedoeld.
Je hebt écht nix beters te doen hé?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Jian het volgende:
Zit net even op het journaal een stukje te kijken over die gevangenissen in Peru, ai ai ai, da's niet best, gelukkig komt Joran, als hij wordt veroordeeld, in de vleugel van de buitenlanders, daar zijn de omstandigheden iets beter, ze zitten daar bijvoorbeeld veel ruimer,.... in een cel van 2 bij 3 meter maar met z'n vieren
Ga je hier nou ook nog lopen mekkeren, tis de warmte zeker hè ?quote:Op zondag 6 juni 2010 20:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je hebt écht nix beters te doen hé?
Mijn vriend heeft hetzelfde en ik moet je eerlijk zeggen dat wij nooit lullige reacties tegenkomen als we samen buiten zijn (hij in zijn scootmobiel). Daarom vond ik het ook zo hard, het was zo'n cliché uit lang vervlogen tijden.quote:Op zondag 6 juni 2010 19:51 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vond dat totaal niet grappig net als jij, vond het meer triest dat je over de rug van cohen zijn vrouw moet *scoren* sloeg eigenlijk nergens op
Het zag er inderdaad niet best uit. En hij wordt vast niet naar een luxe gevangenis in Nederland gebracht. Tja.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:10 schreef Jian het volgende:
Zit net even op het journaal een stukje te kijken over die gevangenissen in Peru, ai ai ai, da's niet best, gelukkig komt Joran, als hij wordt veroordeeld, in de vleugel van de buitenlanders, daar zijn de omstandigheden iets beter, ze zitten daar bijvoorbeeld veel ruimer,.... in een cel van 2 bij 3 meter maar met z'n vieren
Gevalletje van: wie zn billen brandt....quote:Op zondag 6 juni 2010 20:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zag er inderdaad niet best uit. En hij wordt vast niet naar een luxe gevangenis in Nederland gebracht. Tja.
Ja dat vind ik ook. Zo onverschillig en oppervlakkig als hij omging met de dood van Natalee, het interesseerde hem allemaal niets. Laat hem nu maar de prijs betalen dan.quote:
Ik vond het ook bizar hoe zijn gezichtsuitdrukking was toen hij ge arresteerd was...totaal blanco...quote:Op zondag 6 juni 2010 20:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat vind ik ook. Zo onverschillig en oppervlakkig als hij omging met de dood van Natalee, het interesseerde hem allemaal niets. Laat hem nu maar de prijs betalen dan.
Afkickverschijnselen... geen houden aan...quote:Op zondag 6 juni 2010 20:25 schreef Jian het volgende:
[..]
Ga je hier nou ook nog lopen mekkeren, tis de warmte zeker hè ?
Zoals screenshots van een onbegrijpelijke BB maken.quote:
Er zat vorige week een psychiater bij Knevel en zijn maat die vermoedt dat hij geen geweten heeft. Zo komt ie ook wel over vind ik.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:39 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik vond het ook bizar hoe zijn gezichtsuitdrukking was toen hij ge arresteerd was...totaal blanco...
Het is hier een half uur echt met bakken uit de hemel gekomen en dat heeft het lekker afgekoeld.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:42 schreef Disana het volgende:
Is het bij jullie ook nog zo warm? Hier in het noorden is het nog behoorlijk drukkend.
Gher is een regelrechte barbaar, die gaat zich nooit gedragen als een beschaafde Romeinquote:Op zondag 6 juni 2010 20:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Verder: When in Rome, do as the Romans do.
Ik was dan ook al verdergegaan met Joran.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:53 schreef Jian het volgende:
Gher is een regelrechte barbaar, die gaat zich nooit gedragen als een beschaafde Romein
weet je Disana, oke ze is de vrouw van een politicus, maar wat zou zij gedacht hebben toen ze die sketch zag van koefnoen, echt ik zou in huilen uitbarsten want ik vond het ook vernederend, net of je als je MS hebt ook achtelijk bent.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft hetzelfde en ik moet je eerlijk zeggen dat wij nooit lullige reacties tegenkomen als we samen buiten zijn (hij in zijn scootmobiel). Daarom vond ik het ook zo hard, het was zo'n cliché uit lang vervlogen tijden.
Ik heb het niet gezien en nou word ik toch nieuwsgierig, effe terugkijken !quote:Op zondag 6 juni 2010 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je Disana, oke ze is de vrouw van een politicus, maar wat zou zij gedacht hebben toen ze die sketch zag van koefnoen, echt ik zou in huilen uitbarsten want ik vond het ook vernederend, net of je als je MS hebt ook achtelijk bent.
Nou het was nou juist hun bedoeling dat gedrag belachelijk te maken, terwijl ik net zeg dat je dat zelden tegenkomt als je met z'n tweeën bent. Mensen hebben echt wel wat beters te doen.quote:Op zondag 6 juni 2010 20:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
weet je Disana, oke ze is de vrouw van een politicus, maar wat zou zij gedacht hebben toen ze die sketch zag van koefnoen, echt ik zou in huilen uitbarsten want ik vond het ook vernederend, net of je als je MS hebt ook achtelijk bent.
Officieel gaan ze 't onderzoeken. Officieus kan je er vanuit gaan dat ie lang de cel ingaat en dat de kans dat ie schuldig wordt bevonden 99% is. Zit er idd in dat ie 'geframed' is nu, maar hij heeft zoveel gedaan wat niet kan dat 't me niet echt meer boeit of ie precies nu op keihard bewijs de cel in gaat. Dat ie uberhaupt de cel in moet was al duidelijk.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:01 schreef Toverheks het volgende:
even over Joran, ik had ergens gelezen er was ook nog een nigiriaan, en dat meisje is een paar dagen later vermoord, stel, joran heeft haar een veeg gegeven, want 3 uur later vertrok hij uit dat hotel, en een paar dagen later is ze pas gevonden en ze zeiden ook ergens roofmoord, ze had 5000 dollar gewonnen die avond in het casino.
ik lees nergens een nigiriaan meer, waar is hij, is daar al onderzoek naar gedaan, of denken ze nu, ach we hebben Joran en we helpen de amerikanen een handje om Joran toch achter slot en grendel te krijgen, of hij het nu wel of niet gedaan heeft.
ja maar, stel dat ie geframed is en toch voor die laatste moord wordt veroordeeld dan looptquote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Officieel gaan ze 't onderzoeken. Officieus kan je er vanuit gaan dat ie lang de cel ingaat en dat de kans dat ie schuldig wordt bevonden 99% is. Zit er idd in dat ie 'geframed' is nu, maar hij heeft zoveel gedaan wat niet kan dat 't me niet echt meer boeit of ie precies nu op keihard bewijs de cel in gaat. Dat ie uberhaupt de cel in moet was al duidelijk.
Dat Joran heel lang achter slot en grendel moet ben ik met je eens, maar als hij dat Peruaanse meisje niet heeft vermoord betekent dat wel dat er een moordenaar vrij rond loopt.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Officieel gaan ze 't onderzoeken. Officieus kan je er vanuit gaan dat ie lang de cel ingaat en dat de kans dat ie schuldig wordt bevonden 99% is. Zit er idd in dat ie 'geframed' is nu, maar hij heeft zoveel gedaan wat niet kan dat 't me niet echt meer boeit of ie precies nu op keihard bewijs de cel in gaat. Dat ie uberhaupt de cel in moet was al duidelijk.
Klopt, maar Peru is ver. Of Chili, wat was 't nou. Stome WKpools ookquote:Op zondag 6 juni 2010 21:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar, stel dat ie geframed is en toch voor die laatste moord wordt veroordeeld dan loopt
die andere gek toch nog vrij rond
peru is ver, ja maar vind dat ff nergens op slaan, want in peru wonen ook meisjes weet je.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar Peru is ver. Of Chili, wat was 't nou. Stome WKpools ook.
misschien was de moordenaar wel ingehuurd en woont ie in Eindhovenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Klopt, maar Peru is ver. Of Chili, wat was 't nou. Stome WKpools ook.
Haal je me nu met Cc door de war, we verschillen behoorlijk kan ik je vertellen.quote:
huh???quote:Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Haal je me nu met Cc door de war, we verschillen behoorlijk kan ik je vertellen.
Mjah vies spelletje zou kunnen, het schijnt 5 jaar lang niet uit de media te zijn geweest, mede door mamma Betty Holloway.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:13 schreef Toverheks het volgende:
peru is ver, ja maar vind dat ff nergens op slaan, want in peru wonen ook meisjes weet je.
en als die Nigiriaan het heeft gedaan en wat andere ook zeggen die loopt nog ergens te fierefluiten klopt dat ook niet.
dat Joran moet * boeten* voor zijn vroegere daden ben ik helemaal met iedereen eens, maar nu weer met dit???
waar is die Nigiriaan??? denk dat er gewoon een vies spelletje wordt gespeeld tussen Peru en Amerika.
Ook wil Joran geen nederlandse advocaat heeft hij laten weten, nou dat kan ik me echt niet voorstellen dat hij een advocaat uit peru wilt.
Cc woont in Eindhoven, ik in Gouda.quote:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Haal je me nu met Cc door de war, we verschillen behoorlijk kan ik je vertellen.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Cc woont in Eindhoven, ik in Gouda.
Omdat hij bij de balie gezegd zou hebben dat zijn kamer niet schoongemaakt hoefde te worden.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef hondjes het volgende:
Wat ik vreemd vind, toen hij zijn kamer verliet, heeft hij geen bordje omgedraaid,,zie video
Waarom werd die kamer dan niet schoongemaakt.
"The video has been framedquote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef hondjes het volgende:
Wat ik vreemd vind, toen hij zijn kamer verliet, heeft hij geen bordje omgedraaid,,zie video
volgens ''de geruchten'' had hij gezegd dat ze de kamer niet hoefden schoon te makenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:18 schreef hondjes het volgende:
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH!!!!!!!!!!!
quote:
vind het heel erg voor de ouders van dit vermoorde meisje, maar vind het ook erg voor de moeder van Joran want zei zal toch ook zien hoe haar zoon tentoongesteld wordt en een kogelvrij vest moet dragen omdat hij wel eens afgeknald kan worden.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:20 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens ''de geruchten'' had hij gezegd dat ze de kamer niet hoefden schoon te maken
en zijn meissie met rust laten..
maar er zijn zoveel geruchten nu dus pfffffffff....
schiet mij maar lek![]()
hier worden zijn spullen doorzocht door die gasten
http://elcomercio.pe/player/490579
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
, waag het eens om voor die sirtaki-dansers te gaan juichen.
Ja ze doen mee, er zit vast weer een papadopulos in de selectie.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:25 schreef FANN het volgende:
![]()
spelen die ook dan?
weet ik niet eens, ken je nagaan
D_K zou zeggen "het was te makkelijk".quote:
Dat zou hij dus niet zeggenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
D_K zou zeggen "het was te makkelijk".
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Nee niet eentje !quote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja ze doen mee, er zit vast weer een papadopulos in de selectie.
En de datum is ook wel erg toevallig..quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou hij dus niet zeggen...Ik was nl degen die het ook dacht....Net voor dit alles heeft de FBI hem gevolgd en ineens dit...makes me wonder
ben benieuwd wat Peter r de Vries hier allemaal van vind,quote:Op zondag 6 juni 2010 21:29 schreef Laysa het volgende:
[..]
Dat zou hij dus niet zeggen...Ik was nl degen die het ook dacht....Net voor dit alles heeft de FBI hem gevolgd en ineens dit...makes me wonder
Onderwerp hem aan de vuurproef! Ik maak alvast een vuurtje!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:26 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
D_K zou zeggen "het was te makkelijk".
Ow.. toch wel ... ik zie d'r eentjequote:Op zondag 6 juni 2010 21:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet eentje !![]()
De definitieve selectie van Griekenland:
Keepers: Kostas Chalkias (PAOK), Michalis Sifakis (Aris Salonika) en Alexandros Tzorvas (Panathinaikos).
Verdedigers: Sotirios Kyrgiakos (Liverpool), Stelios Malezas (POAK), Vangelis Moras (Bologna), Avraam Papadopoulos (Oympiacos), Socrates Papastathopoulos (Genoa), Giorgos Seitaridis (Panathinaikos), Nikos Spiropoulos (Panathinaikos), Vasilis Torosidis (Olympiacos) en Loukas Vyntra (Panathinaikos).
Middenvelders: Giorgos Karagounis (Panathinaikos), Kostas Katsouranis (Panathinaikos), Sotiris Ninis (Panathinaikos), Christos Patsatzoglou (Omonia), Sakis Prittas (Aris Saloniki) en Alexandros Tziolis (Siena).
Aanvallers: Angelos Charisteas (1. FC Nürnberg), Theofanis Gekas (Bayer Leverkusen), Pantelis Kapetanos (Steaua Boekarest), Dimitros Salpigidis (Panathinaikos) en Giorgios Samaras (Celtic).
http://www.wk2010.eu/selectie-griekenland.htm
Die zat toch in Zuid-Amerika,quote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ben benieuwd wat Peter r de Vries hier allemaal van vind,
misschien gaat hij wel weer op onderzoek uit, en komt er achter dat het een grote val is geweest voor Joran, en daar journalistiek een paar afleveringen van in elkaar flanst.
In de kwartfinale een hattrick tegen Brazilië, en dan later nog eentje in de finale tegen de moffen, dan vergeven we hem dat domme hakballetje tegen Hongarije wel.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:22 schreef PietjePuk007 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zou niet verbaasd zijn...feit blijft dat ie nog moest boeten voor nathaliequote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
misschien gaat hij wel weer op onderzoek uit, en komt er achter dat het een grote val is geweest voor Joran, en daar journalistiek een paar afleveringen van in elkaar flanst.
hoop dat hij dan een waterdicht alibi heeftquote:
Vooralsnog denk ik dat, dat mogelijk is ......... en stel hè, stel nou dat hij Natalee niet echt met voorbedachte rade heeft vermoord, maar dat ze echt een toeval heeft gehad o.i.d.. Natuurlijk heeft hij dan het lichaam laten verdwijnen en die ouders geprobeerd af te persen en dat is op zich verwerpelijk, maar verdient hij het dan om daarvoor bijvoorbeeld 30 jaar in zo'n Hellhole te worden gegooid, waar hij wellicht nooit meer levend uitkomt ???quote:
Neequote:Op zondag 6 juni 2010 21:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Vooralsnog denk ik dat, dat mogelijk is ......... en stel hè, stel nou dat hij Natalee niet echt met voorbedachte rade heeft vermoord, maar dat ze echt een toeval heeft gehad o.i.d.. Natuurlijk heeft hij dan het lichaam laten verdwijnen en die ouders geprobeerd af te persen en dat is op zich verwerpelijk, maar verdient hij het dan om daarvoor bijvoorbeeld 30 jaar in zo'n Hellhole te worden gegooid, waar hij wellicht nooit meer levend uitkomt ???
Ik denk juist dat Peter R degene is die Joran geframed heeftquote:Op zondag 6 juni 2010 21:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
De manier waarop alles gegaan is, is diep verwerpelijk. Of je dan 30 jaar moet wegrotten weet ik niet, maar er zijn wel 1000 dingen die ie met z'n arrogante harses anders had kunnen doen. Tot aan zeer jongstleden toe.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:38 schreef Jian het volgende:
Vooralsnog denk ik dat, dat mogelijk is ......... en stel hè, stel nou dat hij Natalee niet echt met voorbedachte rade heeft vermoord, maar dat ze echt een toeval heeft gehad o.i.d.. Natuurlijk heeft hij dan het lichaam laten verdwijnen en die ouders geprobeerd af te persen en dat is op zich verwerpelijk, maar verdient hij het dan om daarvoor bijvoorbeeld 30 jaar in zo'n Hellhole te worden gegooid, waar hij wellicht nooit meer levend uitkomt ???
Die zaak is nog niet rond hè.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:34 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik zou niet verbaasd zijn...feit blijft dat ie nog moest boeten voor nathalie
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef Toverheks het volgende:
misschien heel dom van mij, maar wat is geframed, jullie gebruiken af en toe zulke dure woorden.![]()
betekent geframed dat hij er in geluist is of wat??/
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef Toverheks het volgende:
misschien heel dom van mij, maar wat is geframed, jullie gebruiken af en toe zulke dure woorden.![]()
betekent geframed dat hij er in geluist is of wat??/
nah dan mot je dat dus gewoon effe vragenquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
pppffttt ik 1 keer goed dus, ja ik denk vraag het gewoon, jullie gebruiken echt af en toe woorden waarvan ik denk, wat bedoelen ze er nu mee, net als dat klote engels van jullie:?
Het bekt gewoon wat lekkerderquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
pppffttt ik 1 keer goed dus, ja ik denk vraag het gewoon, jullie gebruiken echt af en toe woorden waarvan ik denk, wat bedoelen ze er nu mee, net als dat klote engels van jullie:?
Misschien niet "als persoon". Maar het is een internationaal media-festival geworden, en dan geeft het best prestige om iets baandoorbrekends te kunnen melden.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij heeft geen macht, geen belangrijke kennis, geen netwerk. Hij is een niemand en niet eens de moeite waard om erin geluisd te worden.
kijk en die kutafkortingen snap ik ook nietquote:
Wel man, in Amerika leeft dat. Als 't al 5 jaar leeft krijg je een soort "ladies and gentleman, we've got him", en juist die Amerikanen leven van dat overdreven show element. Overwinning voor justitie, en wat voor een. Beeldvormingquote:Op zondag 6 juni 2010 21:43 schreef De_Kardinaal het volgende:
Hij heeft geen macht, geen belangrijke kennis, geen netwerk. Hij is een niemand en niet eens de moeite waard om erin geluisd te worden.
quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
kijk en die kutafkortingen snap ik ook niet
Ow zo iets als dat we gewoon hetzelfde zeiden...maak je niet zo drukquote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Grote mensen tegen akkefietjes!quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Er zijn al heel veel mensen, die verdiend hebben aan de zaak..quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien niet "als persoon". Maar het is een internationaal media-festival geworden, en dan geeft het best prestige om iets baandoorbrekends te kunnen melden.
"geframed" is gewoon een verbastering uit dat klote Engels, Heksie. In het Nederlands bestaat het volgens mij niet eens echtquote:Op zondag 6 juni 2010 21:45 schreef Toverheks het volgende:
Ja, na de (tweede) moord. Voor die tijd was hij daar net zo onbekend als was voor de (eerste) moord te Aruba. Iemand luis je er niet in voor een media-spektakel alleen.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Misschien niet "als persoon". Maar het is een internationaal media-festival geworden, en dan geeft het best prestige om iets baandoorbrekends te kunnen melden.
nee hoor moppie, ik ouwehoer gewoon gezellg meequote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ow zo iets als dat we gewoon hetzelfde zeiden...maak je niet zo druk
kiek es an...quote:Op zondag 6 juni 2010 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dat is wel een kekke vertaling iddquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef FANN het volgende:
kiek es an...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargon
GMTA = twee zielen, één gedachte
FFSquote:Op zondag 6 juni 2010 21:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dat is wel een kekke vertaling idd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Amerika leeft het net wat jij zegt, ze hebben ook een speciale naam voor die moeder betty, omdat zij maar op komt draven in elke talksjow, elk item grijpt zij aan om maar de waarheid boven tafel te krijgen, ook als zij er de dupe van wordt, want had eens een doc. gezien dat het geen makelijke tante was en ze op voet van oorlog met haar dochter leefde, ook dat natalie drugs enzo gebruikte werd eerst afgedaan als een fabeltje, later heeft die moeder gezegt is zo, ook haar verleden ( van moeder en dochter) werd flink uitgemeten in de media.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel man, in Amerika leeft dat. Als 't al 5 jaar leeft krijg je een soort "ladies and gentleman, we've got him", en juist die Amerikanen leven van dat overdreven show element. Overwinning voor justitie, en wat voor een. Beeldvorming
for your informationquote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef FANN het volgende:
[..]
kiek es an...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van_internetjargon
GMTA = twee zielen, één gedachte
Ik denk dat je de bekendheid van de zaak Natalee Holloway (ook voor Peru) in Amerika onderschat !quote:Op zondag 6 juni 2010 21:53 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ja, na de (tweede) moord. Voor die tijd was hij daar net zo onbekend als was voor de (eerste) moord te Aruba. Iemand luis je er niet in voor een media-spektakel alleen.
Eén nul die één keer door de mazen van de wet geglipt is, maar vanwege zijn aard gedoemd was om daarmee in aanraking te blijven komen.
Goed zo !quote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
for your informationdeze link staat dus nu onder mijn favorieten, dus als ik er eens een leuk engels ding ingooi weet je waar het vandaan komt.
Volgens hemquote:Op zondag 6 juni 2010 22:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
http://www.nu.nl/nieuws/2(...)een-besluit-jsf.html
Toekomstige premiers hebben plots verstand van alles.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
Je hoort mij niet zeggen dat hij dom is, integendeel, maar sinds wanneer heeft hij verstand van defensie?
Dan hadden ze hem erin geluisd (mits de actor in kwestie een persoon of groep afkomstig is/uit de V.S.) in een territorium waarover de V.S. directe zeggenschap had alsmede jurisdictie. Berechting, veroordeling en veroordeling, van de bijvoorbeeld tig malen belangrijkere "We got him" Sadam Hoessein, vond ook plaats in Irak zelf door Irakezen onder erbarmelijke omstandigheden.quote:Op zondag 6 juni 2010 21:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wel man, in Amerika leeft dat. Als 't al 5 jaar leeft krijg je een soort "ladies and gentleman, we've got him", en juist die Amerikanen leven van dat overdreven show element. Overwinning voor justitie, en wat voor een. Beeldvorming
Nah, deurbel, deur open, paar armen om mijn nek en ik hoorde: "Ik heb je gemist"quote:
jah... en toen?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:05 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, deurbel, deur open, paar armen om mijn nek en ik hoorde: "Ik heb je gemist"![]()
En ik bleef eindelijk eens een keer cool, dat voelde vet goed.
quote:
Die is niet van de Sjonnies, barbaar.quote:
De meeste geruchten zijn een veilige landing, daar gaan we dan maar ff vanuitquote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Nog niet duidelijk of ie nou geland is of nog boven zee vliegt ????
Dat staat er toch Pietjequote:Op zondag 6 juni 2010 22:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Die is niet van de Sjonnies, barbaar.
Als je ze daadwerkelijk aanklikt hoor je dat 't 2 stemmen zijn die zover van elkaar liggen, dat 't niet eens broers kunnen zijn.quote:
Niet gelezen, alleen de OP, maar die rook is vast kerosine dat gedumpt wordt?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
't Gaat om de boodschap, niet om de boodschapperquote:Op zondag 6 juni 2010 22:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Als je ze daadwerkelijk aanklikt hoor je dat 't 2 stemmen zijn die zover van elkaar liggen, dat 't niet eens broers kunnen zijn.
volgens mij is ie gelandquote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Yep, geland nu ook op teletekstquote:Op zondag 6 juni 2010 22:11 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
De meeste geruchten zijn een veilige landing, daar gaan we dan maar ff vanuit.
Dit was Maroc Air, die vliegt vast niet op Barcaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef Toverheks het volgende:
Lees net, was brandweerwagen opweg naar schiphol die is op de snelweg over de kop gegaan. niemand gewond was vleugel die in de fik stond, ook op AT5 en RTV Noord Holland er nog niks over.
pppfftt en mijn dochter land vanacht op schiphol, komt uit Barcelona beetje raar gevoel in me maag.
Nah, 't zou mij juist een veilig gevoel geven. Twee ongelukken achter elkaar, dat zou wel erg frappant zijn.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:14 schreef Toverheks het volgende:
Lees net, was brandweerwagen opweg naar schiphol die is op de snelweg over de kop gegaan. niemand gewond was vleugel die in de fik stond, ook op AT5 en RTV Noord Holland er nog niks over.
pppfftt en mijn dochter land vanacht op schiphol, komt uit Barcelona beetje raar gevoel in me maag.
Ja jij wel, rationele denkerquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, 't zou mij juist een veilig gevoel geven. Twee ongelukken achter elkaar, dat zou wel erg frappant zijn.
Doet me denken aan Theo Maassen die helemaal losging op moslims in z'n show. "De kans dat ze weer een Theo pakken lijkt me toch wel heul kleinquote:Op zondag 6 juni 2010 22:15 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nah, 't zou mij juist een veilig gevoel geven. Twee ongelukken achter elkaar, dat zou wel erg frappant zijn.
Theo Maassen, bijna alles wat die zegt is raakquote:Op zondag 6 juni 2010 22:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doet me denken aan Theo Maassen die helemaal losging op moslims in z'n show. "De kans dat ze weer een Theo pakken lijkt me toch wel heul klein".
Wat een impertinente vraagquote:Op zondag 6 juni 2010 22:18 schreef Jian het volgende:
Zo wat een gedoe op de zondagavond zeg, maar nu over naar belangrijke zaken;
Lekker geneukt Teun ?
je hebt dus niet geneukt ?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:22 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Wat een impertinente vraag![]()
Het meest lekkere gevoel wat mij kon overkomen is het bewaren van enige "afstand" en dat is vandaag goed gelukt
Kan hij gepiepeld zijn? Op Aruba hebben ze hem tenslotte ook laten lopen na die poging tot afpersing.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef Coos het volgende:
Is die "vermeende" Nigeriaan dan óók in die hotelkamer geweest en zo ja waarom zijn daar dan geen beelden van uitgezonden?
Ik weet , voor mijn gevoel dan, bijna zeker dat er maar 1 dader is en dat is Joran.
Maar goed dat zal de komende weken blijken.
nah... Coos het zit wel raar in elkaar heur...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:25 schreef Coos het volgende:
Is die "vermeende" Nigeriaan dan óók in die hotelkamer geweest en zo ja waarom zijn daar dan geen beelden van uitgezonden?
Ik weet , voor mijn gevoel dan, bijna zeker dat er maar 1 dader is en dat is Joran.
Maar goed dat zal de komende weken blijken.
update 22:15 uurquote:Op zondag 6 juni 2010 22:13 schreef FANN het volgende:
[..]
volgens mij is ie geland
"Betreft een ERNSTIGE bird hit met meerdere vogels tijdens het opstijgen linker motor VOLLEDIG verwoest, toestel is een Boeing 737 van Royal Air Maroc.
Staat nu op de PAP Holding en wordt op dit moment ontruimd.
Later meer!
Bron: Iemand aanwezig aldaar"
http://www.hulpverlenings(...)72250.html#msg772250
En hij schijnt geld en wat juwelen van dat meisje gestolen te hebben. Waar zijn die juwelen gebleven??quote:Op zondag 6 juni 2010 22:26 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... Coos het zit wel raar in elkaar heur...
er stinkt echt iets in dit zakie
Ik denk dat die mensen aardig hebben zitten zweten. Moet er niet aan denkenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
update 22:15 uur
Het toestel, met 162 passagiers aan bood, is veilig geland.
bron: abradio.nl
Klaar.. ook weer gehad..
Ik zou het op dit moment echt niet weten of hij het nou gedaan heeft of nietquote:Op zondag 6 juni 2010 22:28 schreef Coos het volgende:
[..]
En hij schijnt geld en wat juwelen van dat meisje gestolen te hebben. Waar zijn die juwelen gebleven??
Als hij ze in bezit heeft gaat ie levenslang. Maar hij zal ze onderweg naar Chlil wel gedumpt hebben en van geld is moeilijk te bewijzen waar het vandaan komt.
Tsja, dat heet tegenwoordig ingecaluleerd risico...vlieguigen storten steeds vaker neer, het is aan de gebruiker of die zijn kansberekeningen goed heeft of niet.....quote:Op zondag 6 juni 2010 22:30 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ik denk dat die mensen aardig hebben zitten zweten. Moet er niet aan denken
Ja hoor, het is nu voor de tweede keer in het NOS Journaal op Ned2.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:32 schreef Toverheks het volgende:
nou vaag hoor, op geen 1 zender van het vliegtuig, zelf niet op SBS hart van nederland, daar hebben ze het straks over Joran en Almere.
Steeds vaker? Volgens mij steeds minder vaak (reizigers-reizigerskilometers). Daarnaast overleven bij een crash ik dacht gemiddeld iets van 50 procent de ellende.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:33 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Tsja, dat heet tegenwoordig ingecaluleerd risico...vlieguigen storten steeds vaker neer, het is aan de gebruiker of die zijn kansberekeningen goed heeft of niet.....
Jij weet het heel zeker?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
pluralitas non est ponenda sine necessitate![]()
Oftewel Joran heeft het gedaan.
Thanx Disana ik heb het opgezetquote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, het is nu voor de tweede keer in het NOS Journaal op Ned2.
oh ik zapte van AT5 naar RTV noord holland.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja hoor, het is nu voor de tweede keer in het NOS Journaal op Ned2.
En jij moet je echt helemaal geen zorgen maken. Kans van 1 op de 23 miljoen of zo. Zoveel "geluk", dat krijg bijna niemand.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ik zapte van AT5 naar RTV noord holland.
denk wel dat alles plat ligt, zie en ho0r geen vliegtuig en heb ook dat vliegtuig niet laag horen over gaan.
ja ik let er ook nooit zo op;
Ze vertelden dat het vliegtuig vlak boven huizen scheerde op een ongebruikelijke route en dat het toen naast een landingsbaan is geland. De passagiers worden momenteel per bus van de plek gehaald. Er zijn geen ongelukken gebeurd, niemand is gewond.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
denk wel dat alles plat ligt, zie en ho0r geen vliegtuig en heb ook dat vliegtuig niet laag horen over gaan.
doe eens een verslagje ik krijg die TV weer eens niet aanquote:
Als je de totaalcijfers aan doden van de zomervakantierush op de weg in heel europa neemt moeten daar toch heel wat vliegtuigen voor neerstorten om aan hetzelfde getal te komen.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Steeds vaker? Volgens mij steeds minder vaak (reizigers-reizigerskilometers). Daarnaast overleven bij een crash ik dacht gemiddeld iets van 50 procent de ellende.
Jij woont toch niet in Haarlem?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Steeds vaker, procentueel gezien nemen de vliegbewegingen toe, en het noodzakelijke (dure tijdrovende) onderhoud af, ergo er zullen steeds meer vliegtuigen tegen de statestieken in gaan neerstorten...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Steeds vaker? Volgens mij steeds minder vaak (reizigers-reizigerskilometers). Daarnaast overleven bij een crash ik dacht gemiddeld iets van 50 procent de ellende.
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
doe eens een verslagje ik krijg die TV weer eens niet aan![]()
kut moderne dingen gewoon een aan en uit knop is dat teveel gevraagd
Wat Disana zegtquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze vertelden dat het vliegtuig vlak boven huizen scheerde op een ongebruikelijke route en dat het toen naast een landingsbaan is geland. De passagiers worden momenteel per bus van de plek gehaald. Er zijn geen ongelukken gebeurd, niemand is gewond.
Jankerdquote:Op zondag 6 juni 2010 22:37 schreef Toverheks het volgende:
arjan robben nu aan de foon bij jack van gelder op ned. 1
Had ik al gezegd dat ik jou ook heel graag IRL wil ontmoetenquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee...quote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef Laysa het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik jou ook heel graag IRL wil ontmoeten
Statistisch gezien is menselijk handelen de grootste oorzaak van alle (bijna) vliegtuigongelukken. Een toestel is statistisch gezien veiliger zonder piloot dan met.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Steeds vaker, procentueel gezien nemen de vliegbewegingen toe, en het noodzakelijke (dure tijdrovende) onderhoud af, ergo er zullen steeds meer vliegtuigen tegen de statestieken in gaan neerstorten...
Ja, ook dat! Ik hou trouwens ook niet van vliegen, heb er een hekel aan vanwege die beelden. Maar ik hou de statistiek in mijn bolle kop en dan gaat het primaquote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je de totaalcijfers aan doden van de zomervakantierush op de weg in heel europa neemt moeten daar toch heel wat vliegtuigen voor neerstorten om aan hetzelfde getal te komen.
Heb jij een glazen bol?quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Steeds vaker, procentueel gezien nemen de vliegbewegingen toe, en het noodzakelijke (dure tijdrovende) onderhoud af, ergo er zullen steeds meer vliegtuigen tegen de statestieken in gaan neerstorten...
Daarentegen overleeft vrijwel niemand een behoorlijke crash en dat is al gauw 380 stuks in één keer!quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Coos het volgende:
[..]
Als je de totaalcijfers aan doden van de zomervakantierush op de weg in heel europa neemt moeten daar toch heel wat vliegtuigen voor neerstorten om aan hetzelfde getal te komen.
zonder passagiers is het allemaal nog minder problematischquote:Op zondag 6 juni 2010 22:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Statistisch gezien is menselijk handelen de grootste oorzaak van alle (bijna) vliegtuigongelukken. Een toestel is statistisch gezien veiliger zonder piloot dan met.
oh nee hoor, maak me ook niet zo ogerust, want er gaan wel meer dingen mis maar daar hoor of lees je niet over.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:38 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
En jij moet je echt helemaal geen zorgen maken. Kans van 1 op de 23 miljoen of zo. Zoveel "geluk", dat krijg bijna niemand.
Lekker en veel te veel gegeten natuurlijkquote:
Dat is dan ook het enige wat het dramatisch maakt en ergo nieuwswaarde heeft.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarentegen overleeft vrijwel niemand een behoorlijke crash en dat is al gauw 380 stuks in één keer!
quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
zonder passagiers is het allemaal nog minder problematisch
Een behoorlijke crash is lastig, maar bij een "normale" crash zijn er vaak redelijk wat overlevenden.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Daarentegen overleeft vrijwel niemand een behoorlijke crash en dat is al gauw 380 stuks in één keer!
Koop een taartquote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nee, gezond verstand, én Tech ook nog.... erg hé?
Zoiets noemen ze gewoon vrachtvlucht.quote:Op zondag 6 juni 2010 22:42 schreef Jian het volgende:
[..]
zonder passagiers is het allemaal nog minder problematisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |